طراحی سایت ارزان | وب سایت ارزان

طراحی سایت ارزان و با کیفیت از جمله دغدغه اصلی هر فردی در حرفه ی کسب و کار خود می باشد. صاحبان انواع کسب و کار یا افرادی که علاقه زیادی به کسب و کار اینترنتی دارند ، تمایل زیادی دارند که بتوانند با کمترین هزینه بهترین سایت را جهت معرفی خدمات خود داشته باشند و وقت و هزینه بالایی جهت طراحی سایت خود نپردازند.

توجه داشته باشید که با پیشرفت سریع جامعه و همه گیر شدن وسایل هوشمند نظیر موبایل ، تبلت و کامپیوتر ، امروزه نیاز به یک سایت ارزان بیش از هر روز دیگری احساس می شود چون که اکثر کاربران ترجیح می‌دهند تا به جای این که به وقت خود را صرف گشت و گذار جهت خرید و تهیه نیاز خود کنند ، تنها با یک جستجوی ساده در اینترنت خواسته خود را برآورده کنند.

طراحی کاربر پسند در طراحی سایت ارزان

از ویژگی های مهم یک طراحی سایت ارزان جذابیت و کاربر پسند بودن آن است. راه حل های بسیار زیادی جهت طراحی سایت زیبا وجود دارد که به راحتی بتوانند نظر کاربران را به خود جذب کند. یکی از اصلی ترین عواملی که می تواند به کاربر پسند بودن سایت کمک کند استفاده از منو ها و ابزارهای مربوط به طراحی سایت است که با توجه به نوع جستجوی کاربران طراحی می شود و می‌تواند در دستیابی به اطلاعات به کاربر کمک بسیار زیادی کند.

طراحی سایت ارزان - طراحی سایت فروشگاهی ارزان - ارزانترین طراحی سایت

توجه به سازگاری سایت طراحی شده با مرورگرهای مختلف با استفاده از عکس ها و ویدیو های مناسب در طراحی سایت عواملی است که می‌تواند کاربران مختلف را جذب سایت و کسب و کار خود کنید. همچنین در طراحی سایت ارزان شما میتوانید با نوآوری در طراحی سایت و برگزاری نظرسنجی‌های مختلف در قسمت های مختلف سایت کاربران بیشتری را برای کسب و کار خود به ارمغان بیاورید و روز به ‌روز بیشتر کسب و کار خود را رونق دهید.

طراحی سایت ارزان از نظر قیمت

هدف اصلی افراد و شرکت ها از راه اندازی سایت جذب مشتری بیشتر و بالا رفتن توان مالی است. نکته‌ای که عدم توجه به آن امکان دارد زیان مالی بسیاری را برای افراد در حین ورود شان به دنیای مجازی و آنلاین وارد کند پرداخت هزینه های بالا در طراحی سایت است. برخی اشخاص فکر می ‌کنند قدم اول برای موفقیت و درخشیدن میان رقبا شان داشتن سایتی اختصاصی است است. اما نکته اصلی اینجاست که طراحی اختصاصی هزینه بالایی نسبت به طراحی سایت ارزان و سریع خواهد داشت. با ارائه ویژگی های ارزانترین طراحی سایت از نظر قیمت و هزینه برای راه اندازی و طراحی سایت این موضوع را برایتان روشن تر خواهیم نمود.

ویژگی ارزانترین طراحی سایت

زمانی که حرف قیمت و برآورد هزینه طراحی سایت می شود اولین سؤالی که در رابطه با سفارش سایت به ذهن شما و صاحبان مشاغل مختلف که می‌خواهند کسب و کار خود را در اینترنت گسترش دهند می افتد ، هزینه یا قیمت طراحی سایت است. برای داشتن سایت بیشترین هزینه شما هزینه طراحی سایت می باشد ، پس نگران شدن شما بی مورد است. تیم طراحی سایت برتر با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس و از طریق قالب سایت آماده هزینه طراحی سایت شما را کاهش می دهند به گونه‌ ای که هزینه راه اندازی سایت زمانی که بخواهید از طراحی سایت اختصاصی استفاده کنید به شدت بالا رفته و برای شروع کسب و کارهای نوپا پیشنهاد نمی شود. قیمت ارزانترین طراحی سایت در شرکت طراحی سایت برتر رایانه با توجه به خدمات ارائه شده متفاوت بوده و شما می توانید با پرداخت هزینه بسیار کم فروشگاه خود را راه اندازی نمایید. از دیگر ویژگی هایی که در راه اندازی یک طراحی ارزان مؤثر است انتخاب قالب وردپرس می باشد.

ارزنترین طراحی سایت از نظر قیمت با وردپرس

قیمت مناسب سایت ارزان با وردپرس

هزینه سایت ارزان در شرکت های مختلف متفاوت است و از لحاظ میزان شخصی سازی سایت و قالب قیمت‌ ها نیز متغیر می باشد. به طور کلی اگر از قالب های آماده استفاده کنید طراحی سایت با وردپرس بسیار پایین تر از طراحی سایت اختصاصی و یا طراحی با استفاده از کد نویسی خواهد بود.

پیشنهاد می شود در رابطه با قیمت سایت تحقیق کافی انجام دهید تا بتوانید درست انتخاب کنید چرا که در فرهنگ ما ایرانی ها جا افتاده است که هرچه قیمت بالاتر باشد از کیفیت بالاتری برخوردار است. خیلی از افراد هزینه ‌های بسیار بالایی به شرکت های متعددی بابت طراحی سایت پرداخت نمودند و سایت های بسیار بی کیفیت تحویل گرفته اند ؛ قبل از هر چیز باید مجوز های اخذ شرکت را حتماً مورد بررسی قرار دهید.

ویژگی های بازر طراحی سایت ارزان برتر رایانه

از مشخصه های بارز طراحی سایت قیمت مناسب آن است که با توجه به هزینه های رایج سایت های حرفه ای و گران قیمت هزینه راه اندازی این وب سایت ها بسیار مقرون به صرفه بوده و این امکان را به شما می دهد تا در زمان کمی وب سایت و یا کسب و کار خود را ایجاد کنید.

طراحی سایت ارزان قیمت با وردپرس

  • اطلاعات صفحات سایت

ورود محتوای اولیه تا چندین مورد بر روی سایت به صورت رایگان انجام می شود. در واقع بعد از تحویل سایت و پنل مدیریت امکان ایجاد و مدیریت صفحات سایت توسط مدیر سایت با استفاده از پنل کاربری سایت به راحتی قابل انجام خواهد بود.

  • قالب های متنوع و زیبا

صاحبان سایت ارزان این امکان را دارند که با توجه به سلیقه خود قالب ظاهری وبسایت را از میان قالب های متعدد انتخاب کنند. تمامی قالب ها بر روی بیشتر مرورگر ها بهینه شده و در حالت مناسب و سریعترین زمان ممکن لود می شود.

