افزونه ها یا همان پلاگین های وردپرس در واقع امکانات و ویژگی های جدیدی را به سایتتان اضافه خواهند کرد. در بیانی ساده تر، پلاگین ها شامل یک سری کد هستند که به عنوان مکمل یک سایت عمل می کنند و باعث کامل شدن ویژگی های یک سایت می شوند. پلاگین های وردپرس فایل های نصبی هستند که روی وردپرس نصب شده و امکانات جدیدی به سایت وردپرسی تان اضافه می کنند. همچنین شما می توانید برای زیباتر کردن سایت خود یا افزودن امکانات پیشرفته به قالب ها، بدون نیاز به کدنویسی با افزونه ها این کار را عملی سازید. اگر شما به دنبال راهی برای تبدیل سایت وردپرسی خود به یک اپلیکیشن موبایل هستید و همینطور معرفی انواع پلاگین در وردپرس جهت تبدیل سایت به اپلیکیشن موبایل، این مقاله را دنبال کنید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

دلیل ساخت سایت با پلاگین در وردپرس جهت تبدیل سایت به اپلیکیشن موبایل

اگر ترافیک موجود در وب سایت خود را در گوگل آنالیتیکس بررسی کنید، متوجه این موضوع خواهید شد که تعداد زیادی از کاربران از طریق تلفن های همراه خود به وب سایت شما دسترسی پیدا کرده اند. ساده ترین روش برای اطمینان از این که کاربران موبایل تجربه خوبی از وب سایت شما دارند، ریسپانسیو بودن سایت شما در نسخه های تلفن همراه می باشد.

یک وب سایت وردپرسی ریسپانسیو برای موبایل از طرحی استفاده می کند که به طور خودکار، متناسب با اندازه صفحه کاربر تنظیم کرده و همچنین تمام  قالب های خوب و بروز وردپرس از قسمت طراحی سایت ریسپانسیو برای گوشی های همراه پشتیبانی می کند. شما می توانید برای ووکامرس نیز قالب های ریسپانسیو موبایل با ظاهری عالی را پیدا کنید.

با این وجود، برخی از مشاغل ممکن است بخواهند با ایجاد تلفن های همراه خود، تجربه کاربری بهتری را برای مشتریان ارائه دهند. کاربران می توانند به جای بازدید از وب سایت های  شما در یک مرورگر، برنامه ای را از صفحه اصلی خود راه اندازی کنند تا به وب سایت مورد علاقه خود، فروشگاه آنلاین و یا وب سایت عضویت یا انجمن آنلاین دسترسی نمایند.

اگر شما می خواهید یک اپلیکیشن موبایل به صرفه با بودجه کم بسازید، پلاگین وردپرس تبدیل سایت به اپلیکیشن که به اپلیکیشن ساز معروف است، وجود دارند که می تواند به شما در تبدیل سایت وردپرس به یک اپلیکیشن تلفن همراه، کمک کند.

تمام این پلاگین ها پولی هستند اما هزینه خرید آن ها کمتر از استخدام شخصی برای ساخت برنامه جدیدی برای وب سایت شما می باشد. ساخت یک  اپلیکیشن تلفن همراه معمولا به مهارت های برنامه نویسی نیاز دارد و آژانس های توسعه برنامه نویسی بسیاری وجود دارند که به شما در ایجاد یک برنامه تلفن همراه برای وب سایت شما، کمک کنند.

همانطور که در قسمت بالا گفته شد، در این مقاله به معرفی بهترین پلاگین در وردپرس جهت تبدیل سایت به اپلیکیشن موبایل می پردازیم.

مقاله پیشنهادی : تأثیر پلاگین غیر فعال در سرعت وب سایت وردپرسی

پلاگین پرسون در وردپرس جهت تبدیل سایت به اپلیکیشن موبایل

یکی از پلاگین های اپلیکیشن ساز، پرسون می باشد. این پلاگین یکی از بهترین پلاگین های وردپرسی جهت درست کردن نرم افزار موبایلی می باشد که کار با آن بسیار راحت و آسان می باشد. این افزونه با تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن، با تمام محصولات ووکامرسی سازگاری دارد و شما می توانید با خیالی راحت فروشگاه اینترنتی خود را داخل نرم افزار پیاده سازی کنید.

