همانگونه که در مقالات قبلی از سایت برتر در رابطه با محتوا نویسی و تأثیر آن در بهینه سازی وب سایت و رتبه آن در نتایج جستجوی گوگل صحبت نمودیم ، بررسی نقش محتوا سبز در طراحی سایت و اهمیت آن موضوع امروز این مقاله می باشد. چنین محتواهایی برای کسب ترافیک جستجو و خواننده مطلب توسط آن تا مدت ها بعد از انتشار ادامه دارد. محتوای همیشه سبز در وب سایت همواره نادیده گرفته می شود اما برای یک استراتژی بازاریابی محتوای موفق امری مهم تلقی می شود. در رابطه با اهمییت و کاربرد آن در ادامه اطلاعات بیشتری ارائه خواهیم داد با ما همراه باشید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

کاربرد محتوا سبز در سایت

چنین محتوایی مختص به خوانندگان است و برخلاف موتورهای جستجو می باشد. این موضوع بدان علت است که می بایست بیشتر مقالات سئو وب سایت را برای کاربران منتشر کنید و بر روی موتورهای جستجو همین امر در محتوای همیشه سبزی در طراحی سایت باید برعکس در نظر گرفته شود. محتوا سبز همواره می تواند سبز باقی بماند مگر آنکه موتور جستجو آن را ایندکس کرده باشد و در نتایج جستجو ها بازگردانده شود. این محتوا به عنوان یکی از زیرشاخه های محتوای سئو شده به حساب می آید به گونه ای که در طول زمان قدیمی نمی شود و مربوط به یک زمان خاص نیست و همواره موجب حفظ ارتباط با مخاطب گردد. به این نوع محتوا محتوای بهینه سازی شده می ‌گویند که با نتایج جستجو مرتبط است. کاربرد آن شامل موارد زیر می باشد :

برقراری ارتباط با مخاطبان

بالا رفتن میزان فروش محصول

بهبود رتبه وب سایت در موتورهای جستجو

تبدیل کردن برند به یک برند پیشرو در صنعت

محتوای همیشه سبز دارای فرمت خوب و مناسبی است که به راحتی و و روان نوشته و خوانده می شود. طراحی عالی دارد ، دارای نظریه ها و ایده های جذابی است ، به موضوعات کارشناسی شده و به حل مشکلات مخاطبان و پاسخگویی به آنها می پردازد.

به خاطر داشته باشید همواره باید محتواهایی تولید کنید که دغدغه و نیاز مخاطبان هدف شما باشد. مانند یک راهنمای علمی یا مطالعه سرگرم‌ کننده به حساب بیاید. بازاریاب ها همواره در تلاشند تا محتواهای سبز تولید نمایند و از این طریق باعث بالا رفتن ترافیک اورگانیک وب سایت شان شوند‌.

مقاله پیشنهادی : تولید محتوا گرافیکی در طراحی سایت

نحوه تولید محتوا سبز در وب سایت

کاربرد محتوا سبز در سایت

برای تولید محتوا سبز ابتدا شما احتیاج به یک سری از کارها دارید ،‌ از آنجا که هدف از تولید چنین محتوایی بازدید همیشگی مخاطبان و کاربران آن است با تولید چندین محتوای این چنینی همیشه مخاطب خواهید داشت و وب سایت شما در رتبه بندی بالایی قرار خواهد گرفت. حال نحوه تولید چنین محتوای با ارزش جهت کسب رتبه بالا چه می باشد؟

در گام اول باید موضوع مناسبی را انتخاب کنید. این موضوع مناسب بودن باید موجب بالا رفتن ترافیک وب سایتتان شود. در این مرحله به کارگیری ابزارهای تحلیلی کمک زیادی به شما خواهد کرد که یکی از این ابزارها گوگل آنالیتیکس نامیده می شود.

به طور معمول موضوعاتی که میزان جستجوی اولیه آنها بسیار زیاد است اما در طول زمان میزان سرچ آنها به سرعت کم می شود جزء موضوعات غیر سبز و ترند به حساب می آید. از این نوع موضوع ها برای محتوای همیشه سبز نمی توان استفاده نمود.

