وبلاگ ابزارهای بسیار مناسبی برای کاربران مبتدی می باشد ، سرویس ‌های وبلاگ دهی امکانات بسیار خوبی را در اختیار افراد قرار می‌دهد تا به صورت کاملاً رایگان بتوانند مطالب و اطلاعات خود را با دیگر افراد به اشتراک بگذارند و خود را به آنان معرفی نمایند. از طریق سایت های ساخت وبلاگ در داخل ایران و خارج ایران می توانید به طراحی وبلاگ شخصی خود بپردازید و با ایجاد آن کسب و کارهای اینترنتی راه بیندازید و حتی از طریق تبلیغات کسب درآمد کنید. در رابطه با ایجاد وبلاگ و مراحل طراحی آن اطلاعات جامعی را در این مطلب در اختیارتان قرار خواهیم داد ؛ با برتر رایانه همراه باشید.

مطالب مهم : طراحی سایت در پاکدشت

طراحی وبلاگ شخصی با مدیریت صحیح

وبلاگ در واقع مجموعه ای از صفحات اینترنتی می باشد که شامل محتوای متنی در کنار انواع دیگری از محتواست که توسط یک شخص وبلاگ نویس نوشته و منتشر می گردد. وبلاگ در واقع دارای یک نشانی یکتا است که دیگران به وسیله مرورگر می توانند با وارد کردن آن نشانی وارد وبلاگ شما شده و اقدام به خواندن نوشته ها و همچنین ارتباط با فرد وبلاگ ‌نویس نماید.

طراحی وبلاگ شخصی بسیار کار آسانی می باشد و تنها کافی است شما به اینترنت وصل شوید و از طریق نرم افزار مرورگر اینترنتی خود وبلاگ خود را ساخته و اقدام به مدیریت آن نمایید. وبلاگ نویسی یک کار بسیار پر ارزش و لذت بخشی می باشد.

بسیاری از افراد از شبکه‌ های اجتماعی خود برای ایجاد وبلاگ استفاده می نمایند که این راهی دیگری برای داشتن وبلاگ می باشد. اما تفاوتی که در این فضا وجود دارد این است که آدرس صفحات در شبکه ‌های مجازی مانند وبلاگ نیست و صفحات وبلاگ متفاوت تر از شبکه ‌های اجتماعی در موتورهای جستجو ایندکس می شوند.

در واقع داشتن یک وبلاگ کافی نیست ، بلکه می بایست آن را به طور صحیح مدیریت نمایید . مدیریت صحیح وبلاگ شخصی می تواند از طریق به روز رسانی مستمر و ایجاد مطالب مفید در زمینه های شغلی مختلف یا هر زمینه ‌ای دیگری باشد.

به طور مثال اگر زمینه فعالیت شما در رابطه با محتوا نویسی در دیگر سایت ها می باشد ، مقاله مفیدی در رابطه با اصول درست محتوا نویسی در سایت قرار دهید تا صفحات سایت شما برای کلمات دیگری در موتورهای جستجو ایندکس نشوند . پیشنهاد ما این است که حداقل هفته ای یک بار مقاله جدیدی را در وبلاگ خود منتشر کنید.

بیشتر بدانبد : طراحی سایت در تهران

طراحی وبلاگ شخصی با بلاگفا

طراحی وبلاگ شخصی - تصویر نوشته

جهت طراحی وبلاگ شخصی در بلاگفا ابتدا باید فرم مربوطه را که در قسمت ثبت و ایجاد وبلاگ جدید دیده می شود را کامل کنید و سپس مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید :

-در قسمت ثبت و ایجاد وبلاگ جدید چندین فیلد خالی با عنوان برای شما نشان داده خواهد شد . در قسمت نام کاربری تنها شما می توانید حروف انگلیسی یا عدد وارد نمایید . در انتخاب نام دقت کافی داشته باشید تا در آینده نیاز به تغییر آدرس وبلاگ و ایجاد یک وبلاگ جدید نباشید .

