هر شرکت صنعتی فعال در حوزه فروش باید به مسئله بازاریابی وجه بسیار دقیقی داشته باشد. با بیشتر شدن استفاده از اینترنت و همچنین پیشرفت تکنولوژی و کاربرد های آن در حوزه خرید و فروش، میزان فروش آنلاین کالاهای صنعتی نیز بسیار رونق یافته است. طبق آمار های بدست آمده در سال 2020 میزان خرید و فروش از طریق اینترنت به بیش تر از 4 تریلیون دلار رسیده است. یکی از مهم ترین عامل های فروش آنلاین کالاهای صنعتی، وبسایت ها هستند. سایت ها در واقع فروشگاه هایی هستند که 24 ساعته و 7 روز هفته باز هستند و شرکت های صنعتی جزء کسب و کارهایی هستند که در این زمینه همیشه حضوری فعال دارند. ما در این مقاله از سایت برتر قرار است به بررسی طراحی سایت برای شرکت های صنعتی بپردازیم و ویژگی ها و مزیت های آن را برای شما عزیزان بازگو کنیم.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

الزام طراحی سایت برای شرکت های صنعتی

همانطور که گفته شد با پیشرفته تر شدن روز به روز تکنولوژی و استفاده بیشتر از اینترنت، نیاز به یک وبسایت حرفه ای برای تمامی صنایع به شدت احساس می شود. یک وب سایت نه تنها در معرفی و برندینگ آن شرکت صنعتی نقش بسیار مهمی دارد، بلکه می تواند باعث افزایش درآمد و فروش بیشتر محصولات آن واحد صنعتی نیز شود.

به همین دلیل طراحی وب سایت های کارخانه ای و صنعتی برای تمایز بخشیدن محصولات خود با دیگر محصولات موجود در بازار و همچنین معرفی آن ها به دیگران می تواند کمک بسیار زیادی به تحقق بخشیدن به این امر کند.

یک وبسایت حرفه ای صنعتی نه تنها در معرفی آن شرکت و کارخانه به مشتریان داخلی و خارجی نقش بسیار مهمی دارد، بلکه نقش مهمی در افزایش آشنایی با خدمات و محصولات شرکت ها و همچنین فروش و درآمد بیشتر نیز ایفا می کند. با بیشتر شدن رقابت بین کارخانه جات مختلف در بازار های داخلی و خارجی، هر یک از این کارخانه ها سعی در این دارند که محصولات و همچنین خدمات و قیمت خودشان را به مشتریانشان نمایش دهند به طوری که مشتریان بالقوه خود را به مشتری های بالفعل تبدیل کنند.

به همین دلیل است کارخانه ها و واحد های صنعتی که دارای سایت هستند، مشتریان بیشتری داشته و همچنین اعتبار خاصی را نزد آنها خواهند داشت. پس طراحی سایت برای شرکت های صنعتی توانسته خواسته های آنها را تحقق بخشد.

مقاله پیشنهادی : طراحی سایت کارخانه

چگونه یک سایت صنعتی موفق داشته باشیم؟

آیا شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که می خواهید کسب کار خود را از حالت سنتی خارج کرده و آن را به کسب و کاری آنلاین، مدرن و پر سود تبدیل کنید؟

طراحی سایت برای شرکت های صنعتی می تواند جایگاه و شأن یک واحد صنعتی یا کارخانه را در فضای مجازی که بسیار گسترده تر از دنیای واقعی است را حفظ نماید. این کار در زمان بسیار کوتاهی باعث جلب رضایت مشتریان می شود و شما می توانید با در نظر گرفتن انتقادها و پیشنهادات مشتریان خود، روز به روز به بهتر شدن جایگاه خود نزد آنها تلاش کرده و حتی با این کار مشتریان بیشتری نیز دریافت کنید.

طراحی یک سایت حرفه ای نه تنها می تواند محصولات و خدمات شرکت شما را به دیگران معرفی کند، بلکه می تواند کیفیت کار و یا قطعات شما را به مشتریان تان نشان دهد. بنابراین در طراحی سایت صنعتی خود باید به این مسئله توجه داشته باشید که گرافیک اختصاصی مناسب کاربران شما می تواند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد به طوری که می تواند مشتریان بیشتری را به سایت شما جذب نماید.

همچنین راحتی کار با سایت برای کاربر (user friendly) نیز یکی از مهمترین موضوعاتی است که منجر به سفارش گیری از طریق وبسایت می شود که حتی می تواند درآمد شما را تا چندین برابر افزایش دهد.

