یک راه حل خوب برای درک اینکه لوکال هاست در هنگام خرید هاست در یک شبکه کامپیوتری چیست، این است که آن را به عنوان این رایانه در نظر بگیرید. Localhost نام پیش فرضی است که برای برقراری ارتباط با رایانه شما با استفاده از آدرس شبکه loopback استفاده می شود. آدرس Loopback دارای یک آدرس IP پیش فرض (127.0.0.1) است که برای آزمایش برنامه های کاربردی روی رایانه شما بدون ارسال داده از طریق اینترنت مفید است. این زمانی مفید است که برنامه‌ای را آزمایش می‌ کنید که برای دیدن و ارسال از طریق اینترنت جهان آماده نیست.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

تعریف جامع لوکال هاست

هنگامی که با آدرس IP رایانه خود به هاست وردپرس متصل می شوید، سعی می کنید به رایانه دیگری در اینترنت متصل شوید، اما وقتی به آدرس IP 127.0.0.1 متصل می شوید، به رایانه محلی متصل می شوید. local hast همچنان کامپیوتر یا سرور شماست. وقتی با لوکال هاست تماس می گیرید، کامپیوتر شما با خودش صحبت می کند.

Localhost در شبکه شما یک آدرس IP منحصر به فرد مانند 192.168.0.1 دارد. (در بیشتر موارد) متفاوت از آنچه در اینترنت استفاده می کنید. این آدرس IP به صورت پویا توسط ارائه دهندگان خدمات اینترنت (ISP) اختصاص داده می شود. Localhost را می توان به عنوان یک سرور مورد استفاده در رایانه شما در نظر گرفت. اصطلاح local hast اغلب در زمینه شبکه استفاده می شود. Localhost نه تنها نام سرور مجازی بلکه نام دامنه آن نیز می باشد. مانند .example، .test، یا .invalid، .localhost یک دامنه سطح بالا است که برای اهداف مستندسازی و آزمایشی رزرو شده است.

هنگامی که وارد یک دامنه می شوید، یک حلقه بک فعال می شود. اگر در مرورگر به \”http://localhost\” دسترسی داشته باشید، این درخواست توسط روتر به اینترنت ارسال نمی شود. در عوض، روی سیستم شما باقی خواهد ماند. Localhost دارای آدرس IP 127.0.0.1 است. این به سرور شما برمی گردد.

منحصربه فرد ترین آدرس آی پی لوکال هاست

در یک شبکه از آدرس های IP برای ارتباط با یکدیگر استفاده می شود. شرکت کنندگان شبکه آدرس های منحصر به فرد خود را دارند. استفاده از بسته های داده TCP/IP می تواند به مقصد صحیح برسد.

پروتکل کنترل انتقال (TCP) و پروتکل اینترنت باینری (IP) برخی از ویژگی های تعیین کننده اینترنت هستند. TCP/IP در خارج از اینترنت و شبکه های محلی نیز استفاده می شود. پروتکل اینترنت برای اجازه دادن به آدرس‌های IP و ماسک‌های زیرشبکه در حین انتقال به مشترکین شبکه است. سازمان بین‌المللی که استفاده از آدرس‌های IP عمومی را تنظیم می‌کند، شرکت اینترنتی برای نام‌ها و شماره‌های اختصاص‌یافته (ICANN). ICANN همچنین مسئول اختصاص نام دامنه به سیستم نام دامنه (DNS) است. اما برخی از محدوده‌های آدرس برای اهداف خاص رزرو شده‌اند، مانند محدوده 127.0.0.0 تا 127.255.255.255.

هیچ اطلاعات موثقی در مورد دلیل انتخاب این محدوده وجود ندارد. آدرس های IP در اینترنت به کلاس های مختلفی تقسیم می شوند. اولین کلاس از کلاس A با 0.0.0.0 (آدرس رزرو شده) شروع می شود و با 127.255.255.255 به پایان می رسد. 127 آخرین بلوک در شبکه کلاس A است. موقعیت برجسته آن شاید دلیل انتخاب آن باشد. اگر آدرس IP یا نام دامنه مربوطه را در مرورگر خود وارد کنید، روتر درخواست شما را به اینترنت ارسال می کند که شما را به سرور متصل می کند. به عبارت دیگر، اگر 172.217.0.0 را وارد کنید، در صفحه اصلی گوگل قرار می گیرید، اما وضعیت با 127.0.0.1 متفاوت است.

درخواست برای این آدرس از طریق اینترنت ارسال نمی شود. TCP/IP از اولین بلوک (127) تشخیص می دهد که شما نمی خواهید به اینترنت دسترسی داشته باشید، اما با لوکال هاست خود ارتباط برقرار می کنید. بنابراین، این حلقه یک تابع Loopback را انجام می دهد.

مهمترین کاربردهای لوکال هاست

1- وب سایت را بررسی کنید
تصور کنید در حال ساخت یک وب سایت یا خرید میزبانی ایمیل هستید. شاید بخواهید آزمایش کنید که چگونه وب سایت شما هنگام مشاهده در یک مرورگر وب ظاهر و کار می کند. با این حال، حتی اگر در نهایت وب سایت خود را به یک وب سرور منتقل کنید، نمی خواهید وب سایت شما زنده و قابل استفاده نباشد.

