از گذشته بازار تبلیغات چه در بازار سنتی و چه در بازار دیجیتالی امروزی پر رونق بوده است و همواره مورد توجه قرار می‌گیرد. آنچه مهم است نوع رقابت این‌گونه بازارها می‌باشد. سایت‌های آگهی و نیازمندی متنوعی در این زمینه وجود دارند که اکثر آنها با کپی برداری از یکدیگر به صورت ناشیانه پیشروی می‌نمایند. در صورتی که با مقداری خلاقیت و نوآوری در این بازار می‌توانید جایگاه محکمی کسب نمایید و خود را در بازارهای رقابتی به خوبی نشان دهید. در این مقاله با برتر رایانه همراه باشید تا اطلاعات مورد نیاز شما در مورد طراحی سایت آگهی و نیازمندی و ارائه بهترین روش‌ها جهت داشتن وب سایت آگهی مناسب را در اختیارتان قرار دهیم.

طراحی سایت آگهی در برتر رایانه

سایت نیازمندی آگهی و تبلیغاتی به سایتی گفته می‌شود که کاربران بتوانند در این وب سایت‌ها کالا و خدمات خود را معرفی کرده و در معرض فروش قرار دهند. طراحی سایت آگهی پیچیدگی بیشتری نسبت به دیگر وب سایت‌ها دارد زیرا این گونه وب سایت‌ها می‌بایست قابلیت مدیریت آگهی‌ها و عضویت در آن را داشته باشند.

در کشور ما ایران سایت‌های نیازمندی‌های مختلفی نظیر دیوار ، شیپور، ایران تجارت، نیاز روز و … وجود دارد که در این‌گونه سایت‌ها کاربر آگهی خود را قرار می‌دهد و در صورت ثبت آگهی به صورت ویژه هزینه‌ای را نیز در قبال ثبت آگهی پرداخت می‌نماید. در واقع اکثر سایت‌های آگهی به خصوص سایت‌های معمولی آگهی‌های کاربران را به صورت رایگان قرار می‌دهند. تیم حرفه‌ای برتر رایانه آماده طراحی وب سایت آگهی و نیازمندی شما به صورت کاملاً اختصاصی بر اساس نیازها و الگوریتم‌های مورد نظر شما با تعرفه‌های مناسب می‌باشد.

از آنجا که آگهی‌ها در زمینه‌های مختلف با مخاطبین متفاوت وجود دارد سود دهی آن بر اساس جذب مشتری برای صاحبان وب سایت می‌باشد. متخصصین برتر رایانه با طراحی سایت ، ارائه پنل ها، امکانات اختصاصی، بهینه سازی وب سایت و شناخت درست نیازهای مخاطبان وب سایت شما زمینه‌ای را فراهم می‌نماید تا شما را نسبت به دیگر رقبا راحت‌تر در دسترس کاربران قرار دهد و در سود دهی بیشتر وب سایت شما کمک شایانی می‌نمایند.

مشخصه‌ های طراحی سایت آگهی به طور حرفه ای

دسته بندی های جداگانه

بهتر است جهت سهولت کاربران چه بازدید کنندگان و چه تبلیغ کنندگان دسته بندی‌ها یا کتگوری های مختلفی در سایت تبلیغاتی خود را در قسمت کسب و کار ارائه دهید. با این کار هر صنف می‌توانند در حیطه فعالیت خود تبلیغات را ثبت کند و فردی که به دنبال محصولی می‌گردد به آسانی به هدف خود برسد .

تفکیک مکان

تبلیغاتی که در سایت‌های آگهی درج می‌شود چون برای مکان‌های مختلف مناسب می‌باشند باید در طراحی سایت آگهی مکان‌ها را بر اساس شهرها بر اساس محله و … ارائه نمایید.

کاربری آسان

از آنجایی که سایت‌های آگهی دارای همه نوع مشتری هستند از افراد عامه تا افراد متخصص؛ باید کاربری سایت به گونه‌ای باشد تا همه قشرها به آسانی از آن استفاده نمایند.

طراحی سایت های آگهی ارزان قیمت - سایت برتر

بالا بودن سرعت لود

از دیگر ویژگی‌هایی که یک سایت آگهی و نیازمندی باید داشته باشد بالا بودن سرعت لود است، چون این امکان وجود دارد تا در هر دقیقه تعداد زیادی کاربر به سایت مراجعه کند تا آگهی مورد نیاز خود را سرچ یا جستجو نمایند به همین علت تعداد کاربری بالا ترافیک وب سایت را افزایش داده و سرعت پایین لود سایت پایین می‌آید. پس حتماً سرعت وب سایتتان باید برای جذب کاربر بالا باشد.

بهینه سازی مناسب

هر سایت تبلیغاتی برای دیده شدن و رسیدن به نتایج مطلوب در موتورهای جستجوگر باید از سئو مناسب برخوردار باشد. با رعایت این ویژگی مشتریان بیشتری آگهی ثبت شده را می‌بینند و یا افراد بیشتری می‌توانند در آن کسب درآمد نمایند.

