در صورتی که طراحی وب سایت خود را در محیط وردپرس انجام داده اید همواره با مشکلاتی در این سیستم مدیریت محتوا روبرو شده اید. از جمله این مشکلات به عدم آپلود عکس مربوط می شود که با خطای HTTP Error ظاهر خواهد شد و یا پیغام “دوباره تلاش کنید” حین بارگذاری تصاویر وجود دارد. در واقع مشکل آپلود عکس در وردپرس یک مشکل فاجعه‌ بار است به گونه‌ای که نمی‌ توانید هیچگونه عکس و تصویری در وب سایت خود بارگذاری نمایید. در این مقاله از سایت برتر قصد داریم تا با حل این مشکل آنچه که ذهن شما را درگیر نموده است پایان دهیم، در ادامه با ما همراه باشید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

رفع مشکل آپلود عکس در وردپرس با بررسی سرور و اینترنت

متأسفانه سرعت کم اینترنت در کشورمان یک معضل برای طراحان وب سایت به حساب می آید و این امر علاوه بر اینترنت به سرور سایت مرتبط می باشد. حتماً بررسی کنید تا اشکالاتی در این دو مقوله وجود نداشته باشد. برای این کار توصیه می کنیم تا یک عکس با حجم پایین ده کیلوبایت را بارگذاری کنید و اگر موفق به آپلود آن روی سایت نشده اید حتماً این موضوع را با پشتیبان هاست خود در میان بگذارید.

هنگامی که ارتباط شما با سرور سایت قطع شود هیچ فایلی بر روی وبسایت بارگذاری نخواهد شد. البته این موضوع به راحتی قابل حل است و تنها کافیست با شرکت هاستینگ تماس بگیرید و این موضوع را پیگیری کنید.

گاهی مشکل مربوط به کش شدن جاوا اسکریپت می باشد. در واقع اگر جاوا اسکریپت وب سایت شما کش داشته باشد در بارگذاری عکس روی سایت به مشکل بر خواهید خورد. برای بررسی این مشکل مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

-ابتدا از طریق کنترل پنل هاست وارد بخش File manager شده و بر روی پوشه Public_HTML  کلیک نمایید.

-پس از آن بر روی فایل wp-content کلیک کنید و وارد پوشه Uploads شوید.

-در صورت داشتن فایلی به نام Js_Cache آن را پاک کنید تا مشکل وبسایت تان رفع شود.

-در صورتی که هیچ پوشه ای با نام Js_Cache در این بخش وجود ندارد، یعنی مشکل وب سایت تان در قسمت دیگر می باشد، پس برای رفع مشکل آپلود عکس در وردپرس باید راه حل های دیگر را امتحان کنید.

ارائه سایر شیوه ها برای رفع مشکل بارگذاری عکس در وردپرس

ناسازگاری پلاگین و اختلال در فایل های اصلی از مشکلات عدم آپلود عکس در وردپرس

ناسازگاری پلاگین ها مشکلات زیادی را در وردپرس ایجاد می کند. به همین علت برای اینکه مطمئن شوید مشکل آپلود عکس در وردپرس از افزونه‌ های وب سایت است مراحل زیر را به ترتیب دنبال نمایید:

-ابتدا به پنل پیشخوان وردپرس بروید و از بخش افزونه ها وارد افزونه های نصب شده شوید.
-تمامی افزونه های نصب شده را انتخاب کنید و سپس در قسمت بالا گزینه غیرفعال کردن را بزنید.
-بعد از اینکه تمامی افزونه های سایت خود را غیرفعال نمودید، مجدد تصویری روی سایت بارگذاری کنید و اگر تصویر به طور صحیح آپلود شد یعنی یکی از پلاگین های سایت موجب اختلال شده که نمی توانستید تصویر را بارگذاری کنید.

از دلایل دیگر که موجب مشکل در بارگذاری تصویر می شود فایل های اصلی وردپرس هستند. اگر در این فایل ها سیستمی اختلال ایجاد شود موجب عدم بارگذاری تصاویر خواهد شد. برای رفع این مشکل تنها کافیست نسخه وردپرس سایت تان را آپدیت کنید و در صورت به روز رسانی نسخه وردپرسی باید از روش دستی عملیات آپدیت را انجام دهید.

ارائه سایر شیوه ها برای رفع مشکل بارگذاری عکس در وردپرس

گاهی اوقات مشکل آپلود عکس در وردپرس تنظیم نادرست سطح دسترسی پوشه آپلود می باشد. به همین علت توصیه می‌ کنیم تا سطح دسترسی پوشه ها را مورد بررسی قرار دهید. برای بررسی این عمل کافیست مراحل زیر را انجام دهید:
– وارد کنترل پنل هاست شده و بر روی File Manager کلیک کنید.
-در قسمت Public_HTML بر روی فایل wp-content کلیک نمایید.
-اکنون بر روی پوشه Uploads کلیک راست نموده و گزینه Set Premissions (یا Change Premissions) را کلیک کنید.
-کافیست این پوشه را بر روی عدد ۷۵۵ قرار دهید و اگر پوشه های دیگری درون پوشه وجود دارد لازم است سطح دسترسی آن را نیز به ۷۵۵ تغییر دهید.

با این عمل به راحتی سطح دسترسی پوشه آپلود سایت عوض می شود و پس از انجام مراحل بالا بار دیگر جهت آپلود عکس روی سایت تلاش کنیم و اگر باز مشکلتان رفع نشد به سراغ آخرین راه حل بروید.

اگر با توجه به مراحل گفته شده مشکل آپلود تصویر در وردپرس رفع نشد باید به پشتیبان هاست تیکت ارسال کنید. امکان دارد مشکل در Mod_Security باشد که با ارسال تیکت به پشتیبانی هاست این موضوع مورد بررسی قرار می‌ گیرد و اگر مشکلی وجود داشته باشد رفع خواهد شد.