با گسترش روز افزون تجارت نوین و روی آوردن بسیاری از صنایع و تولید کنندگان کشور به این نوع روش فروش، تمامی شرکت های مهندسی نیز می توانند از این بستر مناسب استفاده کرده و به این طریق به درآمد بالاتری دست پیدا نمایند. با طراحی سایت مهندسی می ‌توان روش جدیدی را برای کسب و کار خود در پیش گرفت و به این صورت موفقیت بیشتری را به دست آورد، به همین علت در ادامه ی این مقاله سعی داریم تا تمامی مواردی که در این نوع طراحی سایت دارای اهمیت می باشد را به طور کامل شرح دهیم.

مطالب مهم : طراحی سایت در پاکدشت

چرا طراحی سایت مهندسی اهمیت دارد؟

به نظر شما افراد چگونه می ‌توانند از وجود شرکت تان آگاه شوند و هنگامی که به خدمات موجود در شرکت شما احتیاج پیدا نمودند، از خدمات انجام گرفته بازدید کرده و اطلاعات بیشتری در رابطه با شما به دست آورند؟ با توجه به این‌ که اکثر افراد جامعه مدرن از اینترنت پر سرعت بهره می برند و برای کوچکترین مشکلات خود نیز از این فضا کمک می گیرند، طراحی سایت مهندسی یک فرصت ایده آل برای شما به حساب می آید و به این طریق می توان با تمامی مخاطبین خود در سرتاسر ایران ارتباط گرفت.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

بنابراین به این صورت علاوه بر افزایش فروش و کسب سود بیشتر، اعتبار زیادی نیز برای شما ایجاد می‌شود و کاربران می‌توانند با بازدید از خدماتی که در مجموعه تان انجام گرفته و مطالعه در رابطه با تاریخچه شرکت شما اطلاعات خوبی را به دست آورند و به این صورت به شما اعتماد کنند. طراحی سایت برای شرکت های مهندسی شرایطی را فراهم می‌کند تا این شرکت ها بتوانند از ‌رقبای خود پیشی بگیرند و به این طریق برند خود را به افراد بیشتری معرفی کنند.

طراحی سایت مهندسی - سایت برتر

با توجه به این‌ که مهندسی دارای شاخه های گوناگونی است و هر روزه شرکت های جدیدی در این عرصه شروع به فعالیت می‌کنند ، با ایجاد یک سایت مناسب با امکانات کافی می ‌توان به سرعت خود را به مخاطبان معرفی نمود و دیگر نگرانی برای شرکت‌های نوبنیان وجود نخواهد داشت. در کنار اهمیت طراحی سایت برای شرکت های مهندسی، مهندسان عزیز نیز می توانند سایتی مختص به خود داشته باشند. به این ترتیب فارغ التحصیلانی که جویای کار هستند یا مهندسینی که علاقه مند به کار به صورت فریلنسری و پروژه‌ای می‌باشند نیز می توانند پروژه‌های انجام شده ، ایده ها ، رزومه و قابلیت هایشان را در سایت مهندسی به اشتراک بگذارند و به این صورت درآمد بسیار مناسبی را کسب کنند.

ویژگی ها و امکانات مهم برای طراحی سایت مهندسی

در این بخش قصد داریم تا امکانات مهمی که باید در طراحی سایت مهندسی در نظر گرفته شود را برای شما همراهان محترم شرح دهیم. در ابتدا باید بگوییم که تیم برتر رایانه با سابقه چندین ساله ی خود در طراحی سایت توانایی طراحی سایت برای تمامی شرکت های مهندسی فعال در حوزه های برق، مکانیک، پتروشیمی، هوا فضا، کشاورزی، صنایع غذایی و … را دارد و می تواند با توجه به نوع حرفه و فعالیت شما هر نوع امکان مورد نیازتان را در سایت قرار دهد. برای مثال یکی از موارد مهم در این نوع سایت صفحه مقالات می باشد که در آن می توانید راجع به پروژه های انجام شده توضیحات کاملی را ارائه کنید.

علاوه بر آن صفحه تماس با ما و درباره ما برای کسب اطلاعات بیشتر کاربران در رابطه با شرکت شما نیز بسیار مهم می باشد و بهتر است تا حتماً به آن توجه شود. صفحه رزومه مهندسین و کارکنان شرکت هم باعث ایجاد اعتماد در میان کاربران خواهد شد و به این طریق افراد می ‌توانند با کارمندان شرکت شما به میزان بیشتری آشنا شوند. گالری تصاویر و ویدئو نیز بسیار کارآمد خواهد بود، چرا که اکثر کاربران بیشتر تمایل به دیدن ویدیو و عکس پروژه های انجام گرفته شما دارند و این برای آنان بسیار جذاب خواهد بود و در نهایت قرار دادن لینک شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، لینکدین و تلگرام نیز به تعامل بین کاربران این دو فضا کمک می‌کند و باعث دیده شدن بیشتر سایت شما خواهد شد.

مطالعه بیشتر: طراحی سایت ساختمانی

قیمت طراحی سایت مهندسی

مؤلفه یا ویژگی مهمی که در پروژه‌ های طراحی سایت جهت تعیین قیمت طراحی سایت مهندسی مطرح است ؛ بحث برنامه نویسی آن می باشد. برنامه نویسی سایت در واقع به دو قسمت تقسیم می ‌شود : برنامه نویسی در بخش بک اند که در سمت هاست و سرور آپلود می شود ، برنامه نویسی در قسمت فرانت اند که در سمت کاربر بوده و در صفحه نمایش کامپیوتر و موبایل قابل مشاهده است.

