دندان یکی از مهم ‌ترین اجزای دهان می باشد که تاثیر مستقیمی در زیبایی افراد دارد، به همین علت امروزه روش های بسیاری برای سفید کردن دندان ها و مرتب نمودن آن ها ایجاد شده است. با این وجود دندان پزشکان بسیاری خدمات زیبایی و ترمیم دندان را ارائه می‌کنند. به طور معمول افراد برای پیدا کردن دندانپزشکی با تجربه و حرفه ای در اینترنت سرچ هایی را انجام می دهند و این باعث شده تا طراحی سایت دندانپزشکی روش کارآمدی برای افزایش مراجعه کنندگان باشد. به این طریق می ‌توان در رقابت با سایر همکاران برنده شده و درآمد بیشتری را به دست آورد. در ادامه این مطلب توضیحات کاملی در رابطه با این نوع طراحی سایت و مزایای آن نوشته شده است که پیشنهاد می شود قبل از تصمیم گیری برای طراحی سایت ، این مطلب را مطالعه نمایید.

مطالب مرتبط : طراحی سایت پزشکی

اهمیت طراحی سایت دندانپزشکی برای دندان ‌پزشکان

طراحی سایت دندانپزشکی دارای اهمیت بسیار زیادی خواهد بود چرا که این کار باعث افزایش شمار مراجعه کنندگان شما خواهد شد. با توجه به این که دندانپزشکی دارای درآمد مناسبی می باشد، امروزه بسیاری از افراد این رشته را برای تحصیل انتخاب کرده و در نهایت وارد این حوزه پزشکی خواهند شد. این باعث می‌شود تا افراد برای انتخاب دندانپزشک خود دچار تردید شوند و ممکن است دندانپزشکی با وجود سواد و تجربه کافی دارای مشتریان اندکی باشد.

اما جایی برای نگرانی نیست چرا که روش های نوینی برای تبلیغات و بازاریابی به وجود آمده که به وسیله آن ها می توان میزان مراجعه کنندگان خود را افزایش داد. یکی از بهترین راه های تبلیغ که به عنوان روش نوین بازاریابی شناخته می شود، طراحی سایت خدماتی است. به این ترتیب شما می توانید خدماتی که در دندانپزشکی خود انجام داده اید را درون سایت قرار داده، تا افراد با سرچ کردن مطالب مرتبط وارد سایت شما شوند و از مطالب موجود بازدید کنند. این باعث می‌شود تا میزان کاربران سایت تان افزایش پیدا کنند و به این ترتیب مراجعه‌ کنندگان جدیدی برای شما ایجاد می‌شود.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

علاوه بر آن شما می توانید در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام نیز فعالیت کرده و لینک این شبکه ‌ها را در سایت خود قرار دهید. این کار باعث بازدید بیشتر برای سایت تان شده و به این صورت می ‌توانید از رقبای خود پیشی گرفته و حتی دندانپزشکی خود را گسترش دهید. تیم برتر رایانه با سابقه چندین ساله خود در طراحی سایت می ‌تواند شما را در کوتاه ترین زمان به اهداف کاریتان برساند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با روش کاری این مجموعه ادامه مطلب را دنبال کنید.

مطالعه بیشتر : طراحی سایت پزشکان

فاکتورهای مورد نیاز برای طراحی سایت دندانپزشکی

طراحی سایت دندانپزشکی در مجموعه برتر رایانه به صورت اختصاصی برای شما دندانپزشکان گرامی انجام خواهد گرفت و تمامی فاکتور هایی که برای بیشتر دیده شدن حیطه کاری شما دارای اهمیت است در آن قرار داده خواهد شد، اما در این نوع طراحی سایت فاکتورهایی دارای اهمیت بسیار بالایی هستند و باید حتماً آنها را به سایت شما اضافه کرد که در ادامه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت.

نوبت دهی آنلاین

مهم ترین فاکتوری که در طراحی سایت برای دندانپزشکی باید رعایت نمود در نظر گرفتن نوبت دهی آنلاین است. به این صورت که افراد بتوانند بعد از مشاهده خدمات صورت گرفته در دندانپزشکی شما، به صورت آنلاین نوبت بگیرند و در تایم مشخص به دندانپزشکی مراجعه کنند.

رزومه پزشک یا پزشکان

یکی از مواردی که در این نوع طراحی سایت دارای اهمیت است قرار دادن رزومه پزشکان می باشد. به این صورت کاربران راحت تر می توانند به شما اعتماد کرده و نوبت خود را رزرو کنند.

طراحی بخش خدمات

خدماتی که توسط دندانپزشکی شما ارائه می‌شود در این بخش قرار گرفته و به روز می شود. به این ترتیب افراد می‌توانند با توجه به نیاز خود در رابطه با خدمات شما مطالعه کنند و با اعتماد بیشتری شما را در میان دیگر دندانپزشکان انتخاب نمایند.

