داشتن سایت به عنوان یک ابزار تأثیرگذار اینترنتی وسیله ای برای تعامل با کاربران در گستره وسیع می باشد. مهم بودن این موضوع می تواند پل ارتباطی میان کاربران و استارت آپ ها برقرار کند به گونه ای که با آگاهی از نظرات و پیشنهادات آنان در روند کاری شان مؤثر باشد. با داشتن یک وب سایت استارتاپ ها می توانند خلاقیت های خود را در یک ویترین با ارزش به نمایش بگذارند و آنچه که دارند و یا آنچه که می ‌خواهند را از این طریق به دیگران معرفی و یا عرضه نمایند. در این مقاله از سایت برتر در رابطه با اهمیت طراحی سایت استارتاپ صحبت خواهیم نمود در ادامه با ما همراه باشید.

مقاله پیشنهادی : طراحی سایت چند زبانه

اهمیت طراحی سایت استارتاپ

پیش از آنکه در رابطه با اهمیت این مقوله صحبت کنیم برای آن دسته از عزیزانی که با مفهوم استارتاپ آشنایی ندارند تعریفی خواهیم گفت. استارت آپ می تواند به عنوان یک کسب و کار جدید و نوین به حساب آید که در حول فناوری ‌های نوین و تکنولوژی شکل گرفته است.

علاوه بر این به عنوان یک نهاد ساخته بشری جهت ارائه یک محصول و خدمات جدید می باشد. تعاریف گوناگونی در رابطه با استارتاپ ارائه می شود که می توان گفت مجموعه عملیاتی جهت تنظیم و ایجاد یک کسب و کار یا حرکت ارزش آفرین به حساب می آید.

در صورتی که شما یک ایده نو دارید و می خواهید آن را به عنوان شروع یک تجارت در بستر اینترنت راه اندازی کنید. طراحی سایت استارتاپ بهترین انتخاب برای شما می باشد که می ‌توانید از این طریق با نمایش ایده های خود کسب و کار مختص به خود را بهره برداری و رشد دهید.

اهمیت طراحی سایت برای استارتاپ ها به این علت است که  از جمله شغل های هستند که باید به معرفی کسب و کار خود در سطح وسیعی بپردازند و از این طریق مشتری جذب کنند. پس حتماً به یک وبسایت احتیاج خواهند داشت ، هرچه طراحی وب سایت خلاقانه تر باشند به طور حتم تأثیر بیشتری در جذب مشتری خواهد داشت.

تیم حرفه ای طراحی سایت برتر در وب سایت هایی که برای این چنین مشاغلی ایجاد می شود خدمات کسب و کار به طور کامل معرفی می کند. برای جلب مشتریان حتماً از گرافیک قوی بهره می برد ، همچنین بارگذاری ویدیو و عکس در این سایت ها با کیفیت انجام می گیرد.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

قواعد و اصول طراحی سایت استارتاپ

استارتاپی در این حوزه موفقیت عمل می ‌کند که در طراحی وب سایت اصول فنی و گرافیکی را رعایت کند. علاوه بر این باید به نیاز کاربران ، به سادگی در دسترس بودن آن ، امکانات و تولید محتوای مرتبط توجه ویژه ای نماید. تولید محتوای مرتبط در طراحی سایت استارتاپ چیست؟

در واقع زمانی که وارد بعضی از وب سایت های استارتاپی می شوید حتماً مجموعه ای از طراحی گرافیکی جذاب و چشم نواز را خواهید دید اما کمتر این وب سایت ها از تولید محتوا و مطالب تخصصی استفاده می کنند. در این وب سایت ها جلوه های گرافیکی فراوان موجود است اما از محتوایی که که کاربر را جذب کند خبری نیست.

به سبب همین امر ارائه محتوای کامل و خوب در وبسایت الزامی می باشد و می بایست محتوا های متنی ، صوتی و تصویری به طور خلاصه مفید و تخصصی ارائه گردد.

علاوه بر محتوای نوشتاری و متنی در رابطه با معرفی و شناساندن یک مدل از کسب و کار تأثیر محتوای ویدیویی را نمی توان نادیده گرفت. در آغاز کسب و کار خود با هدف معرفی استارتاپ یک کلیپ ساده ، زیبا ، کاربر پسند و تاثیرگذار در صفحه اصلی وب سایت خود قرار دهید. باید توجه داشته باشید که کلیپ منتشر شده زیاد طولانی و سنگین نباشد و محتواهای هدفمندی را نشر دهید.

