امروزه فعالیت‌هایی که در دنیای وبT شبکه های اجتماعی و رسانه های مختلف انجام می شود تماماً حول محور پول و درآمد است. کسب درآمد از رادیو و تلویزیون گرفته تا شبکه های اجتماعی و وب سایت ها که هر شخصی به نحوی از این طریق به دنبال درآمد است. بیشتر افراد فکر میکنند که در این فضا برای کسب درآمد باید هزینه های هنگفتی پرداخت کرد که این طرز فکر کاملاً اشتباه است. یکی از ساده ترین راه های آن داشتن یک وبلاگ می باشد، در واقع اگر رسانه داشته باشید با برند سازی می توانید به شیوه های مختلفی کسب درآمد نمایید. در این مقاله از سایت برتر قصد داریم تا شیوه های کسب درآمد از وبلاگ بپردازیم و شما خوانندگان عزیز را با مهمترین آنها آشنا نماییم در ادامه با سایت برتر همراه باشید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

چگونه از وبلاگ کسب درآمد کنیم؟

برعکس تصورات بسیاری از افراد که وبلاگ و وبسایت را بی ارزش می دانند در واقع می‌ توان گفت که وبلاگ نوعی رسانه قدرتمند بوده که می توانید در دنیایی از وب سایت های اینترنتی بهترین نوع سایت وبلاگ داشته باشیم و در آن به آسانی تولید محتوا نمایید تا از این طریق زودتر شناخته شوید.

از طرفی وبلاگ سایت ها تنها تولید محتوا نیست و می توانید در آن هر کاری انجام دهید. این که قادر باشید کاری در وبلاگ انجام دهید نیز یک چهار چوب ها و اصولی دارد که با رعایت آن زودتر به درآمد خواهید رسید و در این زمینه موفق شوید، در ادامه برای بیان این موارد با ما همراه باشید.

تعیین حوزه فعالیت کاری قبل از راه اندازی وبلاگ بسیار مهم است. انتخاب و مشخص کردن زمینه فعالیت کاری تان بدان معناست که تخصص خود در موضوع را بدانید و بفهمید که به چه چیزی علاقه دارید.

این که به تمامی موضوعات تمرکز کنید بسیار اشتباه است چرا که هم از توان انسان خارج است و هم مخاطبان به دنبال امور تخصصی هستند.

برای نمونه در وب سایت سایت برتر بخش وبلاگ آن در رابطه با طراحی سایت، خدمات پشتیبانی و تمامی موارد و خدماتی که پس از راه اندازی سایت و پیش از آن احتیاج است به صورت وبلاگ در پست های مختلف به آن پرداخته و در سایت انتشار داده ایم.

ناگفته نماند اگر تنها به فکر کسب درآمد از وبلاگ هستید باید بررسی کنید که آیا موضوع مورد نظرتان پولساز است یا نه.

مهمترین روش های کسب درآمد از وبلاگ

دومین مورد سنجش جامع آماری است بدان معنی که با بررسی جامع آماری حتی به صورت نسبی بفهمید که مخاطبتان چه افرادی هستند و در چه رده سنی قرار دارند، شغلشان چیست، مجرد یا متاهل هستند و مواردی از این قبیل. این آمارها به شما خواهد گفت که آیا فعالیت وبلاگ در چه زمینه ای به صرف است یا تنها وقت تلف کردن می باشد.

مورد بعدی تعیین بازه زمانی برای انجام این کار است. بسیاری از افراد به طور نیمه وقت و نه چندان جدی بر روی وبلاگ کار می کنند و توقع دارند که از این طریق درآمد هنگفتی به دست آورند. این رویه کاملاً اشتباه است و باید در ابتدای کار بدانید بعد از چقدر وقت صرف کردن این کار می شود.

تمام وقت یا پاره وقت یا در کنار کارهای دیگر، در صورتی که به طور تمام وقت بر روی وبلاگ کار کنید مسلماً درآمدتان چندین برابر حالتی است که به طور نیمه وقت اداره کنید، پس زمان خود را تعیین تا توقع بر آن اساس باشد.

مهمترین روش های کسب درآمد از وبلاگ

راه های بسیاری برای پول درآوردن در دنیای اینترنت وجود دارد که وب سایت این امکان را برای تان چندین برابر می نماید. اما شاید فکر کنید که این شیوه ها در وبلاگ ها امکان پذیر نیست و جواب خاصی نخواهد داد. اما در ادامه با بررسی شیوه های کسب درآمد از وبلاگ آشنا شده و می فهمید که کار چندان دشواری نیست.

اصلی ترین شیوه برای کسب درآمد فروش محصول

اصلی ترین شیوه برای کسب درآمد فروش محصول است. در صورتی که حوزه فعالیت تان به گونه ای است که قادر نیستید  بخشی از اجناس تان را بفروشید می توانید وبلاگ خود را به فروشگاه اینترنتی تبدیل نمایید.