بر اساس تغییراتی که در برنامه نویسی ها می توان ایجاد نمود و تعیین قیمت ابتدا انواع طراحی سایت ها مطرح می شود. در صورتی که می خواهید سایت خود را بر روی قالب آماده ایجاد کنید باید بررسی شود که سایت شما از چه کد نویسی پیروی کند ، اگر کد نویسی ها از قبل انجام شده باشد با ایجاد تغییراتی کمی همچون تغییرات تصاویر ، لوگو و … می توانید به سایت دلخواه و مد نظرتان برسید.

طراحی که به اصطلاح طراحی سایت قالب آماده گفته می‌ شود تعمیرات قسمت های ذکر شده با استفاده از کسب و کار شما و مواردی که می خواهید در داخل سایت اعمال شود انجام می گردد. در صورت دیگر اگر قرار باشد بک اند را بر حسب ساختار های استاندارد که از قبل وجود داشته تغییر دهیم و از ساختار های موجود استفاده کنید و در سمت فرانت اند و برنامه نویسی اختصاصی داشته باشید تیم برنامه نویس ، گرافیست و … بر روی این برنامه‌ نویسی متمرکز می شود ؛ این نوع از پروژه زمانبری ، تخصصی و هزینه بیشتری خواهد داشت.

طراحی سایت با بک اند اختصاصی ؛ در این حالت فرآیند هایی را درون وب سایت خود می خواهید که در کد های سمت بک اند وجود ندارد. بنابراین اگر تمایل دارید در این برنامه نویسی نیز تغییراتی را اعمال کنید در نهایت بسته به این سه دسته با چندین هزینه رو به رو هستید.

انجام طراحی سایت مهندسی با قالب اختصاصی

انجام طراحی سایت مهندسی با قالب اختصاصی

با استفاده از قالب اختصاصی برای طراحی سایت های مهمی همچون سایت مهندسی دیگر خیالتان از داشتن یک وب سایت با امنیت بسیار بالا و ویژگی های ظاهری که خودتان مدنظرتان است راحت می گردد.

در واقع مزیت استفاده از قالب اختصاصی در برابر قالب های آماده بسیار زیاد است به گونه ای که اکثر این قالب ها با الگوریتم های موتور های جستجوگر مهمی همچون گوگل سازگاری داشته و صاحب وب سایت آنچه را که برای توسعه کسب و کارش مد نظر است می ‌تواند داخل سایت یا توسط طراحان ماهر و باتجربه ای همچون تیم سایت برتر پیاده سازی و اجرا نماید. قالب های اختصاصی با استفاده از کد نویسی اختصاصی در داخل وب سایت علاوه بر امنیت بالای وب سایت این احتمال وجود دارد تا نسبت به دیگر قالب های آماده در رتبه‌های اول گوگل البته به همراه یک سئو کاملاً حرفه ای قرار بگیرید.

تیم سایت برتر متشکل از طراحان ماهر ، پشتیبانان بسیار قوی با پشتکار بالا که به صورت ۲۴ ساعت وب سایت شما را تحت کنترل دارند در توسعه کسب و کار خود به صورت آنلاین در این فضای پر رقیب در اینترنت به رتبه های بالاتر و بازدید عالی می رساند. تمامی این مواردی که به صورت مختصر به آن پرداختیم تنها جزئی از خدمات تیم برتر رایانه می باشد. پس برای انجام طراحی سایت مهندسی ابتدا از مشاورین سایت برتر مشاوره رایگان بگیرید و سپس  برای اقدام بعدی گام به گام با ما پیش بروید.

خدمات برتر رایانه برای طراحی سایت مهندسی

شاید برای شما این سوال پیش آید که چه چیز برتر رایانه را برای طراحی سایت مهندسی متمایز می کند؟ تلاش تیم برتر رایانه در این است که سایتی منحصر به فرد و اختصاصی را برای شما با مناسب ترین قیمت طراحی کند. علاوه بر آن پشتیبانی ۲۴ ساعته این تیم باعث خواهد شد تا در صورت ایجاد هرگونه مشکل شما بتوانید به صورت آنلاین کمک گرفته و مشکلات خود را رفع کنید.

با این وجود شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن به اهداف تجاری خود دست پیدا کرده و به درآمد بالایی برسید، چرا که ما قادر هستیم با بهینه سازی سایت شما شرایطی را فراهم آوریم که در بین ۵ رتبه برتر گوگل قرار بگیرید و به این صورت کاربران بیشتری از سایتتان بازدید کنند.

از دیگر امکاناتی که می‌توان برای سایت شما در نظر گرفت، تولید محتوای اختصاصی می باشد که باعث خواهد شد تا مخاطبین مورد نظرتان از سایت شما بازدید کنند و پروژه های بیشتری برای شرکت شما ایجاد شود. در کنار امکانات بالا می توان با بهینه سازی جستجوی مکان شما و ثبت آن در مسیریاب های مختلف، دسترسی افراد را به شرکت شما آسان تر نمود و به این صورت مشتریان می توانند به راحتی به شرکتتان مراجعه کرده و با برگزاری جلسات حضوری در رابطه با مسائل کاری به گفت و گو و بپردازند.

سخن آخر

با توجه به بستر مناسبی که برای کسب درآمد از طریق اینترنت ایجاد شده است، پیشنهاد می‌کنیم تا این فرصت را از دست ندهید و در صورت علاقه مندی به کسب اطلاعات بیشتر، وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان مجموعه برتر رایانه مشاوره رایگان دریافت کنید. از شما برای مطالعه‌ی این مطلب سپاسگزاریم و آرزومندیم تا با طراحی سایت اختصاصی سود بی نظیری برای شرکت و مجموعه شما ایجاد شود.