  • پشتیبانی انلاین

از دیگر ویژگی‌های طراحی سایت ارزان از نظر قیمت این است که در صورت مواجه با هرگونه مشکل در حین کار با بخش مدیریت سازی و کنترل پنل ها می توان از طریق قسمت پشتیبانی سایت مشکلات خود را مطرح نموده و نسبت به رفع آن اقدام کنید.

  • آماده سازی سریع وب سایت

دامنه و هاست بعد از یک روز سفارش فعال شده و قابل استفاده خواهد بود. جهت نصب قالب و ایجاد صفحات و ورود محتوا بر اساس اطلاعات ارسالی کارفرما در وبسایت انجام خواهد گرفت.

شرکت برتر رایانه ارائه دهنده خدمات ارزانترین طراحی سایت

طراحی سایت برتر رایانه در رده‌ های مختلف قیمتی طراحی سایت را تنظیم نموده تا هر شرکت و کسب و کاری بتواند با توجه به بودجه خود از خدمات ارزانترین طراحی سایت توسط مجموعه سایت برتر بهره مند شود و برای کسب و کار خود یک وبسایت تهیه نماید. به سبب همین ویژگی بسته ها و قالب های آماده ای را جهت طراحی سایت ارزان قیمت مهیا شده است تا شرکت ها و افرادی که تمایل به استفاده از آنها دارند بتوانند با دارا بودن وبسایت برای خود در اینترنت حضور بیابند و بخشی از این بسته های آماده با توجه به نیاز و درخواست مشتری قابل توسعه و تغییر است.

پیاده سازی و اجرای پنل مدیریت ها به زبان فارسی و با کاربری آسان ، افزودن محتوا و محصولات جدید به سایت ، طراحی ریسپانسیو و به کارگیری تکنولوژی های پیشرفته در طراحی سایت حرفه ای ، توسط سایت برتر انجام شده و ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت شما برای موتور های جستجو از دیگر ویژگی‌های سرویس های سایت برتر می باشد.

استفاده از وردپرس در طراحی سایت ارزان

مدیریت محتوای وردپرس بدون شک یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی سایت آماده با هزینه بسیار کم اما قابلیت بالا به حساب می آید. در صورتی که شما زبان برنامه نویسی php بلد باشید می توانید به راحتی از امکانات این نرم‌ افزار اینترنتی استفاده کنید و هر چیزی که در ذهن دارید را طراحی و پیاده سازی نمایید. انتخاب سیستم وردپرس برای طراحی سایت ارزان این است که اکثر سایت ها که در گوگل رتبه خوبی دارند از طریق وردپرس طراحی شده اند. در واقع در این محیط شما می توانید با افزودن یک ابزار سئو وردپرس رتبه خود را خیلی بهتر از قبل کنید. پیش نیازی از کاربرد این سیستم محبوب تحت وب در اختیارتان قرار دادیم در ادامه از به ویژگی ها و مزیت های استفاده از وردپرس در سایت ارزان صحبت خواهیم نمود.

استفاده از وردپرس در سایت ارزان

دیگر ویژگی های فوق العاده وردپرس در سایت ارزان

پیش از باز نمودن ویژگی های این سیستم بهتر است بدانید طراحی سایت آماده با وردپرس به هیچ عنوان دلیلی بر غیرحرفه ‌ای بودن نیست. علاوه بر این دلیل ارزانی این نوع سایت داشتن علم طراحی سایت حرفه ای می باشد. یکی از بخش‌های جذاب استفاده از وردپرس در طراحی سایت ، بخش قالب وردپرس می باشد. در وردپرس هیچگونه محدودیتی در انتخاب قالب و ظاهر سایت وجود ندارد و هر آنچه که شما برای ظاهر یک وب سایت در زمینه مرتبط با کسب و کار و حرفه یا خدمات است را می توانید انتخاب و پیاده سازی نمایید.

علاوه بر این وردپرس یک سیستم متن باز بوده که امکانات آن توسط افراد متعدد برنامه نویس در سراسر کشور قابل افزایش است. جهت افزایش امکانات یک سایت وردپرسی امکاناتی فراهم شده است به نام پلاگین یا افزونه وردپرس با استفاده از این مشخصه می‌ توانید نیاز خود و امکانات سایت خود را افزایش دهید. افزونه های متعددی برای نیازهای مختلف طراحی و ارائه شده است که بسیاری از آن ها رایگان می باشد. در بعضی از کاربرد های حرفه ای تر نیز افزونه های تجاری برای طراحی سایت ارزان توسط وردپرس ارائه می گردد.

از ویژگی های که استفاده از وردپرس در سایت ارزان دارد این است که از امنیت بالایی برخوردار بوده که این امنیت بالا وقتی وردپرس نسخه های وردپرس را به روز رسانی می کند در امنیت خودش نیز تغییراتی را داده است. در صورتی که شما بخواهید امنیت وردپرس در سایت را بالا ببرید از افزونه وردپرس که در بالا به آن اشاره نمودیم در این زمینه استفاده کنید. همچنین می توانید تنظیمات ورود دو مرحله ای وردپرس را فعال سازی نمایید.

مزیت های استفاده از وردپرس در ارزانترین طراحی سایت

سهولت در استفاده از وردپرس ؛ استفاده از وردپرس بسیار آسان است. افزودن صفحات جدید ، پست های وبلاگ ، تصاویر و … به طور منظم و به سرعت انجام می شود. از آنجا که این فناوری بسیار ساده است زمان صرف شده برای قالب بندی بسیار کاهش می یابد

مدیریت وب سایت از طریق دستگاه‌های مختلف ؛ وردپرس مبتنی بر مرورگر است یعنی می توانید از هر رایانه به اینترنت متصل شده و سایت خود را مدیریت کنید.

عدم نیاز به html  ؛ وردپرس سیستم خودگردان بوده و به نرم افزار ویرایش html احتیاجی ندارد. یعنی شما می توانید یک صفحه یا پست وبلاگی را بسازید ، قالب بندی کنید ، تصاویر را بارگذاری و ویرایش نمایید. اسناد ، پرونده های ویدیویی ، گالری تصاویر و … را بارگیری کنید بدون اینکه نیازی به html داشته باشید.

کنترل وب سایت ؛ در رابطه با سایت ارزان می توان گفت دیگر منتظر طراح وب برای آپدیت ساده خود نخواهید بود. با استفاده از وردپرس تقریباً بر همه جنبه ‌های سایت کنترل دارید و می توانید به راحتی سایت خود را به روز رسانی نمایید.