دارا بودن پکیج های متفاوت

یکی دیگر از مواردی که در سایت‌های نیازمندی باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید داشتن پکیج ‌های متفاوت برای درج تبلیغات می‌باشد و به این منظور که هر کاربر بتواند بر اساس نیاز خود آگهی را درج کند . این پکیج‌ ها شامل پکیج‌ های رایگان برنزی، نقره‌ای و طلایی می‌باشد.

مزیت های طراحی سایت آگهی

اصل مهمی که در طراحی سایت آگهی وجود دارد این است که مخاطب و بازدیدکننده فراوان دارد ، هر چه این مخاطبان بیشتر باشد مشتریان بیشتری حاضر می‌شوند تا آگهی خود را در این گونه سایت ها ثبت نمایند. حتی امروزه بسیاری از مخاطبین ترجیح می دهند تا خدمات و محصولات خود را در سایتهای غیر رایگان و پربازدید نیز قرار دهند. در صورتی که قصد طراحی سایت با مخاطبین بالا و بازدید زیاد را دارید شرکت طراحی سایت برتر مطمئن ترین راه های طراحی سایت تخصصی در زمینه های مختلف را به شما ارائه خواهد داد. از جمله مهمترین ویژگی های طراحی وبسایت توسط تیم سایت برتر کاربرپسند بودن ، سئو قدرتمند ، سرعت بالا و طراحی اختصاصی سایت می باشد. در راه اندازی سایتهای آگهی طرح های از قبل تولید شده یا ایجاد شده وجود دارند که منافع زیادی را برای صاحبان کسب و کار خواهند داشت به عنوان مثال طراحی یک سایت خرید و فروش خودرو یا خرید و فروش لوازم الکترونیکی و دیجیتالی نظیر کامپیوتر موبایل و لپ تاپ و …که ایجاد اینگونه طراحی وب سایت آگهی می تواند بسیار مفید واقع شود ؛ از مزایای طراحی وب سایت آگهی شامل :

 

مزیت های طراحی سایت آگهی

امکان درج تبلیغات در وب سایت

امکان ثبت رایگان آگهی در طراحی وب سایت نیازمندی

امکان تأیید آگهی توسط مدیر سایت

امکان مدیریت بخش های مختلف طراحی وب سایت

سرعت بالا و بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو و کاربران

امکان ارسال اتوماتیک انواع پیامهای خوشامدگویی و غیره

امکان تعریف انواع کدهای تخفیف روزانه فصلی و مناسبتی

تعریف تعرفه های مختلف ایجاد آگهی و تبلیغات

در صورتی که قصد طراحی سایت تبلیغاتی آگهی و نیازمندی دارید شرکت طراحی سایت برتر مطمئن ترین راه های طراحی سایت تخصصی در زمینه های مختلف را به شما ارائه می دهد.

طراحی سایت آگهی اختصاصی توسط برتر رایانه

طراحی سایت آگهی و نیازمندی توسط تیم طراحی سایت برتر رایانه و هم چنین طراحی گیف و امکانات سایت به صورت اختصاصی انجام می‌گیرد. این کار دقیقاً بر اساس خواسته‌ها و نیازهای شما عزیزان انجام گرفته و با ارائه یک طراحی وب سایت آگهی متفاوت با ایده‌های نو در بازار اینترنتی کسب و کار درآمد کسب نمایید.

توجه نمایید که وب سایت‌های آگهی طراحی شده توسط تیم برتر رایانه با استفاده از پکیج‌های آماده و بدون پشتیبانی ارائه نمی‌شود، بلکه بر اساس خواسته‌ها و نیازهای شما وب سایت را به صورت بهینه سازی شده برای گوگل طراحی می‌نماییم. این کار باعث شده موفقیت بیشتری نسبت به استفاده از اسکریپت‌های آماده و بی کیفیت سایت در این زمینه داشته باشید. از آنجا که وب‌سایت ابزاری برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی است اگر از ابزار مناسب استفاده نشود قطعاً بازدهی خوبی نخواهد داشت؛ بنابراین در انتخاب ابزار خود دقت کافی داشته باشید.

در صورتی که وب سایت آگهی‌تان حرفی جدیدی برای گفتن نداشته باشید نمی‌توانید از آن درآمد کافی و بازدهی لازم را کسب نمایید. از سوی دیگر جهت موفقیت در بازار اینترنت تنها وجود یک ابزار خوب کافی نیست و نسبت به هر کسب و کار دیگر نیاز به علم مرتبط با بازاریابی اینترنتی، تلاش و پشتکار دارد.

از این بابت به هیچ عنوان آن نگرانی نداشته باشید زیرا کارشناسان شرکت برتر رایانه را در این زمینه شما راهنمایی می‌کند. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما جهت بهره‌مندی از خدمات سئو ، پشتیبانی و مشاوره بازاریابی اینترنتی شرکت ما از مشاورین متخصص در این زمینه مشاوره دریافت نمایید