طراحی سایت دندانپزشکی - عکس نوشته

صفحه تماس با ما

دیگر مورد با اهمیت، طراحی صفحه تماس با ما است که در آن اطلاعات تماس و آدرس شما قرار می گیرد. این باعث خواهد شد تا مراجعه کنندگان بتوانند به راحتی به واسطه آن آدرس به مرکز دندانپزشکی شما مراجعه نمایند. در نظر داشته باشید که به این شیوه، آدرس همیشه در دسترس کاربران قرار می گیرد و اگر افراد آن را فراموش کنند، می توانند مجدداً به سایت شما رجوع نمایند.

مطالب مهم : طراحی سایت در پاکدشت

ارتباط با پزشک از مزایای طراحی سایت دندانپزشکی

در یک طراحی سایت دندانپزشکی  امکان ارسال پیام عکس یا دیگر موارد را برای کاربران فراهم می کند. این امکان وجود دارد که بتوان از راه دور تصویری از عکس رادیولوژی خود را رد کرده و برای پزشک مورد نظرتان ارسال نمایید و در صورت لزوم به مطب مراجعه کنید.

بعضی بیماران حتی مجبور می‌شوند تنها برای نشان دادن یک عکس یا صحبت کردن با پزشک خود مسافت زیادی را از یک شهری به شهری دیگر طی کرده و چند روز وقت خود را تلف کنند در حالی که می‌توان با فراهم سازی و قابلیتی  جهت ارسال عکس یا هر نوع فایل به پزشک در طراحی این گونه وب سایت ها در وقت بیماران صرفه جویی نمود.

در واقع این مزیت به صورت دو طرفه است حتی برای پزشکان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. به عنوان نمونه ممکن است افراد زیادی تنها جهت پرسیدن یک سؤال یا نشان دادن عکس به مطب مراجعه کرده و در این شرایط همه گیری ویروس کرونا تنها سبب ازدحام در مطب شوند در صورتی که با مطرح نمودن سؤالات یا ارسال عکس های خود به صورت اینترنتی این اجازه را به پزشک می‌دهند که این حین حضور در مطب به کارهای مهم تر پرداخته و در وقت معین یا زمان دیگر حتی حین عدم حضور در مطب ، به سؤالات بیماران خود پاسخ دهد. در نتیجه این کار افزایش شدید راندمان کاری خواهد بود.

اعتراف کنیم که اگر یک مطب دندانپزشکی دارای وب سایت باشد حرفه ای تر به نظر رسیده ، هرچند راه اندازی وب سایت دندانپزشکی ارتباطی به مهارت تجربه یک پزشک در حوزه تخصصی خود ندارد!

طراحی سایت دندانپزشکی توسط تیم برتر رایانه

ارتباط با پزشک از مزایای طراحی سایت دندانپزشکی

تیم برتر رایانه با چندین سال سابقه در طراحی سایت های خدماتی و شخصی قادر به طراحی سایت دندانپزشکی با امکانات مورد نیاز برای شما می باشد. یکی از خدماتی که توسط تیم برتر رایانه انجام می گیرد بهینه سازی آدرس فیزیکی شما می باشد، به این صورت این آدرس در نقشه گوگل و مسیریاب ها نمایش داده می شود و افراد می توانند به راحتی آن را پیدا کنند. بنابراین مراجعه کنندگان شما افزایش چشم گیری خواهند یافت.

علاوه بر آن این مجموعه قادر به طراحی سایتی ریسپانسیو و واکنشگرا برای شما عزیزان است که در موبایل و تبلت نیز قابل نمایش می باشد. این باعث خواهد شد تا تمامی کاربران بتوانند از مطالب موجود در سایت شما استفاده کنند، علاوه بر آن این مجموعه با وجود طراحان خلاق می تواند پوسته ظاهری جذابی را برای شما طراحی کند که به جذب مخاطبین بیشتر می‌انجامد. تیم برتر رایانه علاوه بر طراحی سایت، خدمات بهینه سازی سایت یا سئو سایت را نیز انجام می‌دهد و به این وسیله می‌تواند شما را بین رتبه یک تا پنج گوگل قرار دهد.

مطمئناً هرچه رتبه شما افزایش یابد کاربران بیشتری از سایت تان بازدید نموده و به این ترتیب مراجعه کنندگان بسیاری به مجموعه دندانپزشکی شما رجوع خواهند کرد. قیمت طراحی سایت در این مجموعه با توجه به قابلیت ها و امکاناتی که برای سایتتان در نظر گرفته می‌شود تعیین خواهد شد. اما تمامی تلاش همکاران ما در این است تا طراحی سایت شما را با مناسب ترین قیمت انجام دهند تا به این ترتیب رضایت خاطر شما همراهان گرامی فراهم شود.

راه های ارتباط با تیم برتر رایانه

در صورتی که علاقه مندید تا با طراحی سایت تجارت نوینی را آغاز نموده و خدمات خود را به افراد بیشتری معرفی کنید، می توانید وارد صفحه تماس با ما شده و با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید و از آن ها مشاوره رایگان دریافت کنید. از همراهی شما بی نهایت سپاس گزاریم و آرزوی سلامتی و پیشرفت فراوان در حوزه کاری تان داریم.