معماری یکی از رشته های اشباع شده کشور می باشد و فارغ التحصیلان بسیاری در این حوزه مشغول به فعالیت هستند و بسیاری نیز به دنبال راهی برای ورود به این عرصه می گردند. این مسئله باعث می ‌شود تا رقابت شدیدی میان شرکت های معماری ایجاد شود و تمامی این شرکت ها به دنبال راهکاری برای گرفتن پروژه ی جدید و افزایش سود برای شرکت خود باشند. طراحی سایت معماری راهکاری است که به شما کمک می کند تا بتوانید با بهره‌گیری از فضای اینترنت، مخاطبین بسیار زیادی را برای خود ایجاد کرده و به این طریق پروژه های خود را افزایش دهید. شما می توانید با مطالعه‌ی ادامه‌ این مطلب اطلاعات کامل تری را در این رابطه به دست آورید.

مطالب مرتبط : طراحی سایت مهندسی

دلایل اهمیت طراحی سایت معماری

با توجه به این که کاربران فضای مجازی روز به روز در حال افزایش هستند و اکثر افراد جامعه از گوشی های موبایل متصل به اینترنت پر سرعت بهره می ‌برند، طراحی سایت معماری به بیشتر دیده شدن برند شما کمک می کند. به این طریق مخاطبان شما می توانند با جستجوی مسائل مربوط به معماری وارد صفحه شما شده و در صورتی که مطالب موجود در سایت تان مفید باشد و نیازهای کاربران را رفع نماید، مطمئنا آن ها با شما تماس خواهند گرفت و پروژه هایشان را به شما می سپارند.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

بنابراین راهی برای شما ایجاد می‌ شود تا بتوانید خدماتتان را به مردم سرتاسر ایران معرفی کنید و به راحتی و با کمترین زمان گذاری پروژه دریافت کنید. می توان گفت که طراحی سایت به عنوان روش نوین تبلیغات شناخته می شود و امروزه این روش نسبت به سایر روش های بازاریابی کارآمد تر خواهد بود.

اما با این حال بسیاری از شرکت ها چندان از این فضا بهره نمی ‌برند و نهایتاً در شبکه های اجتماعی به اشتراک پست با سایر کاربران می پردازند. مطمئناً شبکه ‌های اجتماعی دارای تاثیر خوبی در بازاریابی به شیوه مجازی هستند اما یکی از مشکلات این شبکه ها در این است که نمی‌توان شخصی سازی های مورد نیاز را در آن ها اعمال کرد و محدودیت های بسیار زیادی برای فعالیت شرکت ها وجود دارد.

اما طراحی سایت کمک می کند تا شما بتوانید تمامی امکانات مورد نیاز تان از جمله صفحه تماس با ما، نمونه کارها، معرفی شرکت، خدمات و … را در سایت قرار دهید و به این صورت هر چیزی که مورد نیاز است را در دسترس کاربران گذاشته و پروژه های بیشتری را دریافت نمایید.

مطالب مهم : طراحی سایت ارزان

هدف از طراحی سایت معماری

از آنجایی که پر مخاطب ترین مشاغل در ایران شرکت های معماری می باشند مسلماً طراحی سایت معماری برای این گونه شرکت ‌ها یکی از مهمترین روش های بازاریابی به حساب می آید. از آنجایی که با بسیاری از فعالان در این زمینه صحبت نمودیم اکثر آنها در صحبت های خود از کم رونقی این کسب و کار صحبت نمودند ؛ اما علت آن چیست ؟

مهمترین آن در این شرایط ، رکود اقتصادی می باشد که عامل آن نیز نوع شیوه بازاریابی است. شرکت های بزرگی که بازار را در دست دارند از شیوه های نوین بازاریابی اینترنتی استفاده می کنند. خیلی از افراد تمایل دارند که با کمترین هزینه بهترین نتیجه را در زمینه بازاریابی اینترنتی داشته باشند.

به همین علت یکی از ارزان ترین و پر بازده ترین روش های تبلیغات طراحی سایت و پس از آن بازاریابی در شبکه های مجازی و اینترنتی علی‌الخصوص شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام می باشد. علاوه بر این طراحی سایت به همراه سئو و بهینه سازی آن نیز یکی دیگر از کم هزینه ترین روش ها به حساب می آید.