از دیگر مزیت های استفاده از وردپرس در طراحی سایت ارزان این است که طراحی وب سایت شما ۱۰۰ درصد قابل تنظیم است. این نرم‌افزار به عنوان موتور وبسایت شما عمل کرده ، ظاهر و احساس سایت می ‌تواند ۱۰۰% سفارشی باشد و نام تجاری تان در سایت بدرخشد و تجربه منحصر به فردی را به بازدیدکنندگان ارائه دهد. همچنین از آنجا که وردپرس در ابتدا به عنوان یک پلتفرم وبلاگ نویسی ایجاد شده در صورت تمایل قابلیت های وبلاگ‌ نویسی داخلی دارد و به راحتی قابل ادغام و شامل امکاناتی نظیر نظر دادن ، افزودن خودکار جدیدترین پست های وبلاگ به سایر صفحات نیز تنظیم بسیار ساده است و به گسترش شرکت شما کمک می کند و سایت را پویاتر و تعاملی می کند.

کسب مشاوره پیش از استفاده از وردپرس

پیش از انجام هر کاری بهتر است با مشاورین متخصص در این زمینه مشورت کنید. مشاوران طراحی سایت برتر با اطلاعات کافی و تجربه که در ساخت وب سایت در محیط وردپرس دارد به شما کمک می کند تا بهترین قالب متناسب با حوزه کاری خود را انتخاب نمایید و همچنین با کمک آنها می توانید در صورت نیاز سایت خود را تغییر داده و امکانات مختلف دیگری را در آن به کار گیرید. سایت برتر با مشاوران حرفه ای خود و چندین سال سابقه در طراحی سایت حرفه ای و وردپرسی می ‌تواند در این مسیر شما را یاری نمایند. اگر نیاز به مشاوره دارید کافیست بر روی لینک تماس با ما کلیک نمایید تا به یکی از کارشناسان و متخصصان ما در زمینه طراحی سایت متصل نمایید.

کسب مشاوره تلفنی رایگان جهت طراحی سایت ارزان و آماده

مزایای سایت های آماده در طراحی سایت ارزان

در صورتی که بخواهیم تعریفی از وب سایت آماده ارائه دهیم می‌توان گفت به سایت‌ های حرفه ای که پیش از سفارش مشتری با اصول و قواعد حرفه‌ای طراحی ، آماده شده و آماده بهره برداری می باشد سایت آماده می گویند. یکی از خدمات شرکت سایت برتر ، طراحی وب سایت ارزان جهت پیاده سازی طراحی سایت فروشگاهی ، شرکتی و … است به عبارت دیگر آماده بودن سایت علاوه بر ارزان بودن آن طرح شگفت انگیز سایت آماده ارزان را رقم زده و شما قادر خواهید بود که با پرداخت حداقل هزینه صاحب یک سایت آماده شوید. اگر طرفدار راه اندازی سریع سایت خود هستید در این مطلب از مزایای سایت های آماده در اختیارتان قرار خواهیم داد تا با اطلاعات بیشتر در این مورد بتوانید وب سایت خود را سریع تر راه اندازی و بهره برداری نمایید.

دلایل انتخاب سایت های آماده ارزان قیمت

ویژگی مهمی که سایت های آماده دارد و طرفداران زیادی را در سراسر دنیای وب به دست آورد ، طراحی اصولی قالب های سایت می باشد. در شرکت طراحی سایت برتر رایانه کلیه قالب ها طبق آخرین اصول کد نویسی طراحی شده است و علاوه بر این از لحاظ ظاهری قالب های آماده زیبا می تواند توجه شما را جلب کند و در دسته های طراحی سایت فروشگاهی ، شرکتی و سایت ارزان میتوانید این زیبایی ها را مشاهده نمایید.

مزایای سایت آماده - سایت ارزان

از دیگر مزایای سایت های آماده ریسپانسیو بودن و واکنش گرا بودن قالب می باشد. امروزه افراد با دستگاه ‌های مختلف هوشمند به سایت شما مراجعه می کنند. در این صورت طراحی سایت شما باید طوری باشد که در تمامی دستگاه ها مثل گوشی تلفن همراه ، تبلت ، لپ تاپ و … قابل مشاهده باشد. منظور از واکنش گرا یا ریسپانسیو بودن نمایش مناسب تمامی اجزاء سایت در دستگاه های هوشمند مختلف با اندازه های متفاوت است.

در واقع یک راه برای طراحی سایت با هزینه کمتر و قیمت ارزان وجود دارد که استفاده از قالب های آماده می باشد. علاوه بر ارزان بودن طراحی سایت آماده یکی از مزیت های فوق العاده آن صرفه جویی در زمان طراحی است یعنی شما می‌توانید تنها در طول چند روز کاری و صرف کمترین هزینه یک وب سایت ایده آل و کاربردی داشته باشید.

مشاوره در رابطه سایت های آماده

در شرکت طراحی سایت برتر با بهره مندی از مشاوره افراد متخصص در حوزه کسب و کار آنلاین نیازهای کسب و کار شما بررسی می گردد. در صورتی که طراحی سایت ارزان با وب سایت های آماده ، هدف شما می باشد به شما توصیه می شود ، اگر اهداف بزرگتری برای کسب و کار در فضای مجازی دارید تمامی مسیر را از اولین تصور کاربر و تا زمانی که تبدیل به یک مشتری می شود بررسی کرده و طبق اصول یک سایت موفق ، طراحی حرفه‌ای را پیاده سازی نمایید. برای طراحی سایت و ارتقاء آن به تمامی جوانب توجه نمایید. ما در سایت برتر با سابقه و تجربه کاری ، تمامی درخواست شما از طراحی وب سایت را برآورده کرده و آماده ارائه خدمات و مشاوره حرفه ای هستیم.

مشاوره تلفنی جهت طراحی سایت های ارزان و آماده

چه اطلاعاتی در وب سایت آماده قرار می گیرد؟

در ابتدا برای ایجاد یک وب سایت آماده با توجه به درخواست مشتری سوالات یا پرسشنامه‌ ای طراحی می‌شود و از این طریق مشتری باید پاسخ دهد. پرسش ها شامل اهداف سایت ، معیارهای موفقیت سایت ، نقاط ضعف سایت فعلی ، اطلاعات مخاطب و رقبا و سایر سؤالات مشابه می باشد. جواب مناسب به سوالات برای طراحان سایت ضروری است تا بتوانند به شما جهت رسیدن به اهداف در کسب و کارتان کمک کنند. در جلسه‌ای که بین طراحان و مشتری تنظیم می‌شود ابتدا عملکرد سایت مورد بررسی قرار گرفته و سپس با مقایسه وب سایت با وب سایت رقبا به نقاط ضعف و قوت و چیزهایی که مشتری دوست دارد به آن برسد صحبت می‌شود.

