در صورتیکه بخواهید یک کسب و کار اینترنتی داشته باشید و از آن کسب در آمد کنید سایت وردپرس می تواند سایت اختصاصی شما برای راه اندازی باشد. پس اگر اهل کتاب هستید حتماً کتاب آموزش وردپرس را به طور کامل مطالعه نمایید. این سیستم مدیریت محتوای وب سایت به عنوان محبوب ترین سیستم راه اندازی سایت در عرض ۵ دقیقه به حساب می‌ آید که شما می توانید در این مدت زمان سایت دلخواه خود را بسازید و کسب و کار خود را در آن معرفی نمایید. کتاب های آموزشی مختلفی آموزش کامل کار با وردپرس را به صورت به روز و مرتب ارائه داده است که مباحث طولانی و حجم زیاد آموزش ها گلایه بسیاری از کاربران  می باشد. برای سهولت در این امر تمامی مباحث موجود برای مبتدیان به صورت pdf با صفحات کم ارائه شده است که با آموزش گام به گام می ‌توان با آگاهی کامل به راه اندازی وب سایت های حرفه ای جهت رقابت با سایت های معتبر در گوگل بپردازید.

معرفی دو کتاب آموزش کامل وردپرس به زبان فارسی

کتاب آموزش سئو وردپرس برای مبتدیان

این کتاب نوشته احمد کلهر در رابطه با آموزش طراحی وب سایت به صورت pdf در ۳۰ صفحه می باشد که در آن به طور کامل نکات مهم سئو وردپرس را ارائه داده است. با خریداری این کتاب آموزشی در رابطه با نحوه بهبود سئو وردپرس جهت دستیابی به ترافیک بیشتر اطلاعات کاملی بدست می آورید. اگر نسبت به افزایش ترافیک وب سایت خود جدی هستید حتماً به بهترین شیوه های سئو وردپرس توجه نمایید ‌و این کتاب آموزشی را بخوانید.

کتاب آموزش و راهنمای کار با وردپرس

این کتاب نوشته رضا توکلی بوده که علاوه بر آموزش طراحی سایت با استفاده از وردپرس به بیان نکات مهمی در این زمینه ، به شما کمک شایانی در نصب و کار با وردپرس می نماید. برای آن دسته از عزیزانی که با این سیستم آشنایی ندارند و مقاله های این سایت را در رابطه با وردپرس مطالعه نکرده اند باید خاطر نشان کنیم که وردپرس سیستم سایت ساز و پکیج راه اندازی وبسایت و وبلاگ می باشد که شما به صورت رایگان می توانید آن را از طریق وبسایت رسمی وردپرس به زبان فارسی و انگلیسی دانلود و بر روی فضای اینترنت خود نصب کنید.

سپس وب سایت تان را به طور کامل با جزئیات و امکانات متفاوت و طرح دلخواه بر روی آن راه اندازی کرده و مطالب و بخش های مختلف سایت تان را مدیریت کنید. در بخشی از کتاب آموزش وردپرس به موضوع دسته بندی های وبسایت شما می پردازد و در رابطه با انواع دسته بندی وب سایت اطلاعات کاملی در اختیارتان قرار می دهد. با خرید این کتاب ۲۹ صفحه با فرمت pdf می توانید به راحتی با فضای وردپرس آشنا شوید.

مطالب مرتبط : دلایل استفاده از وردپرس

کتاب آموزش وردپرس برای مبتدیان

اگر شما یک تازه کار هستید و می خواهید با وردپرس آشنا شوید با خرید کتاب آموزش وردپرس مخصوص مبتدیان می توانید آموزش وردپرس را به صورت گام به گام بیاموزید. با این کتاب شما می توانید در رابطه با اینکه چگونه نام دامنه مناسب انتخاب کنید ، چه هاست وردپرسی را انتخاب و استفاده کنید و چگونه وردپرس را نصب نمایید اطلاعات جامعی کسب خواهید کرد.