پس اگر می خواهید در کسب و کار عمران و معماری خود پیشرفت چشمگیری داشته باشید در اولین قدم میتوانید بردارید طراحی سایت و بهینه سازی آن بر اساس کلمات کلیدی مورد استفاده در زمینه شرکت معماری و کسب و کارتان است.

امکانات مهم طراحی سایت معماری

طراحی سایت معماری نیاز به امکاناتی دارد که بتوان با استفاده از آن ها به دیده شدن بیشتر شرکت شما کمک نمود. این امکانات در ادامه شرح داده خواهند شد.

صفحه خدمات

شما می توانید صفحه ای را برای خدمات انجام گرفته در مجموعه تان اختصاص دهید و در این قسمت تمامی پروژه هایی که قادر به انجام آن هستید را به کاربران معرفی کنید و هر روز محتوای جدیدی را در آن قرار داده و علاوه بر آن، با بارگذاری تصاویر کاربران بیشتری را جذب کنید.

صفحه تماس با ما

صفحه تماس با ما  برای این ایجاد می ‌شود تا افراد مختلف بعد از بررسی خدمات بتوانند به این طریق شماره تماس و آدرس شما را به دست آورده و با شما تماس بگیرند.

صفحه تاریخچه شرکت

برای این که بتوانید اعتماد مشتریان را کسب کنید، بهتر است تا در رابطه با شرکت و کارمندان خود اطلاعاتی را به کاربران ارائه دهید، چرا که آشنایی باعث ایجاد اعتماد در طرفین خواهد شد. بنابراین این صفحه تاثیر بسیار خوبی در افزایش مشتریان شما خواهد داشت.

طراحی بخش رزومه

در این بخش نیز می توانید رزومه کاری شرکت خود را قرار دهید تا افراد مختلف بتوانند آن را مطالعه کنند و آگاهی بیشتری در رابطه با شرکت شما کسب نمایند.

موارد ذکر شده در قسمت بالا تنها بخشی از قسمت هایی بود که می توان برای سایت شما در نظر گرفت و در کنار این موارد با طراحی یک قالب گرافیکی جذاب می توان کاربران بیشتری را جذب نمود، چرا که افراد مختلف در نگاه اول با ظاهر سایت شما رو به رو خواهند شد و در صورتی که قالب جذابی برای سایت شما به کار رفته شده باشد علاقه مند به مطالعه‌ی مطالب موجود در سایت تان خواهند شد.

طراحی سایت معماری - عکس نوشته

موارد مهم در طراحی سایت معماری

برای طراحی سایت معماری نکاتی باید رعایت شود تا به این ترتیب بتوان رنکینگ سایت را افزایش داده و رتبه بالاتری را در میان سایر سایت های مشابه به دست آورد. همانطور که گفته شد قالب گرافیکی از اهمیت بالایی در طراحی سایت برخوردار خواهد بود و باید توسط طراحان خلاق و با تجربه انجام گیرد.

در کنار آن سئو سایت نیز دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد و تنها با این وجود می توان رتبه سایت خود را بهبود بخشید. مجموعه برتر رایانه با بهره گیری از نیروهای متخصص بهینه سازی وب سایت شما را به بهترین وجه انجام می دهد تا به این صورت رتبه الکسای شما در کمترین زمان ممکن کاهش پیدا کرده و در بین ۵ رتبه برتر گوگل قرار گیرید. این مجموعه قادر خواهد بود تا با لینک سازی داخلی، تبلیغات ادورز گوگل و تولید محتوای اختصاصی بازدید بیشتری را برای سایتتان به وجود آورد.

به این صورت شما می‌توانید به راحتی به سود بیشتری دست پیدا کرده و از رقبای خود جلو بزنید. قیمت طراحی سایت با توجه به امکاناتی که در آن قرار می گیرد تعیین خواهد شد و بستگی دارد که این کار به چه صورت انجام گیرد. اما تمام تلاش همکاران ما در این بوده تا با نازل ترین قیمت بهترین سرویس را به شما ارائه دهند. این هزینه در مقابل سود مناسبی که طراحی سایت برای شما ایجاد خواهد کرد بسیار ناچیز می نماید.

در صورتی که علاقه مندید تا در این زمینه اطلاعات کامل تری کسب کنید می‌توانید وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان این مجموعه در رابطه با استراتژی های فروش آنلاین مشاوره رایگان دریافت نمایید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. از همراهی‌تان سپاسگزاریم و لحظات خوشی را برای شما آرزو می کنیم.