مراحل طراحی وب شامل اطلاعاتی است که توسط کارفرما به طراح یا مجری طرح اعلام می شود. در بیشتر موارد مشتری متن و تصاویر را بر روی سایت قرار می دهد که این کار نه تنها این اطمینان را می دهد که اطلاعات را مشتری خودش تهیه و مربوط کسب و کار خودش است بلکه در کاهش هزینه‌ های خود پروژه نیز کمک خواهد کرد. در واقع ورودی های مشتری و اطلاعاتی که در طراحی وب سایت ارائه می دهد. برای پروسه طراحی حیاتی است زیرا هیچکس در مورد کسب و کارش به اندازه خودش اطلاعات ندارد.

چه اطلاعاتی در سایت های ارزان قرار خواهند گرفت؟

طراحی وب و اطلاعاتی که در یک وب سایت آماده و ارزان قرار می گیرد:

در مرحله اول ورودی مشتری

در مرحله دوم مفهوم طراحی

سپس ایجاد وب سایت

پس از آن تایید وب سایت از طرف کارفرما و تجدید نظر و دیگر موارد شامل نصب ، آزمایش و تکمیل می باشد.

اطلاعات مشتری از مراحل حیاتی طراحی وب است. در واقع مشتری ایده های خود را به طراح می‌دهد که شامل رنگ ها ، خصوصیت صفحات ، تصاویر و بعد ایده هاست و طراح می تواند از این تصاویر جهت ایجاد گرافیک مناسب برای وبسایت استفاده کند و در موارد خاص ممکن است تصمیم بگیرد که تصاویر بیشتری ایجاد کند.

در مفهوم طراحی قبل از ایجاد وب سایت طراح نمایش گرافیکی از آنچه که وب سایت به نظر خواهد رسید را پیاده سازی می نماید و از تمام ورودی هایی که مشتری برای او می فرستد نیز بهره مند می باشد. با پیاده سازی نمایش گرافیکی وب سایت آن را برای تایید مجدد برای مشتری ارسال می کند. طرح های مفهومی با استفاده از نرم افزارهای تصویر ایجاد می‌ شود و تغییراتی مثل رنگ ها ، فونت ها و طرح ها به سرعت انجام می‌شود. پیاده‌سازی این مرحله به طور چشمگیری هزینه‌های پروژه را کاهش می دهد.

ایجاد وب سایت ؛ با تایید شدن طرح از طرف کارفرما طراح به راه اندازی وب سایت ادامه می دهد. نکته قابل توجه اینکه در راه اندازی وب سایت از قابلیت ها و امکاناتی استفاده می شود که ممکن است لازم به تغییر باشد/ حتی این امکان وجود دارد که ورودی تایید مشتری نیز تغییراتی پیدا کند.

تأیید وب سایت ؛ با راه اندازی سایت ، مشتری می تواند صفحات را تست یا مرور کند. در این مرحله سایت هنوز فعال نشده و قادر به ارائه بازدید نخواهد بود. در این مرحله ممکن است مشتری درخواست تغییراتی کند که پس از اتمام درخواست‌ها و تایید نهایی مشتری طرح به مرحله بعدی می رود.

در نهایت پس از تایید ، طراح، سایت را بر روی سرور انتقال میدهد و هنگامی که وب سایت تست می‌شود و به درستی کار می‌کند نام دامنه مشتری به صفحه سایت ارسال می شود و بعد از آن برای بازدیدکنندگان آماده خواهد شد. در این زمان هزینه که از طراحی باقی بماند و ظرف بازه زمانی تا معین پرداخت می شود حتی پس از اتمام کار تغییرات جزئی توسط مشتری انجام شود.

نحوه بازاریابی بهتر با طراحی سایت ارزان

در دنیای امروزی برای موفقیت در تجارت و فروش هیچ چیز مهمتر از انتخاب یک استراتژی خوب و مؤثر برای بازاریابی نیست. در صورتی که می خواهید برای بازاریابی بهتر یک وب سایت ارزان طراحی کنید یا خدمات بازاریابی آنلاین خود را ارتقاء دهید می توان وردپرس را به عنوان یک پلتفرم طراحی سایت انتخاب کنید و اقدام به طراحی سایت در این محیط نمایید. انتخاب یک قالب حرفه ای و مناسب در میان بهترین قالب ها می تواند کمک زیادی کند. برای ایجاد بازاریابی بهتر با قالب های آماده شرکتی وردپرس ، در این مقاله مؤثرترین و بهترین قالب های آماده شرکتی را معرفی می کنیم. امیدواریم الهام بخش شما جهت داشتن یک وبسایت حرفه‌ای و کارآمد شود.

نحوه بازاریابی بهتر با طراحی سایت ارزان

بازاریابی با قالب های آماده استارتاپ و مارکتینگ اپ وی

قالب APPWAY قالب وردپرسی شرکتی یا معرفی شرکت ها و استارت آپ ها می باشد. این قالب سایت ارزان برای بازاریابی بهتر کاملاً واکنش گرا و با ظاهر و ویژگی های جذاب مناسب برای شرکت ها و استارت آپ ها است. این نوع قالب یک قالب وردپرس کاملاً حرفه ای به حساب می‌آید که بدون داشتن دانش کد نویسی می توانید وب سایت حرفه ای مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن ایجاد کنید.

از ویژگی های منحصر به فرد قالب اپ وی این است که شما به راحتی می توانید از هر کدام از طرح های آماده موجود در آن در داخل صفحه اصلی یا دیگر صفحات سایت خود استفاده کنید ؛ ویژگی های آن شامل :

  • قابل استفاده برای شرکت های ارائه دهنده خدمات سحاب و خدمات بازاریابی ایمیلی
  • مناسب برای وب سایت های ارائه دهنده خدمات تجارت الکترونیک و خدمات بازاریابی دیجیتال
  • معرفی اپلیکیشن
  • شرکت های ارائه دهنده خدمات تاکسی اینترنتی ، میزبانی وب سایت و خدمات طراحی

از دیگر ویژگی های قالب برای طراحی سایت ارزان شامل :

  • دارای پنل کاملاٌ فارسی و تنظیمات قالب
  • کاملاً واکنش گرا و ریسپانسیو
  • پشتیبانی کامل از ووکامرس
  • سرعت بارگذاری بالا به دلیل سبک بودن قالب
  • سازگاری با انواع مرورگرها و کاملاً بهینه سازی شده
  • دارای فایل راهنمایی دقیق و کامل به صورت فارسی
  • دارای پنل تنظیمات حرفه ای ، فایل راهنمای فارسی و تیم پشتیبانی کاملاً حرفه ای

 

انجام روند بازاریابی با استفاده از سایت ارزان و قالب های آماده

بازاریابی با قالب های آماده SEO WP و SEOFY

قالب SEO WP یکی از بهترین قالب های بازاریابی شرکتی و یک ابزار کامل جهت ایجاد وب سایت های دیجیتال مارکتینگ و شبکه های اجتماعی به حساب می آید. این قالب برای تمامی کار برد های بازاریابی اجتماعی و سئو مناسب است و شامل المان های کاربردی متنوع و مجموعه گسترده از صفحات داخلی مختص به کسب و کار های بازاریابی و سئو طراحی شده است.

