امروزه یکی از عوامل مهم برای صاحبان کسب و کار داشتن یک وب سایت خاص و بهینه شده برای موتورهای جستجو است. طراحی سایت ارزان ، سئو سایت و در نهایت داشتن سایتی با کیفیت از اولویت‌های شرکت های تجاری ، اشخاص و صاحبان کسب و کار می باشد.‌ شهر پردیس از شهر های نزدیک به تهران می باشد و با امکانات بی نظیر برای پیشرفت و نوآوری به عنوان شهری پیشرو در فناوری ، شهری هوشمند و مدرن با جوانان توانمند و پویا را شامل می شود. صاحبان کسب و کار در این شهر جهت پیشروی در عصر جدید تکنولوژی و رونق دادن به کسب و کار خود حتماً باید یک وب سایت در بستر اینترنت فراهم نمایند. تیم طراحی سایت برتر رایانه جهت انجام خدمات طراحی سایت در پردیس و ایجاد طراحی سایت حرفه ای با بهترین امکانات و کیفیت آمادگی خود را اعلام می دارد.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

بهترین شرکت طراحی سایت در پردیس

ابتدا شما را با مشخصه‌ های یک شرکت طراحی سایت حرفه ای آشنا می کنیم تا بهترین ها را در زمینه طراحی سایت و سئو برگزینید.‌ در صورتی که بخواهید یک وب سایت قدرتمند ایجاد کنید و از طریق آن خدمات محصولات یا هر چیز دیگری را در صفحه اول گوگل بیاورید رعایت تمام اصول فنی و ظاهری طراحی یک وب سایت و سئو الزامی است. طراحی ساده و بهره گیری از تئوری و تکنیک های آن در وب سایت نیازمند دانش و آگاهی ویژه‌ای است. از این رو بهتر است طراحی وب سایت ، افزایش رتبه و بهینه سازی آن را به تیم تخصصی برتر رایانه بسپارید. برتر رایانه یک شرکت طراحی سایت حرفه ای و ارائه دهنده خدمات طراحی سایت با موضوعات مختلف برای انواع شرکت ها یا سازمان های دیگر در زمینه های مختلف تجاری می باشد.

طراحی سایت در پردیس - توضیحات

به عقیده برتر رایانه طراحی سایت اولین مرحله ورود به تجارت آنلاین می باشد.‌ توجه داشته باشید که برای انتخاب تیم طراحی سایت برتر رایانه یا هر شرکت طراحی سایت دیگر ابتدا هدف خود را از راه اندازی سایت تعیین نموده تا بتوانید نسبت به معیارهایی که دارید بهترین شرکت را جهت طراحی سایت در پردیس انتخاب کنید. برای تکمیل نمودن معیارهای خود حتماً از تمامی هزینه های قابل پرداخت شرکت ها جهت ارائه خدمات شان مطلع شوید. در این میان مشاوره از میان بهترین شرکت های طراحی سایت را فراموش نکنید ، مشاوره قبل از راه اندازی سایت موجب می شود که جزئیات بیشتری از سایت خود و زمینه کاری تان به شرکت طراحی سایت دهید تا بتوانند با درک درستی از سایت شما و اطلاع از اهداف تان قبل از راه اندازی سایت هزینه پرداختی را به شما اعلام نمایند.

نحوه برآورد هزینه طراحی سایت در پردیس

برای اطلاع از قیمت طراحی سایت در پردیس ابتدا باید حوزه کاری خود را را تعیین نمایید تا با توجه به آن بتوانید سایت مورد نظر خود را تصور کنید ، یعنی باید بدانید چه نوع سایتی میخواهید. سایت ها انواع مختلفی دارند از جمله آن سایت های فروشگاهی ، سایت های شرکتی ، خبری و … که هر کدام از انواع سایت ها طراحی و قالب مخصوص به خود را دارد. پس ابتدا لازم است نوع سایت را انتخاب و بعد از انتخاب نوع سایت نوبت به قالب سایت می باشد.