-در فیلد کلمه عبور بهتر است عبارات و کلماتی را وارد کنید که بتوانید به راحتی آن را به خاطر سپرده و در عین حال قابل حدس زدن توسط دیگران نباشد این قسمت برای ورود به بخش مدیریت و فرستادن مطالب در وبلاگ شخصی می باشد .

-در فیلد عنوان وبلاگ عناوینی را استفاده نمایید که بسیار معمول یا تجاری نباشند و از وبلاگ های مشهور و مختص دیگران به هیچ عنوان استفاده نکنید .

-در فیلد نام نویسنده شما می‌توانید هر اسمی را در آن وارد کنید . هم می توانید از اسم اصلی خود استفاده کنید و هم از یک نام مستعار اکثر افراد دوست دارند نام اصلی نویسنده وبلاگ را بدانند تا با آن به وبلاگ ارتباط بیشتری برقرار کند .

-در فیلد شرح وبلاگ نوشتن یک توضیح کوتاه برای وبلاگ می تواند به خوانندگان کمک کند تا سرعت بالاتری مطالب وبلاگ و نظرات نویسنده آشنا شوند پس با انتخاب شرحی مناسب میتوانید وبلاگ بهتری داشته باشید .

-در کادر خالی ایمیل آدرس ، ایمیل وارد شده در نزد سایت بلاگفا محفوظ مانده و در جایی نشان داده نمی شود .

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

اصول و قوانین طراحی وبلاگ شخصی

در واقع آدرس ایمیل برای ارسال نام کاربری ، رمز عبور و یا دیگر پیام های سایت استفاده می شود و به هیچ عنوان در وبلاگ نشان داده نخواهد شد . در اینجا ورودی ایمیل خصوصی اجباری است بعد از ثبت نام کاربری و کلمه امور به بخش مدیریتی به این ایمیل ارسال خواهد شد .

-در قسمت قوانین و مقررات لیستی از قوانین و اصولی که هر کاربر موظف به اجرای آن می باشد در اختیار افراد قرار گرفته است . در واقع در بلاگفا همانگونه که کمترین مشخصات از کاربر دریافت می شود ، ساختار و نحوه پیاده سازی سایت آن به گونه ای می باشد که کمترین اطلاعات از کاربران ثبت خواهد شد .

در آخر بعد از کامل نمودن فرم ثبت نام و با وارد نمودن عدد نمایش داده شده و کلیک بر روی قبول قوانین سایت و ایجاد وبلاگ یک متن خوش آمد گویی برای شما ارسال خواهد شد . از آن به بعد شما می توانید با ورود نام کاربری و رمز عبور خود وارد بخش مدیریتی وبلاگ خود شده ، مطالب ، نظر و خاطرات خود را در وبلاگ بگذارید و آن را ویرایش کنید  . این امکان وجود دارد تا عنوان وبلاگ و بسیاری از تنظیمات دیگر را در قسمت تنظیمات بخش مدیریتی عوض کنید و یا قالب و طرح جدیدی برای وبلاگ خود انتخاب و طراحی کنید .

جمع بندی

در صورتی که قصد ایجاد وبلاگ دارید و می خواهید تا از آن به عنوان وب سایت استفاده کنید حتماً از شرکت طراحی سایت برتر رایانه در این زمینه مشاوره بگیرید ؛ زیرا با فعالیت صحیح و مدیریت درست وبلاگ خود می توانید آن را به یک سایت پربازدید تبدیل کنید . در واقع خلاف این موضوع نیز وجود دارد و در صورتی که شما به طور صحیح وبلاگ طراحی نکنید موجب می‌شود تمام زحمات شما ما از بین برود . به عنوان آخرین مورد که رمز موفقیت وبلاگ شما خواهد بود آن است که وبلاگ خود را حتماً در وب سایت های دیگر معرفی کنید به این منظور که وبلاگ و پست های آن از سایر سایت ها بک لینک داشته باشد .