پیش از آنکه بخواهید در رابطه با این قالب برای وب سایت های رزرواسیون صحبت کنیم، بهتر است بدانید سایت رزرواسیون سایتی است که از طریق هتلداران یا افرادی که تورهای گردشگری دارند راه اندازی می شود تا از این طریق مخاطبین و مشتریان بتوانند از میان تمامی خدمات و شرایط بهترین خدمات مطابق با خودشان انتخاب کنند و هزینه آن را پیش پرداخت کنند. برای راه اندازی یک وب سایت رزرواسیونی پلاگین های وردپرس مخصوص به این دسته وب سایت ها کاملاً کارساز می باشد و در صورتی که به عنوان یک طراح وب سایت قصد دارد تا سایتی را به طور کامل با انواع قالب رزرواسیون وردپرس طراحی نمایید جهت آشنایی و معرفی بهترین قالب ها در این زمینه با سایت برتر همراه باشید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

مشخصه های بهترین قالب رزرواسیون وردپرس

مشاغل و خدماتی نظیر هتلداری، باشگاه های تناسب اندام، سالن های بدنسازی، استودیو، یوگا، استخر و مراکز تفریحی می ‌توانند از وب سایتی هم چون وب سایت های رزرواسیون بهره‌مند شوند. رزرواسیون آنلاین سیستمی است که به افراد این امکان را می دهد تا خدمات شان را با صرف هزینه کم به مشتریان معرفی و در قبال آن مشتریان برای رزرو خدمات معین  هزینه ای به عنوان پیش پرداخت متحمل شوند.

در واقع هیچ تفاوتی ندارد که خدمات تان از چه نوعی باشد، یک وب سایت رزرواسیون این امکان را به شما خواهد داد که با تنظیم قرارهای ملاقات به صورت آنلاین و رزرو های حضوری به راحتی مدیریت کار خود را به درستی انجام دهید.

از مزیت های وب سایت رزرواسیون اینترنتی و داشتن قالب رزرواسیون وردپرس می توان به قدرت مدیریت منابع انسانی و کم شدن خطاها در رزرواسیون اشاره نمود. وجود این وب ‌سایت ‌ها مراحل پیچیده و طولانی را برای کاربران و ارائه دهنده خدمات به چند کلیک ساده در وب سایت تبدیل می کند.

علل زیادی برای طراحی یک وب سایت رزرواسیون ای وجود دارد که مهمترین آنها شامل موارد زیر می باشد:

پیش از هر چیز تمامی مشاغل امروزه حتماً باید برای ارائه خدمات و فروش محصولات خود یک وبسایت داشته باشند. در واقع حضور آنلاین کسب و کارها و فناوری مدرن موجب می شود تا هر زمان که افراد نیاز به آن خدمات و محصول داشته باشند بتوانند با دسترسی آسان شما را پیدا کنند و در قبال آن از این طریق به درآمد برسید.

داشتن یک سیستم رزرو آنلاین در وهله اول در وقت شما صرفه جویی می کند این سیستم در واقع با عملکرد اتوماتیک اعلان های مشتریان و ایجاد یک پلتفرم برای کسب و کارتان دیگر احتیاج نخواهید داشت تا با مهمانان خود تماس بگیرید و رزرو شان را یادآوری کنیم.

مقاله پیشنهادی : ویژگی های بهترین قالب وردپرس

مهمترین دلایل ایجاد سیستم رزرو آنلاین

تعداد رزروی شما در وب سایت آنلاین بیشتر می شود و واضح است که شما می توانید به صورت ۲۴ ساعته مشتریانتان را پذیرش کنیم در واقع مشتریان شما نیز جهت رزرو خدمات در هر زمانی مجبور نیستند تا روز در منتظر بمانند یا بدتر از آن به یکی از رقبای شما در بستر وب مراجعه کنید

مدیریت لیست انتظار در وب سایت رزرواسیون کمک می کند تا دیگر خبری از صف‌های طولانی در جلوی میز پذیرش نباشد و این امر شما را از داشتن کارمند جهت پاسخگویی به تلفن ها بی نیاز می کند.

در آخر مهمترین فاکتور در راه اندازی یک وب سایت رزرواسیون جهانی کردن کسب و کارتان است بگونه ای که تجارت تان می تواند از سراسر دنیا مشتری بپذیرد و به معنی واضح تر مشتریان قادر خواهند بود از سراسر دنیا خدمات مورد نیاز خود را رزرو کنند.

حال که با بیان موارد بالا به آگاهی بیشتری در زمینه اهمیت راه اندازی وب سایت های رزرواسیون رسیدید با معرفی انواع قالب های رزرواسیون در وردپرس در ادامه می توانید متناسب با نیازتان قالب دلخواه را انتخاب کنید.

معرفی قالب رزرواسیون وردپرس homey و Hotel Xenia

قالب homey

معرفی قالب رزرواسیون وردپرس homey

به عنوان یک پلتفرم رزرو همه کاره منعطف است که با وجود قابلیت هایی که دارد مخاطبان را شگفت زده می کند. از جمله امکانات موجود در قالب رزرواسیون وردپرس وجود وب سایت های از پیش ساخته شده جهت رزرو محل اقامت، اجاره قایق، فضاهای کاری و … است.

درمقابل هنگامی که نوبت به چگونگی پیکربندی و ارائه رزرو های تان در وبسایت می‌رسید با قابلیت های جالبی مواجه خواهید شد. این قابلیت ها شامل وجود مجموعه کاملی از فرم های رزرو آنلاین، در دسترس بودن تقویم و همچنین یک ابزار رزرو پولی فوری که در قالب هومی در دسترستان قرار خواهد گرفت.

