انسان همیشه به دنبال بهترین ها در زندگی خود می باشد. به همین دلیل بسیاری از ویژگی ها و شرایط را برای بهترین شدن تغییر می دهد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که تصمیم گرفته باشید تا تغییرات بزرگی را همچون تغییر قالب سایت خود به سرانجام برسانید و به همین علت به دنبال بهترین قالب وردپرس باشید. حتی ممکن است شما یک سایت عالی داشته باشید اما باز هم ویژگی های آن شما را نتواند راضی کند و به دنبال ظاهر و احساس دیگری در سایت خود هستید. انتخاب بهترین قالب موجود می تواند کار بسیار سختی باشد زیرا قالب های وردپرس بسیار زیاد بوده و شما باید تمامی موارد را بررسی کنید. به همین دلیل در این مقاله از سایت برتر به بررسی بهترین قالب ها خواهیم پرداخت ، پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

بهترین قالب وردپرس چه خصوصیاتی دارد؟

اگر شما هم به فکر نصب یک قالب جدید هستید تا حس و حال سایت فعلی خود را تغییر دهید و بهبود ببخشید و دائم از خود می پرسید که بهترین قالب وردپرس چه خصوصیاتی دارد؟ به شما پیشنهاد می کنیم تا قبل از خریداری یا ساخت آن به موارد زیر دقت ویژه ای داشته باشید تا بتوانید به هدف خود نزدیک و نزدیک تر شوید.

1_ تعریف نیاز خود :

یکی از مهم ترین نکات در شروع این است که بدانید دقیقا به دنبال چه هستید. اینکه شما در بازار به دنبال قالب رایگان هستید و یا یک قالب حرفه ای و گران می خواهید. یا اصلا می خواهید کسی را استخدام کنید تا بهترین قالب را برایتان بسازد، همگی در اولین قدم نیاز به این دارند که شما هدف و نیاز خود را از این قالب بدانید. در انتخاب قالب باید بدانید که قالب دقیقا چه کاری را باید برای شما انجام دهد مثلا اگر امروز به یک فروشگاه نیاز ندارید، آیا سال های دیگر هم شیوه همین گونه است یا خیر؟

2_ پیدا کردن یک توسعه گر و یا یک فروشگاه قابل اعتماد :

بحث در مورد اینکه آیا قالب های رایگان بهتر است و یا قالب های توسعه یافته، همچنان باقیست. همان تعداد که قالب های رایگان وجود دارد، قالب توسعه یافته نیز وجود دارد، کاری که شما باید انجام دهید پیدا کردن یک فروشنده و یا یک توسعه گر مورد اعتماد است. همچنین به طور کلی تمام قالب های وردپرسی موجود در سایت اصلی وردپرس بررسی شده و بدون خطر هستند اما این به معنای عالی بودن آنها نمی باشد.

3_ بررسی انعطاف پذیری قالب :

وقتی قصد دارید تا طرح صفحه سایت را طی دو ماه تغییر دهید، استفاده از قالب های استاتیک برای شما خوشایند نمی باشد. بنابراین حتما در هنگام انتخاب قالب مورد نظر خود، آن را از نظر ظاهری و منعطف پذیری آن بررسی کنید. مثلا طرحی را انتخاب نکنید که برای نشان دادن تصاویر با تمام عرض زیاد استفاده می شود. یا مثلا امکان تغییر فونت و رنگ در آن ممکن است یا خیر؟

مقاله پیشنهادی : آموزش نصب قالب وردپرس

 عملکرد و سرعت بهترین قالب وردپرس

 عملکرد و سرعت بهترین قالب وردپرس - سایت برتر

 

-بررسی عملکرد یک قالب به عنوان والد یا فرزند :

این دو ترکیب، یعنی قالب های والد و فرزند با هم یک ترکیب عالی هستند. یک قالب فرزند، عملکرد خود را از قالب والد دریافت می کند. بنابراین اگر شما تغییراتی را در قالب فرزند ایجاد کنید هیچ تغییری در قالب والد به وجود نمی آید پس اگر تغییرات اشتباهی در آن وارد کنی قالب والد آن را نمیبیند و خراب نمی شود. این موضوع و عملکرد در مورد بروزرسانی ها نیز به همین صورت می باشد.