با استفاده از این قالب می توانید علاوه بر بازاریابی بهتر به طیف گسترده از استایل های هدر و طرح بندی مختلف برای وب سایت سایت خود دسترسی پیدا نمایید و با امکاناتی که دارد اولین قسمت از وب سایت شما را جهت راه اندازی آسان کرده و به بازدیدکنندگان یک ظاهر منحصر به فرد و سفارشی ارائه می ‌دهد. نکته قابل توجهی که در قالب SEO WP وجود دارد افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر پرمیوم می باشد ؛ در واقع رابط کاربری کشیدن و رها کردن این صفحه ساز محبوب این امکان را برای شما فراهم می آورد تا صفحاتی فراتر از آنچه که با ویرایشگر پیش فرض وردپرس میتوانید بسازید طراحی کنید. همچنین از طریق این قالب کسب و کار خود را می توان ارتقاء داده و یک وب سایت شگفت انگیز راه اندازی و استفاده نمایید.

 SEOFY قالب سئو فای یک قالب عالی و ارزان

این نوع قالب به عنوان یکی از بهترین قابلیت های بازاریابی و سئو وردپرس به حساب می آید که دارای اطلاعات بسیار گسترده در رابطه با چگونگی نصب و استفاده از آن است. این قالب به روز رسانی های خودکار رایگان جهت بهبود عملکرد قالب داشته و دیگر خدمات آن می ‌توان به پشتیبانی کامل و عدم نیاز به هیچ نوع اطلاعات کد نویسی و دمو های مجزا اشاره نمود. از امکانات قالب سئوفای انیمیشن ردیفی پیشرفته ، ایجاد و مدیریت فروشگاه فروش محصولات و دریافت پول می باشد.

بازاریابی با قالب های آماده Montblanc و Traders

قالب  Montblancرا می توان برای سایت های چند منظوره استفاده کرد. این قالب برای بازاریابی بهتر جهت ایجاد وبسایت های بیزینسی ، اپلیکیشن ها ، محصولات یا وب سایت های عکاسی طراحی شده است و در صفحه اصلی این قالب یک اسلاید در تمام صفحه وجود دارد که در قسمت بالای صفحه یک منوی ناوبری و لوگو قرار گرفته شده است. این قالب پنج لایوت صفحه اصلی ، چهار استایل هدر خلاقانه دارد و از ووکامرس نیز پشتیبانی می کند.

قالب آماده Traders یکی از قالب های بازاریابی و صفحات فروش وردپرس به حساب می آید که هر آنچه از یک قالب بازاریابی انتظار دارید را دارا می باشد. وجود سه نسخه دموی اصلی در این قالب ، چندین صفحه داخلی و المان های از پیش تعریف شده و آماده از امکانات این قالب می باشد. Traders از صفحه ساز المنتور بهره گرفته و نیاز به هیچ گونه دانش برنامه نویسی و طراحی صفحات وب برای استفاده از آن نیست. استایل های مختلف هدر و فوتر ، طرح بندی جزئیات پروژه ، انیمیشن ‌ها و فرم تماس از ویژگی های اصلی این قالب بوده که از تمامی روندهای و مقررات مدرن استفاده کرده و عملکردی نرم و پایدار را برای سال ‌های آینده تضمین می نماید.

آیا قابلیت نصب پلاگین در طراحی سایت ارزان وجود دارد یا خیر؟

در طراحی سایت ارزان با سیستم مدیریت محتوای وردپرس امکان اضافه نمودن پلاگین و نصب آن وجود دارد. این ابزار قابلیت های زیادی به سایت شما اضافه می کند به همین دلیل است که کاربران علاقه زیادی به آنها دارند.

نصب پلاگین در طراحی سایت ارزان به چه صورت است؟

افزونه های وردپرس معمولاً در دو دسته قرار می‌گیرند تم و افزونه های رایگان و تمامی افزونه های پولی.

پلاگین هایی که معمولاً پولی هستند کارآمدتر و با ثبات تر می باشند اما نه تنها هزینه اولیه برای نصب از شما گرفته می ‌شود بلکه برای آپدیت آنها نیز باید هزینه پرداخت کرد که این خود یک هزینه پنهان دیگر برای سایت های وردپرس محسوب می شود. در صورتی که هزینه‌ ها را پرداخت نکنید و پلاگین را به روز رسانی نکنید احتمال زیاد یکی از آپدیت های خود وردپرس باعث خراب شدن همه چیز خواهد شد. پس اگر می خواهید وب سایت تان در وردپرس دچار مشکلاتی مربوط به عدم سازگاری نشود مجبورید که آپدیت های پلاگین ها را انجام داده و هزینه اش را نیز پرداخت کنید.

نصب پلاگین باعث می‌شود که بدون درگیر شدن با مسائل برنامه نویسی و فنی از امکانات حرفه ای برخوردار شوید.  در واقع با استفاده از پلاگین این امکان فراهم است که بسیاری از ویژگی‌های حرفه ای را بدون توجه به مسائل فنی و طراحی به قالب خود اضافه کنید. به طور مثال با استفاده از افزونه های موجود در زمینه شبکه‌ های اجتماعی می توانید با یک کلیک پست های جدید و اخبار سایت را روی شبکه اجتماعی منتشر نمایید.

تفاوت پورتال با وب سایت های طراحی سایت برتر رایانه چیست؟

پیش از بیان تفاوت های پورتال و وب سایت ابتدا تعریفی از هر یک از را به طور مختصر بازگو می نماییم :

یک سایت یا وب سایت فضایی است در میان صفحات وب که با یکدیگر مرتبط هستند و از طریق یک مرورگر و بازدید از صفحه اصلی وب سایت قابل دسترسی است و شما از صفحه اصلی سایت  می توانید به هر یک از از صفحات وب سایت دسترسی پیدا کنید.

وب پرتال یک پلتفرم مبتنی بر وب است که به کارمندان ، مشتریان و فروشندگان دسترسی منحصر به ‌فرد به اطلاعات را می‌دهد و می تواند اطلاعات شخصی سازی شده و پروفایل مشتری را  در اختیار کاربر باشد. ب پرتال می‌تواند جهت غنی کردن اطلاعات و بهبود تعاملات میان مشتریان و فروشندگان با کسب و کار شما مورد استفاده قرار بگیرد.

تفاوت پرتال با سایت های آماده برتر رایانه

1-حال با ارائه این تعریف کوتاه در رابطه با پورتال و وب سایت باید گفت وبسایت از کاربرانی که وارد سایت می شود شناسه ورود به رمز عبور نمی خواهد اما پورتال هر زمان که کاربر می خواهد وارد شود نیازمند مشخصات کاربری می‌باشد. این مشخصات مختص هر کاربر بوده و برای کاربران مختلف متفاوت است.

