برای بسیاری از طراحان وب سایت و پشتیبانان سایت پیش آمده است که حین بارگذاری پستی در وب سایت وردپرسی با عدم آپلود شدن تصاویر مواجه می شوند. این خطا موجب می شود که شما نتوانید تصاویر خود را در سایت آپلود کنید و سایت تان دچار مشکل شود. در چنین مواقعی تصاویر بارگذاری نشده و برای این کار باید محدودیت های موجود را بردارید.‌ این امر به عنوان یکی از دغدغه های کاربران به حساب می آید. ما در این مقاله قصد داریم بهترین شیوه های رفع مشکل آپلود نشدن عکس در وردپرس را به شما معرفی نمایید پس تا انتها با سایت برتر همراه باشید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

علل مشکل در آپلود نشدن عکس در وردپرس

دلایل گوناگونی وجود دارد که می‌ تواند باعث این اختلال در وب سایت تان شود. برای آنکه مشکل را در سایت خود رفع کنید باید چند مراحل ساده را انجام دهید، در ادامه این موارد را با جزئیات بیان خواهیم نمود. خطاهای موجود در امر آپلود نشدن عکس در وردپرس بسیار است که شما باید مطابق با آن خطا بتوانید مشکل تان را رفع کنید.

علت اول مشکل در ارتباط اینترنتی تان با سرور و همچنین کم بودن سرعت آپلود اینترنت می باشد. این خطا از رایج ترین دلایل به حساب می ‌آید و برای آنکه اطمینان یابید که دلیل این خطا نیست بهتر است یک عکس با حجم کم مثلاً ۳ کیلو بایت را آپلود کنید. در صورتی که عکس تان با حجم کم آپلود شد باید به فکر عوض کردن هاست یا عوض نمودن ارائه دهنده اینترنت خود باشید تا ماجرای خطای وردپرس تمام شود. در چنین مواقعی به علت اینکه ارتباط تان با سرور قطع است این امکان وجود ندارد که بتوانید از پرونده چند رسانه ای خود عکس های مورد نظر را آپلود کنید که این مشکل به راحتی قابل رفع شدن است.

بهترین شیوه های رفع مشکل آپلود نشدن عکس در وردپرس

علت بعدی کش جاوا اسکریپت در وردپرس می باشد به علت کش جاوا بارگزار پرونده نمی‌تواند به طور صحیح فعالیت خود را انجام دهد و در نتیجه با این خطا روبه رو خواهید شد با ایجاد این مشکل در آپلود تصاویر اختلال ایجاد خواهد شد. برای آنکه اطمینان یابید که علت این خطا نیست وارد پوشه Wp-Content/Uploads شده و بعد از آن چک کنید که فایلی با نام Js_Cache در این پوشه ساخته نشده باشد. در صورت وجود آن پوشه را پاک کنید تا مشکل رفع شود اما اگر با این کار رفع نشد مشکل سایت از جای دیگری است.

مقاله پیشنهادی : نشان دادن موقعیت مکانی در وردپرس

نحوه رفع مشکلات آپلود نشدن عکس در وردپرس

در صورتی که مشکل از مد امنیتی هاست تان باشد این خطا در آپلود نشان داده می شود. برای رفع این مشکل اول باید از هاست خود در رابطه با مشکلات موجود سکوریتی بپرسید در صورتی که موفق به رفع این مشکل نشدید یا خودتان خواستید این مشکل را رفع کنید می توانید از طریق فایل اقدام نمایید جهت انجام این کار می توانید کد پایین را به فایل بیافزایید.

<IfModule mod_security.c>
SecFilterEngine Off
SecFilterScanPOST Off
</IfModule>

علت دیگر این مشکل تغییر فایل های سیستم وردپرسی است که خوشبختانه این مشکل نیز راه حل ساده‌ای برای رفع دارد در صورتی که وردپرس تان را به روز رسانی نکردید کافیست آن را آپدیت نمایید و اگر وردپرس تان به روز رسانی شده است تنها کافیست به روز رسانی وردپرس به صورت دستی را انجام دهید تا فایل های سیستمی تان تعمیر شود. در مقاله های قبل از این وب سایت در رابطه با نحوه آپدیت کردن وردپرس به صورت دستی اطلاعات جامعی ارائه داده ایم که با انجام آن می توانید به راحتی مشکلتان را حل کنید.

مشکل خطای آپلود تصاویر وردپرس

برخی اوقات نیز بودن پلاگین های ناسازگار در وب سایت باعث وجود اختلال و آپلود نشدن عکس در وردپرس خواهد شد. این پلاگین ها را تحت عنوان افزونه های ناسازگار می شناسند و جهت حل این مشکل چند روش است که شما باید آنها را انجام دهید. به این صورت که باید اول کلیه افزونه های وب سایت خود را غیر فعال کنید و دوباره عکس را بارگذاری نمایید.

اگر تصویرتان بارگذاری شد یعنی مشکل از پلاگین های سایتتان است، در غیر این صورت باید سراغ راه حل دیگر برای رفع مشکل باشید. برای شناسایی افزونه ناسازگار هم می‌توانید تک به تک افزونه ها را غیر فعال کنید تا مشخص شود کدام افزونه در عملکرد سایت تان اختلال ایجاد می‌کند.

ناگفته نماند که می‌ توان این مشکل از طریق پوسته ها در سایت تان به وجود می ‌آید که مانند شیوه ذکر شده می توانید مشکل تان را شناسایی و رفع کنید.

نتیجه گیری

در انتها آخرین علت قانع کننده جهت مشکل خطای آپلود تصاویر وردپرس تنظیم نبودن سطح دسترسی فایل های آپلود است. شما برای رفع آن می ‌بایست وارد فایل منیجر هاست خود شوید و سپس فایل را باز کنید و پس از آن بر روی فایل راست کلیک کرده و کلیک کنید.با تنظیم پرمیشن این پوشه بر روی 744 وارد upload شده و اگر پوشه زیر مجموعه پوشه دارید سطح دسترسی آن را به 744 تغییر دهید با این کار مشکلتان رفع خواهد شد و سایت تان درست می شود.

در این مقاله از سایت برتر تلاش کردیم تا بعضی از رایج ترین علل این امر را برایتان کامل شرح دهیم. نکته قابل توجه اینکه در بعضی موارد هاستینگ هاب ضعیف موجب ایجاد مشکل در سایت تان می‌شود که شما می بایست در حین انتخاب هاست و خرید آن نهایت دقت را داشته باشید.