_ مراقب ایجاد اختلال در قالب باشید :

بسیاری از تم ها و قالب ها دچار یک سری از اختلال ها می شوند و این باعث می شود تا مدت زمان بارگذاری و لود شدن سایت ها بالا برود. حتی اگر شما یک قالب خاص که تمامی امکانات موجود در دنیای سایت ها را دارد، داشته باشید ممکن است یک محصول کامل و دارای امکانات زیاد داشته باشید اما در واقع یک محصول بسیار پیچیده را در اختیار دارید.

_ بررسی سرعت و نسخه موبایلی قالب :

این روزها بسیاری از کاربران از موبایل خود برای گردش در موتور های جستجو گر استفاده می کنند پس به همین دلیل استفاده از نسخه موبایلی در سایت بسیار موضوع ضروری می باشد. علاوه بر آن سایت شما باید به سرعت لود شود و به کاربر نمایش داده شود، پس انتخاب بهترین قالب وردپرس سبک و مناسب می تواند در این زمینه به شما کمک بسیاری کند.

مقاله پیشنهادی : معرفی انواع پلاگین آموزش آنلاین وردپرس

انتخاب بهترین قالب وردپرس جهت بهینه سازی سایت

_ سازگاری با اصول سئو :

با اینکه افزونه yoast SEO بیشتر موضوعات سئو وردپرس را برطرف می کند اما انتخاب یک قالب مناسب می تواند به شما در این زمینه کمک بزرگی به سایت شما کند. بسیاری از قالب های موجود در وردپرس ادعای سازگاری با اصول اولیه seo را دارند، اما حتما خودتان هم آن را بررسی کنید. برای این کار می توانید که کد ها قالب انتخابی شما تمیز و خوب است یا درون آن یک آشفتگی عجیبی وجود دارد. همچنین اگر از قالب های آماده استفاده می کنید باید اطمینان داشته باشید که هیچ لینک پنهانی درآن وجود نداشته باشد زیرا این عمل می تواند به بهبود سئو سایت شما آسیب وارد کند.

_ بررسی اعتبار کدهای موجود در قالب :

بسیاری از کسانی که قالب طراحی می کنند بیشتر از این که برنامه نویس باشند، طراح قالب هستند. این جمله به این معنی می باشد که این افراد شروع به کد زنی می کنند و بر اساس منطق خود این قالب ها را به وجود می آورند و بررسی نمی کنند که آیا کد های HTML آن معتبر است یا خیر، و یا در آینده توسط مرورگرها قابل شناسایی است و یا خیر.

_ تست کردن قالب :

بعد از انتخاب بهترین قالب وردپرس مورد علاقه خود، زمان آن رسیده است که آن را تست کرده و به چالش بکشید. برای این کار میبایست اول قالب را کامل نصب کنید. هر نوع آزمایشی که به فکرتان میرسد را بر روی آن انجام دهید. همچنین شما می توانید برای بررسی امنیت آن هم از افزونه sucuri استفاده کنید. سایت خود را با داده های غیر واقعی بارگذاری کنید تا ببینید عناصر مختلف چگونه نمایش داده میشود و یا چه عملکردی را از خود نشان می دهند.

نتیجه گیری

اگر قالب جدیدی را برای تغییر ظاهر سایت خود انتخاب کردید، حتما باید موارد بسیاری را در نظر داشته باشید. برای این کار باید بهترین ها را بررسی کنید. استاندارد بودن و بی نقصی آن عناصر مهمی هستند که در هنگام انتخاب هر چیزی مانند قالب وردپرس باید به آنها توجه کرد. ما در این مقاله به مشخصه های یک قالب وردپرسی خوب را بیان نمودیم و، همچنین شما را با ویژگی های یک قالب استاندارد و عالی آشنا کردیم. در صورتی که شما عزیزان نیاز به یک طراح قالب اختصاصی دارید می توانید با مراجعه به بخش تماس با ما در سایت برتر به یکی از شماره های درج شده ارتباط برقرار کنید. ممنون که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید.