برای طراحی وب سایت با سیستم مدیریت محتوا یا وردپرس که به عنوان محبوب ترین پلتفرم ها برای راه اندازی سایت می باشد از انواع پلاگین و پوسته استفاده می شود. از طریق افزونه ها و قالب های وردپرسی می توانید وب سایت خود را آن گونه که تمایل دارید طراحی نمایید و دست تان برای تغییرات در صفحات وب سایت باز باشد. انواع قالب های وردپرسی کمک می‌ کند تا چهارچوب وبسایت خود را طراحی نمایید. گاهی اوقات به دلیل خطاها و مشکلات مختلف در وردپرس که مربوط به قالب وبسایت است ناچار به غیرفعال سازی قالب وردپرس خواهید شد. همچنین به کارگیری قالب های نامعتبرو نال شده می تواند یک ضربه اساسی به سایت و کسب و کار اینترنتی که می خواهید راه اندازی نمایید بزند. برای غیرفعال سازی این پوسته ها شیوه کارآمدی وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت تا انتهای مقاله با سایت برتر همراه باشید.

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

مراحل غیر فعال سازی قالب وردپرس

برای این کار ابتدا باید وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید. معمولاً بسیاری از طراحان سایت های وردپرسی با این پنل و قابلیت‌ های آن آشنا هستند. پس از وارد شدن به این قسمت به راحتی می توانید با انتخاب گزینه نمایش و سپس گزینه پوسته قالب وردپرس سایت را غیر فعال کنید.

همچنین می توانید از طریق راه زیر پیشروی کنید:

با استفاده از کنترل پنل هاست می توانید وارد پوشه File manager شوید.

پس از آن در قسمت Public_HTML به wp-content بروید.

اکنون فایل Themes بیابید و با راست کلیک بر روی گزینه Rename کلیک نمایید.

در نهایت کافیست به نام پوشه را عبارت Old اضافه نمایید.

با این شیوه به راحتی می توانید قالب وردپرس خود را غیر فعال کنید. در واقع تمامی قالب های نصب شده بر روی سایت شما در پوشه Themes قرار می گیرد که هم از طریق کنترل پنل هاست می توانید به آن دسترسی داشته باشید و هم از طریق پنل پیشخوان وردپرس آن را غیر فعال سازی کنید.

این نکته را توجه داشته باشید که با انجام این روش امکان دارد شما با خطای “هیچ قالب سازگاری یافت نشد” در صفحه اصلی وب سایت رو به رو شوید. اما نگران نباشید ما تنها هدف مان از انجام این کار آن است تا مشکل و ارور های اصلی وب سایت را رفع نماییم و یک آزمون و خطا انجام دهیم.


به طور کلی با شیوه ذکر شده می توانید خطای اصلی وب سایت تان را رفع نموده و متوجه می شوید که قالب وردپرس سایتان دچار ایراد شده است.