وب سایت های مختلفی وجود دارد که می ‌توانید از طریق آن به راحتی لوگوی شرکت و برند خود را ایجاد نمایید و با آن کار کنید. در واقع لوگان نشانی است که باعث می شود تا محصول و خدمات ارائه شده تنها از آن شما باشد و هیچ فرد دیگری نتواند از آن به سود خود بهره ببرد. همچنین معرفی کمپانی و شرکت شما به دیگر مشتریان است و باعث می شود تا در بازار کار میان رقبا جدی گرفته شوید. برای ایجاد یک لوگو حرفه ای وبسایت های مختلفی وجود دارد که در این مقاله از سایت برتر قصد داریم تا شما را با برترین وبسایت ها جهت ایجاد و طراحی لوگو به طور رایگان آشنا نماییم، در ادامه با ما همراه باشید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

معرفی برترین وبسایت جهت ایجاد و طراحی لوگو رایگان به صورت حرفه ای

نقش لوگو در کسب و کار را نمی توان نادیده گرفت و اگر که یک تجارت سنتی و یا یک کسب و کار اینترنتی دارید در هر صورت به لوگو احتیاج خواهید داشت. اگر هیچ گونه مهارت و تخصصی در زمینه طراحی لوگو ندارید باید به یک متخصص این کار را بسپارید که ممکن است هزینه آن برای شما زیاد باشد. علل مختلفی وجود دارد که شما بخواهید وب سایت های اینترنتی را جهت ایجاد لوگو انتخاب کنید. اول از همه اینکه هیچگونه مهارت و تخصصی در این زمینه ندارید و از طرفی نیز تمایل ندارید تا برای لوگو خود هزینه نکنید. از سوی دیگر وب سایت های آنلاین به شما جهت ایجاد لوگوی مناسب ایده می دهند و شما می توانید مهارت طراحی لوگو را با این ایده ها تقویت نمایید.

وب سایت CANVA اولین و بهترین وب سایت آنلاین برای ساخت لوگو می باشد. برای انجام این کار ابتدا باید قالب تان را انتخاب کرده و پس از آن با توجه به ک یسب و کارتان رنگ فونت و متن را تغییر دهید. فرمتی که لوگو را دانلود می کنید باید فرمت jpg،png یا pdf باشد و از آنان استفاده کنید.

وب سایت Wix logo maker به عنوان دومین سایت اینترنتی جهت ایجاد و طراحی لوگو به طور رایگان است. برای طراحی یک لوگو حرفه ای با ابتدا باید وارد سایت شده و به چند سؤال پاسخ دهید. پس از آن که به سؤالات جواب دادید به طور خودکار یک لوگو برای تان ایجاد خواهد نمود. پس از آن می توانید به دلخواه خود بعضی قسمت ها نظیر رنگ، متن و اندازه را عوض کنید و پس از تکمیل طراحی لوگو آن را در همه جا استفاده نمایید ناگفته نماند که باید فایل را با فرمت SVG دانلود و از آن استفاده کنید.

بهترین وب سایت ها برای ساخت لوگو حرفه ای

وب سایت Tailor Brands ابزار قدرتمندی است که کمک می‌کند تا لوگو های منحصر به فرد و سفارشی را برای کسب و کارتان ایجاد کنید. وقتی وارد این وب سایت می شوید ابتدا باید به یکی سری از سؤالات نظیر برند، صنعت و نکاتی که تمایل دارید در لوگو نمایش داده شود پاسخ دهید. پس از جواب دادن به سؤالات وب سایت چند لوگو برای تان طراحی می ‌کند تا این امکان را داشته باشید تا از میان لوگو های ساخته شده بهترین را انتخاب کنید. پس از ایجاد لوگو با این وب سایت می توانید دوباره تغییرات را خودتان اعمال نمایید. در آخر نیز فایل لوگو خود را دانلود تا در وب سایت،کارت ویزیت و … از آن استفاده گردد.

وب سایت لوگو ساز Free Logo Design

از طریق ابزار Free Logo Design میتوانید لوگو های زیادی ایجاد کنید و بهترین ها در میان آن انتخاب نمایید. زمانی که وارد سایت Free Logo Design  باید نام و کسب و کار خود را وارد کرده و پس از آن میان 20 موضوع مختلف موضوع لوگو خود را تعیین تا با توجه به کسب و کارتان لوگو را طراحی نمایید. پس از انجام تمامی موارد هزاران لوگو در اختیارتان قرار خواهد گرفت که شما می‌توانید آنها را با دقت و بهترین آن را برای کسب و کارتان انتخاب نمایید. همچنین میتوانید تغییراتی را بر روی هر لوگو که خواستید اعمال و با کیفیت بالا آن را دانلود کنید.

معرفی دو لوگو ساز حرفه ای آنلاین

لوگو ساز آنلاین با نام LogoMakr وجود دارد که میتوانید از طریق آن لوگو های جذابی را برای کسب و کار خود طراحی و استفاده کنید. در این وب‌ سایت باید اشکال و نمادین موجود را سرچ کرده و یکی را به دلخواه برگزینید. پس از آن رنگ، اندازه و موارد دیگر را با توجه به نیازتان ویرایش نمایید. امکان اضافه کردن متن، تغییر فونت و رنگ وجود دارد و پس از آماده شدن لوگو آن را دانلود و برای کسب و کار خود استفاده کنید.

لوگو ساز آنلاین Ucraft نظیر دیگر ابزارهای این لیست برای گرفتن نام کسب و کار و دیگر اطلاعات تان لوگوهای مختلف را در اختیارتان می‌گذارد. این سایت ساز بیش از 200 هزار قالب دارد که می توانید موضوع صنعتی خود را انتخاب کنید. با این کار قادر خواهید بود که کسب و کار خود را رونق دهید.