در مقاله های قبلی از سایت برتر در رابطه با پاپ آپ و همچنین ایجاد پاپ آپ در وردپرس اطلاعات جامعی به شما کاربران گرامی داده ایم. در صورتی که با با پاپ آپ آشنا هستید می ‌بایست تا قوانین بکارگیری آن در طراحی سایت و همچنین اثرات آن در سئو نیز آشنا شوید. با وجود تبلیغات در وب سایت افراد با کلیک بر روی این صفحات تأثیرات مثبتی بر روی سئو وب سایت و همچنین نرخ کلیک آن خواهند گذاشت. در رابطه با اینکه این تبلیغات واقعاً تأثیر مثبت دارد یا نه و نحو استفاده از آن اطلاعات جامعی ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید تا قوانین به کارگیری پاپ آپ در طراحی سایت را بازگو نماییم.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

تبلیغات پاپ آپ در طراحی سایت

آن دسته از عزیزانی که ذهنشان هیچ پیش زمینه ای در رابطه با این موضوع ندارد ، می توان گفت پاپ آپ همان پنجره ای است که حین ورود به برخی از وبسایت ها علی الخصوص وب‌سایت‌ های تبلیغاتی به طور ناگهانی برای تان باز شده که با کلیک روی آن به سایت دیگر هدایت خواهید شد.

در سراسر دنیا وب سایت های غیر حرفه ای و کوچک با به کارگیری پاپ آپ در طراحی سایت تبلیغاتی خود پول در می آورند. این کسب سود تا زمانی که کاربران غیر حرفه ای و مبتدی وجود داشته باشد برای صاحبان وب سایت به همراه خواهد بود. آنچه که شاید پرسش بسیاری از خوانندگان این مقاله باشد این است که به کار گیری پاپ ‌آپ در کشورهای مختلف به چه صورت است؟

متأسفانه اکثر صاحبان وب سایت به اشتباه فکر می‌کنند که استفاده از پاپ آپ در بالا بردن جایگاه سایت در گوگل و سئو تاثیر خواهد گذاشت. این طرز فکر نه تنها با پاپ آپ امکان پذیر نخواهد بود بلکه موارد دیگر نیز در این امر دخیل است که کاربر را وادار به بازدید از وبسایت می کند.

اینکه کاربر غیر حرفه ای را منحرف نمایید کار اخلاقی نیست اما در کشورهای دیگر اگر برای کسب درآمد از کاربران غیر حرفه ای استفاده می نمایند. در واقع اکثر وب سایت ها که از سیستم پاپ آپ استفاده می کنند به دنبال این هستند که رنک الکسا سایت شان را بهبود دهند.

بدین منظور با بالا بودن Bounce rate در سیستم پاپ آپ مدیر وب سایت متقبل هزینه زیادی شده و به جذابیت سایتش لطمه زیادی وارد می شود. چرا که اگر صفحه فرود پاپ صفحه اصلی باشد یا صفحه ای که حجم بالایی دارد با اشغال پهنای باند زیاد موجب هزینه‌ های زیادی شده که همین امر غیر قابل جبران می باشد به علت آزاری که به کاربر می دهد.

مقاله پیشنهادی : نحوه افزایش بازدهی تبلیغات در سایت

تأثیرات بکارگیری پاپ آپ در طراحی سایت و سئو

تبلیغات پاپ آپ در طراحی سایت

همانگونه که در بالا به آن اشاره نمودیم وب ‌سایت‌هایی که از پاپ آپ استفاده می کنند به دنبال افزایش رتبه الکسا هستند. زیرا پاپ آپ بانس ریت بالایی دارد اما همین بالا بودن bounce rate به جذابیت وب سایت لطمه خواهد زد و صاحب وبسایت را متحمل هزینه های زیادی می کند.

پس در جواب سؤال بسیاری از خوانندگانی که در ذهنشان به دنبال آن هستند که آیا به کارگیری پاپ ‌آپ در بهینه سازی یا سئو سایت خوب است می‌ توان ادله بالا را ارائه نمود.

پیشنهاد می شود مقاله نرخ پرش یا bounce rate چیست؟ را مورد مطالعه قرار دهید

از دیگر پرسش هایی که کاربران در زمینه پاپ آپ دارند این است که آیا به کارگیری پاپ آپ در طراحی سایت موجب جریمه شدن وب سایت توسط گوگل میشود یا نه؟

جواب به این پرسش در صورتی که جریمه شدن توسط گوگل را کنار بگذاریم می ‌توان گفت که تاثیر سوء در وب سایت خواهد داشت. این امر بدان علت است که کاربران به محض مشاهده پنجره پاپ آپ آن را بسته و از سایت خارج می شوند. حتی اگر بخواهیم به زبان ساده تر برای شما بیان کنیم به این نکته باید اشاره کرد که حتی زیاده روی در ویژگی های خوب یک سایت می تواند خروجی بسیار بدی را به دنبال داشته باشد. زیرا فضای سایت جایی برای شلوغی یا درهم ریختگی نیست و کاربری که وارد سایت می شود وقت کافی برای دیدن کل صفحات ندارد. اگر کاربر بخواهد جواب یک پرسش را بیابد بدترین کار این است که با سؤالات غیرضروری و مزاحم در سایت کاربر را کلافه کند ، پس در اینجا بهترین راه حل توجه به سادگی وب سایت است.

از طرف دیگر اینکه چگونه گوگل تبلیغات پاپ آپ را را به عنوان اسپم در نظر می گیرد این است که اولین عاملی که موتور جستجو به آن اهمیت می ‌دهد زمان قرار گیری پاپ آپ بر روی صفحه سایت است یعنی زمانی که کاربر خواسته یا همان زمان با بالا آمدن صفحه. دومین عامل که بسیار مهم می‌ باشد این است که کاربر به راحتی بتواند آن را به ببندد یا محتوا خواناست همه این موارد در موبایل نیز بررسی می شود.

نتیجه گیری

با وجود اطلاعاتی که در رابطه با پاپ آپ و نحوه بکارگیری آن در وبسایت های تبلیغاتی بیان نمودیم بهتر است که پنجره پاپ آپ را در بخشی از صفحه سایت قرار دهید که تنها کاربرانی که تمایل دارند از صفحه تبلیغاتی دیدن نمایند بر روی آن کلیک تا وارد وبسایت دیگر شوند. با این وجود اگر صفحه پاپ آپ را در اندازه بزرگ به گونه‌ ای در سایت قرار دهید که دیگر محتوا ا و دسته بندی های سایت مشخص نباشد باعث آزار کاربر شده و در صدد بستن صفحه و ترک وب سایت شما بر خواهد آمد. اکثر کاربران که در رابطه با سئو و طراحی سایت مطالعه نموده و در این زمینه کار کرده اند می دانند که ترک وب سایت در زمان بسیار کم باعث کاهش بازدید و افت سئورسایت خواهد شد. پس با پیاده سازی استراتژی های دقیق در این زمینه علاوه بر کسب سود بیشتر هیچ لطمه ‌ای به وب سایت تان نخواهد خورد.

در صورتی که در این زمینه به مشاوره بیشتری احتیاج دارید یا صاحب یک وب سایت تبلیغاتی هستید می توانید از کارشناسان مجرب ما در این زمینه مشاوره دریافت نمایید و با کلیک بر روی لینک صفحه تماس با ما با یکی از شماره تلفن های درج شده در صفحه تماس حاصل نمایید و راهنمایی کامل دریافت کنید.