شرکت های طراحی سایت اغلب قالب های آماده را به مشتری پیشنهاد می کنند که برای هر کدام قیمتی تعیین شده است. برخی شرکت ها نظیر شرکت طراحی سایت برتر رایانه ابتدا چند قالب آماده را به مشتری پیشنهاد نموده و سپس پایه آن قالب را طراحی می نمایند. همچنین مشتری می تواند قالب اختصاصی نیز سفارش دهد و سایت مختص به خود با قالبی متفاوت داشته باشد. پس از آنکه قالب سایت خود را انتخاب نمودید به ویژگی های عمومی و نرم افزاری سایت می‌رسیم که می‌توانید هر آنچه را از سایت‌های دیگر مورد پسندتان است برای متخصصین ما بازگو نمایید تا با برآورد هزینه های آن تعرفه و قیمت تمام شده آنرا برای سایت تان به شما اعلام نمایند.

مطالعه بیشتر: طراحی سایت در تهران

در نظر داشته باشید در قسمت نرم افزاری و عمومی سایت کدنویسی سمت سرور ، رابط کاربری ، هماهنگی با تمامی مرورگر ها هر کدام دارای تعرفه مختلفی است. برای درج اطلاعات شرکت های طراحی سایت معمولاً در دفعات اول درج اطلاعات رایگان انجام شده و در مراتب بعدی هزینه های مربوط به آن را به مشتری اعلام می نماید.

طراحی سایت در پردیس - سایت برتر

دیگر تعرفه های طراحی سایت در پردیس

ریسپانسیو بودن سایت ؛ به معنی سازگاری سایت با تلفن های همراه است. در صورتیکه بخواهید شما سایت خود را روی تلفن همراه یا تبلت بدون تغییر منوها و محتوا نمایش دهید باید سفارش ریسپانسیو بودن سایت را بدهید ، تعرفه این امر نیز جداگانه می باشد. تعرفه بعدی در رابطه با پنل مدیریتی است؛ این پنل فضایی است که شما از طریق آن می توانید سایت را مدیریت نموده و در آن محتوا قرار دهید که معمولاً در بسیاری از شرکت ها رایگان می باشد. مرحله بعدی جهت اطلاع از برآورد هزینه های طراحی سایت در پردیس ، تعرفه پشتیبانی می باشد یعنی پس از آنکه شما ما سایت خود را دریافت کردید ممکن است هیچ گونه اطلاعات یا دانش کافی برای رفع مشکلات وبسایت تان نداشته باشید شما با داشتن پشتیبانی سایت با کمک پشتیبان ها می توانید مشکل سایت را در هر زمان رفع کنید. شرکت طراحی سایت برتر رایانه با پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته در تمام طول هفته و در هر ساعت شبانه روز در صورت مواجه شدن با مشکل از سایت شما پشتیبانی می نماید.

در رابطه با مورد آخر که مربوط به خرید فضای هاست و دامنه می باشد که آن نیز با توجه به فضای مورد نظر شما تعرفه های مختلفی دارد.

برآورد هزینه سئو طراحی در سایت پردیس

در لیست هزینه های طراحی سایت در پردیس هزینه بعدی مربوط به سئو ، بهینه سازی سایت می باشد. اگر بخواهید سایت شما در رتبه ‌های اول گوگل و در جایگاه مناسب در موتور های جستجو قرار گیرد باید این خدمات را برای سایت خود سفارش دهید که کارشناسان تیم برتر رایانه با توجه به کلمات کلیدی شما هزینه ها و تعرفه های آن را برآورد و هزینه نهایی را اعلام می دارند. همچنین نوع دیگری از تعرفه وجود دارد که سایت شما به ابتدای لیست جستجوی گوگل بیاید و آن تبلیغات گوگل یا گوگل ادورز است که این مورد نیز تعرفه ای جداگانه دارد.