همچنین نرم افزاهای نهایی خود را می توانید به راحتی داخل مایکت های معروف گوگل پلی، بازار و چند فروشگاه دیگر آن را درج کنید. امکانات این پلاگین برای ساخت و ایجاد یک فروشگاه آنلاین بسیار عالی می باشد و امکانات زیادی را برای شما در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید نرم افزار خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید. از جمله این طراحی ها می توان به امکان تغییر رنگ نرم افزار با توجه به قالب شما و همچنین امکان اضافه کردن قابلیت مقایسه برای محصولات اشاره کرد.

همچنین شما می توانید برای محصولات خود نیز نوتیفیکیشن ارسال کنید و کاربران خود را درباره شروع فروش های ویژه مطلع سازید. این افزونه از تمامی درگاه های پرداخت نیز پشتیبانی می کند و سرعت بارگزاری صفحات در نرم افزار نسبت به سایر نرم افزار ها بسیار بالا می باشد. نسخه جدید این نرم افزار را می توانید بروز رسانی کرده تا امکانات جدید وب سایت شما به نرم افزار اضافه گردد. همچنین تمامی امکانات لازم جهت طراحی یک صفحه وب سایت را در قالب تلفن همراه به شما ارائه می دهد. همچنین شما می توانید در صورت نیاز دامنه سایتتان را نیز تغییر دهید.

مدیریت تمامی قسمت های این افزونه وب اپلیکیشن به صورت بصری می باشد و احتیاجی به کد نویسی ندارد. این افزونه علاوه بر گوشی های اندوروید بر روی گوشی های IOS نیز جواب گو می باشد. این اپلیکیشن یکی از انواع پلاگین در وردپرس جهت تبدیل سایت به اپلیکیشن موبایل می باشد.

پلاگین پرسون در وردپرس جهت تبدیل سایت به اپلیکیشن موبایل

پلاگین اپچار در وردپرس جهت تبدیل سایت به اپلیکیشن موبایل

اپچار نیز یکی از بهترین پلاگین در وردپرس جهت تبدیل سایت به اپلیکیشن موبایل می باشد. شما با کمک این پلاگین می توانید فروشگاه خود را در کمتر از 10 دقیقه در قالب یک نرم افزار برای گوشی های اندروید  و همچنین IOS  راه اندازی کنید.

مانند طراحی وب سایت، شما برای طراحی نرم افزار خود نیز از رابط بصری استفاده می کنید که ی توانید المان هایی نظیر دکمه، لیست محصولات، تصاویر تمام عرض دلخواه و همچنین گالری تصاویر برای طراحی نرم افزار خود طراحی کنید.

یکی از مزیت ها و کاربرد های این نرم افزار، امکان ارسال نوتیفیکیشین به صورت کاملأ رایگان می باشد که اگر شما تخفیف یا فروش ویژه ای را در نظر گرفته اید، می توانید از طریق آن به مخاطبین خود اطلاع رسانی کنید.

پلاگین اپچار به تنهایی برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین در قالب نرم افزار کافی می باشد و امکانات لازم را در اختیار شما قرار می دهد. اما اگر شما قصد توسعه نرم افزار خود را دارید می توانید افزونه خود را خریداری کرده و تغییرات لازم را با استفاده از آن ها انجام دهید.

اگر سایت شما دارای فرم های ثبت نام می باشد، با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی فرم های ثبت نام خود را ویرایش و با توجه به سلیقه خود آن ها را از نو طراحی کنید.

نتیجه گیری

ما در این مقاله با 2 نوع از پلاگین ها در وردپرس جهت ساخت سایت در اپلیکیشن موبایل آشنا شدیم و امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع بوده باشد. شما کاربران می توانید جهت استفاده از آموزش های بیشتر به سایت ما به نشانی سایت برتر site bartar مراجعه کرده و مطالب کاربردی آن استفاده کنید.