برای نمونه اگر وبلاگ تان در زمینه ورزشی است می توانید لوازم ورزشی خود را در این سایت به فروش برسانید. در واقع به طور تخصصی بر روی محصولی که در حوزه وبلاگتان است کار نمایید.

گرفتن تبلیغ نیز یک راه کسب درآمد از طریق وبلاگ می باشد. امکان دارد به هر علتی تمایل به فروش محصول در وبلاگ ندارید. در این مواقع برای آن که درآمد از این زمینه داشته باشید گرفتن تبلیغ گزینه مناسبی خواهد بود.

البته برای تبلیغات گرفتن نیز باید بر روی سئو سایت حسابی کار کنید و با ترافیک ورودی بالا میزان بازدید تان را افزایش دهید. در این صورت است که سال ها با کسب و کارهای گوناگون بر روی سایت تان تبلیغ خواهید نمود.

مورد بعدی از وبلاگ برای کسب درآمد، ریپورتاژ آگهی است. این مبحث نظیر تبلیغات احتیاج به ترافیک بالا، سئو قوی و از طرفی بازدید زیاد دارد. برای این کار کسب و کارهای مختلفی در زمینه خاص که مرتبط با کسب و کارتان است را بر روی سایت تان به عنوان مقاله مهمان منتشر دهید.

با این کار هم تبلیغ آنها را می کنید و هم با لینک دهی به سایتتان اعتبار وبلاگ خود را  بیشتر و در مقابل نیز مبلغی دریافت خواهید نمود.

در این زمینه با فروش محصولات دیجیتال نیز می‌ توانید رونق خوبی داشته باشید و سود زیادی کسب نمایید این کار را بسیاری از وب سایت ها به عنوان یک سرمایه گذاری در اینترنت می دانند و از طریق فروش محصولات دیجیتالی نظیر بسته های آموزشی کلیدها به دیجیتال در وبلاگ از طریق فروش و کسب سود می کند همچنین اگر در زمینه سینما فعالیت می کنید می توانید مقالات کتاب های دیجیتال در زمینه سینما را بفروشید.

فروش اشتراک ماهانه از بهترین شیوه هایی است که از طریق وبلاگ می توانید درآمد به دست آورید. در واقع شما می توانید محتوای خاصی را تنها برای بعضی از بازدیدکنندگان منتشر کنید.

این عمل به شرطی است که ابتدا به مدت طولانی به صورت رایگان فعالیت کنید تا از این طریق مخاطبان زیادی را جذب کنیذ. پس از آن محتوای خاصی که نمی خواهید همه به آن دسترسی داشته باشند را تنها برای کاربرانی که اشتراک خریده‌ اند منتشر کنید.

دو شیوه دیگر برای کسب درآمد از وبلاگ

مشاوره در زمینه کاری تان برای ایجاد وب سایت را فراموش نکنید. همواره شناخته شدن برای شما اتفاق خوبی را رقم میزند .اگر به طور درست وارد آن فعالیت شوید با مشاوره گرفتن از این طریق به دیگران و دریافت حق مشاوره نیز میتوانید وبلاگ در این زمینه ایجاد کنیم حتی امکان دارد پیشنهاد های کاری زیادی در ارتباط با وبلاگ خود دریافت کنید و قطع سودآوری خاصی برای شما ارمغان خواهد آورد.

روش بعدی فروش وبلاگ است شاید کمی تعجب کنید اما خرید و فروش سایت و وبلاگ اصلاً چیز عجیبی نیست اگر به هر دلیل احتیاج به پول دارید یا وقت کافی دیگر برای اجاره وبسایت خود و دیگر موارد این چنینی دارید و نمی‌خواهید دیگر  وبلاگ تان را مدیریت کنید می توانید آن را بفروشید و به طور یکجا آن را به دیگران منتقل کنید.

اگر وبلاگ موفق، نامی و سود دهی باشد بیشتر می توانید آن را با قیمت های استثنایی و باورنکردنی به فروش برسانید.

به طور کلی با با ذکر مواردی که گفتیم میتوانید در دنیای اینترنت زندگی خود را با درآمد اینترنتی بچرخانید. در صورت داشتن تخصص در زمینه خاص با توجه به موارد ذکر شده در این مقاله می توانید به موفقیت برسید. بدون هیچ تردیدی همین حالا برای به خودتان سایت وبلاگ ایجاد کنید و اگر توانایی ساخت و طراحی وبلاگ به هر دلیلی را ندارید نگران نباشید تیم سایت برتر در کمترین زمان و با بهترین کیفیت وبلاگ شما را ایجاد می‌ کند و آن را در اسرع وقت به شما تحویل می دهد. همچنین در زمینه طراحی وب سایت، ایجاد فروشگاه اینترنتی، وب سایت های شرکتی، خدماتی و غیره هر گونه سؤالی داشتید می توانیداز طریق صفحه تماس با ما به کارشناس مجرب در این زمینه تماس حاصل نمایید و مشاوره رایگان دریافت کنید.