از دیگر اصول و قواعد طراحی سال در زمینه استارت آپ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

در دسترس بودن و راحتی های کاربری

به کارگیری صحیح از لینک شبکه های اجتماعی

بالا بودن سرعت لود صفحات سایت

بیان و نمایش تجربیات کاری

ترسیم برنامه کاری برای مخاطبان وب سایت

برای نمونه هنگامی که کاربر می خواهد وارد سایت استارتاپ شود میتوانید صفحه ای طراحی کنید که اول ثبت نام کرده و یا به قسمت اخبار و اطلاعیه ها برود و محتواهای متنی ، تصویری و … را بتواند مشاهده کند. در واقع راهنمایی صحیح و آسان کاربر به بخش های مختلف وب سایت یک موفقیت در این زمینه برای تان به حساب می آید.

مقاله پیشنهادی : وب اپلیکیشن چیست؟

خدمات تیم سایت برتر در طراحی سایت استارتاپ

خدمات تیم سایت برتر در طراحی سایت استارتاپ

از جمله خدماتی که تیم حرفه ای و مجرب طراحی سایت برتر برای افراد در زمینه ایجاد وب سایت برای داشتن یک استارت آپ موفق ارائه می دهند شامل یک طراحی خلاقانه و زیبا متناسب با کسب و کارتان است به گونه ای که در تک تک قسمت ها وب سایت متفاوت از سایر وبسایت ها دیده خواهید شد.

در واقع استارتاپ ها از لحاظ کسب و کار شان و زمینه ‌ای که در آن فعالیت می کنند احتیاج به یک سری امکانات دارند که طراحان ما با پیاده سازی آن در وب سایت آنان را به اهدافش ان نزدیکتر خواهند نمود. این قابلیت و امکانات نظیر ارائه اسلایدر پیشرفته ، نوتیفیکیشن برای وب سایت ، قرارگیری فرم ارتباط با ما ، صفحه فروش محصولات ، پیش فروش ، بخش نمایندگی ها ، ارسال مطالب و … می باشد.

این موارد تنها قسمتی از امکانات پیشنهادی در طراحی سایت استارتاپ است که شما برای درخواست امکانات با توجه به کسب و کارتان می توانید به صورت رایگان با کارشناسان ما به صورت تلفنی ارتباط برقرار نموده و مشاوره بگیرید.

از دیگر قسمت هایی که بعد از طراحی وب سایت اهمیت پیدا می ‌کند ، سئو سایت است. بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو همچون گوگل که همواره الگوریتم های جدیدی را برای مشخص کردن برترین وب سایت ها ایجاد می کند. متخصصین سئو یا سئو کاران ما با شناسایی این شاخص‌ها وب سایت شما را در رنگینک گوگل بالا آورده و در صفحات اول گوگل به نمایش در می آورند.

از دیگر خدمات گروه طراحان سایت برتر طراحی لوگوی اختصاصی برای کسب و کارها و استارتاپ ها می باشد. این امر با استفاده از جدیدترین متد و با توجه به نوع استارت آپ شما لوگوی مناسبی طراحی می شود که در نمونه طراحی های این شرکت علاوه بر طراحی وب سایت ، طراحی لوگو را نیز بر عهده داشته است.

نتیجه گیری

به طور کلی هر استارتاپی جهت رشد و پیشرفت برنامه ریزی خاص خود را دارد ، اما یکی از ابزارهای مهم در معرفی و جذب کاربران و مخاطب ایجاد وبسایت است. در طراحی و راه اندازی وب سایت توجه به جنبه های نوآورانه در کنار رعایت اصول و قواعد کاربردی و کاربرپسند بودن بسیار مهم است تا کسب و کارتان در فضای اینترنت دیده شود. با داشتن وب سایتی با رتبه بالا و دسترسی آسان و همچنین انتشار محتوا های مختصر و مفید از لحاظ کاربران خاص و برتر از دیگر مدل های کسب و کار استارتاپی در اینترنت دیده خواهد شد. فراموش نکنید که سایت مثل ویترین یک مغازه عمل می کند و باید هر آنچه را که در خود دارد به طور شفاف ، ساده ، درست و در نهایت کامل به کاربران نشان دهد تا آنان را متقاعد نمایند تا این استارتاپ را همراهی کنند.