یکی از امکانات پر کاربردی که باعث محبوبیت وردپرس شده است، انواع قالب های وردپرسی می باشند. امروزه فروشگاه های اینترنتی در حوزه های مختلفی طرفداران زیادی بدست آورده اند زیرا با کمک افزونه قدرتمند ووکامرس به سادگی طراحان می توانند در کمترین زمان ممکن بهترین وب سایت را طراحی نمایند. همچنین با کمک افزونه فوق العاده قدرتمند و کاربردی المنتور قادرید صفحات وب سایت عالی درحد کدنویسان حرفه ای طراحی کنید. قالب های وردپرسی در زمینه های بسیاری موجود می باشند مانند شرکتی، وبلاگی، خدماتی، فروشگاهی، خبری و … که ما در این مقاله قصد داریم چند مورد از بهترین قالب های خدماتی وردپرس که شامل قالب های رایگان و قالب های غیر رایگان می شوند را به شما همراهان گرامی سایت معرفی کنیم ؛ پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

سه نمونه از بهترین قالب های خدماتی

در این بخش از مقاله قصد داریم به شما سه نمونه از بهترین قالب های خدماتی وردپرسی را معرفی نماییم.

1.قالب خدماتی وردپرس Plumbing :

قالب خدماتی پلامبینگ، قالب خدماتی چند منظوره است که برای اهداف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. قالب پلامبینگ با افزونه قدرتمند المنتور ساخته شده و به آسانی با کشیدن و جا به جایی عناصر می توانید صفحات دلخواه خود را طراحی نموده و تغییرات آن را به شکل زنده تماشا  کنید.

همچنین می توانید در این قالب نمونه کارهای خدماتی و تعمیراتی خود را در معرض دید مشتریان بگذارید. این قالب کاملاً واکنشگرا و سازگار با هر نوع دستگاهی مانند موبایل، تبلت و لپ تاپ می باشد و کاربران به راحتی میتوانند به سایت شما دسترسی پیدا کنند.

هِدرها و فوترهای پلامبینگ کاملاً سفارشی سازی شده اند. با استفاده از این قالب شما قادرید صفحات آرشیو و تکی خود را به سادگی به وجود آورید و با صفحه ساز بسیار عالی المنتور در پلامبینگ می توانید صفحات سفارشی جذاب تولید نمایید.

2.قالب خدماتی وردپرس Repairpress

قالب خدماتی repairpress یک قالب چند منظوره شرکتی و خدماتی می باشد و شما می توانید از آن در طراحی سایت با موضوعات مختلف استفاده نمایید. قالب وردپرس تعمیرکار، دارای صفحه ساز گرافیکی با قابلیت کشیدن و رها کردن عناصر بوده و از طراحی بسیار زیبا و جدید و منحصر به فردی برخوردار می باشد. همچنین نوع طراحی آن کاملا با سلیقه کاربران ایرانی مطابقت دارد.

3.قالب خدماتی Irepair

قالب خدماتی وردپرس irepair قالبی کامل و مجهز برای نمایش خدمات و فروش محصولات شما است. این قالب حرفه ای وردپرس برای نمایش اختصاصی خدمات در زمینه های تخصصی (الکترونیک، تاسیسات، دیجیتال و…) مورد استفاده قرار می گیرد. این قالب ریسپانسیو و کاملاً سازگار با تمام دستگاه های هوشمند و سازگار با آخرین نسخه ووکامرس است.

مقاله پیشنهادی : ویژگی های بهترین قالب وردپرس

یک نمونه دیگر از بهترین قالب های خدماتی

یکی از بهترین قالب های وردپرسی در حوزه وب سایت های خدماتی قالب Purify می باشد. از مهم ترین دلایل این امر رایگان بودن آن و پشتیبانی رایگان است. در ادامه این مقاله ضمن معرفی این قالب، دیگر مزیت های آن را نیز برایتان عنوان خواهیم نمود.

قالب خدماتی و تجاری Purify : یکی از بهترین قالب های خدماتی وردپرس قالب Purify می باشد.

قالب Purify مناسب وب سایت شرکت های ارائه کننده خدمات نظافتی می باشد و با طراحی حرفه ای و مدرن به شکل اختصاصی برای تبلیغات خدمات نظافتی ایجاد شده است. همچنین شما قادرید از این قالب برای انواع وب سایت های شرکتی و تجاری استفاده کنید. به دلیل سازگاری بسیار خوب با ووکامرس قابلیت راه اندازی وبسایت فروشگاهی با Purify فراهم آورده شده است و برای راه اندازی وب سایت های فروش محصولات بهداشتی یک قالب ایده آل می باشد. نصب و راه اندازی این قالب به صورت رایگان می باشد.

از مهم ترین ویژگی های قالب Purify می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • واکنشگرایی صد در صد
  • فراهم نمودن چهار صفحه خانگی منحصر به فرد
  • دارا بودن صفحه ساز بصری ترجمه شده
  • داشتن آمادگی برای سایت های چند زبانه
  • طرح بندی بی نهایت
  • سازگاری بسیار بالا و خوب با افزونه قدرتمند ووکامرس
  • دارا بودن دو حالت عریض و جعبه ای
  • داشتن رنگ و پوسته بی نهایت
  • داشتن هِدر شناور
  • برخورداری از بی نهایت ساید بار
  • جهت سرعت بارگذاری بیشتر بهینه شده است
  • سازگار بودن با افزونه فرم تماس 7
  • امکان نصب اطلاعات دمو تنها با کمک یک کلید و بدون استفاده از فایل XML
  • امکان نصب رایگان توسط مترجم قالب
  • تضمین کردن کیفیت
  • برخورداری از پشتیبانی رایگان

قالب وردپرس

یکی از اصلی ترین ارکان در طراحی سایت با وردپرس، انتخاب قالب وردپرس است. اهمیت قالب سایت هم در ظاهر سایت مطرح است وهم درباطن سایت یعنی سئو و امنیت آن. اینکه قالب دارای پنل تنظیمات پیشرفته باشد و از یک صفحه ساز قدرتمند نیز پشتیبانی نماید دست شما را در امر طراحی سایت بسیار باز خواهد گذاشت.

بنابراین در انتخاب پوسته وردپرس باید به دو ویژگی مهم دقت نمایید. بهینه بودن کدنویسی قالب و رعایت استانداردهای سئو در جایگاه سایت شما در گوگل تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. علاوه بر آن، موضوع امنیت نیز بسیار در بحث انتخاب قالب حائز اهمیت است که نباید آن را فراموش کرد.

با درنظرگرفتن تمامی این موارد مرجعی که از آن قالب سایت خود را تهیه می نمایید دارای اهمیت بسیاری می باشد. هرچقدر ارائه دهنده قالب به اصل بودن قالب وردپرس اهمیت دهد، خیال شما از جهت موضوع امنیت و سئو راحت تر خواهد بود. از جمله معیار های اصلی انتخاب قالب وردپرس امکان سفارشی سازی، داشتن ویژگی های گوناگون و پشتیانی از افزونه ها، طراحی مناسب UX وسازگاری با سئو می باشد.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی چند نمونه از بهترین قالب های وردپرس پرداختیم و درمورد میزان اهمیت امنیت این قالب ها صحبت کردیم. لازم به ذکر است که بهترین گزینه برای دانلود و نصب قالب ها، وردپرس می باشد اما اگر به هر دلیلی این امکان برای شما فراهم نبود، می توانید از سایت های معتبری که نسخه اصل قالب را ارائه می دهند خرید کنید.