حتماً برای شما هم اتفاق افتاده که آدرس سایت خاصی را در مرورگر خود باز کردید اما به طور ناخواسته با یک صفحه جدید مواجه شده اید ؛ این عملیات پاپ آپ نام دارد. پاپ آپ یک روش برای هدایت کاربر به یک صفحه خاص از سایت است. به طور کلی می‌ توان گفت که پاپ آپ یک نوع تبلیغات آنلاین است که در یک صفحه جدا و کوچک تر از صفحه اصلی سایت باز می شود. در پاپ آپ این قابلیت وجود دارد که کاربر در صورت تمایل می تواند وارد صفحه شود یا اینکه پنجره مورد نظر را ببندد و به صفحه اصلی سایت بازگردد. به طور کلی پاپ آپ برای ارائه تبلیغات استفاده می شود. ما در این مطلب آموزش کامل ساخت پاپ آپ در وردپرس را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم ، لطفاً در این آموزش همراه سایت برتر باشید.

بیشتر بدانید : بهترین راهکار برای افزایش حجم آپلود در وردپرس

بهترین افزونه برای ساخت پاپ آپ در وردپرس

قطعا استفاده از افزونه در وردپرس می تواند به شما در مدیریت هر چه بهتر سایت کمک کند و این امر را سهولت بخشد. در این قسمت ما به معرفی بهترین افزونه ها برای ساخت پاپ آپ در وردپرس می پردازیم.

Popup Builder: شما با استفاده از افزونه می ‌توانید المان مورد نظر خود را به صورت پاپ آپ ایجاد کنید و برای سایت وردپرسی خود صفحه های تبلیغاتی مناسبی به وجود آورید. افزونه Popup Builder به شما این امکان را می دهد تا پیشنهادات ، تخفیف ها و … را به کاربران ارائه دهید. شما می توانید نسخه رایگان این افزونه را از مخزن وردپرس تهیه نمایید و استفاده کنید.

Optin Monster: این افزونه یکی از بهترین پلاگین های ایجاد پاپ آپ در وردپرس می باشد. این پلاگین با کشیدن و رها کردن آیتم مورد نظر در صفحه کار می کند. در واقع کارایی آسان این افزونه باعث شده تا افراد زیادی از آن استفاده کنند. همچنین افزونه Optin Monster از طریق تحلیل رفتارهای کاربر ، پاپ آپ را در بهترین زمان نمایش می دهد.

Popup Maker: این افزونه یکی از محبوب ترین افزونه های ایجاد پاپ آپ در وردپرس محسوب می شود. با اینکه کارایی این افزونه مانند افزونه قبل نمی باشد اما پاپ آپ ها در آن از طریق یک رابط کاربری همانند ویرایشگر کلاسیک وردپرس ایجاد می شوند.

Ice gram: این افزونه برای ساخت فرم پاپ آپ در وردپرس استفاده می شود. لازم به ذکر است که رابط کاربری افزونه Ice gram متن محور است که این موضوع باعث شده تا نسبت به سایر افزونه های ساخت پاپ آپ از محبوبیت کمتری برخوردار باشد.

Ninja Popups: با استفاده از این افزونه علاوه بر اینکه امکان ایجاد فرم های پاپ آپ را دارید ، می ‌توانید پاپ آپ هایی شامل نمایش ویدیویی را نیز ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین پلاگین کش برای وردپرس

بررسی افزونه Elementor برای ساخت پاپ آپ در وردپرس

افزونه المنتور یکی از بهترین افزونه هایی است که امکان ساخت پاپ آپ در وردپرس را به کاربر می دهد. با استفاده از این افزونه و ویرایشگر بصری کشیدن و رها کردن آن ، می توانید هر نوع صفحه ای را ایجاد کنید.

افزونه المنتور به شما این امکان را می دهد تا پاپ آپ های داینامیک را بدون نیاز به کد نویسی یا دانش به خصوصی بسازید. برای استفاده از قابلیت ایجاد پاپ آپ ، باید نسخه پرمیوم افزونه المنتور را تهیه و نصب نمایید. در واقع Elementor Pro یک ویرایشگر قدرتمند محتوا می باشد که قابلیت ایجاد پاپ آپ را نیز دارد.

