با وجود شرایط کنونی امروزی و فراگیر شدن هرچه بیشتر کسب و کارهای اینترنتی و خدمات آنلاین اکثر افراد امور خود را به صورت غیر حضوری و از طریق اینترنت انجام می دهند . در این شرایط از مهم‌ترین خدماتی که می‌تواند با انجام شدن آن به صورت آنلاین تأثیر بسیار زیادی در رضایتمندی مردم داشته باشد ، خدمات درمانی و پزشکی می باشد. با استفاده از طراحی سایت پزشکی این امکان برای کاربران فراهم می شود تا به صورت آنلاین جهت مراجعه به پزشک نوبت دریافت نمایند و انواع خدمات مربوط به کلینیک و درمانگاه ها را از طریق سایت مشاهده نمایند . شرکت طراحی سایت برتر رایانه با هدف ارتقاء نظام سلامت و بهبود سطح کیفی خدمات رسانی آماده ارائه طراحی وب سایت پزشکی برای جامعه محترم پزشکان می باشد تا خدمات شان را به صورت آنلاین و با کیفیتی بهتر به بیماران ارائه دهند.

مزایای طراحی سایت پزشکی

برتر رایانه با انجام طراحی سایت پزشکی به شما این امکان را می دهد تا با صرف وقت و هزینه کمتر نوبت دهی آنلاین انجام دهید و پزشکان و بیمارستان ها با طراحی وب سایت پزشکی در این شرایط خاص کرونایی امور را برای خود و بیماران مراجعه کننده آسان تر نمایند.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت پزشکان

همچنین وب سایت پزشکی می تواند تمامی خدمات پزشکی و درمانی ، مقالات ، گالری عکس ، فیلم ها و بیوگرافی پزشکان و کادر درمانی و … را در وب سایت برای مراجعه کنندگان و بازدید کنندگان سایت به آسانی نشان دهد . به بیان ساده تر اگر شخصی با سرچ در اینترنت در رابطه با بیماری خود مقاله و مطلب جالبی در سایت شما بیابد حتماً سایت شما را به دوستان و همکاران خود معرفی خواهد نمود که این در بازدید سایت شما مؤثر واقع می شود و علاوه بر قرارگیری در نتایج بالای موتور های جستجو این بازدید کنندگان به مراجعه کننده تبدیل می شوند.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

پزشکان با ارتباط مستقیمی که از طریق اینترنت می توانند با بیماران خود داشته باشند از وضعیت آنان مطلع شده و مشاوره لازم را به راحتی به بیمار خواهد داد . یکی دیگر از مزیت های طراحی وب سایت پزشکی وجود صفحه تماس با ما می باشد ؛ به این منظور افراد با مراجعه به سایت به راحتی راه های ارتباط با پزشک مورد نظرشان را پیدا کرده و در صورت احتیاج به رزرو و نوبت گیری با شماره های درج شده تماس خواهند گرفت.

طراحی سایت پزشکی - عکس نوشته

همچنین می ‌توانند از طریق آدرس و گوگل مپ موجود در صفحه تماس با ما آدرس مطب شما را پیدا نمایند‌. به طور کلی پزشکان با داشتن یک سایت اینترنتی این امکان را به بیماران خود می دهند از طریق وب سایت وقت معاینه بگیرد و یا حتی حق ویزیت خود را به صورت اینترنتی در فیلد های تعیین شده در سایت پرداخت نمایند.

همچنین می توانید مقاله طراحی سایت در پاکدشت را مطالعه نمایید.

ارائه خدمات آسان با طراحی سایت پزشکی

امروزه طراحی وب سایت اختصاصی و طراحی سایت پزشکی به عنوان معتبرترین و شایسته ترین نوع حضور پزشک در دنیای اینترنت به حساب می آید. در واقع وب سایت پزشک مانند یک مطب مجازی است که پزشک می تواند با استفاده از آن با بیماران خود در ارتباط باشد و یا اطلاعات و داده های خود را در قالب مقاله ، تصویر ، ویدیو و … به اطلاع عموم برساند و ارتباط مؤثر و نزدیکی با بیماران داشته باشد. از جمله خدماتی که در طراحی یک وب سایت پزشکی توسط تیم سایت برتر انجام می شود شامل :

معرفی پزشک

مقالات

معالجه از راه دور

سؤالات متداول پزشکی

نمایش محل مطب یا کلینیک در گوگل مپ یا نقشه گوگل

قسمت نظرات کاربران در رابطه با خبر ، مقاله و …

بخش معرفی خدمات و تخصص‌های کلینیک و یا پزشک

امکان رزرواسیون یا تعیین وقت قرار با پزشک در داخل سایت

امکان قرار دادن بانک کتاب ها یا مجلات پزشکی

قسمت تماس با ما و ارسال پیغام به ایمیل های مدیر سایت

بخش گالری تصاویر و فیلم

تنظیم کلمات کلیدی سایت برای هر صفحه جداگانه برای داشتن سئوی قوی تر

نمایش لینک های سایت در گوگل به صورت ستاره دار

مزایای طراحی سایت پزشکی - سایت برتر

پزشکان عزیز اگر تمایل دارید نظر بیماران را به خود جلب کنید و شناخته شوید می توانید با راه اندازی یک وب سایت به راحتی این کار را انجام داده و با صرف هزینه ای نه چندان زیاد در مقابل دیگر راه ‌های هزینه نظیر چاپ بروشور ، تبلیغات ، تراکت و … خود را به اکثریت مردم معرفی کنید.

