امروزه بسیاری از سازمان های دولتی و خصوصی خدمات خود را به صورت غیر حضوری و اینترنتی در اختیار مردم قرار می دهند تا از این طریق علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه افراد راحت تر بتوانند این خدمات را خدمت  ملت ایران ارائه نمایند. سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان مهم دولتی زیر نظر بیمه مرکزی فعالیت می نماید که این امکان را به افراد داده تا از طریق وب سایت اینترنتی پیش از مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی نوبت های خود را به طور غیر حضوری بگیرند. بسیاری از افراد برای این کار و گرفتن نوبت از وبسایت دچار مشکل می‌شوند و یا مراحل آن را نمیدانند. از طرفی تمایل دارند تا خود این کار را انجام دهند، برای نوبت دهی در وب سایت تامین اجتماعی شیوه‌ هایی را خدمتتان ارائه می دهیم تا به طور کامل با این روند آشنا شوید با ما همراه باشید.

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

معرفی وب سایت برای نوبت دهی تامین اجتماعی به صورت اینترنتی

وب سایت اینترنتی با آدرس Nobat.tamin بخشی از وب سایت تامین اجتماعی به حساب می‌ آید که افراد می توانند از نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی بهره مند شوند. جهت استفاده از این وب سایت ابتدا به آدرس مراجعه نمایید و پس از ورود به وبسایت شهر مورد نظر خود را انتخاب و بعد از کلیک بر روی شهر مورد نظرتان وارد یک صفحه جدید خواهید شد.

نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی با انتخاب شهر

در صفحه ای که مشاهده می کنید دو بخش ثبت نام و ورود وجود دارد و در صورتی که برای اولین بار است که اقدام به نوبت دهی اینترنتی از این وب سایت می کنید ابتدا باید بخش ثبت نام را کامل نموده و از طریق یک حساب کاربری وارد صفحه ورود شوید. دو گزینه راهنما برای نوبت دهی و مشاوره آنلاین نیز در این صفحه به چشم می خورد.

نوبت دهی و مشاوره آنلاین در سامانه تامین اجتماعی

برای ثبت نام ابتدا اطلاعات خواسته شده نظیر کادر زیر را وارد کنید.پس از تکمیل فرم با ایجاد یک رمز عبور و ثبت حروف امنیتی دکمه ثبت نام را بزنید و به صفحه قبل باز گردید.

پس از آن که با حساب کاربری وارد شدید که نام کاربری کد ملی یا همان رمز عبور است می بایست نام کاربری و پسورد را در ورود بزنید.

حال تخصص مورد نظرتان را انتخاب نموده و بعد از آن روی نام پزشک کلیک کنید.

گزینه شرایط و قوانین رابط موافقم را بزنید و بر روی ادامه کلیک نمایید. در این صفحه باید از زمان مورد نظر خود را فعال کنید که در اینجا ابتدا ماه سپس هفته و پس از آن روز و ساعت را مشخص میکنیم. پس از انجام این کار بر روی ادامه کلیک کنید، به همین راحتی شما توانستید برای تخصص مورد نظر خود نوبت رزرو نمایید.

نوبت دهی تامین اجتماعی بدون اینترنت

اگر به اینترنت دسترسی ندارید و میخواهید که از یک روش دیگر استفاده کنید کد نوبت دهی تامین اجتماعی #کد استان*1420*4*را در قسمت شماره گیری گوشی خود جهت نوبت دهی وارد کنید، در نظر داشته باشید که کد استان را به درستی وارد نمایید.

کد نوبت دهی تامین اجتماعی به طور غیر حضوری

پس از وارد کردن کد دستوری، شهر مورد نظر خود را انتخاب و بعد از آن مرکز درمانی را انتخاب نمایید.

وارد کردن کد دستوری و شهر مورد نظر در نوبت دهی غیر اینترنتی تامین اجتماعی

سپس کد ملی بیمار را وارد نموده و پس از وارد کردن کد ملی از طریق اعداد انگلیسی باید تاریخ و زمان مراجعه را مشخص کنید و در نهایت نیز به ترتیب تخصص و پزشک را انتخاب نمایید.

شما از این طریق به راحتی توانستید به صورت تلفنی و غیرحضوری تنها با کد دستوری مشخص نوبت خود را بگیرید.

سؤالات متداول در رابطه با نوبت دهی تامین اجتماعی

-آیا برای مراجعه حضوری امکان نوبت دهی غیر حضوری وجود دارد؟

اگر می خواهید به شعب تامین اجتماعی به طور حضوری مراجعه کنید میتوانید قبل از آن به طور غیر حضوری نوبت تان را بگیرید و در ساعات و روز رزرو شده به مرکز درمانی مراجعه نمایید.

-آیا بدون اینترنت می توان به طور غیر حضوری نوبت گرفت؟

بله اگر از شما به اینترنت دسترسی ندارید می توانید از طریق کد دستوری گفته شده نوبت بگیرید.