در رابطه با هاست و برترین شرکت های هاستینگ در ایران مقاله های قبلی از سایت برتر اطلاعات کاملی در اختیارتان قرار داده ایم. در صورتی که در رابطه با این موضوع اطلاعات کافی ندارید پیش از مطالعه این مقاله حتماً مقالات قبلی را مورد مطالعه قرار دهید. برای آنکه بخواهید یک وب سایت اینترنتی در بستر وب داشته باشید اولین نکته پیش از پیاده سازی وب سایت انتخاب و خرید هاست مناسب برای سایت تان است. تصمیم گیری در این رابطه برای بسیاری از وبمستران کار دشواری است پس برای داشتن یک وبسایت با قابلیت مناسب، سرعت بالا و غیره حتماً باید در انتخاب هاست آن دقت و وسواس بالایی خرج دهید. شرکت های هاستینگ مختلفی هستند که شما میتوانید هاست خود را از آنها خریداری کنید اما هر یک از این شرکت ها ویژگی های متفاوتی دارد .در این مقاله از سایت برتر میخواهیم ویژگی های یک هاست خوب متناسب با وب سایت تان را معرفی نمایید تا مشکلی برای انتخاب و خرید هاست خود از شرکت های هاستینگ داشته باشید، با ما همراه باشید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

انتخاب و خرید هاست برای وب سایت های وردپرسی

انواع مختلف هاست نسبت به نوع نیازتان با سرعت بالا، فضای ذخیره سازی زیاد و ویژگی های اختصاصی این چنینی وجود دارد. در صورتی که این ویژگی ها برای تان اهمیت ندارد خرید هاست اشتراکی را پیشنهاد می کنید، قیمت این هاست ها بسیار ارزان است و در عوض مشکلات زیادی را در بر دارد و موجب می شود منابع را با دیگر سایت ها شریک شویم.

برخی سایت های بزرگ از نوع هاست اختصاصی یا VPS هستند که هزینه زیادی را برای خرید آن باید پرداخت کنید اما در عوض از سطح کیفی بالایی برخوردار هستند اما وب سایت های کمتری در آن حضور دارند میزبان اختصاصی هاست  که تنها متعلق به یک وب سایت است که مثل ما نسبت به دو هاست دیگر از قیمت بالاتری برخوردار بوده اما تمامی قدرت سرور در اختیار وب سایت تان خواهد بود. این امکان را به شما می‌دهد تا با ساخت وبسایت بیزینسی خود دیگر دغدغه زیرساخت‌های آن را نداشه باشید.

وردپرس نیز این امکان را به شما می‌دهد تا وب سایت خود را در محیطی ایجاد کنید که از محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا برخوردار می باشد شما در واقع باید با توجه به نکاتی که در انتخاب هاست می باشد بهترین مورد را برگزینید.

نکات مهم در استفاده و خرید هاست اشتراکی

در صورتی که می خواهید از هاست اشتراکی استفاده کنید به طور حد سرویس HDD که سنتی است به شما اختصاص داده خواهد شد. این سرور با میزان زیادی ذخیره سازی ارزان در اختیار مشترکین قرار می گیرد و هرچه به سمت های پیشرفته بروید سرور نیز بهتر خواهد شد و به SDD تبدیل می گردد. این نوع سرور سریع و روان بوده و قیمت بالاتری دارد اما از طرفی حافظه ذخیره سازی آن کم است برای نموه سرور های SDD یک ترابایتی سخت یافت در صورتی که این عدد در HDD معمولی می باشد.

از دیگر نکاتی که در انتخاب و خرید هاست وجود دارد آن است که کلیه هاست ها از سیستم عامل لینوکس جهت تقویت سرور بهره مند می شوند و این مورد را ارائه می دهند. به طور تقریبی تمامی هاست Iا دارای سیستم عامل متن باز رایگان بوده که در مقابل لینوکس و ویندوز قرار می گیرد.

اگر وبسایتتان به فریم ورک احتیاج دارد باید از ویندوز استفاده کنید که این بدان معنی است که صفحات وب سایت تان و محتوایی که ارائه می دهید تنها در محیط ویندوز کار خواهد نمود. از طرفی با ادغام برنامه های مایکروسافت با سرور می‌توانید از آن استفاده بهینه نمایید.

نکته منفی که در این میان وجود دارد این است که سرور های ویندوز با نرم افزارهای متن باز لینوکس سازگار نیست و هزینه سرور های مبتنی بر ویندوز نیست بیشتر از لینوکس می باشد.

موارد مهم در خرید هاست

در دنیای هاست نظیر دیگر موارد مربوط به راه اندازی وب سایت قیمت آن مدنظر است که قیمت‌ ها نیز با توجه به امکانات و قابلیت‌ هایی متفاوتی دارد.  البته هیچ ارزانی بی دلیل نیست و در صورتی که می خواهید یک هاست با پشتیبانی قوی و سخت افزار باکیفیت داشته باشید سعی کنید هزینه قابل توجهی را برای آن در نظر بگیرید.

قبل از خرید هر هاستی نیز ابتدا قیمت ها را بررسی و مقایسه نمایید. از طرفی اطمینان یابید که قانونی که جهت پس گرفتن هزینه ها در صورت عدم ارائه خدمات مناسب وجود داشته باشد و در صورت عدم ارائه خدمات مناسب باید بتوانید هزینه‌ ای را که متقبل شدید را از شرکت پس بگیرید.

دیگر نکته این انتخاب هاست توجه نمودن به تناسب موضوع وبسایت تان با زمینه تمرکز هاست است. هر هاستی قرار نیست که متناسب وبسایتتان باشد. در نظر گرفتن موضوع وب سایت در هاستی که انتخاب می‌کنید بسیار تاثیرگذار است و در آن زمینه باید خوب عمل نمایید. به گونه‌ای که این مورد که آیا خواسته تان را براورده میکند یا نه در نظر بگیرید . برآورده کردن ایده های شما در هاستی که انتخاب می‌ کنید تأثیرگذار است.