خدمات سئو طراحی سایت پزشکی

مواردی که در بالا به آنها اشاره نمودیم تنها بخشی از امکانات یک وب سایت پزشکی می باشد اما همین موارد دلایل کافی و مطلوبی برای داشتن یک طراحی سایت پزشکی است . در واقع پزشکانی موفقند که خدمات خود را به صورت اینترنتی با داشتن علم کافی از اینترنت به بیماران و مراجعه کنندگان خود ارائه دهند.

مطالعه بیشتر: طراحی سایت دندانپزشکی

تیم طراحی سایت برتر رایانه به عنوان یک تیم متخصص و ماهر در زمینه انجام خدمات سئو و طراحی وب سایت این را به جامعه پزشکان گوشزد می کند که حتماً برای معرفی خود و ارائه خدمات پزشکی نیازمند طراحی وب سایت پزشکی قوی و جذاب هستند. با انجام طراحی وب سایت پزشکی توسط برتر رایانه می توانید رزومه خود را در سایت قرار دهید و از خدمات آنلاین نظیر رزرو اینترنتی ، انتشار مقالات و کتاب های خود ، ثبت اخبار پزشکی و … به عنوان مهمترین مسائل در وب سایت خود مختص به حرفه تان قرار دهید.

در واقع خدمات سئو به عنوان پخش بعدی در طراحی سایت است و تنها راه اندازی سایت و قرار دادن مقالات و مطالب در آن کافی نیست. این نکته بسیار مهم است که مراجعین و مخاطبین شما با سرچ عبارات یا نام کلینیک شما در موتورهای جستجو سریعاً به سایت شما برسند . لازمه این کار بهینه سازی سایت با سئو سایت و کلمات کلیدی مرتبط و مهم با حرفه تان است تا در صدر جستجو قرار گیرید. متخصصین و کارشناسان برتر رایانه با علم این کار و راه اندازی یک وب سایت پزشکی کاملاً حرفه ای شمارا به پنج رتبه اول گوگل می رسانند.

هزینه طراحی سایت پزشکی

هزینه طراحی سایت پزشکی

با توجه به مطالب بالا که در رابطه با مزایای طراحی سایت پزشکی و ارائه خدمات درمانی آسان پس از ساخت وب سایت و همچنین خدماتی نظیر سئو و پشتیبانی وب سایت پس از راه اندازی به طور کامل صحبت نمودیم ؛ حال برای بسیاری از پزشکان در رشته های مختلف پزشکی علی الخصوص کسانی که تازه در این حیطه می خواهند فعالیت نمایند هزینه ‌های ایجاد وب سایت و همچنین تعرفه های خدمات سئو و نگهداری سایت بیش از پزشکان با سابقه در این زمینه اهمیت دارد.

در واقع شرکت طراحی سایت برتر از طراحی سایت پایه تا یک سایت حرفه ای متناسب با بودجه و نیاز شما قیمت یا هزینه طراحی وب سایت پزشکی را برای شما ارائه می دهند. در واقع این هزینه ها بازده مشخصی ندارد و بر اساس نوع نیاز و خدماتی که می خواهید در زمینه درمانی ارائه دهید در داخل وب سایت بستگی دارد.

در صورتی که بخواهید هزینه طراحی وب سایت در اینترنت را بر اساس نیاز مشتری و پزشکان مشخص کنید نحوه ارائه هزینه ها به دو صورت می باشد ؛ نخست باید نیازهای مشتری توسط کارشناسان مجرب در این زمینه مورد بررسی قرار ‌گیرد و در گام بعدی بعد از دریافت نیازهای مشتری پلن مناسب به مشتری پیشنهاد شده و مشخصات سیستم مورد نیاز به صورت کامل برای او شرح داده می شود.

همانگونه که در بالا اشاره نمودیم در صورت ایجاد وب سایت شما یک هزینه جداگانه پرداخت می نمایید و پس از آن برای قرار گیری وب سایت تان در صفحه اول موتورهای جستجو گر همچون گوگل باید خدمات سئو و نگهداری سایت را همواره انجام دهید تا به نتیجه مقبول برسید و امور مربوط در زمینه پزشکی و درمانی را یا نشانی مطب پزشکی خود را به همگان معرفی نمایید تا بتوانید از به ملت ایران خدمات رسانی کنید.

جمع بندی

برای اطلاع از تعرفه های روز جهت راه اندازی یک وب سایت پزشکی در صفحه اصلی سایت می ‌توان به قسمت تعرفه‌ های وب سایت مراجعه نمایید یا با شماره گیری شماره تلفن های این شرکت معتبر از کارشناسان مجرب در این زمینه مشاوره دریافت کنید تا متناسب با نیازتان وب سایت مورد قبول را ایجاد و از این راه کسب و کار خود را ارتقاء دهید.

در واقع هدف از طراحی وب سایت پزشکی معرفی پزشک ، مطب یا کلینیک ، ارائه خدمات و تخصص هابه بازدیدکنندگان سایت ، یافتن متقاضیان و بیماران ، نشان دادن اطلاعات تماس به کاربران و بیماران و … می باشد . در واقع با راه اندازی سایت پزشکی توسط تیم برتر رایانه می توان جدا از ارائه خدمات به مشتریان و بیماران گذشته متقاضیان جدیدی پیدا کرده و این کار تنها با استفاده از ارتقاء رتبه سایت در کلمات کلیدی در موتور جستجوگر گوگل انجام می پذیرد . این کار را به تیم طراحی سایت برتر رایانه بسپارید ، همین حالا با شماره تلفن های درج شده در صفحه تماس با ما وب سایت سایت برتر تماس حاصل فرمایید تا متخصصین ما در این زمینه اطلاعات کاملی را در اختیارتان قرار دهند.