وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که با استفاده از آن می توان در کوتاه ترین زمان یک سایت را راه اندازی نمود. سایت های طراحی شده به این ترتیب می ‌توانند به عنوان سایت خدماتی یا شخصی به کار روند و در واقع با وجود افزونه های موجود در وردپرس می توان هر نوع سایتی را به راحتی ایجاد کرد. در فضای وردپرس می توان قابلیت‌هایی را با توجه به نیاز موجود به سایت اضافه کرد و با استفاده از قالب های گرافیکی، سایت اختصاصی را طراحی کرد که در میان سایر سایت های مشابه رتبه بالایی را به دست آورد. در ادامه با دلایل استفاده از وردپرس برای طراحی سایت آشنا می شویم.

مطالب مرتبط : قیمت طراحی سایت با وردپرس

دلایل استفاده از وردپرس به جای CMS اختصاصی

برای طراحی وب سایت دو روش وجود دارد، یکی از این روش ها ساخت وب سایت به وسیله یک CMS اختصاصی است که نیازمند کد نویسی می باشد. به طور معمول طراحی سایت به این روش بسیار زمان بر است و هزینه ساخت سایت به این ترتیب به شدت بالا می باشد، به همین علت همه نمی توانند از این فضا استفاده کنند اما روش دیگری نیز وجود دارد که در آن نیازی به ساخت CMS اختصاصی وجود نخواهد داشت و با سیستم های مدیریت محتوای آماده می ‌توان طراحی سایت را در کوتاه ترین زمان انجام داد. در این روش وردپرس به کار می رود که به عنوان یک CMS رایگان شناخته می شود و می‌توان در مدت زمان کوتاهی وردپرس را دانلود و در هاست نصب کرد و قابلیت هایی را با توجه به نوع نیاز خود در آن ایجاد نمود. از دلایل استفاده از وردپرس به جای CMS اختصاصی می‌توان به کاهش زمان و هزینه طراحی سایت اشاره کرد، چرا که هزینه تمام شده در این روش بسیار پایین تر است و می توان در هر زمان تغییراتی را در آن ایجاد نمود، اما در صورتی که از CMS اختصاصی استفاده کنید برای توسعه وب سایت نیازمند صرف هزینه بسیار زیادی می باشید که مسلماً صرفه اقتصادی نخواهد داشت. وردپرس به صورت اپن سورس می باشد و به همین علت پلاگین های بسیاری برای آن در دسترس قرار گرفته است و این فضا امکانات بسیار پیشرفته ای را در اختیار شما قرار می دهد.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

دلایل استفاده از وردپرس در سایت‌های بزرگ دنیا

بسیاری از برندهای شناخته شده جهان از جمله کوکاکولا، نوکیا، مرسدس بنز، مایکروسافت نیوز، مک دونالدز و… از وردپرس برای وب سایت های خود استفاده می کنند. به نظر شما دلایل استفاده از وردپرس در این شرکت ها چیست؟

راه اندازی سریع وردپرس

وردپرس امکان راه ‌اندازی سریع را برای شما ایجاد می کند، در واقع می توان به راحتی وردپرس را در هاست آپلود کرد و ویژگی ها و امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت را به آن اضافه نمود. این قابلیت باعث می شود تا به میزان زیادی در زمان صرفه جویی کرده و با سرعت بیشتری وب سایت خود را طراحی کرد.

زبان های وردپرس

وردپرس برای ۴۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده است، بنابراین کاربری آن بسیار ساده است و با استفاده از آن می توان با دیگر کاربران در نقاط مختلف جهان نیز ارتباط گرفت چرا که آن ها می توانند زبان سایت را به زبان مورد نظر خود تغییر داده و از مطالب موجود در وب سایت شما بهره مند شوند. در نظر داشته باشید که زبان فارسی نیز در میان این ۴۰ زبان دیده می شود و به همین علت استفاده از وردپرس در ایران بسیار محبوب می باشد.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت با وردپرس

طراحی انواع سایت با استفاده از وردپرس

طراحی انواع سایت با استفاده از وردپرس - تصویر نوشته

وردپرس دارای قابلیت های بسیاری است و می‌توان در این فضا شخصی سازی های مورد نیاز را انجام داد و هر نوع وب سایتی را با استفاده از آن ایجاد نمود. شما می‌توانید با وجود پلاگین هایی که در این فضا وجود دارد سایت مورد نظر خود را به راحتی طراحی کنید و از امکانات آن بهره مند شوید.

در مجموعه برتر رایانه تلاش شده است تا سایتی برای شما طراحی شود که تمامی نیازهایتان را پاسخگو باشد، به همین علت با استفاده از وردپرس می توان وب سایتی با قابلیت های پیشرفته را برای شما طراحی نمود. در ادامه دلایل استفاده از وردپرس در مجموعه برتر رایانه شرح داده می شود:

مطلب مهم : طراحی سایت در تهران

پوسته های متنوع وردپرس

پوسته ظاهری در جذب کاربر از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که کاربران ابتدا با ظاهر وب سایت شما رو به رو می شوند. در فضای وردپرس با وجود قالب های گرافیکی متنوع می توان سایت اختصاصی با ظاهری منحصر فرد را ایجاد کرد که باعث افزایش ویو سایت شود.

پلاگین های وردپرس

وردپرس دارای امکانات بی نظیری است و می توان به راحتی این امکانات و پلاگین ها را به کار برد تا شخصی سازی های لازم را برای وب سایت انجام داد، به این ترتیب می توان هر نوع وب سایتی را طراحی کرد و برای هدف های مختلف به کار برد.

سئو سایت وردپرس

تنها دلیل ایجاد سایت افزایش بازدید می باشد. در واقع قصد افراد از طراحی سایت ارتباط با دیگر کاربران است به همین علت بهینه سازی سایت دارای اهمیت می باشد تا به این طریق بتوان رتبه بالاتری را در موتورهای جستجوگر به دست آورد. قدرت ورد پرس در این زمینه به قدری بالا است که می توان با استفاده از آن سایتی را طراحی نمود که رتبه بالایی را در موتور های جستجوگر به دست آورد.