وردپرس از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا به حساب می آید که به دلیل راحتی کار کردن با آن به خصوص برای کاربرانی که اصلاً آشنایی با سیستم های مدیریت محتوا ندارند ، مناسب است. در رتبه بندی سیستم های مدیریت محتوا ابتدا وردپرس و بعد از آن جوملا قرار دارد. در این مقاله قصد داریم در رابطه با قیمت طراحی سایت با وردپرس با شما صحبت نماییم. در نظر داشته باشید که قیمت طراحی سایت در برتر رایانه بر اساس فاکتور های مشخصی مثل مدت زمان ، تعداد متخصصین مورد نیاز برای طراحی سایت مورد نظر و…. تعیین می شود.

قیمت طراحی سایت با وردپرس بر اساس چه معیاری تعیین می شود؟

قیمت طراحی سایت آماده برای سایت های فروشگاهی ، شرکتی ، خبری ، خدماتی ، املاک و … با یکدیگر فرق دارد. محدوده قیمت طراحی سایت بسیار گسترده است و همین امر موجب سردرگمی خریداران می شود.  امکان دارد شما با این موضوع روبرو شده باشید که سایتی اقدام به طراحی سایت با امکانات بسیار بالا اما با قیمت کم می کند ، در صورتی که سایت شرکتی در جای دیگر اقدام به طراحی سایت می‌کند که از امکانات کمتری برخوردار بوده اما قیمت بالایی دارد.

برخی شرکت های طراحی سایت با عبارت همچون طراحی سایت با کیفیت یا با پشتیبانی ۲۴ ساعته و … اقدام به جذب کاربران می کنند. قیمت طراحی سایت با وردپرس با استفاده از قالب های آماده هزینه های کمتری را متحمل شرکت ها می نماید.

طراحی سایت اختصاصی معمولاً برای اشخاص و شرکت هایی است که می‌خواهند هزینه زیادی را صرف سایت خود نمایند و قصد اجرا کردن ایده های خلاقانه دارند که تاکنون در اینترنت  اجرا نشده و با سیستم مدیریت محتوای آماده قابل پیاده سازی نباشد.

هرچند اشخاصی که مایل به طراحی سایت متفاوت هستند نیز می توانند از قالب های آماده استفاده نمایند زیرا تنوع قالب ها به قدری است که می توان از قالب های آماده استفاده کرد که تاکنون دیگران از آن استفاده نکرده اند و یک سایت خاص با قیمت کم داشته باشند. توجه نمایید که طراحی سایت با استفاده از قالب های آماده برای مشتریانی که خودشان قصد طراحی و مدیریت سایت دارند بسیار پرطرفدار و محبوب است. به طور کلی دو نوع طراحی سایت وجود دارد :

*طراحی سایت اختصاصی

*طراحی سایت آماده

مطالعه بیشتر : طراحی سایت با وردپرس

قیمت طراحی سایت با وردپرس در قالب های آماده

شما برای استفاده از قالب های آماده وردپرس هزینه‌های بسیاری پیش رو دارید ، اما انتخاب از میان این گزینه‌ها چالش برانگیز است  . در صورتی که شما بخواهید از قالب آماده استفاده کنید به موارد زیر توجه نمایید :

قالبی را انتخاب کنید که قابلیت تنظیم انعطاف و توسعه داشته باشد

عملکرد خوبی داشته و به علت سنگین بودن سرعت سایت را کم نکند

جهت تغییرات به تولید کننده آن وابسته نباشد

الزامی جهت به روزرسانی سالانه آن وجود نداشته باشد

مشکل امنیتی نداشته و برای سئو نیز مناسب باشد

توجه داشته باشید که قالب های آماده بسیاری در اینترنت وجود دارد که حتی برخی از آن ها رایگان است . اما شما می توانید جهت تهیه قالب آماده به سایت های فروش قالب خارجی و داخلی مراجعه کنید . البته به نظر نمی‌رسد با داشتن قالبی با ویژگی هایی که در بالا بیان نمودیم در سایت های خارجی با این تفاوت نرخ ارز به صرفه باشد . از سوی دیگر نیز بسیاری از قالب های آماده که در بازار ایران وجود دارد قالب های ترجمه شده از قالب های خارجی با برخی از محدودیت ها هستند .

