در گذشته برای پیدا کردن شغل مناسب و استخدام در شرکت های مختلف از طریق روزنامه ها و مجلات مربوط به استخدامی و جذب نیرو اقدام به پیدا کردن کار می کردند. این اطلاعات در روزنامه‌ها و مجلات به صورت روزانه چاپ می ‌شد که امروزه با گسترش اینترنت و وجود شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان های مختلف نشر این گونه اطلاعات دست خوش تغییراتی شده است. بنگاه های کاریابی که از پر رونق ترین سازمان ها در این زمینه به حساب می آیند برای گسترش کار خود و همچنین دسترسی راحت تر افراد به آگهی های استخدامی اقدام به طراحی سایت کاریابی نمودند. با وجود راه اندازی وب سایت این امکان برای کارفرما و کارجویان فراهم شد تا بتوانند در بستری مناسب افراد جویای کار جذب و وارد بازار کار شوند.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

اهمیت طراحی سایت کاریابی

با ذکر چند ویژگی در مقدمه کمی به مهم بودن این موضوع پی بردیم. همانطور که می دانید امروزه موضوع اشتغال یکی از معضلات و مسائل مهم در هر جامعه ای محسوب می شود به گونه ای که در هر کشوری درصد افراد بیکار و کسانی که شغل ندارند قابل توجه می باشد. این موضوع در کشور توسعه یافته ای مثل کشور ما بسیار نمایان بوده و درصد بیکاری در ایران بسیار زیاد است.

اشتغال و کاریابی علاوه بر آنکه بر عهده دولت است اکثر ادارات و مؤسسه ها نیز این وظیفه را عهده ‌دار شده‌ اند و موجب ایجاد یک پلی میان کارفرمایان و افراد جویای کار گردیده اند. به گونه ای که مؤسسات با طراحی سایت کاریابی این امکان را برای افراد جویای کار فراهم آوردند که بعد از آشنایی و مراجعه به سازمان و ارائه اطلاعات و رزومه به کارفرمایان و شرکت‌های مرتبط با شغل مورد نیاز معرفی شوند.

اهمیت داشتن یک وب سایت کاریابی برای آن است که افراد با وجود اینترنت و معرفی مشاغل مختلف و ایجاد شغل های جدید و متنوع می توانند یک فعالیتی را در فضای وب ایجاد نمایند تا هم افراد جویای کار از امکانات آن بهره شوند و هم فعالیت مؤسسات این چنینی گسترش یابد.

پس با این وجود راه اندازی یک وب سایت کاریابی جهت شناساندن و رساندن نیروی ماهر متخصص یا نیمه ماه به کارفرمایان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که با وجود اینترنت این فرآیند آسان تر شده و در زمینه خدمات مربوط به کاریابی بسیار مؤثر واقع خواهد شد.

مقاله پیشنهادی : طراحی سایت نشریه

مزیت های طراحی سایت کاریابی

مزیت های طراحی سایت کاریابی

وب سایت های در ارتباط با استخدام جذب منابع کاریابی به حساب می ‌آیند که با وجود وب سایت افراد می توانند رزومه خود را ارسال کنند و برای جستجوی شغل به صورت روزانه وارد این وب سایت ها شوند.

علاوه بر این اکثر وب سایت های استخدامی با داشتن آگهی استخدام این امکان را برای کارجویان فراهم آورده تا بتوانند از این آگهی ها استفاده کنند. با پیدا کردن شغل مناسب در آگهی ها در صورت داشتن وب سایت شرکت های مختلف می ‌توانند رزومه و فرم های مربوط به آگهی استخدام را در بستر وب تکمیل کنند و برای کارفرمایان به صورت اینترنتی ارسال نمایند.

طراحی سایت کاریابی مناسب برای شرکت هایی است که می خواهند با هدف راه ‌اندازی یک فضای آنلاین پلی میان کارفرمایان و کارجویان ایجاد کنند.

مزایای راه اندازی وب سایت کاریابی بیشتر شامل شرکت های کاریابی و کارگزینی ، بخش کارگزینی وزارت خانه ها ، صنایع ، بخش مربوط به منابع انسانی ، سازمان ها ، نهاد دولتی غیر دولتی و همچنین بخش آموزشی دانشگاه ها مراکز علمی و آموزشی خواهد شد.