2-وب سایت قابل دسترسی عموم است یعنی هر کسی در اینترنت سایت آدرس را بداند می‌تواند وارد سایت شده و محتوای آن را مشاهده کند. پورتال به طور خصوصی قابل دسترسی است و فقط اعضای پرتال می‌توانند از طریق شناسه ورود و رمز عبور محتوا را ببینند.

3-از بابت محتوا نیز وبسایت ایستا یا پویا می‌باشد اما در رابطه با پورتال محتوا ، هر زمان که کاربر از این پرتال ها  بازدید کنند محتوا تغییر میکند‌.

* در صورتی که بخواهید یک پلتفرم عمومی ایجاد کنید وبسایت گزینه بهتری است زیرا کسب و کار شما را بر روی اینترنت نمایش می‌دهد و کاربران بیشتر از سراسر دنیا به خود جذب می شود. پورتال نیز مناسب برای ایجاد یک پلتفرم خصوصی برای کاربران است و اگر میخواهید بر آنچه کاربران مشاهده می‌کند کنترل داشته باشید پورتال گزینه مناسبی است.

* درک تفاوت این دو مورد به شما در انتخاب یک پلتفرم مناسب برای کسب و کارتان کمک خواهد نمود

امکان فروش محصول در طراحی سایت فروشگاهی ارزان

با پیشرفت علم و گسترش کسب و کارهای آنلاین در بستر اینترنت بسیاری از کسب و کارهای سنتی برای عقب نماندن از رقبای خود در این عرصه بزرگ خرید و فروش محصولات و همچنین کسب سود بیشتر رو به فروش محصول در وب سایت های اینترنتی نموده اند. برای خیلی از کسب و کارهای تازه که با این بسترو فضای گسترده اینترنت آشنایی ندارند این سؤال پیش خواهد آمد که آیا امکان فروش محصول در بستر اینترنت به صورت وب سایت وجود دارد ؟ در ادامه این مقاله به شما روش های فروش آنلاین محصول را ارائه می دهیم و به این سؤال پاسخ خواهیم داد که چگونه محصول خود را اینترنتی بفروشید. همچنین طراحی سایت فروشگاهی ارزان میتواند شما را در ادامه کسب و کار موفق تر کند.

نحوه فروش محصول در سایت فروشگاهی ارزان

برای فروش محصولات خود در اینترنت ابتدا باید ویژگی های محصول خود را بشناسید و متناسب با آن ویژگی ها بستر مناسب جهت فروش آنلاین و اینترنتی را پیدا کنید. نکته قابل توجه اینکه تمامی روش های فروش آنلاین برای کسب و کار ها مناسب نیست اما در این میان برای آنکه شناخته شوید بهتر است ابتدا یک وب سایت برای کسب و کارتان ایجاد نمایید. بهترین راه برای فروش آنلاین محصول راه اندازی فروشگاه اینترنتی است.

امکان فروش محصولات در طراحی سایت فروشگاهی ارزان

در واقع فروش محصول در وب سایت های فروشگاهی باعث می شود که برای ارائه محصولات خود یک کانال فروش ثابت داشته باشید و دستتان برای وارد کردن هر نوع محصول با هر نوع قیمتی باز است. شاید ایجاد یک فروشگاه در اینترنت برای همه آسان نباشد برای این کار حتماً از طراحان وب سایت شرکت سایت برتر با کلیک بر روی تماس با ما مشاوره بگیرید.

در صورتی که بخواهیم مراحل ایجاد طراحی سایت فروشگاهی ارزان برای فروش محصول را به صورت کاملاً مختصر بیان نماییم در ابتدا باید هاست و دامنه برای راه اندازی وب سایت خریداری نموده تا بتوانید محصولات را در آنان قرار دهید. پس از ثبت هاست و دامنه اینترنتی از طریق سیستم های مدیریت محتوا و فروشگاه ساز نظیر وردپرس و ووکامرس آن را فروشگاهی کنید. این مراحل اصلاً نسخ و پیچیده نیست تنها با یک آموزش ساده می‌توانید آن را یاد بگیرید.

در این خصوص ما در وبسایت سایت برار آموزش‌های زیادی را در این زمینه آماده نموده ایم که با مراجعه به صفحه اصلی سایت می توان به مطالب مفید در این مورد دسترسی پیدا کنید.

مزایای فروش محصول در طراحی سایت فروشگاهی ارزان

از مهم ترین مزیت های داشتن فروشگاه اینترنتی رسمی بودن آن است. امروزه در کشور ما با وجود انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی و همچنین ارائه نماد اعتماد الکترونیک از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت ، معدن و تجارت یک نوع اعتبار به این مدل از کسب و کار بخشیده شده است و شما می توانید در یک محیط رسمی از طریق یک وب سایت اینترنتی شروع به فروش محصولات خود به صورت آنلاین کنید.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی ارزان

از دیگر مزیت های فروش محصول در وب سایت میتوان به مستقل بودن آن اشاره نمود. زمانی که شما اقدام به طراحی سایت فروشگاهی ارزان می کنید روی آن به خوبی کار خواهید کرد و آن را به درآمد می ‌رسانید. به این منظور شما خودتان صاحب کسب و کار بوده و رئیس خودتان هستید. هر برنامه ای که دلتان می‌خواهد می توانید پیاده کنید و به صورت دلخواه مطلب و توضیحات برای محصولات تان بنویسید و داخل سایت قرار دهید. علاوه بر این درآمد حاصل از فروش کاملاً به جیب یا حساب بانکی شما وارد می ‌شود و از این بابت برای دریافت پول از شخص یا اشخاص دیگر دغدغه نخواهید داشت.

رشد کسب و کار و گسترش آن در بستر اینترنت با ایجاد راه اندازی وبسایت بسیار بالا است. مدل عملی این عنوان به این گونه است که شما بعد از تامین کردن و فروش یک دسته خاص از محصول می توانید دسته بندی های موضوعی و مرتبط با آن را نیز پوشش داده و آن را در سایت خود به فروش برسانید در این صورت هر وقت که در یک دسته به فروش قابل قبول برسید با افزودن دسته بندی و همچنین استفاده از تکنیک های فروش بیشتر مثل تخفیف ، جوایز ، ارائه کد تخفیف برای فروش های فصلی کسب و کار خود را ارتقاء دهید.

