پس از راه اندازی یک وب سایت اینترنتی باید با استفاده از یک سئو اصولی و رعایت قوانین و ضوابطی که گوگل در نظر گرفته است وبسایت خود را به بالاترین رتبه از نتایج جستجو برسانید. سئو در این زمینه برای مدیران وب سایت و کسب و کارهای اینترنتی بسیار مهم می باشد و برای افزایش بازدید وب سایت خود و قرارگیری در جایگاه نخست موتورهای جستجو تلاش زیادی می ‌کنند. در صورتی که بخواهید با استفاده از استراتژی ها و تاکتیک های مختلف که مورد تأیید گوگل است به بهترین نتایج دست پیدا کنید از سئو کلاه سفید غافل نشوید. این روش از بهینه سازی وبسایت شاید نتایجی طولانی و زمان ‌بری داشته باشد اما وب سایت شما را در یک جایگاه خوب و با ثبات قرار می دهد. برای فهم بیشتر در رابطه با این موضوع مقاله امروز از سایت برتر را حتماً بخوانید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

تکنیک های سئو کلاه سفید در وب سایت

در سئو کلاه سفید برعکس سئو کلاه سیاه اصول و تکنیک های بسیار ساده و روتینی وجود دارد که از این طریق کاربر می تواند محتوای یونیک و خاصی تولید کند و احتمال ندیده شدن محتوای تان در گوگل بسیار کم می باشد.

از آنجا که محتوای تولید شده توسط میلیون ها کاربر در سراسر جهان دیده می شود شما می توانید کسب و کار اینترنتی خود را به روش خودتان راه بیاندازید و محصولات تان را بدون هیچ گونه مشکل و دردسر بفروشید.

این کار از طریق تکنیک های کلاه سفید امکان پذیر می باشد ، در این نوع تکنیک می ‌توانید به روش کاملاً اصولی و صحیح تولید محتوا کنید اما برخلاف سئو کلاه سیاه مسیر طولانی تری را برای رسیدن به بهترین نتیجه دارید.

تکنیک ها و تاکتیک های کلاه سفید مورد قبول گوگل می باشد و هدف از این تکنیک ها ارائه بهترین نتایج برای کاربران موتورهای جستجو است. از مشخصه های بارز تکنیک کلاه سفید جهت به کارگیری در وب سایت می توان به موارد زیر اشاره نمود :

عملکردی در راستای قوانین گوگل

روند بهینه سازی در راستای نیاز کاربر و نه در جهت موتورهای جستجو

راه اندازی وب سایتی با جایگاهی مستقل با برتری در زمینه کاری تان نسبت به دیگر رقبا

بالا بودن سرعت وب سایت و نمایش صحیح آن در گوشی موبایل

استفاده صحیح از متا تگ ها

موبایل فرندلی بودن و کاربری آسان در وب سایت

در صورتی که به عنوان یک کلاه سفید این موارد را در وبسایت خود پیاده سازی کنید به هیچ مشکلی بر نخواهید خورد.

بیشتر بخوانید : سئو کلاه سیاه چیست؟

اهمیت پیاده سازی تکنیک های سئو کلاه سفید در وب سایت

تکنیک های سئو کلاه سفید در وب سایت

امروزه میلیون ها نفر از موتور جستجوی گوگل برای وبگردی ، جستجوی نیازها و رسیدن به اهداف خود از طریق اینترنت استفاده می کنند. در واقع گوگل یک منبع مهم جهت کشف مشتریان جدید می باشد و برای ایجاد یک کسب و کار در فضای اینترنت گزینه ضروری به حساب می آید.

مهم بودن تکنیک های  سئو کلاه سفید و اجرای آن در وب سایت های اینترنتی به این علت است که وب سایت شما به عنوان یک منبع پایدار و ماندگار برای بازدید کنندگان و کاربران در برابر آپدیت های الگوریتم های گوگل فضای امنی است.

