امروزه هر کاربر فضای مجازی در چند شبکه اجتماعی به فعالیت می پردازد و به همین علت است که تعدادی از این شبکه های اجتماعی دارای کاربران بسیار زیادی می باشند. این مسئله باعث شده تا شبکه های اجتماعی هر روزه آپدیت هایی را برای به روز کردن ویژگی های خود ارائه نمایند. آپدیت و رفع باگ شبکه های اجتماعی باعث می‌شود تا کاربرد آن ها افزایش یابد و کاربران بیشتری به سمت آن‌ها سرازیر شوند. در این مقاله سعی داریم تا پرکاربردترین شبکه ‌های اجتماعی را بررسی کنیم تا شما عزیزان به این طریق بتوانید فعالیت خود در شبکه های اجتماعی غیر کاربردی را کاهش داده و در مسیر درست در جهت رسیدن به دنبال کنندگان بیشتر گام بردارید. در ادامه با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط : الگوریتم های اینستاگرام

بررسی آماری پرکاربردترین شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی بستر مناسبی را برای مانور کسب و کارهای کوچک و بزرگ در فضای مجازی فراهم کرده اند و امروزه بسیاری از برند ها و افراد مشهور از این فضا برای کسب درآمد بیشتر استفاده می کنند. با توجه به آمار کاربران فضای مجازی می توان پرکاربردترین شبکه ‌های اجتماعی را پیش بینی نمود. در واقع می توان گفت که هر فضایی که سود بیشتری را برای برند ها ایجاد کند دارای اهمیت بیشتری خواهد بود. از نظر آماری فیسبوک همچنان بیشترین کاربر فعال در ماه را دارد و بعد از آن به ترتیب یوتیوب، واتساپ، فیسبوک مسنجر، اینستاگرام و ویبو در رتبه های بعدی قرار دارند. در ایران شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام دارای محبوبیت بیشتری هستند و به همین علت پرکاربرد تر خواهند بود، البته با وجود فیلترینگ تلگرام بسیاری از کاربران به استفاده از واتساپ روی آورده ‌اند و می توان گفت که امروزه این شبکه اجتماعی در رتبه بعدی شبکه های اجتماعی محبوب در ایران قرار گرفته است. با این وجود افراد می‌توانند فعالیت خود را در این فضا به صورت هدفمند کرده و از این طریق به کسب درآمد بپردازند. امروزه در ایران کسب و کارهای بسیاری پدید آمده که همگی در بستر فضای مجازی به خصوص در اینستاگرام صورت می پذیرند. در ادامه این مطلب سعی داریم تا تمامی شبکه های اجتماعی محبوب در دنیا و به خصوص ایران را بررسی کنیم تا به این ترتیب شما بتوانید با توجه به هدف و نیاز خود در این شبکه ‌های اجتماعی فعالیت کنید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

بررسی پرکاربردترین شبکه های اجتماعی در جهان

فیسبوک

شبکه اجتماعی فیسبوک با ۲.۲۷ میلیارد کاربر فعال در ماه در میان پرکاربردترین شبکه های اجتماعی در جهان سر آمد می باشد. در جهان این شبکه اجتماعی محبوب ترین سوشیال مدیا است اما در ایران به علت فیلترینگ دسترسی به فیسبوک بسیار سخت شده و به همین علت این شبکه اجتماعی در ایران کاربران کمتری دارد.

یوتیوب

شبکه اجتماعی یوتیوب با ۱.۹ میلیارد کاربر فعال در ماه به عنوان دومین شبکه اجتماعی پرکاربرد در جهان شناخته می‌شود. این شبکه اجتماعی محبوب ترین رسانه تصویری است و در آن می‌توان آموزش های کاملی را در هر زمینه ای پیدا کرد. افراد بسیاری با به اشتراک گذاری ویدیو در این سوشیال مدیا درآمد های خوبی را از طرف مالکین یوتیوب دریافت می کنند و هر چقدر بازدید ویدیو های آن ها بیشتر باشد درآمدشان افزایش خواهد یافت.  امروزه بسیاری از سلبریتی ها با به اشتراک گذاری ویدیو در ‏youtube  به کسب درآمد می پردازند و به همین علت است که بسیاری از از کاربران فضای مجازی در ایران به فعالیت در این فضا روی آورده اند. این سوشیال مدیا برای استفاده های تجاری نیز بسیار مناسب خواهد بود و می توان با قرار دادن فیلم های آموزشی با توجه به تخصص خود بازدید زیادی را به دست آورد.

