همه ما آگاه هستیم که برای راه اندازی یک سایت اینترنتی با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس، ما یک قالب می خواهیم. اکنون برای افزودن ویژگی ها و قابلیت های گوناگون به وب سایت، می خواهیم از افزونه های استثنایی استفاده کنیم. اما مشکل اینجاست که قرار دادن و فعال کردن پلاگین های گوناگون در وب سایت به صورت آنلاین می تواند عملکرد سایت را مختل کند. حال با این مقاله در وبلاگ سایت برتر قصد داریم توضیحات کاملی در مورد تداخل افزونه ها و راه های رفع اختلال در پلاگین های وردپرس به شما ارائه دهیم، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

علت اختلال در پلاگین های وردپرس

دلایل بسیار زیادی وجود دارد که موجب اختلال در پلاگین های وردپرس می شود که یکی از آن ها تداخل افزونه‌ها می‌ شود. برای مثال شما دو افزونه روی سایت نصب می‌ کنید که کارهای مشابه انجام می‌ دهند و همین موضوع می‌ تواند موجب شود یکی از افزونه‌ها به خوبی کار نکند و سایت شما را دچار اختلال کند.

حتی گاهی اوقات آپدیت افزونه‌ ها موجب می‌ شود یک سایت به کلی از کار بی افتاد. علاوه‌بر این موضوع خرید افزونه‌های وردپرس از وب‌سایت‌ های معتبر مثل ابزار وردپرس می‌ تواند خیلی تأثیر گذار باشد. اگر به جای خرید از وب‌ سایت‌ های معتبر، از سایت‌ های نا معتبر خرید کنید، امکان بروز مشکل در وب‌سایت شما خیلی زیاد است.

برای مثال بسیاری از افراد سودجو و سوء استفاده‌ گر، با ایجاد تغییرات در کد های افزونه‌ ها سعی می‌ کنند برای شما مشکلات مختلفی را به وجود بیاورند.

در نتیجه خرید افزونه از سایت‌ های نامعتبر موجب می‌ شود آسیب‌ های زیادی به کسب‌ و کار شما وارد شود. حالا در ادامه این مقاله می‌خواهیم به نکات بسیار مهمی اشاره کنیم تا دیگر با چنین مشکلاتی روبرو نشوید.

خرید و بکارگیری پلاگین های معتبر

اولین کاری که باید برای جلوگیری از تداخل پلاگین ها با وب سایت خود به صورت آنلاین انجام دهید، استفاده از افزونه های قانونی است. دیگر نباید از هیچ پلاگینی برای سایت خود استفاده کنید.

به عنوان مثال، شما باید دائماً به تاریخ بسته شدن جایگزینی افزونه ها بهره بپردازید و مطمئن شوید که افزونه مورد نظر برای استفاده معمولاً به روز است و ممکن است مشکلی نداشته باشید. برخی از کاربران، صرف نظر از این موضوع، از افزونه های قدیمی استفاده می کنند که اکنون برای مدت طولانی به روز نشده اند. بنابراین، یکی از ضروری ترین عوامل در هنگام استفاده از افزونه، نگاهی به تاریخ به روز رسانی نهایی آن است.

همانطور که گفته شد، خرید افزونه ها از وب سایت های قابل اعتماد تأثیر زیادی خواهد داشت. همیشه سعی کنید از یک سایت اینترنتی معتبر برای خرید افزونه های وب سایت استفاده کنید. مطمئن باشید اگر به این موضوع توجه نکنید، امکان تداخل پلاگین ها با وب سایت شما به صورت آنلاین افزایش می یابد.

حتی وب‌ سایت‌ های غیرقابل اعتماد دیگر تیم کمکی مناسبی ندارند و این باعث می‌ شود پس از خرید افزونه نتوانید از پیشنهادات کمکی استفاده کنید. در نتیجه، معمولاً زودتر از خرید یک افزونه و خرید از یک وب سایت قابل اجرا، بررسی های لازم را انجام دهید.

شناسایی به روز رسانی پلاگین ها

معمولاً باید از مدل مدرن افزونه ها در وب سایت خود استفاده کنید. اما زودتر از اینکه افزونه ها را در وب سایت اصلی جایگزین کنید، بهتر است به محض بررسی سایت اینترنتی آن را تست کنید و مطمئن شوید که صفحه وب دیگر پس از به روز رسانی افزونه مختل نخواهد شد.

از آنجا که برخی از افزونه ها نیز ممکن است برای مدت طولانی در سایت اینترنتی شما به درستی کار کنند، اما پس از به روز رسانی به نسخه جدید، مشکلات زیادی دارند.

همچنین توصیه می کنیم به هیچ وجه از حالت جایگزین خودکار افزونه ها در وردپرس استفاده نکنید. در واقع، همانطور که اشاره کردیم، برخی از افزونه‌ ها ممکن است با یک به‌ روزرسانی کاملاً مختل شوند و این باعث ایجاد اشتباهات و مشکلات در سایت شما می‌ شود. بنابراین به این مشکل توجه ویژه ای داشته باشید تا با مشکل مواجه نشوید.

یکی از جنبه های نهایی که باید در هنگام به روز رسانی پلاگین ها در نظر گرفته شود، جایگزینی آنها در یک زمان است. با انجام این کار، اگر یکی از پلاگین ها خراب باشد، می توان بدون زحمت آن را مشاهده کرد و به طور مطلق از وب سایت شما حذف شود.