اهمیت طراحی وب سایت های مختلف امروزه به دلیل اینترنتی شدن بسیاری از کسب و کارها و ایجاد فروشگاه های اینترنتی بسیار افزایش پیدا نموده است. از آنجا که واحدهای صنعتی مختلف مثل کارگاه ها ، کارخانه ها ، سوله های تولیدی و … به عنوان مهمترین مراکز شکل گیری اقتصاد هر کشور به حساب می آید ، برای مدیریت بهتر کسب و کار خود و همچنین فروش بهتر محصولات و معرفی خدمات وجود به وب سایت برای چنین مراکزی بسیار مهم تلقی می شود زیرا از این طریق می ‌توانید محصولات و خدمات خود را به جهانیان معرفی و ارائه دهند. برای راه اندازی وب سایت اینترنتی در کسب و کار خود و طراحی سایت کارخانه می توانید با مشاورین با تجربه سایت برتر مشاوره نمایید و متناسب با نیازتان و سرمایه ای اندک کسب و کار خود را در اینترنت ایجاد و رونق بخشید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

هزینه طراحی سایت کارخانه

زمانی که صاحبان مشاغل و مدیران شرکت ‌های تولیدی و صنعتی در رابطه با طراحی سایت اطلاعات کاملی به دست آوردند قبل از همه چیز در رابطه با هزینه طراحی آن از تعدادی شرکت معتبر طراحی سایت مشاوره می گیرند و سپس متناسب با میزان سرمایه ای که برای راه اندازی یک وب سایت دارند اقدام به مشارکت با یک تیم طراحی سایت می نمایند.

هزینه طراحی سایت کارخانه نسبت به نوع سایت شما تعرفه متغیری دارد بدین منظور طراحی سایت ارزان با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس و قالب آماده انجام می ‌گیرد که به نسبت قالب های اختصاصی با طراحی خاص متغیر است. در واقع طراحی سایت با قالب اختصاصی بستگی به تغییراتی که می خواهید داخل وب سایت انجام دهید و همچنین ظاهر وب سایت شما دارد با کد نویسی اختصاصی انجام می گیرد.

در این شرایط میتوانید یک وب سایت مختص کسب و کار خود و آنچه که سلیقه و پسندتان است را با طراحان سایت در میان گذاشته تا بر اساس خواسته شما وب سایت تان را طراحی نمایند.

هزینه طراحی سایت با قالب آماده یا طراحی سایت با وردپرس بسیار مقرون به صرفه می باشد به گونه ای که با سرمایه اندک شما می‌ توانید صاحب سایت شوید.

نا گفته نماند که سایت پس از طراحی مانند ویترین یک مغازه می باشد و در صورت تحویل به کارفرما هیچ گونه اطلاعاتی در آن وجود ندارد. برای بارگذاری محتوا ، اطلاعات محصولات و خدمات شما می بایست هزینه جداگانه به غیر از طراحی وب سایت پرداخت نمایید.

از این طریق خدمات پشتیبانی ، سئو و بهینه سازی سایت ، تولید محتوای اختصاصی ، بارگذاری اطلاعات و مطالب متناسب با حوزه کاری در داخل وب سایت اعمال می شود. مبحث سئو و بهینه سازی وب سایت بحث جداگانه‌ ای است که به طور جامع در رابطه با آن در ادامه صحبت خواهیم نمود ، پس همچنان ما را همراهی نمایید.

مقاله پیشنهادی : طراحی سایت تک صفحه ای

قابلیت ها و امکانات طراحی سایت کارخانه

قابلیت ها و امکانات طراحی سایت کارخانه

طراحی سایت کارخانه برای کارخانه های تولیدی و صنعتی مختلف فرق دارد. به گونه ای که تولید کننده‌ ای که پس از تولید محصول خود قصد فروش آن را دارد در وبسایت خود قسمتی را برای فروش محصول باید در نظر بگیرد و از طریق ایجاد صفحه تماس با ما ، سبد خرید محصول ، فرم سفارش آنلاین ، خرید از طریق شبکه‌ های اجتماعی محبوب همچون تلگرام و اینستاگرام اقدام به پذیرش سفارش آنلاین برای فروش محصولات خود نمایند. برای نمونه قرارگیری سیستم خرید آنلاین این امکان را به مدیران کارخانه می دهد تا به راحتی بتوانند سودآوری خود را از راه فروش آنلاین چند برابر کند.