بر خلاف سئو کلاه سیاه که در طولانی مدت جریمه‌ های سنگین داشته و باعث حذف از نتایج گوگل می شود ، نیست. همین امر موجب شده که بیشتر سئو کاران بر تکنیک های کلاه سفید تمرکز داشته باشند و از خطر پنالتی شدن گوگل در امان خواهید بود.

هزاران سیگنال و فاکتور در الگوریتم های گوگل جهت مشخص کردن رتبه صفحات وب سایت ها استفاده می شود. از اهمیت تکنیک های سئو کردن از طریق این روش و تأثیرگذاری آن در نتایج جستجو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

موبایل فرندی بودن یا طراحی سایت ریسپانسیو و واکنشگرا جهت داشتن یک وب سایت خوب الزامی است زیرا بسیاری از بازدیدکنندگان با تبلت های هوشمند وارد وبسایت می شوند و درصد قابل توجهی از بازدید را ورود کاربران از طریق موبایل به سایت تشکیل می دهد.  تکنولوژی AMP که توسط گوگل ارائه شده است را جهت پیاده سازی این تکنیک پیشنهاد نمی کنیم مگر آن که وبسایت شما خبری باشد.

اهمیت کلمات کلیدی برای تأثیرگذاری در وبسایت را دست کم نگیرید. به کارگیری کلمات کلیدی مرتبط با متن به عنوان اصولی ترین روش برای استفاده از کلمات کلیدی در وب سایت به حساب می آید. در صورتی که شما از موضوعی خارج شوید و کلمات کلیدی غیر مرتبط در وب سایت استفاده کنید در واقع در حال تولید محتوا بر خلاف اصول گوگل هستید که این امر باعث می شود تا جایگاه تان را در سطح نتایج گوگل از دست دهید.

پیشنهاد می شود مطلب بهترین نرم افزار طراحی سایت را نیز بخوانید

سؤالات متداول در رابطه با تکنیک سئو کلاه سفید

علت ضرورت پیروی از تکنیک کلاه سفید چیست؟

این تکنیک به عنوان بهترین روش برای راه اندازی یک وب سایت و تجارت پایدار و موفق به حساب می آید که از طریق آن می توان محتوا و خدمات با کیفیت ارائه داد. از متن های توصیفی و پر از کلمات کلیدی استفاده کرد و علاوه بر این با تولید محتوای اختصاصی و لینک های طبیعی در صورت جستجو از طرف کاربران به عنوان اولین وبسایت در نتایج دیده خواهید شد.

هزینه به کارگیری از روش کلاه سفید در وب سایت بیشتر است یا سئو کلاه سیاه؟

در دراز مدت روش کلاه سفید برای سئو ارزان تر از سئو کلاه سیاه می باشد زیرا اصطلاح تخلفاتی که از طریق گوگل شناسایی و مجازات شده ضروری نیست. برای نمونه از سئو وایت هت موجب حذف وقت گیرانه و دستی پیوندهای هرزنامه در دیدگاه ها و نظرات وبلاگ می شود.

از لحاظ امنیتی سئو کلاه سفید به چه صورت عمل می کند؟

وب سایت های بهینه شده با آن در برابر جریمه ها و مجازات گوگل ایمن هستند و با خیال راحت می ‌توان وبسایتی کاملاً حرفه ای با پایداری و ثبات بالا راه اندازی و کسب و کار خود را در آن گسترش داد.

به طور کلی نسبت به کلاهی که برای پوشیدن انتخاب کرده‌اید سئو می تواند در موفقیت سایتتان تأثیرگذار باشد یا مانع پیشرفت تان شود. سئو با تکنیک کلاه سفید ، محتوای مربوطه ، کلیک ها ، دید بیشتر ، فرصت‌های بیشتر و سایر مشاغل تجاری را ارائه می دهد و در نهایت در رابطه با اینکه کدام تاکتیک خاص سفید و سیاه هستند اطلاعات کافی به دست می آورید. سپس روشی مناسب را برای بهینه سازی موتور جستجوی سایت خود برمی گزینید.