در صورتی که صاحبان سایت یا همان کارفرما هیچ اطلاعاتی ندارد که بر روی سایت خود اعمال کنند در اینجا با پرداخت هزینه جداگانه به شرکت طراحی سایت و تیم متخصصی و محتوا نویس برای سایت تان اطلاعات درج می نمایند . در نظر داشته باشید که طراحی گرافیکی تصویری هزینه جداگانه داشته و شما می توانید سفارش لوگو برای سایت دهید.

جمع بندی

در صورتی که دارای یک سایت اینترنتی هستید پس از راه اندازی آن می‌توانید با کمک کارشناسان و متخصصان آن را بهینه نمایید . در صورتی که از شرکت طراحی سایت برتر رایانه سفارش طراحی سایت داده اید می‌توانید به راحتی کسب و کار خود را در اینترنت رونق دهید زیرا کارشناسان و طراحان ما از ابتدای کار هم پای شما خواهند بود و در صورت لزوم شما را در مدیریت سایت پشتیبانی خواهند کرد. پیشنهاد تیم طراحی سایت برتر رایانه ؛

  •  حتماً قابلیت ها و ویژگی هایی را که می خواهید در سایت ارائه دهید یادداشت کنید.
  • پس از انتخاب قالب سایت خود را ریسپانسیو سفارش دهید تا در سئو یک قدم جلوتر باشید.
  • هاست و دامنه خود را از شرکت طراحی سایت خود سفارش دهید.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید و در صورت مشاوره بیشتر در صفحه تماس با ما سایت برتر رایانه با شماره تلفن های درج شده تماس بگیرید و از مشاورین سایت مشاوره رایگان دریافت نمایید.

سؤالات متداول در طراحی سایت پردیس

-طراحی وب سایت بر روی چه سیستمی انجام می شود؟

طراحان سایت برتر سایت اختصاصی شما را بسته به انتخاب تان بر روی سیستم وردپرس پیاده سازی می نماید. این سیستم از امکانات و مزایایی برخوردار است و با این حال انتخاب را در این موارد بر عهده مشتری می سپاریم.

-پس از راه اندازی سایت تا چه زمانی از سایت پشتیبانی می شود؟

طراحی سایت شما بر روی سیستم مدیریت محتوا وردپرس انجام می شود. ما در یک بازه زمانی به اختیار صاحب وب سایت از سایت راه اندازی شده پشتیبانی خواهیم نمود و به سؤالات و مشکلات شما پاسخ خواهیم داد. توجه داشته باشید این پشتیبانی در حالی است که سایت شما فعال باشد ، با این حال از خدمات پشتیبانی ما می توانید استفاده کنید.

-یک طراحی سایت اختصاصی چقدر زمان می برد؟

زمان انجام یک پروژه طراحی سال کاملاً بستگی به ویژگی‌ها و گستردگی آن دارد و بسته به سایت خدمات و محصولاتی که می خواهید در آن قرار دهید و همچنین صفحات مختلف آن متغیر است. بااین حال انجام پروژه های استاندارد طراحی سایت توسط تیم برتر رایانه معمولاً حدود ۳ تا ۴ هفته زمان خواهد بود.

-خدمات کلی تیم طراحی سایت برتر جهت راه اندازی یک وب سایت چه می باشد؟

از آنجایی که وبسایت شما بزرگترین ویترین تان برای کسب و کار است پس طراحی وب سایت اهمیت بسیار زیادی دارد. در سایت برتر به خوبی این موضوع را درک می‌کنیم و مهارت و تجربه لازم را برای ایجاد یک وب سایت با کیفیت و در خور شرکت شما داریم. تمامی آنچه برای ساختن یک وب سایت عالی نیاز است توسط این تیم انجام می ‌شود و خدمات آن شامل طراحی اصولی و چشم نواز ، رعایت استانداردهای جهانی ، امکانات کامل آموزش و پشتیبانی.