در دنیای امروز تبلیغان از اهمیت ویژه ای برخوردارند به طوری که حرف اول را در دنیا می زنند. همه ی کسب و کار ها چه اینترنتی و چه بازاری،محصولات خود را تبلیغ می کنند و آن ها را به نمایش عموم مردم می گذارند تا تا بتوانند فروش بیشتری داشته باشند و افراد زیادی آن ها را بشناسند. همانطور که می دانید تیلیغات در جهان مجازی تاثیر بیشتری داشته و سر و صدای زیادی به پا کرده است،چرا که هنگاهی که شما ارتباط کلامی ندارید یکی از بهتین روش ها برای شناخته شدن توسط ابزار تبلیغاتی است. نوعی تبلیغ در وب سایت وجود دارد که می توانید بدون هزینه به بارگذاری تبلیغ در وب سایت خود بپردازید. در این مقاله علاوه بر معرفی بهترین افزونه ها جهت مشاهده تبلیغات در وردپرس سعی کردیم مطالبی را درمورد موضوع فوق ارائه دهیم.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

معرفی کاربردی ترین و بهترین افزونه ها جهت مشاهده تبلیغات در وردپرس

سه تا از بهترین افزونه ها جهت مشاهده تبلیغات در وردپرس که بسیار کاربردی نیز می باشند عبارتند از Ad Sanity ، Ad Rotate و OIO Publisher؛ که در ادامه به توضیح در مورد هر یک خواهیم پرداخت.

 

1.افزونه Ad Sanity : این افزونه یک ابزار مدیریت آگهی تبلیغاتی برای مبتدیان می باشد و شما می توانید به راحتی کار تبلیغاتی خود را با آن انجام دهید. افزونه  Ad Sanity دارای یک منو تنظیم ساده است که به شما این امکان را می دهد که هم تبلیغ میزبان و هم تبلیغ شخص ثالث را در وب سایت خود بارگذاری کنید. با کمک این افزونه شما قادرید که در هر قسمت از وب سایت خود توسط ویجت و دکمه افزودن آگهی در قسمت ویرایشگر وردپرس تبلیغ خود را اضافه کنید.

2.افزونه Ad Rotate : این افزونه یکی از قدرتمند ترین افزونه ها در این زمینه می باشد و رایگان هم هست و برای هم برای مبتدیان و هم کاربران پیشرفته مناسب است.ای افزونه از تبلیغات بنر و تبلیغات شبکه پشتیبانی می کند و با کمک آن می توانید آگهی های تبلیغاتی را فقط با کپی کردن در وب سایت خود بارگذاری کنید.

3.افزونه OIO Publisher : این افزونه نیز یک ابزار مدیریت آگهی است و مناسب سایت های رو به رشدی می باشد که قصد دارند تبلیغات را مستقیما به دیگران بفروشند و واسطه را توسط وب سایت شما حذف کنند. این افزونه گزارشات و پرداخت ها را مدیریت می کند و شما می توانید حوزه و انواع تبلیغات را در وب سایتتان تعیین کنید و انتخاب کنید چه تعدادی از تبلیغ ها در هر حوزه نشان داده شود. استفاده از این پلاگین باعث می شود که شما پیشرفت خوبی از نظر تبلیغات داشته باشید.

مقاله پیشنهادی :بهترین افزونه جهت برگزاری وبینار در وردپرس

آشنایی با بهترین افزونه ها جهت مشاهده تبلیغات در وردپرس

اگر بخواهیم 3 تا از محبوب ترین و بهترین افزونه ها جهت مشاهده تبلیغات در وردپرس را نام ببریم باید به Insert Post Ads ، Double Click By Google و Quick Adsense اشاره کنیم.

1.افزونه insert Post Ads : این پلاگین یک افزونه بسیار ساده می باشد و مدیرین ساده و راحتی نیز داراست. با استفاده از این افزونه می توانید به شکل خودکار تبلیغات را در پست ها نمایش دهید و تبلیغات گوناگون را در هر اندازه که مایلید بارگذاری کنید.