از طریق این قالب به آسانی و با به کارگیری از کنترل پنل برای خود شخصی سازی کنید.جهت داشتن یک شخصی سازی قدرتمند یک المنتور در مجموعه این قالب طراحی و ارائه شده است که می توان با آن هر یک از محتوای از پیش ساخته را به طور دلخواه ویرایش کنید.

قالب هومی دارای مشخصه های فراوانی است که ما مهمترین آن را بیان نمودیم و امیدواریم بتواند نیاز شما را جهت راه اندازی یک وب سایت رزرو آنلاین رفع کند.

قالب Hotel Xenia

قالب رزرو آنلاین WP Rentals

هتل زنیا به عنوان یک قالب وردپرس هتل و استراحت با امکان رزرو آنلاین می باشد. این قالب با کیفیت بالا جهت ایجاد مجموعه از سایت های مدرن هتل، استراحتگاه ها و اقامتگاه ها مناسب است و برعکس دیگر قالب ها رزرو آنلاین کاملاً خودکار ندارد. در عوض در طراحی این قالب فرم های بسیار ساده به کار رفته به گونه ای که کاربر حین استفاده از آن سردرگم نخواهد شد. همچنین درخواست ها مستقیم برای مدیر وب سایت یا گیرنده ارسال می‌شود و به آنها فرصت تأیید یا رد رزرو خواهد داد، از طریق این قالب می توانید با مشتری ارتباط مستقیم برقرار کنید.

مقاله پیشنهادی : بهترین قالب چند منظوره وردپرس

قالب رزرو آنلاین WP Rentals

ویژگی قالب رزرواسیون قالب Hotel Xenia

 

سیستم رزرو آنلاین که در قالب WP Rentals ادغام شده است بسیار منعطف بوده و می توانید هر نوع رزروی را که می خواهید با آن کار کنید با این قالب پیکربندی نمایید. در این پوسته قیمت را میتوانید به طور دقیق همانگونه که مایل هستید تنظیم و یا جهت تخفیف رزرو های طولانی تر یا گزینه های وسوسه انگیز دیگر برای مشتریان داخل سایت ارائه دهید.

قالب WP Rentals شامل مجموعه های شیک از فرم های رزرواسیون است که این فرم ها را می‌توانید با نوع رزرو هایی که می خواهید در وبسایت خود در دسترس قرار دهید تطابق داده و به نوعی آنها را سفارشی کنید.

یکی دیگر از قابلیت های خوبی که این تم دارد امکان فعال کردن رزرو فوری در وب سایتتان است، اگر این قابلیت را جهت یک مورد خاص در سایت فعال کنید به محض ارسال توسط کاربر رزرو بدون دخالت تان انجام خواهد شد.

به طور کلی یک ابزار جستجوی قدرتمند به کاربران ارائه می دهد تا از این طریق بتوانند خدمات مورد نیازشان را به راحتی بیابند.

قالب رزرواسیون وردپرس Gast

قالب رزرواسیون وردپرس Gast

Gast قالبی با چندین نسخه نمایشی برای وب سایت رزرو محل اقامت و خدمات تان یک سیستم بسیار انعطاف پذیر است و می ‌توان آن را به گونه ‌ای پیکربندی نمود برای بیشترسناریو ها کار کند. این نوع قالب به شما امکاناتی همچون دسترسی ساده جهت اشتراک گذاری اتاق خود ،مجوز رزرو و پرداخت به میهمانان از طریق وب سایت را خواهد داد. از این نوع قالب می‌توان برای چند درگاه پرداخت استفاده کرد و کنترل زیادی بر چگونگی جمع آوری پرداخت ها در وب سایت داشته باشید.

اگر احتیاج به ویرایش هر یک از قسمت های قالب رزرواسیون وردپرس Gast دارید می توانید این کار را از طریق پلاگین Beaver Builder  انجام دهید. Gast دارای الگوهای با کیفیتی است که می‌توانند به شما کمک کنند تا به طور مؤثر تمامی محل اقامت خود را به صورت اینترنتی تبلیغ کنید.

در این قالب نسبت به این که کدام یک از دمو ها را انتخاب می کنید صفحه اصلی سایت تان می تواند شامل یک فرم رزرو برجسته باشد. مابقی طرح بندی صفحه اصلی شامل فضایی برای مشاهده اتاق های مختلف، انواع اقامتگاه های موجود، قسمت هایی جهت برجسته کردن، امکانات و ویژگی کتابچه مهمان جهت اشتراک گذاری بازخورد از افرادی که در محل اقامت آن سکونت داشتند.

پیشنهاد می شود مقاله آموزش نصب قالب وردپرس را نیز مورد مطالعه قرار دهید

در انتها

به عنوان کلمه آخر برای آن دسته از کسب و کارهایی که در زمینه هتلداری و گردشگری فعالیت دارند و می خواهند یک وب سایت اینترنتی راه اندازی کنند، سیستم رزرو آنلاین یا وب سایت رزرواسیون گزینه ی مناسبی می باشد. جهت مشاوره بیشتر و برای راه‌اندازی چنین وب‌سایت ‌هایی می توانید با شماره تماس های درج شده در صفحه تماس با ما وبسایت تماس حاصل فرمایید تا از این طریق کارشناسان مجرب در زمینه طراحی وب سایت ‌های مختلف همچون وب سایت رزرواسیون مشاوره کاملی ارائه دهندو همچنین با داشتن چنین وب سایتی می توانید خدمات تان را با بهترین کیفیت به مشتری ارائه دهید و با پیشرفت روز افزون کسب و کارتان از رقبا عقب نیفتید.