نکته مهم فروش محصول در وب سایت

به عنوان یک توصیه برای کسانی که این کسب و کار را برای فروش محصول خود انتخاب نموده اند. نتیجه رسیدن یک فروشگاه اینترنتی در وب سایت کمی زمان بر است ؛ یعنی شما زمانی که تصمیم می گیرید به صورت اینترنتی و آنلاین فعالیت کنید این انتظار را نداشته باشید که همان روز اول به درآمد برسید. مراحل رشد یک کسب و کار اینترنتی گام به گام می باشد و شما باید در یک دوره بر روی قسمته ای فنی و مدیریتی کار کنید و پس از آن به فکر طراحی و طرح های گرافیکی کار خود باشید. علاوه بر این با تولید محتوا و افزودن محصولات می توانید کاربر از گوگل به دست آورید. در این میان آشنایی با تکنیک های دیجیتال مارکتینگ بسیار برای جذب مشتری برای وب سایت تان آن تأثیر زیادی دارد.

این مراحل در مقیاس کوچکتر در ماه‌های اولیه قابل انجام است اما برای رسیدن به یک درآمد قابل قبول از فروش محصولات باید حداقل بین ۶ ماه تا یک سال به صورت مستمر روی سایت و کسب و کار اینترنتی خود کار کنید.

آیا طراحی سایت ارزان قابل ویرایش است؟

بله. طراحی سایت های ارزان قابل ویرایش بوده و میتوانید رسانه ها ، متن ها ، لینک شبکه های اجتماعی ، رنگ بندی ها و … را ویرایش کنید. همچنین برای راحتی شما عزیزان ما از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده میکنیم که به راحتی به تمامی قسمت وب سایت دسترسی داشته باشید.

آیا طراحی سایت ارزان را می توان سئو کرد؟

با توجه به استفاده بیش از حد از قالب های آماده در وب سایت های فروش قالب ، تمامی قالب های استفاده شده ما در طراحی سایت ارزان به صورت اختصاصی طراحی شده و به راحتی می توانید عملیات سئو را شروع کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از سفارش و انتخاب قالب مورد نظر جهت بهینه سازی وب سایت با کارشناسان ما مشورت نمایید.

پشتیبانی شما شامل پکیج طراحی سایت ارزان می شود؟

بله. تمامی وب سایت هایی که از شرکت ما خریداری می کنید شامل پشتیبانی می شوند و به این نکته توجه کنید که ما در زمانی که سایت را به شما تحویل می دهیم آموزش های لازم جهت ویرایش وب سایت هم در اختیار شما می گذاریم. همچنین شما می توانید جهت دریافت پشتیبانی با شماره های شرکت تماس گرفته یا از طریق تیکت با ما در ارتباط باشید.

تعرفه های ارزانترین طراحی سایت شما به چه صورت است؟

تعرفه ارزانترین طراحی سایت در صفحه اصلی وب سایت درج شده است ، با مراجعه به صفحه اصلی می توانید تعرفه پکیج های طراحی سایت را مشاهده نمایید.

آیا سایت ارزان قابلیت اضافه کردن المان جدید را دارد؟

بله. توجه داشته باشید که ما از قالب های آماده از پیش طراحی شده ( اختصاصی سایت برتر ) استفاده میکنیم. و جهت اضافه کردن المان های متفاوت می بایست قبل از شروع طراحی سایت به اطلاع متخصصان ما برسانید که موارد مشخصی مد نظر شما هست.

پس از طراحی یک سایت امکان اضافه کردن پلاگین جدید وجود دارد؟

پس از راه اندازی یک وب سایت از طریق سیستم مدیریت محتوای وردپرس امکان افزودن پلاگین یا افزونه ها وجود خواهد داشت ؛ اما سؤال اینجاست که این کار به چه صورت انجام می گیرد ؟هدف از اضافه نمودن پلاگین چه می باشد ؟ چه نقشی در راه اندازی یک وب سایت دارد ؟

پلاگین یا افزونه امکانات و ویژگی های جدیدی را به سایت شما می افزاید ؛ به زبان ساده تر پلاگین های یک سری کد هستند که به عنوان مکمل یک سایت عمل کرده و موجب کامل تر شدن ویژگی های یک سایت اینترنتی می شود.‌ معمولاً دو نوع پلاگین وجود دارد که به صورت رایگان و غیر رایگان می باشد. استفاده از یک پلاگین به میزان امکاناتی بستگی دارد که در اختیارتان قرار می دهد. در واقع زمانی که شما سایتی را طراحی می کنید و به طور کامل به مشتری یا شرکت طرف قرارداد تحویل می دهید امکان اینکه مشتری بخواهد در سایت تغییراتی ایجاد کند وجود دارد. در این مواقع شما با افزودن پلاگین های مربوط به تغییراتی که مشتری در داخل سایت از شما میخواهد سایت مورد رضایت مشتری را تحویل می دهید. برای توضیح بیشتر در صورتی که بخواهید بازدید یک وب سایت را بالا ببرید افزونه هایی در محیط وردپرس وجود دارد که با نصب آن و امکانات خاصی که دارد می توانید رتبه سایت را بالا ببرید. در واقع افزونه ها امکانات جدید و متنوعی را به سایت اضافه می کند. نکته قابل توجه اینکه بعضی مواقع پلاگین با قالبی که در سایت خود استفاده کرده اید سازگاری ندارد یا اینکه کارکرد آن برای سایت مفید نمی باشد به همین علت شما باید نسبت به کاربرد هر یک از افزونه ها شناخت کافی داشته باشید و با اطلاع کامل برای سایت افزونه انتخاب نمایید.

در حال حاضر پلاگین هایی وجود دارد که میتوانید با فعال ‌سازی و بهره گیری از امکانات موجود آن تغییراتی  در سایت حتی پس از طراحی ایجاد نمایید. از بهترین افزونه های موجود می توان به افزونه WP Rocket اشاره نمود. در صورتی که شما یک سایت اینترنتی را مدیریت می کنید باید نسبت به سرعت لود شدن سایت خود اهمیت زیادی قائل شوید و به این توجه نمایید که در صورت ورود کاربر و لود نشدن سریع سایت ، کاربر اقدام به ترک کردن سایت می نماید. پس اگر این موضوع برای تان بسیار مهم است و هدفتان داشتن یک سایت پر بازدید (کاربر پسند) با ترافیک ورودی بالایی است این افزونه را نصب نمایید و یک سرعت بی نظیر را تجربه کنید و کاربران بیشتری را به سایت خود جذب کنید.

آیا در افزودن تصاویر ، فایل ، برگه ها و محصولات محدودیتی وجود دارد؟

  • تصویر

از ویژگی های خوبی که در قالب های وردپرس وجود دارد استفاده از تصویر شاخص در وردپرس می باشد. در واقع هنگامی که شما مطلبی را در سایت خود منتشر می‌کنید این امکان وجود دارد که به مطالب خود تصویر اضافه نمایید. خبر خوب این که تمامی قالب های وردپرس که کاربران از آن استفاده می‌کنند از این قابلیت پشتیبانی می کند. مزیتی که دارد این است که با قرار دادن تصویر با استفاده از تصویرکاربر مفهوم مطلب را بهتر و دقیق تر میفهمد و در واقع با مشاهده تصویر شاخصی که شما برای مطلب انتخاب کردید کلیت موضوع را درک می نمایند. حال برای اینکه بفهمید قالب استفاده تان در سایت از تصویر شاخص پشتیبانی می کند یا نه کافیست به بخش ویرایشگر قالب مراجعه کرده و سپس با ایجاد یک پست جدید در قسمت تنظیمات بخش تصاویر شاخص را بیابیم در صورت نبود قالب شما از این ویژگی پشتیبانی نمی کند.

  • فایل

در محیط وردپرس احتمال اینکه برای بارگذاری فایل خود با مشکل روبرو شوید وجود دارد ؛ مشکلاتی نظیر افزایش حجم آپلود در وردپرس دغدغه ای است که بسیاری است افراد با آن آن سر و کار دارند. در صورتی که بخواهید حجم بارگیری فایل  را بالا ببرید می ‌توانید از ویرایش فایل مربوط به تنظیمات پیش فرض سرور سایت استفاده کنید. سیستم مدیریت محتوا به انعطاف پذیری معروف بوده و شما می توانید متناسب با نیازهای خود آن را سفارشی سازی کنید. افزونه هایی در این خصوص وجود دارد که با نصب آن ها می ‌توانید مقدار اندازه آپلود فایل خود را تغییر داده و ذخیره تغییرات خود را به دلخواه انتخاب نمایید.

  • محصول

پیش از اضافه کردن محصولی در داخل وردپرس اولین قدم نصب ووکامرس در وردپرس می باشد. بعد از نصب کامل در محیط وردپرس و انجام تنظیمات آن به این مرحله می ‌رسید که با اضافه نمودن محصول جدید می توانید رسماً سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید.

  • برگه

در رابطه با محدودیتی که جهت اضافه کردن برگه در داخل وردپرس وجود دارد یا خیر باید بگوییم که هیچ گونه محدودیتی در ایجاد برگه وجود ندارد و هر تعداد که می خواهید می توانید برگه ایجاد نمایید. صفحات و برگه ها به عنوان یک محتوای ثابت به حساب می آیند که صفحاتی نظیر درباره ما ، قوانین و شرایط استفاده و تماس با ما را شامل می شود. در این باره جهت افزودن برگه باید به پیشخوان وردپرس مراجعه نموده و با انتخاب منوی برگه ها افزودن برگه خود را اضافه کنید. محدودیتی که در این موضوع وجود دارد این است که دکمه های شبکه های اجتماعی به طور پیش فرض استفاده نمی شود و سیستم نظردهی کاربران غیر فعال است.

به طور کلی اگر شما ووکامرس را بر روی وردپرس خود نصب کنید می توانید برگه ها ، نوشته ها و محصولات را بدون هیچ محدودیتی انتشار دهید.

آیا این قالب ها بهینه سازی شده هستند؟

از آنجا که یکی از قسمت ‌های مهم سئو داخلی بهینه سازی قالب می باشد برخی از طراحان سایت حین طراحی سایت به اصول و استانداردهای سئو توجهی ندارند به همین علت سایت هایی که این افراد طراحی می‌کنند حتی با انجام تمامی موارد سئو رتبه خوبی در گوگل کسب نخواهد کرد. در واقع شما با استفاده از بهینه سازی قالب می توانید این مشکل را رفع کنید. برای بهینه سازی قالب وردپرس می توانید با برخی تکنیک های بهینه سازی و سئو قالب وردپرس سایتی استاندارد راه اندازی نمایید. در حقیقت این قالب ها بهینه‌ سازی نبوده و در صورتی که بخواهید سایت کاملاً بهینه و سازگار با الگوریتم های گوگل و سایر موتورهای جستجو داشته باشید باید بلافاصله پس از نصب و راه اندازی وردپرس عملیات بهینه سازی کردن وردپرس سایت را آغاز کنید.

آیا این قالب ها در تمامی مرورگر ها و نسخه های موبایل قابل نمایش است؟

سازگاری وبسایت با تمامی مرورگرها توسط طراحان وب سایت انجام می شود. در واقع طراحان سایت برتر در زمان پیاده سازی سایت برای سازگار بودن با نسخه های موبایل روش های مختلفی ارائه می دهند یکی از این روش ها طراحی ریسپانسیو یا واکنشگرا به معنای طراحی یک نسخه سایت مجزا برای موبایل می باشد. روش دیگر نیز ایجاد یک نسخه کاملا ًمجزا و سفارشی از سایت مخصوص تلفن های همراه و هدایت کاربران به آن نسخه می باشد.

طراحان سایت برتر برای سازگاری قالب ها در تمامی مرورگر ها از یک برنامه نویسی استاندارد صفحه استفاده می کنند. در واقع سازگاری وبسایت با تمام مرورگرها امری مهم تلقی می شود زیرا تعداد مرورگر هایی که کاربر برای جستجو مورد استفاده قرار می گیرد بسیار زیاد است. پس برای یک طراح سایت این الزام وجود دارد که وب ‌سایت ‌هایی که می سازد با تمامی مرورگر ها سازگار باشد.

آیا هزینه دیگری جدا از هزینه تمدید باید پرداخت نمود؟

به غیر از هزینه تمدید که منظور هزینه تمدید هاست و دامنه به صورت سالانه است هزینه دیگری به عنوان هزینه نگهداری سایت باید پرداخت نمایید. این هزینه که به عنوان هزینه پشتیبانی سایت نیز به حساب می آید شامل مواردی همچون هزینه تولید محتوای سایت ، هزینه سئو سایت ، هزینه پشتیبانی سایت و هزینه های متفرقه سایت می باشد که این هزینه‌ ها نیز شامل تبلیغات ، پشتیبانی شبکه های اجتماعی ، ایمیل مارکتینگ و … است.

تمامی این خدمات و هزینه های آن تماماً به خواسته ی مشتری یا شرکت انجام می گیرد. تنها ایجاد یک وب سایت بدون انجام خدمات پشتیبانی و بهینه سازی شبیه مغازه ای با ویترین خالی است.

برای طراحی این قالب ها از چه زبان برنامه نویسی استفاده کردید؟

شما باید پیش از استارت پروژه طراحی سایت ابتدا نیازهای خود را از وب سایت مورد نظر تحلیل کرده تا طبق آن بتوانید بهترین گزینه زبان برنامه نویسی را جهت طراحی وب سایت انتخاب کنید. وظیفه طراحی سایت و ساختار اصلی آن بر عهده طراح است. طراحان سایت برتر برای کدنویسی قالب های طراحی شده از زبان برنامه نویسی CSS ، JAVA و HTML استفاده نموده اند. همچنین برای استفاده از قالب طراحی شده برای CMS ها مثل وردپرس دانش php و MySQL به کار برده است.