از طرف دیگر، می توانید فایل های وب سایت خود را بر روی رایانه شخصی خود میزبانی کنید و آن فایل ها را از local hast در دسترس قرار دهید. سپس می توانید از طریق مرورگر وب خود به local hast خود دسترسی داشته باشید و تجربه بازدید از یک وب سایت از یک دستگاه راه دور را فعال کنید. همه چیز در رایانه شما نگهداری می شود و هیچ چیز خارج از آن به اشتراک گذاشته نمی شود. توسعه دهندگان وب و برنامه نویسان به طور منظم از لوکال هاست به عنوان یک سرور آزمایشی خصوصی برای وب سایت ها و برنامه ها استفاده می کنند. Localhost به شما امکان می دهد برنامه ها را روی رایانه خود بدون ارسال فایل از طریق اینترنت آزمایش کنید، که ایمن است و وب سایت شما را تا زمانی که آماده نشده باشد در معرض دید عموم قرار نمی دهد.

2-آموزش طراحی وب سایت
Localhost به عنوان یک میزبان کار می کند که اگر می خواهید بدون اینترنت آزمایش کنید می توانید پینگ کنید – این یک راه عالی برای آزمایش قبل از انتشار محصول خود در جهان است.

احتمالاً هر روز از دستور ping localhost استفاده نمی کنید، مگر اینکه یک مدیر سیستم یا یک متخصص فناوری اطلاعات باشید. اما، اگر آن را در آزمون خود دیده اید، امتیاز مهمی دارید. همچنین برای یادگیری طراحی وب سایت قبل از انتشار آن در اینترنت، می توانید از آدرس localhost برای ارسال تغییرات خود در وب سایت استفاده کنید.

دو کاربرد دیگر local host

3- تست سرعت یا تست شبکه
کارکنان فناوری اطلاعات و مدیران سیستم همچنین می توانند از لوکال هاست برای آزمایش شبکه های محلی بدون نیاز به اتصال به اینترنت استفاده کنند. آنها فقط باید یک درخواست به local host ارسال کنند و درخواست را تأیید کنند تا مطمئن شوند که نرم افزار و سخت افزار سیستم کار می کند. مدیران همچنین می توانند سرعت این سوالات را تجزیه و تحلیل کنند تا تعیین کنند که آیا آنها باید ارتقا یابند یا خیر.

4- سایت های بد را مسدود کنید
در نهایت، مدیران می‌توانند درخواست‌های وب‌سایت‌های مخرب شناخته‌شده را به میزبان‌های محلی هدایت کنند تا از حملات شبکه جلوگیری کنند. این کار با ویرایش فایل میزبان کامپیوتر انجام می شود، فایلی که نام دامنه و آدرس های IP مرتبط با آنها را فهرست می کند. قبل از DNS، فایل host برای تبدیل نام دامنه به آدرس IP بود. اگرچه خیلی قدیمی نیست، اما فایل های مهمان هنوز در رایانه های مدرن یافت می شوند.

اگر می خواهید از بازدیدهای ناخواسته از سایت های مضر جلوگیری کنید، می توانید بخشی از وب سایت را به فایل بازدیدکنندگان اضافه کنید و آن را به آدرس IP 127.0.0.1 اختصاص دهید. حال با ورود به دامنه، کاربر به جای وب سایت به پوشه موجود در local host فرستاده می شود. بسیاری از فایل های میزبانی از پیش ساخته شده به صورت آنلاین در دسترس هستند، بنابراین مدیران نیازی به شروع از ابتدا ندارند.

چگونگی استفاده از لوکال هاست

در توسعه وب، لوکال هاست یک محیط سرور محلی است که در آن می توانیم اسکریپت های سمت سرور را در رایانه خود آزمایش و استفاده کنیم. ما می توانیم از ابزارهای Apache، MySQL و PHP برای بهبود محیط خود استفاده کنیم. Localhost همان آدرس IP دیگری را ارائه می دهد. نتیجه نهایی متفاوتی دارد. هر قطعه سخت افزاری که به اینترنت متصل است دارای یک آدرس IP، از جمله localhost (که 127.0.0.1 است) دارد.

آدرس های IP به دستگاه های متصل به اینترنت اجازه می دهد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. بسته های داده ارسال شده از طریق TCP/IP بدون هیچ خطایی در طول مسیر به مقصد صحیح می رسند. اگر نام دامنه (یا آدرس IP مربوط به فیلد URL) را در هر مرورگر وب تایپ کنید، روتر، دروازه یا هر سوئیچ عمومی درخواست شما را به سرور صحیح ارسال می کند. . اما اگر 127.0.0.1 را تایپ کنید، درخواست به شبکه یا اینترنت ارسال نمی شود. TCP/IP از همان ابتدا تشخیص می دهد که کاربر نمی خواهد به اینترنت دسترسی داشته باشد. هنگامی که سیستم آدرس مقصد را به عنوان localhost/127.0.0.1 شناسایی کرد، بسته داده در شبکه محلی باقی می ماند. به دستگاه استفاده شده برمی گردد.