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

* اشکالات استفاده از قالب های آماده جهت اطلاع از قیمت طراحی سایت با وردپرس

کیفیت توسعه آن ها پایین بوده و دارای خطا است

کدهای آنها رمزگذاری شده و بخشی از آن ها قابل تغییر و ویرایش نمی باشد

قالب فارسی نبوده و تنها ترجمه از قالب خارجی است

به واسطه پلاگین های زیاد و لینک ‌های خارجی قالب سرعت آن بسیار پایین است

طراحی غیر اختصاصی نسبت به نوع و موضوع وب سایت دارد

ایمن نبوده و یا حاوی کد های مخرب می باشد

بیشتر یخوانید : چگونگی نصب وردپرس

هزینه های تأثیر گذار در قیمت طراحی سایت با وردپرس

 

درصورتی که شما یک قالب وردپرس تهیه کنید نیاز دارید که آن را در یک هاست و دامنه بارگذاری نمایید و سپس اقدام به درج محتوا کنید. می توانید این کار را یا خودتان انجام دهید یا آن را به یک متخصص بسپارید . مواردی که در پایین به آن اشاره می کنیم در قیمت طراحی سایت با وردپرس بسیار تأثیر گذار می باشد :

هاست

هاست فضایی در یک کامپیوتر است که فایل های وب شما را جهت دسترسی کاربران در اینترنت بر روی آن قرار می دهد. هاست های مختلف با کیفیت های مختلفی وجود دارد که نسبت به نیاز وب سایت خریداری یا اجاره می شود . به طور مثال ممکن است برای وب سایت شرکتی شما یک هاست اشتراکی اما با کیفیت لازم داشته باشید یا اینکه مجبور باشید به خاطر نیازهای فنی و ترافیک بالا به سراغ یک هاست اختصاصی و گران بروید.

دامنه

دامنه یا Domain name نام یا آدرس وب سایت شما است که کاربران با درج آن در مرورگر اینترنت مانند گوگل کروم می‌توانند به سایت شما وارد شوند. دامنه حداقل دارای دو بخش است که با یک نقطه از هم جدا می‌شود هر دو قسمت انتخابی بوده و می توانید در صورت اشغال نبودن آن را خریداری کنید این که دامنه شما  com  ،ir  یا … باشد هزینه های متفاوتی برای شما دارد.

درج اطلاعات

در قالب ها معمولا محتوای خاصی وجود ندارد تنها متن ها و عکس هایی که برای نمونه در قالب قرار گرفته شده است و شما نیاز دارید محتوای مخصوص سایت خود را بارگذاری کنید. این محتوا میتواند شامل عناوین ، منو ها ، تصاویر ، محصولات ، اطلاعات تماس و … باشد. برای این کار می توانید با دست یابی تجربه کافی خودتان اقدام کنید یا از امکانات آموزشی برتر رایانه کمک بگیرید و آن را به یکی از کارشناسان درج محتوا بسپارید.

مطالب مهم : طراحی سایت در پاکدشت

قیمت طراحی سایت با وردپرس و مزایای آن

در برتر رایانه تمرکز ما جهت طراحی انواعی از سایت ها با cms وردپرس است .  علاوه بر اطلاع از قیمت طراحی سایت با وردپرس با مزایای آن در ادامه آشنا شوید

قابلیت سئو آسان وردپرس

از مزیت های سیستم مدیریت محتوای وردپرس قابلیت سئو آسان می باشد . همانگونه که می دانید سئو و بهینه سازی سایت یکی از مهمترین عوامل در پیشرفت و کسب ترافیک و مشتری برای هر وبسایت و هر کسب و کار آنلاین به حساب می‌آید . به همین علت به دلیل هسته قدرتمند وردپرس و همچنین با وجود امکانات و ویژگی های زیاد ، سئو سایت در وردپرس بسیار آسان بوده و شما می توانید بدون داشتن هیچ گونه دانش قبلی سایت خودتان را تا حدود زیادی برای کلمات مختلف در حوزه کاری خودتان بهینه کنید .

امنیت مناسب و به روز بودن سیستم مدیریت محتوا وردپرس

سیستم وردپرس برخلاف آنچه که رسانه ها درباره امنیت وردپرس می‌گویند از امنیتی ترین سیستم های مدیریت محتوا در جهان است زیرا همواره یک تیم ۴۰۰ نفره از سراسر جهان به صورت مداوم در حال به روز رسانی و امن کردن این سیستم در برابر انواع خطرهای احتمالی می باشد . به همین علت شما با داشتن یک سایت وردپرسی و همواره آپدیت کردن آن به جدیدترین نسخه ها به صورت همیشگی خیالتان از لحاظ امنیت و به روز بودن سایت راحت است. همچنین متخصصین برتر رایانه نیز به صورت دائمی و همیشگی سایت شما را از انواع خطرهای احتمالی حفظ می نمایند .