از دیگر امکانات و قابلیت هایی که در راه اندازی وب سایت کارخانه بسیار مهم است شامل موارد زیر می باشد :

راه اندازی صفحه اطلاعات تماس و ارتباط با شرکت

ایجاد بخش ارتباط با مشتریان و نظرسنجی آنها

معرفی خدمات پس از فروش و نمایندگی ها در طراحی سایت

ایجاد و معرفی صفحه محصولات به همراه عکس

معرفی کارکنان و رزومه کاری آنها در طراحی سایت

ایجاد بخشی جهت معرفی گواهینامه های اخذ شده ، دستاوردها و معرفی صفحه درباره ما

ایجاد صفحه برای معرفی کارخانه واحد صنعتی و محصولات تولیدی

تمامی این موارد را برای راه اندازی وب سایت کارخانه ، مدیران و صاحبان کارخانه باید مد نظر قرار دهند تا از این طریق هر یک از کاربران و مشتریانی که وارد وب سایت می ‌شوند بتوانند علاوه بر خرید محصول و استفاده از خدمات با شرکت مربوطه آشنایی کامل پیدا کنند تا از این طریق خرید مطمئنی داشته باشند‌.

مقاله پیشنهادی : سئو منفی در طراحی سایت

سئو و بهینه سازی طراحی سایت کارخانه

همانگونه که پیشتر در رابطه با آن صحبت نمودیم وبسایت بدون خدمات بهینه سازی و سئو مانند ویترین مغازه می ماند و در صورتی که به کارفرما تحویل داده شود برای اطلاع کاربران و مشتریان از وجود سایت حتماً باید آدرس وب سایت را در گوگل وارد نمایند. در صورتی که مطابق با قوانین گوگل پیش بروید و الگوریتم های گوگل را که روز به روز آپدیت می شوند در وبسایت اعمال کنید این امکان وجود دارد تا در نتایج جستجوی گوگل در رتبه‌های نخست دیده شوید.

ناگفته نماند که از طریق تولید محتوای اختصاصی و مفید ، قرار دادن کلمه کلیدی با قدرت سرچ بالا متناسب با حوزه کاری ، رعایت اصول و قوانین سئو و آپدیت اطلاعات داخل وب سایت همواره در رتبه ‌های نخست دیده خواهید شد. در صورتی که سایت شما با رعایت اصول و قوانین کامل از طریق پشتیبان وب سایت و سئو کاران رتبه بگیرد با افزایش بازدید و همچنین میزان زمانی که کاربر در صفحات طراحی سایت کارخانه وقت می گذراند در رتبه های نخست باقی خواهد ماند.

علاوه بر سئو و بهینه سازی سایت داشتن یک وب سایت واکنش گرا یا ریسپانسیو تواند یک وب سایت کاربر پسند داشته باشید و از این طریق نیز از میان رقبای خود در فضای به جلو بیفتی طراحی سایت ریسپانسیو به معنای امکان نمایش صفحات وب سایت در دستگاه‌ های الکترونیکی مختلف همچون گوشی هوشمند ، تبلت و کامپیوتر .

برای داشتن یک وب سایت با پشتیبانی سئو و مطابق با آخرین الگوریتم های گوگل و همچنین وب سایتی مشتری پسند طراحی سایت خود را به تیم مجرب و حرفه ای سایت برتر بسپارید.

نتیجه گیری

به عنوان کلام آخر امروزه طراحی هر وب سایتی هدفی به دنبال دارد که برای اجرای این هدف باید از کارشناسان و طراحان سایت کمک بگیرید. ایجاد وب سایت هدفمند معمولاً سایت هایی هستند که در موارد مهم همچون اصول اولیه طراحی سئو سایت به طور صحیحی عمل نماید تا بدین وسیله محتوای ایجاد شده را برای کاربران به نمایش بگذارند. در واقع ایجاد و طراحی وب سایت موفق و پر کارآمد محصولات جدیدی را به همراه مشخصات دقیق در اختیار مشتریان و کاربران قرار می دهد که این مسئله نشان دهنده افزایش مشتری و رسیدن به سود اقتصادی کلان می باشد. با ایجاد وبسایت و خدمات آن به یک تیم مجرب و کاملاً حرفه ای می ‌توانید به آنچه که از یک کسب و کار اینترنتی انتظار دارید برسید. برای مشاوره بیشتر می توانید با شماره تلفن های درج شده در صفحه تماس با ما تماس حاصل نمایید.