از دیگر مزایای داشتن وب سایت برای موسسات کاریابی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-جلوگیری از هدر رفتن وقت

-کاسته شدن بعضی از هزینه‌ های اضافی نظیر هزینه های حمل و نقل

-استفاده از وب سایت ها در تمامی طول شبانه روز

-مطلع شدن از آخرین اطلاعیه ها ، اخبار و تخفیفات

مقاله پیشنهادی : نحوه افزایش بازدهی تبلیغات در سایت

امکانات طراحی سایت کاریابی

از مهم ‌ترین امکانات طراحی سایت کاریابی سئو و بهینه سازی می باشد. در واقع افرادی که چنین وبسایتی را با هدف کسب درآمد راه اندازی می ‌کنند درآمد خود را از درج آگهی کارفرمایان به دست می‌آورند. به همین علت باید یک سایت پر ترافیک محبوب در بین کاربران باشد و رنک های نخست گوگل را داشته باشد تا یک کارفرما آگهی خود را بتواند در آن ثبت کند به همین علت صاحبان یک وب سایت کاریابی باید سئو و بهینه سازی سایت خود را بسیار جدی بگیرند. اگر وب سایت خود را به صورت کاملاً حرفه ای سئو کنید احتمال آنکه سایت کاریابی تان در رتبه‌های نخست قرار گیرد و شانس دیده شدن بیشتر را داشته باشد بسیار زیاد است.

از دیگر امکانات طراحی وب سایت کاریابی می توان به موارد زیر اشاره نمود :

امکان ثبت نام کارجویان

امکان درج آگهی استخدامی

امکان دسته بندی آگهی های استخدام

طراحی وب سایت به صورت واکنشگرا یا ریسپانسیو

ایجاد صفحه تاریخچه و در باره با ما جهت شناساندن بیشتر شرکت و اطمینان کارفرما

امکان برقراری ارتباط میان کارفرما  و کارجو

ایجاد جستجوی پیشرفته در آگهی های استخدام

امکان تفکیک شغل ها و فیلتر نمودن آنها برحسب پارامتر های گوناگون

طراحی صفحه تماس با ما و امکان نمایش راه‌های ارتباطی مثل شماره تماس ، آدرس شرکت روی نقشه های اینترنتی مثل گوگل مپ

امکان ایجاد رزومه و قابلیت تهیه رزومه برای کارجویان از طریق ابزارهای آنلاینی که وب سایت در اختیار آنان قرار می دهد.

خدمات سایت برتر در ایجاد وب سایت کاریابی

از آنجایی که مهمترین قسمت یک وب سایت کاریابی بحث امنیت است وب سایت های طراحی شده توسط تیم طراحی سایت برتر با امنیت کامل از هر لحاظ و از قابلیت ضد هک برخوردار است. علاوه بر این بعد از پایان و تحویل پروژه از صفر تا صد استفاده از وب سایت به کارفرما آموزش می شود تا بتوانند هر زمان که تمایل داشت آگهی و اطلاعات خود را وارد وبسایت کند. علاوه بر این لازمه یک وب سایت خوب برقراری ارتباط آسان کاربر با آن است که طراحان سایت برتر با ایجاد امکانات ویژه در وب سایت ، تمامی پیچیدگی ‌هایی یک سایت خواهد داشت و موجب کلافگی کاربر می شود را از بین می برد.

تیم سایت برتر این اطمینان را به شما خواهد داد تا با طراحی وب سایت کاریابی کاملاً حرفه ای مطابق با الگوریتم های جدید و مطابق با نیاز شما آنچه که برای دستیابی به هدف تان از داشتن یک وب سایت دارید برآورده خواهد نمود. سایت برتر آماده ارائه هرگونه مشاوره در این زمینه می باشد و دستوراتی که احتیاج به مشاوره دارید بدون هیچگونه معطلی از طریق صفحه تماس با ما به یکی از شماره های کارشناسان ما تماس بگیرید تا در این امر همراه شما باشد و راهنمایی کاملی در اختیارتان قرار دهد.