گام بعدی انتخاب کردن کلمات کلیدی مناسب است ، در واقع پس از آنکه موضوع محتوایی تان را انتخاب کردید نوبت به برگزیدن کلمات کلیدی مناسب می ‌رسد تا از این طریق محتوای تان را سئو کرده و با این کار آن محتوا در اولین صفحه جستجو قرار گیرد.

جهت یافتن کلمات کلیدی می ‌توانید موضوعات مورد نظرتان را در گوگل جستجو کنید و عبارت هایی که با آن موضوع مناسب است به عنوان کلمات کلیدی در نظر بگیرید. بهتر است که در نوشتن محتوایتان از عبارات کلیدی بلند کمک بگیرید تا به راحتی رتبه وبسایت تان بالا رود و در موتورهای جستجو امتیاز بالایی دریافت خواهید کرد.

مقاله پیشنهادی : تأثیر تولید محتوا بر قیف بازاریابی

تولید محتوا سبز به روش استاندارد

افرادی که در این زمینه تجربه دارند به هیچ عنوان برای نوشتن محتوا به وب سایت ها مراجعه نکنن.د در واقع خوانندگان و بازدیدکنندگانی که مقالات شما را می خوانند مبتدی و تازه کار هستند به همین علت باید محتوا را به زبان ساده و روان بنویسید و از اصطلاحات و کلمات پیچیده در رابطه با این موضوع استفاده نکنید. زیرا برای خواننده قابل فهم و درک نیست و او را از خواندن ادامه محتوا منصرف می نماید.

از مهم ترین نکات در رابطه با محتوا سبز و استاندارد به روز رسانی مطالب در گذر زمان می باشد در صورتی که بهترین محتوا را تولید کرده باشید باز نیاز است که آن را به روز رسانی کنید زیرا در گذر زمان استراتژی ها و ابزارها تغییر خواهد کرد به همین علت سایت شما همواره در رتبه های بالا قرار خواهد داشت.

در صورتی که شما قصد دارید یک محتوای آموزشی تولید کنید بهتر است در رابطه با آن اطلاعات کاملی در اختیار خوانندگان و مخاطبان قرار دهید تا آنها از این طریق بتوانند نیازهایشان را رفع کرده و به تمامی سؤالات تان جواب دهند.

شما با یک محتوا نویسی جامع نشان خواهید داد که از علم بالایی برخوردار هستید و با این کار به بالارفتن اعتماد و اطمینان برند تان کمک خواهید نمود و در آخر موجب می‌ شود تا وب سایتتان از رتبه بندی بالایی برخوردار باشد.

پیشنهاد می شود مقاله اهمیت تولید محتوای با کیفیت را میز مورد مطالعه قرار دهید

ایده های نوین جهت تولید محتوای همیشه سبز

اینفوگرافیک ؛ اینفوگرافیک ها با نمایان ساختن محتوا های غیر قابل فهم به طور ساده و شفاف و انتشار آن در شبکه های اجتماعی موفق عمل نموده اند. در واقع شما می توانید از طریق اینفوگرافیک به تولید یک محتوای همیشه سبز و ماندگار بپردازید.

کتاب های الکترونیکی به عنوان نوعی از محتوا از ماندگاری بالایی برخوردار هستند ، این نوع محتوا موضوعی را با پوشش کامل و با اطلاعات ارزشمند و مفید ارائه می دهد.

اگر محصولات تان از اعتبار بالایی برخوردار هستند ، توصیفات مشتری های راضی محتوای برجسته را همواره پایدار نگه می دارد. در این صورت این امکان وجود دارد تا مشتریان راضی را به ارزیابی تجربه خود دعوت نمایید.

ایجاد یک قسمت برای سوالات مخاطبان و قرار دادن پاسخ هایی در رابطه با کلمات کلیدی به سؤالات آنان ، در واقع وبسایت هایی که در رابطه با پرسش و پاسخ به سؤالات می باشند از عملکرد خوبی برخوردار هستند و سایت شان دارای رتبه بندی بالایی است.