در صورتی که به فکر تعامل بیشتر با مشتریان و مخاطبان وب سایت خود هستید و می خواهید رتبه سایت خود را بالا ببرید حتماً یک چت آنلاین در سایت خود ایجاد کنید. از طریق این ویژگی کاربران قادرند به طور مستقیم با مسئولانه وب سایت تعامل و مکالمه داشته باشند و این عمل تأثیر بسزایی در بهبود تجربه شان خواهد داشت و از طرفی بهترین تبلیغ برای وب سایت مورد نظر تان خواهد بود. اهمیت سیستم ها و پلتفرم ها که این امکان را فراهم می آورند قابل چشم پوشی نخواهد بود. در این قسمت از مقاله سایت برتر قصد داریم تا بهترین ابزار چت آنلاین را که به طور رایگان و حرفه ای وجود دارد به شما برای وب سایت تان معرفی نماییم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

بهترین پلتفرم و سیستم های چت آنلاین برای وب سایت

اولین پلتفرم ای که قصد داریم به شما معرفی کنیم تحت عنوان Intercom به عنوان یک ابزاری همه کاره در زمینه برقراری ارتباط میان کاربران می باشد. در این سیستم امکاناتی همچون چت بازاریابی و سرویس خدمات مشتری وجود دارد و همین امر موجب شده تا کاربران حین کار با آن بیشتر از همیشه لذت ببرند زیرا قابلیت ها و امکانات مختلفی در اختیار آنها قرار گرفته استپ که امکان دارد یکی از مشکلات همین مورد باشد. کاربرانی که تنها میخواهند از قابلیت چت این پلتفرم استفاده کنند می‌توانند نسخه محدود آن را خریداری کنند که بالطبع دارای تمامی امکانات نیست. به طور کلی یک Intercom سیستم چت آنلاین ساده برای افرادی است که می خواهند تنها به گفت و گو بپردازند.

معرفی سیستم چت آنلاین Drift برای وب سایت

Drift پلت فرمی برای بازاریابی از طریق مکالمه دریفت می باشد که این سیستم نظیر پلتفرم قبلی چند کاره بوده و چت آنلاین تنها یکی از قابلیت های آن به حساب می آید. این پلتفرم به تیم‌ های کسب و کار کمک می نماید تا فروش شان را افزایش داده و با صرفه جویی در وقت کارها از طریق خودکارسازی فعالیت ها انجام شود. در خودکار سازی فعالیت ها رقیبی قوی برای سایر پلنفرم ها خواهد بود. در واقع اگر دارای کسب و کاری هستید که در آن به سامانه پشتیبانی آنلاین احتیاج دارید Drift گزینه مناسبی برای انتخاب خواهد شد

سامانه چت آنلاین Olark برای سایت ها

بهترین پلتفرم و سیستم های چت آنلاین برای وب سایت

Olark به عنوان سیستم چت آنلاین ساده وب سایت و وبلاگ برای کاربران خود فراهم کرده است و دارای قابلیت هایی همچون ارسال خودکار پیام، وجود ابزار مدیریت تیم و گزارش لحظه به لحظه می باشد، از طرفی این پلتفرم قابل سفارش سازی است. از بزرگترین مزایای نرم افزار olrak این است که تمامی چت های آنلاین در آن قابل جستجو و استخراج می باشد به همین علت می توان تمامی داده های کیفی و دیدگاه های مشتری را از خلال مکالمه و چت های آنها خارج نمود تا از آن جهت بهبود استراتژی های بازاریابی استفاده شود.

از طرفی این نرم‌افزار با سرویس های مهمی چون گوگل آنالیتیکس و دیگر سرویس ها شامل  SalesForce, HubSpot, Groove, HelpScout, MailChimp, WordPress ادغام می شود و تنها محدودیتی که این پلتفرم نسبت به سایر پلتفرم ها دارد تنوع پایین در امکانات و قابلیت های آن است.

سامانه گفتگوی آنلاین LivePerson امکانات مختلفی از قبیل تماس صوتی تا پیام رسانی با موبایل داردTاین شرکت قابلیت چت برای شرکت های بزرگ را ارائه می دهد. مشتریانی نام‌ آشنا همچون Mobile, Microsoft و IBM دارد، این سامانه به شما این امکان را می دهد تا داده های مربوط به مشتریان همچون نام، مشخصات حساب، فعالیت های آن را در وبسایت جمع آوری و در اختیارتان بگذارد. از طرفی با اکثر اپلیکیشن ها همچون Salesforce, SugarCRM و Zendesk  یکپارچه است و قابلیت کار با آنها را دارد.

ابزار پشتیبانی آنلاین ClickDesk برای وب سایت

ابزار کلی ClickDesk از معدود ترین موارد موجود در این لیست به حساب می‌ آید که امکان چت صوتی و تصویری در آن فراهم آمده است. این کار با همگام سازی این پلتفرم با سرویس های گوگل تاک و اسکایپ صورت می گیرد و با رابط کاربری چت آنلاین هم با پلت فرم  Helpdesk یکپارچه است که به شما این امکان را می‌دهد تا مشکلات کاربران را در خارج از محیط چت بررسی کنید. ClickDesk با سرویس های معروف بسیاری در زمینه مدیریت محتوا یکپارچه بوده که این سرویس ها شامل WordPress, Joomla و Magento می باشد. از نکات مهم دیگر در این سامانه پشتیبانی وبلاگ و سایر شبکه های اجتماعی تحت وب به طور مستقیم در محیط وب می باشد که به صورت دکمه تعبیه شده تا به راحتی در دسترس مشتریان قرار بگیرد.

معرفی پلاگین Comm100 چت آنلاین برای وب سایت

امکانات پلاگین Comm100 شامل چت نامحدود، پاسخگوی خودکار، نظارت لحظه‌ به‌ لحظه بر فعالیت کاربران و سفارش سازی می باشد. تمامی بخش‌های این پلتفرم قابل سفارش سازی بوده و هر بخش آن می توانید مطابق میل تان تغییر دهید. برای نصب و بکارگیری این افزونه احتیاج به نگرانی نیست زیرا به راحتی با کپی کردن کد ها ثبت شده و با سرویس های مهمی نظیر WordPress, Joomla, Shopify, Magento و Drupal همگام سازی می گردد.