هزینه های جانبی در قیمت طراحی سایت با وردپرس

آموزش

از دیگر هزینه ‌های جانبی که در قیمت طراحی سایت با وردپرس اثر گذار است ؛ آموزش است . این امکان وجود دارد که شما برای درج محتوا و اطلاعات وب سایت نیاز به آموزش دارید برای همین شما می توانید به طور حضوری یا مجازی از کارشناسان ما شیوه درج محتوا را بیاموزید .

پشتیبانی

در حوزه طراحی سایت برتر رایانه طراحی وب سایت محصول بدون پشتیبانی معنی ندارد زیرا پشتیبانی به نوعی به کیفیت تولید و خدمات‌دهی مرتبط است. از طرفی ناگزیر وبسایت در طول زمان به علت نیاز به روز رسانی با خطاها و مشکلاتی روبرو می شود یا صاحب وب سایت نیاز به آموزش یا سوال فنی دارد به همین علت ما با هزینه ناچیزی ، خدمات پشتیبانی سالانه وبسایت ‌ها را برای مشتریان فراهم می کنیم. این هزینه بسیار کم است که شما در صورت بروز مشکل احتمالی برای خدمات فنی موردی پرداخت خواهید کرد .

داشتن امکانات بسیار متنوع

پس از اتمام طراحی سایت مجموعه شما دیگر نگران به روز کردن سایت و یا اضافه نمودن ویژگی های جدید به آن نخواهید بود. یکی از مزیت های قدرتمندی که وردپرس دارد وجود طیف گسترده ای از افزونه ها می باشد که می تواند به سایت شما قابلیتی که نیاز دارید را بیافزاید.

این قابلیت به شما کمک می کند که بعد از طراحی سایت بتوانید بدون پرداخت حتی یک ریال هزینه جداگانه هر امکاناتی که مدنظر خودتان است را با کمترین هزینه و زمان به سایت خود بیافزایید. این ویژگی ها بسیار متنوع و گسترده می باشد و کد نویسی آنها شاید نیاز به ماه ها و حتی سال ها زمان داشته باشد این در حالی است که شما می توانید بعد از طراحی سایت تان توسط متخصصین برتر رایانه ، هر زمانی که نیاز دارید انواعی از ویژگی ها را در سریع ترین زمان ممکن به وبسایت تان اضافه کنید.

قیمت طراحی سایت با وردپرس در قالب اختصاصی

در صورتی که شما طراحی خاصی برای سایت خود در نظر دارید و یا وب سایتی به عنوان مدل نمی یابید یا می خواهید طراحی سایت شما کاملاً متفاوت باشد ، باید سراغ یک طراحی وب سایتی بروید که در ابتدا با کمک طراح بر روی فایل psd  سایت را به صورت یک طرح گرافیکی ایجاد کنید . پس از طراحی و انجام تغییرات ویرایش و نهایی شدن طرح تان توسط یک برنامه‌ نویس با زبان ها و کدهای مختلف نوشته و پیاده سازی می شود.

این روش شاید هزینه بر و زمان بر باشد اما مزیت های خود را دارد اینکه طرح در نهایت همان چیزی می شود که صاحب وبسایت یا مشتری می خواهد و سلیقه و خواست مشتری در انجام این وبسایت به اهداف کسب و کار او نزدیک است . قیمت طراحی سایت با وردپرس از طریق قالب های اختصاصی معمولاً مختص شرکت های و سازمان هایی است که می خواهند با صرف بودجه قالب توجهی یک سایت اختصاصی داشته باشند مسلماً بالاتر می باشد.

قیمت طراحی سایت با وردپرس در برتر رایانه

مجموعه برتر رایانه یک تیم از افراد کاملاً حرفه ای در زمینه طراحی سایت را تشکیل داده است. موفقیت اشخاصی که ما را برای طراحی سایت خود انتخاب نموده اند برای مان اهمیت بسیار زیادی دارد به همین علت تمامی تلاش خود را به کار برده ایم تا در قبال خدمات با کیفیت که ارائه می دهیم بهترین قیمت ها را تعیین کنیم. از آنجا که از ویژگی های وردپرس قیمت مناسب آن نسبت به طراحی سایت به صورت اختصاصی است ؛ در برتر رایانه تیم ما تمامی موارد لازم برای طراحی سایت از قبل طراحی و اجرا کرده به همین خاطر افتخار این را داریم که با قیمتی کمتر و کیفیتی بسیار بالاتر وب سایت شما عزیزان را طراحی و اجرا نماییم.