2.افزونه Double click By Google : این افزونه در واقع یک سایت تبلیغاتی و پلتفرم سرویس دهنده برای افراد است که به وسیله گوگل توسعه یافته است. این افزونه از سایر موارد ذکر شده از لحاظ عزینه و قابلیت اطمینان بهتر است. این افزونه این امکان را ایجاد کرده که شما بتوانید تبلیغات خود را بفروشید و همچنین به شکل اتومات بهترین پرداخت تبلیغات را برای رسانه های تبلیغاتی انتخاب می نماید.این افزونه به دلیل برخورداری از عالی ترین ابزار های گزارش دهی این اجازه را به شما می دهد که میزان کارایی آگهی را نسبت به سایر راه حل ها دقیق تر اندازه گیری نمایید.

3.افزونه Quick Adsense : از این افزونه برای نمایش هر گونه تبلیغ به خصوص تبلیغات میزبانی شده استفاده می شود و دارای صفحه تنظیمات و راه اندازی سریع است و می توان کد های تبلیغاتی را در آن مدیریت کرد. همچنین می توانید به شکل اتومات تبلیغات را قبل و یا بعد از محتوا و مقالات وب سایت خود قرار دهید.

معرفی و چگونگی نمایش تبلیغ با افزونه Ad Inserter در وردپرس

این افزونه در دو نسخه رایگان و غیر رایگان به کاربران وردپرس عرضه می شود.این افزونه می تواند بلوک های تبلیغاتی زیادی را به وجود آورده و کاربر به شکل اتومات هر بلوک را انتخاب کند.

در ادامه قصد داریم که آموزش رایگان استفاده از این افزونه را برایتان قرار دهیم.

ابتدا این افزونه را از بخش مخزن وردپرس خود پیدا کرده و نصب کنید.

پس از نصب، این افزونه در منو Ad Inserter در قسمت تنظیمات ظاهر خواهد شد؛ روی آن کلیک کنید تا به صفحه تنظیمات افزونه بروید.

در این صفحه بلوک های تبلیغاتی قرار گرفته اند و شما قادر هستید که نام بلوک های تبلیغاتی خود را با کلیک کردن روی Block عوض کنید.

پس از آن تنها کافی است کد تبلیغاتی خود را در ویرایشگر اضافه کنید و با فعال کردن گزینه php می توانید کد های php خود را به ویرایشگر بیافزایید.

علاوه بر این با فعال کردن گزینه ای که در کنار php قرار دارد که به شکل تلفن همراه است شما می توانید ویرایشگر خود را با صورت ساده تبدیل کنید.

دیگر تنظیمات این افزونه عبارتند از:

  • Syntax Highlighter Theme : با استفاده از این ویژگی شما می توانید نوع استایل بلوک تبلیغاتی خود را انتخاب کنید.
  • Example : با این گزینه می توانید نام کلاس دلخواه خود را وارد نمایید.
  • Minimum User Role For Page : این قابلیت بسیار خوب افزونه امکان انتخاب یک نقش کاربری خاص برای مدیریت تبلیغات توسط خودتان را فراهم می کند.
  • Preview : با کمک این گزینه شما می توانید پیش نمایش بنر تبلیغاتی خود را پیش از بارگذاری روی سایت مشاهده کنید.

سخن پایانی

افزونه های زیادی وجود دارند که می توان از آن ها برای بارگذاری و مدیریت تبلیغات در وردپرس استفاده کرد و همین موضوع انتخاب را برای کاربران دشوار کرده است. اکثر این افزونه ها امکان تبلیغات سفارشی را دارند و می توانند در هر بخش از وب سایت قرار گیرند همچنین برخی دارای گزینه های ارسال اتومات وگزارش به صورت آماری هستند.لازم به ذکر است که تمامی این افزونه ها مقرون به صرفه هستند بنابر این از افزونه ای استفاده کنید که دلخواهتان بوده و برایتان کاربردی تر است، فراموش نکنید که وجود تعداد زیادی افزونه روی وب سایت سبب کند شدن سایت می گردد پس در انتخاب افزونه های خود دقت لازم را به کار ببرید.