اگرچه ویرایشگر کلاسیک وردپرس جای خود رل به ویرایشگر گوتنبرگ داده است، با این وجود بسیاری از مشتریان از این ویرایشگر استفاده می کنند. اگر شما یکی از این افراد هستید که از ویرایشگر کلاسیک وردپرس در پست‌ ها یا صفحات سایت استفاده می‌ کنید، ممکن است با مشکل غیرفعال سازی دکمه افزودن پرونده چند رسانه‌ ای در وردپرس نیز مواجه شوید. در این مقاله از سایت برتر در با ما همراه باشید تا شیوه های رفع این مشکل را به شما آموزش دهیم.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

علت غیرفعال شدن دکمه افزودن پرونده چند رسانه‌ای

این مشکل معمولاً از طریق در اسکریپت های سایت ایجاد می شود. وقتی با این مشکل مواجه می شوید، نمی توانید هیچ آرشیو رسانه ای را به وب سایت خود اضافه کنید. بیشتر اوقات دلیل مهم این دردسر در وردپرس ناسازگاری افزونه ها یا دردسر در قالب آنلاین وب سایت است. اکنون با ما همراه باشید تا گام به گام از شر این مشکل خلاص شوید.

دو گزینه مهم برای رفع مشکل غیرفعال شدن دکمه افزودن پرونده چند رسانه‌ای در وردپرس وجود دارد که می توان از آنها برای رفع مشکل استفاده کرد.

غیر فعال کردن پلاگین ها

همانطور که گفته شد برای رفع این مشکل باید یکبار تمامی افزونه های آنلاین وب سایت را غیرفعال کنید. بنابراین، برای انجام این کار، مراحل زیر را به ترتیب طی کنید.

-وارد پیشخوان وردپرس شوید.

-به بخش افزونه ها > افزونه های نصب شده بروید.

-اکنون به سادگی همه افزونه ها را انتخاب و غیرفعال کنید.

پس از انجام مراحل بالا، یک بار دیگر وب سایت را تست کنید و ببینید آیا دکمه افزودن فایل رسانه ای را می بینید یا خیر. اگر دکمه نمایش داده شد، متوجه می‌ شوید که یکی از افزونه‌ های وب سایت دچار مشکل شده است و می‌ خواهید آن را پیدا کرده و به طور کلی از سایت اینترنتی خارج کنید.

تغییر قالب وردپرس

اگر مشکل صفحه وب شما اکنون از طریق غیرفعال کردن افزونه ها حل نشد، باید ساختار صفحه وب را به طور قطع تغییر دهید و ببینید که آیا دوباره با این دردسر مواجه می شویم یا خیر. اکنون برای عوض کردن قالب وب سایت، مراحل زیر مرحله به مرحله رعایت کنید.

-وارد پیشخوان وردپرس شوید.
-به بخش نمایش > پوسته ها بروید.
در این بخش می توانید یکی از موضوعات پیش فرض وردپرس را در وب سایت خود مطرح کنید.

ممکن است بخواهید بدون مشکل ساختار وب سایت را تغییر دهید و مشکل را حل کنید. حال اگر با تغییر قالب مشکل برطرف شد، این قابلیت وجود دارد که قالب سایت شما مشکل داشته باشد و باید بلافاصله با پشتیبانی خرید قالب تماس بگیرید.

یک تیکت به پشتیبان قالب ارسال کنید

اگر مشکل شما با این وجود دیگر حل نشد، باید راهنمای الگو را مطلع کنید و از او بخواهید که مشکل را بررسی کند و آن را برای شما حل کند.

امیدواریم با این مقاله آموزشی به شما در رفع مشکل غیرفعال کردن دکمه افزودن فایل چندرسانه ای کمک کرده باشیم.