مقاله پیشنهادی : طراحی سایت نسخه موبایل

طراحی سایت برای شرکت های صنعتی با تیم سایت برتر

طراحی سایت برای شرکت های صنعتی با تیم سایت برتر

همانطور که شاید بدانید طراحی سایت برای شرکت های صنعتی از حساسیت های بالایی برخوردار می باشد به طوری که هر گونه اشتباه یا سهل انگاری در طراحی این سایت ها می تواند باعث مختل شدن بازاریابی اینترنتی یک کارخانه شود.

بنابراین تیم سایت برتر با توجه به برگزاری جلسات زیاد با صاحبان کارخانجات و مدیران واحد های صنعتی، و همچنین با توجه به نمونه سایت های راه اندازی شده توسط ما در زمینه های مختلف صنعتی می تواند به شما در جهت پیاده سازی سایت به صورت حرفه ای و کاملا اصولی و همچنین رسیدن به خواسته هایتان یاری نماید.

در دسترس بودن سایت بدون توجه به محدودیت های زمانی، معرفی کسب و کار و همچنین محصولات و خدمات شما به مشتریان داخلی و خارجی، دریافت سفارش های آنلاین و کمتر شدن مراجعات حضوری و… از جمله مزیت های طراحی سایت های صنعتی می باشد که می شود به آنها اشاره داشت.

از جمله خدماتی که در طراحی سایت های صنعتی توسط تیم ما انجام می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی قالب و گرفیک سایت ها به صورت کاملا یونیک و اختصاصی برای هر کارخانه (آهن آلات و فولاد، قطعات خودرو، نفت، پتروشیمی، تزریق پلاستیک و…)
  • طراحی اصولی و حرفه ای مطابق با استاندارد های گوگل
  • طراحی سایت های شما به صورت ریسپانسیو و واکنشگرا برای مشتریانی که با موبایل ها و تبلت ها از سایت شما بازید می کنند.
  • طراحی سایت های چند زبانه برای ارتباط گیری بهتر با مشتریان خارج از کشور
  • رعایت نکات بهینه سازی سایت ها در قالب و ساختار آنها
  • معرفی و رزومه کامل هیات مدیره شرکت یا کارخانه ها در بخش درباره ما
  • امکان دسته بندی کردن محصولات به صورت گروهی
  • طراحی اصولی بخش تماس با ما به صورت فرم تماس و همچنین امکان دریافت پیشنهادات و انتقادات کاربران
  • معرفی مشخصات تمامی محصولات
  • گالری تصاویر برای هر محصول
  • معرفی کامل محصولات تولیدی و همچنین نحوه استفاده و کار با آنها
  • نمایش محصولات مرتبط با محصول انتخابی کاربر
  • کاتالوگ محصولات واحد های صنعتی
  • امکان ساخت بخش نظرسنجی برای کیفیت هر محصول
  • معرفی کامل تمامی نمایندگی های خدمات
  • امکان اضافه کردن سفارش آنلاین از سایت
  • امکان کامنت گذاری توسط کاربران
  • ساخت بخش اخبار کارخانه
  • ساخت بخش پشتیبانی برای مشتریان از طریق سایت
  • ساخت و مدیریت بخش پروژه ها انجام شده برای آشنایی و اعتماد مشتریان
  • لینک کردن شبکه های اجتماعی شرکت
  • امکان معرفی کردن شرکا و همکاران هم صنف شما به به صورت لینک
  • مدیریت گواهینامه ها و ارائه مجوزهای مختلف کارخانه خود برای جلب اعتماد بیشتر مشتریان

و بسیاری از قابلیت هایی که بعد از نیازسنجی هر کارخانه و واحد صنعتی می توان به سایت ها اضافه کرد.

نتیجه گیری

در دنیای امروزه که رقابت برای رسیدن به موفقیت و درآمد بیشتر توسط کارخانه ها و واحد های صنعتی در جریان است، طراحی سایت برای شرکت های صنعتی می تواند یک پل برای تحقق بخشیدن به این امر می باشد که باعث می شود اعتبار و جایگاه آنها نزد مشتریان خود حفظ و افزایش پیدا کند. تیم سایت برتر با پشتوانه تجربه های قبلی و موفق در این زمینه آماده عقد قرارداد با کارخانجات و واحد های صنعتی در هر زمینه ای می باشد. ممنون که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید.