امروزه تصور یک موسسه مالی یا بانک بدون یک سایت اینترنتی حرفه ای صحیح نیست. طراحی سایت بانک و وجود سایت اینترنتی مؤسسات مالی، امتیاز اقتصادی و اعتباری برای ایجاد تعاملات اضافی بین مردم و بانکداران، بزرگ‌ نمایی و تسهیل تراکنش‌ های بانکی، بزرگ‌ تر کردن ارتباطات درونی و بیرونی سازمان، جلوگیری از مراجعه افراد به بانک‌ ها و کاهش زمان، قیمت و انرژی می شود. بنابراین، نمودار یک سایت اینترنتی بانکی یک چالش اساسی تلقی می شود و باید با اختصاص تمام امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت اینترنتی در سه ماهه معمول و در فصل تخصصی بانکداری تکمیل شود. بانکداری الکترونیک با داشتن یک سایت اینترنتی برای بانک امکان پذیر است. اما در نمودار و اجرای این پروژه باید فاکتورهای زیادی را مشاهده کرد تا در ادامه بتوانیم یک سایت بانکی مناسب داشته باشیم.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

ضرورت طراحی سایت بانکی

به دلیل مشکلات حفاظتی و جلوگیری از هک شدن وب سایت های مؤسسات مالی، هر مؤسسه مالی تنها یک سایت اینترنتی دارد و همه شعب مؤسسات مالی فعالیت تجاری خود را از طریق وب سایت مشابه انجام می دهند، اما هر بخش می تواند یک سایت اینترنتی را یکی پس از دیگری طراحی کند و کسب و کار خود را ترویج دهد.

اگر هر شعبه بانکی اقدام به راه اندازی وب سایت کند، باید ذکر شود که هیچ تمایزی بین سایت اینترنتی بانک اصلی و وب سایت طراحی شده وجود ندارد وخدمات ارائه شده در سایت اینترنتی جدید باید مشابه سایت بانک اصلی باشد تا به عنوان خدمات فرعی باعث راحتی بیشتر مشتریان شود.

اگر هر شعبه وب‌سایت شخصی خود را طراحی می‌ کند، باید به مشکلات ضروری مانند تعداد باجه شعبه ها، سیستم‌ های گرمایشی و سرمایشی و مزایای مختلف شعبه خود اشاره کند تا مشتریان تمایز بین بخش شما و شعب مختلف را احساس کنند و به سایت اینترنتی شما جذب شوند.

طراحی سایت بانک ها و موسسات پولی و سپرده ای ضروری است، زیرا ارائه خدمات بانکداری دیجیتال بسیار مهم و یکی از درخواست های مشتریان موسسات مالی است. علاوه بر این، ایجاد یک صفحه وب بانکی ممکن است دیگر مانند یک سرمایه گذاری سخت به نظر نرسد، زیرا طراحی صفحات بسیار آسان است.

اما اکنون نباید فراموش کرد که در پشت پرده یک سایت بانکی، مجموعه ای از اپراتورها، برنامه های ایمنی و غیره وجود دارد که باید با دقت باورنکردنی انجام شود. انجام حداقل یک تراکنش بانکی در طول رایج است، تصور کنید هیچ وب سایت و اپلیکیشن بانکی وجود نداشته باشد.

در این صورت شما باید برای تمامی کارهای بانکی خود حتی ساده ترین آنها به بانک مراجعه می کردید. با توجه به جمعیت هشتاد میلیونی ایران، افزایش مراجعه به بانک صدمات زیادی به محیط زیست و حتی زندگی افراد وارد می کند و خیابان های شلوغ و پر رفت و آمد وضعیت بدی پیدا می کرد.

امکانات و نکات مهم در طراحی سایت بانکی

سایتی که برای موسسات مالی و بانک ها طراحی شده است باید امکانات بسیار کاملی داشته باشد. در این بخش از مقاله، این امکانات را شرح خواهیم داد:
-امنیت اولین و مهمترین جنبه امنیت سایت است.
-بانکداری الکترونیک
-سیستم پرداخت قبض
-باشگاه مشتری
-اطلاعات از شعب مختلف
-خدمات بانکی
-سیستم های اطلاعاتی و فروش ارز در بانک
-ارتباط با بانک
-درگاه پرداخت آنلاین
-سیستم های اطلاع رسانی
سیستم های فروش بورس و سهام
-آخرین بخش اخبار یا خود وبلاگ

طراحی وب سایت بانک می تواند بسیار ساده تر باشد. برای طراحی وب سایت کافی است نکات زیر را رعایت کنید تا یک وب سایت کامل و بی نقص ارائه شود.