بررسی پرکاربردترین شبکه های اجتماعی در جهان

واتس اپ

واتس اپ با 1.5 میلیارد کاربر فعال در ماه به عنوان سومین شبکه اجتماعی پرکاربرد جهان شناخته می‌شود و بیشتر به عنوان پیام رسان به کار می رود. با استفاده از این سوشیال مدیا می توان با دیگر کاربران ارتباط گرفت اما این شبکه اجتماعی در جهت اهداف تجاری چندان کارآمد نخواهد بود و بهتر است از آن در جهت ارتباط ویدیویی، صوتی یا پیام متنی استفاده نمود.

مطالب بیشتر : طراحی سایت ارزان

بررسی پرکاربردترین شبکه های اجتماعی در ایران

اینستاگرام

اینستاگرام از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در ایران و جهان است که حدود 1 میلیارد کاربر فعال در ماه دارد. این شبکه اجتماعی تحت مالکیت فیسبوک می باشد و بسیاری از کاربران آن در فیس بوک نیز فعال هستند. اینستاگرام دارای هوش مصنوعی بسیار قدرتمندی است و با توجه به طراحی منحصر به فرد آن می توان در جهت اهداف تجاری و ایجاد فروشگاه های اینترنتی نیز از آن بهره برد. این شبکه اجتماعی در ایران کاربران فعال بسیاری دارد که روزانه ساعات زیادی را صرف گشت و گذار در اینستاگرام می‌نمایند، به همین علت پیج های بسیاری با اهداف گوناگون در این فضا ایجاد شده‌اند که در نهایت همه آن ها به کسب درآمد بیشتر می‌اندیشند. می توان گفت که در میان پرکاربردترین شبکه های اجتماعی در ایران اینستاگرام با قابلیت های بی نظیر خود و کاربران فعالش رتبه اول را کسب می نماید و امروزه بسیاری از کاربران در تلاش برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هوش مصنوعی آن هستند تا به این ترتیب بتوانند فالوور های خود را افزایش دهند.

تلگرام

با وجود فیلترینگ تلگرام در ایران، هنوز هم این شبکه اجتماعی کاربران فعال خود را حفظ نموده و بسیاری از افراد از این شبکه اجتماعی در جهت ارسال پیام به دوستان خود استفاده می کنند. تلگرام حدود ۲۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه دارد و به عنوان سیزدهمین شبکه اجتماعی محبوب و پرکاربرد در جهان شناخته می شود. در ایران بسیاری از کاربران از این فضا در جهت کسب درآمد بیشتر استفاده می کنند و با ساخت کانال های تلگرامی تولیدات و محصولات خود را با کاربران دیگر به اشتراک گذاشته و به این ترتیب فروشگاه اینترنتی دایر می نمایند. با این وجود می‌توان از این شبکه اجتماعی در جهت اهداف تجاری نیز استفاده کرد.

معرفی مجموعه برتر رایانه

شاید شما نیز علاقه مند باشید تا با فعالیت در فضای مجازی و طراحی سایت شخصی و خدماتی سود بیشتری را به دست آورید و با استفاده از تجارت نوین فروش محصولات خود را بیشتر کنید. اگر شما نیز جزء این افراد هستید به شما این نوید را می ‌دهیم که می‌توانید با کمترین هزینه سایت اختصاصی برای خود داشته باشید و هر روز به درآمد بیشتری دست پیدا نمایید. در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر هستید می توانید از طریق شماره های مرتبط با کارشناسان ما در مجموعه برتر رایانه تماس حاصل نموده و از آن ها مشاوره رایگان دریافت کنید. از همراهی شما تا انتهای این مطلب صمیمانه سپاس گزاریم.