به طور کلی اگر قصد دارید تا کنترل کاملی بر طراحی پاپ آپ ها داشته باشید ، این افزونه می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. این افزونه از انعطاف زیادی در طراحی پاپ آپ برخوردار است و شما می توانید پاپ آپ های خود را به شکل پیشرفته تری کنترل کنید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

حتی می توانید با استفاده از المنتور پنجره های پاپ آپ را بر اساس دستگاه کاربر مانند گوشی هوشمند ، دسکتاپ و … کنترل کنید. با توجه به این تفاسیر می توان گفت که المنتور علاوه بر ایجاد پاپ آپ قابلیت های بی شماری را در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آن ها می توانید محتوای سایت خود را به خوبی تحت کنترل بگیرید.

افزونه المنتور علی رغم اینکه کارایی بسیار ساده ای دارد ولی با استفاده از آن می توانید نتیجه بسیار حرفه‌ای و کارآمدی را دریافت کنید. همچنان در ادامه همراه ما باشید.

برای مطالعه مقاله المنتور چیست؟ بر روی لینک کلیک کنید

روش استفاده از افرونه popup maker برای ساخت پاپ آپ در وردپرس

در حالت کلی روش استفاده از افزونه های ساخت پاپ آپ در وردپرس تقریباً مشابه است و تفاوت چندانی در کلیات ندارند. ما در این بخش به تشریح روش استفاده از افزونه popup maker که پیش تر نیز در مورد آن توضیحاتی را ارائه دادیم ، می پردازیم.

مرحله اول نصب و فعالسازی افزونه می باشد. با این کار گزینه popup maker در پیشخوان وردپرس شما افزوده می شود ، آن را بیابید و روی آن کلیک نمایید.

شما می توانید با انتخاب گزینه  Show popup maker CSS در صفحه باز شده استایل افزونه را تغییر دهید.

سپس روی گزینه ذخیره تغییرات کلیک نمایید و از منو گزینه Add Popups را انتخاب کنید.

در صفحه نمایش داده شده در ابتدا برای پاپ آپ خود یک نام وارد نمایید. سپس در فیلد بعدی عنوان پاپ آپ را وارد کنید. شما در قسمت ویرایشگر می ‌توانید محتوای مورد نظر را قرار دهید و در قسمتی که با کادر قرمز مشخص شده ، صفحاتی که پاپ آپ باید نمایش داده شود را مشخص کنید.

همچنین با فعال کردن گزینه Disable this popup on mobile devices  پاپ آپ شما در موبایل نمایش داده نمی شود. همچنین می ‌توانید با فعال یا غیر فعال کردن گزینه Disable this popup on tablet devices نمایش پاپ آپ را برای تبلت به دلخواه تنظیم کنید.

در مرحله بعد روی دکمه Add New Trigger کلیک کنید و مدت زمان مورد نیاز برای باز شدن پاپ آپ را بر اساس میلی ثانیه تعیین کنید و برای اعمال تغییرات روی دکمه add کلیک کنید.

همچنین شما از قسمت size قادرید تا سایز صفحه پاپ را بر اساس درصد تعیین کنید. از سایر بخش ها نیز می توانید تغییرات مختلفی برای پاپ مورد نظر خود ایجاد کنید.

با انتشار پاپ آپ شما می توانید آن را با تغییرات اعمال شده مشاهده کنید.

نتیجه گیری

همان طور که می دانید پاپ آپ یکی از المان هایی است که برای وب سایت ها و وبلاگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. پاپ آپ می تواند با نمایش تبلیغات ، تخفیفات ، پیشنهادات و … تا حد زیادی روی افزایش فروش محصول و خدمات شما تاثیر گذار باشد. در نتیجه استفاده از پاپ آپ برای سایت های ارائه دهنده محصول و حتی سایت های دیگر بسیار پیشنهاد می شود. شما برای ایجاد پاپ آپ در سایت خود می توانید از افزونه های وردپرس استفاده نمایید. ما در این مطلب به معرفی افزونه های کاربردی و محبوب که برای ایجاد پاپ آپ در وردپرس به کار گرفته می شوند ، پرداختیم. همچنین روش استفاده از افزونه popup maker را نیز به طور کامل توضیح دادیم. امیدوارم که این مطالب مورد توجه شما قرار گرفته باشد. پیشنهاد می شود تا از سایر مطلب سایت نیز دیدن فرمایید. از اینکه تا به اینجا همراه سایت برتر بودید کمال تشکر و قدردانی را داریم.