اهمیت صفحه درباره ما
یکی از مهم ترین نکاتی که در طراحی سایت بانک باید رعایت شود، قسمت درباره ما است. در واقع امروزه تقریباً هر وب سایتی شامل یک بخش درباره ما است، اما نباید فراموش کرد که این بخش از سایت در یک سایت بانکی بسیار مهم است که باید به آن توجه کرد. در این بخش علاوه بر قرار دادن تاریخچه، چارت سازمانی و واحدهای سازمانی، بانک باید اطلاعات عمومی خود را منتشر کند و همچنین در مورد سیاست ها و اهداف خود به زبان ساده با مشتریان خود صحبت کند.

مسئولیت های اجتماعی، منشور اخلاقی که بانک و همه کارکنان به آن اهمیت می دهند و همچنین اطلاع رسانی در مورد ساعات کاری شعب بسیار مهم است و باید با دقت زیادی انجام شود.

هدف از طراحی سایت ارائه خدمات بانکی

ایجاد سایت اینترنتی بانکی نباید هدف دیگری جزء ارائه خدمات بانکی داشته باشد و بنابراین باید سیستم خدمات مشتریان را طراحی کرد. در این قسمت مشتری بانک شما می تواند با ارائه نام کاربری و رمز عبور به حساب بانکی خود دسترسی داشته باشد.

اگر وام دریافت کرده اید، موجودی خود را مشاهده کنید. زمان پرداخت هزینه ها نیز فرا رسیده است، سایت باید این امکان را فراهم کند. همینطور دسترسی به قسمت های دیگر مانند انتقال وجه از یک حساب به حساب های دیگر تحت شبکه های بانکی و امکان مسدود شدن کارت اعتباری مفقود شده می تواند یکی از مهم ترین خدمات بانکی باشد که در طراحی سایت باید رعایت شود.

شبکه بانکی البته فراموش نکنید که قسمت های ذکر شده تمامی نیازهای مشتریان شما را پوشش نمی دهد و همیشه می توانید خدمات جدید و به روزی را با توجه به نیاز مشتریان به آنها ارائه دهید.

طراحی سایت بانک به شما اجازه می دهد تا اطلاع رسانی بهتری به مشتریان خود ارائه دهید. شما دیگر نباید از این نکته بسیار ضروری غافل شوید. مشاهده انواع امکاناتی که از طریق بانک شما ارائه می شود، شرایط فعلی برای ارائه خدمات و همچنین ارائه آمار در مورد دستاوردها و خدمات یا الزامات جدیدی که موسسه مالی شما دنبال می کند می تواند در جذب مخاطبان و مشتریان جدید بسیار خوب باشد. بنابراین بالاتر است که واقعیت ها از طریق صفحه وب به روش درجه یک اجرا شوند.

مزیت های طراحی سایت بانکی

طراحی وب سایت بانک ها و مؤسسات مالی دارای مزایای بسیاری است که می تواند به نفع بانک شما باشد. از جمله مهمترین ارزش هایی که طراحی و ساخت سایت اینترنتی بانک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-مشتریان و مخاطبان هدف را جذب کنید
-آگاهی مشتریان از ساعات کاری و نحوه عملکرد موسسه مالی
-مکانی مناسب برای صحبت آنلاین با مشتریان
-امکان ارائه کمک تخصصی به مشتریان صفحه وب از طرف مدیران
-انجام امور بانکی به صورت غیرحضوری و به دور از شلوغی
-کاهش هزینه های تبلیغاتی رادیویی، تبلیغات بنری و بازاریابی در سطح شهر و غیره.

توصیه سایت برتر در مورد طراحی سایت بانک

تمامی امکانات، منابع و ملزومات طراحی سایت بانکی توسط شرکت طراحی سایت برتر دیده می شود و می توانید انتظار یک وب سایت حرفه ای در زمینه ارائه خدمات بانکی را داشته باشید. سایت برتر نکات زیر را پیشنهاد می کند که باید هنگام طراحی وب سایت بانکی خود به آنها توجه کنید:

-وب سایت بانکی باید بر اساس نیاز همه مخاطبین طراحی شود. ایجاد یک وب سایت بانکی نباید برای عموم مردم پیچیده باشد.
-بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) جایگاه ویژه ای را برای درگاه بانکی به خود اختصاص داده است. برای تأمین امنیت وب سایت و طراحی سایت بانکی بهتر است از خدمات تیم سایت برتر استفاده کنید زیرا تمامی خدمات توسط تیم حرفه ای ارائه می شود.
-بهتر است برای طراحی وب سایت مناسب سرور مورد نظر خود را انتخاب کنید و می توانید با کارشناسان ما در این زمینه تماس بگیرید.

با توجه به تمامی نکات ذکر شده می توان انتظار بهترین طراحی سایت بانکی را داشت. سایت برتر می تواند به عنوان بهترین دوست شما در این زمینه شناخته شود و بدون هیچ مشکلی خدمات حرفه ای را به شما ارائه دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های طراحی سایت می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و سؤالات خود را بپرسید.