در مبحثی از این کتاب آموزشی در رابطه با نحوه انتخاب دامنه مناسب صحبت نموده است که شما باید دامنه ای را انتخاب کنید که متناسب با کسب و کارتان باشد و به برندینگ وبسایت تان کمک کند. برای این کار ابتدا باید کلمات کلیدی را شناسایی کنید زیرا باید نام دامنه تان دارای کلمات کلیدی باشد که وب سایت و یا محصولات تان را به نحو احسنت تعریف نماید.

در واقع با وجود کلمات کلیدی در دامنه شانس شما جهت رتبه بندی در گوگل بیشتر خواهد شد. همچنین باید نام دامنه را نامی کوتاه و آسان جهت تایپ انتخاب نمایید و درصورت طولانی و پیچیده بودن نامه دامنه احتمال اینکه تعدادی از بازدیدکنندگان تان را از دست دهید بسیار زیاد است.

انتخاب پسوند دامنه مناسب بسیار حائز اهمیت است پس حتماً از پسوند هایی نظیر .com  ، .ir ، org. استفاده کنید. در انتخاب نام دامنه حتماً وسواس به خرج دهید زیرا هزاران وب سایت مربوط به کسب و کار و خدمات شما وجود دارد که با بررسی و جستجوی آنها نامی مختص به کسب و کار خودتان و غیر تکراری باشد.

برای اطلاع از قیمت طراحی سایت با وردپرس بر روی لینک کلیک کنید

مباحث و سرفصل های کتاب آموزش وردپرس از پایه تا پیشرفته

در این کتاب با آموزش وردپرس به صورت pdf قدم به قدم از مقدماتی تا حرفه ای می ‌توانید وردپرس را بیاموزید. از وردپرس در سایت های مختلف آموزش های گوناگونی منتشر شده است که برای یادگیری باید وقت بگذارید و در نهایت کلی بگردید تا آموزش های قدم به قدم را که موارد لازم را توضیح داده مطالعه کنید.

در محیط نت آموزش های کامل وردپرس بسیار کم یافت می شود ؛ کتاب آموزش وردپرس از پایه تا پیشرفته بر گرفته از وردپرس فارسی wp-persian.com ، wordpress.org و همچنین قسمتی از کتاب های WordPress for dummies و Rockstar WordPress می باشد.

در سرفصل های این کتاب برای نمونه فصل اول به تعاریف اولیه ، در فصل دوم نحوه شروع به کار ، در فصل سوم نحوه آشنایی با محیط کار با وردپرس ، فصل چهارم با انواع قالب های وردپرسی آشنا خواهید شد. در دو فصل آخر یعنی فصل پنجم و ششم این کتاب با نحوه کار با افزونه ، نحوه نصب و مدیریت افزونه وردپرس آشنا خواهید شد.

در فصل آخر در رابطه با تنظیمات پیشرفته مدیریت کاربران همچون ثبت نام ، پشتیبان گیری از وردپرس ، آشنایی با قسمت ابزارها در درون ریزی در وردپرس ، آشنایی با بخش تنظیمات و اضافه کردن کاربری جدید را خواهید آموخت. کتاب آموزشی pdf وردپرس کامل و بدون نقص می باشد که برای شروع کار بسیار مناسب است و در آن بخش های مختلف وردپرس به طور جامع توضیح داده شده است در ضمن تعداد صفحات کتاب pdf وردپرس با نام ذکر شده ۱۴۵ صفحه می باشد.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت با وردپرس

نصب وردپرس در کتاب آموزش وردپرس

کتاب های آموزشی که برای آموزش سیستم مدیریت محتوا راه اندازی وبسایت رایگان ارائه شده است به چگونگی نصب وردپرس با گفتمان مختلف پرداخته است. حال ما می خواهیم به ‌طور واضح و گام به گام نحوه نصب وردپرس در کتاب آموزش وردپرس را به شما ارائه دهیم. این باعث می‌ شود شما پیش از خواندن مباحث متعدد کتاب با تألیف های مختلف پیش زمینه ای در ذهنتان داشته باشید تا بتوانید راحت تر دیگر مباحث کتاب های آموزشی را درک نمایید.

در صورتی که شرکت میزبان وب سایت تان نصب وردپرس با یک کلیک را ارائه نمی دهد شما می توانید آن را به صورت دستی از طریق Cpanel نصب نمایید. شما می توانید مراحل ساده ای را جهت نصب وردپرس در سرور خود با Cpanel دنبال کنید. برای این کار اطلاعات ورودی جهت وارد شدن به محیط سی پنل را ثبت کنید :

نحوه نصب وردپرس در سی پنل در کتاب آموزش وردپرس

 

اگر بخواهید وردپرس را در دامنه اصلی سایت ثبت کنید باید تمامی فایل ها تان را داخل پوشه  /pubic_html/ آپلود نمایید.

کتاب آموزش وردپرس برای مبتدیان

برای آپلود فایل های وردپرس باید یک پایگاه داده یا دیتابیس ایجاد نمایید. برای این کار در قسمت Databases گزینه MySQL Databases را پیدا کنید.

کتاب آموزش وردپرس از صفر تا صد

همانگونه که گزینه بالا را انتخاب می کنید یک صفحه جدیدی را مشاهده خواهید کرد که در آن شما می توانید کادر New Database ببینید. سپس نام پایگاه داده خود را انتخاب و بر روی Create Database آن کلیک نمایید.

نحوه نصب وردپرس در کتاب آموزشی وردپرس به صورت رایگان

حالا بر روی دکمه Go back کلیک کرده و یک کاربر My Sql کلیک نمایید. نام کاربری و رمز عبور خود را وارد و بر روی دکمه Create User بزنید.

کتاب آموزش وردپرس یا مباحث کامل

اکنون کاربر را به پایگاه داده که ایجاد کرده‌اید اضافه نمایید.

چگونگی نصب وردپرس با کتاب آموزشی وردپرس

پس از ایجاد پایگاه داده و کاربر به آدرس وب سایت تان بروید.

قسمتی که فایل ورد پرس تان را آپلود کرده اید.

اکنون شما به یک صفحه با دکمه ایجاد فایل پیکربندی می روید که باید برای ادامه نصب وردپرس بر روی آن کلیک نمایید.

کتاب جامع آموزش صفر تا صد وردپرس

در مراحل بعدی که برای تان ساده ترین قسمت آموزش وردپرس را توضیح خواهیم داد ، همچنان با ما همراه باشید.

مرحله نهایی نصب وردپرس

یک صفحه برای تان باز می شود که در آن باید نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید. مقدار پیش فرض دو فیلد آخر را در نظر بگیرید و روی دکمه فرستادن کلیک نمایید.

کاملترین کتاب آموزش وردپرس

صفحه جدیدی برای تان ظاهر می شود که در آن شما باید عنوان سایت ، نام کاربری ، رمز عبور و آدرس ایمیل را وارد کنید و در نهایت بر روی دکمه راه اندازی وردپرس کلیک کنید.

مراحل آموزشی با کتاب آموزش وردپرس

شما با انجام مراحل بالا به طور صحیح وردپرس را نصب و صفحه زیر برای تان نمایش داده خواهد شد.

در این قسمت بر روی دکمه ورود کلیک کرده و ادامه دهید.

نصب آسان وردپرس از طریق کتاب آموزش وردپرس

نام کاربری و رمز عبور انتخاب شده خود را وارد و بر روی دکمه ورود مجدد بزنید.

وردپرس با موفقیت نصب شده و شما اکنون در داشبورد وردپرس سایت تان هستید.

معرفی دو کتاب آموزش کامل وردپرس به زبان فارسی

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.