امروزه شیوه های گوناگونی برای یافتن شغل وجود دارد و دیگر نیاز نیست برای پیدا کردن انواع کار به سراغ روزنامه ها بروید. شما می توانید از طریق آگهی های استخدام به دنبال یک شغل مناسب باشید. اگر جزو افرادی هستید که قصد دارید شغلی را متناسب با مهارت، تحصیلات و علاقه مندی های خود پیدا کنید بهترین گزینه استفاده از سایت های کاریابی می باشد. امروزه بسیاری از وب سایت های استخدام فارسی وجود دارد که از طریق بررسی کردن این وب سایت ها می توانید انواع مشاغل را مشاهده کنید. در این مطلب قصد داریم شما عزیزان را با انواع وب سایت های کاریابی رایگان آشنا کنیم، تا پایان با ما همراه باشید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

وب سایت استخدام و کاریابی جابینجا

تمامی افراد می ‌توانند از وب سایت استخدام و کاریابی استفاده کنند. به منظور دیدن آگهی های این وب سایت نیازی به ثبت نام نمی باشد. اما اگر قصد دارید برای آگهی ها رزومه خود را بفرستید ابتدا باید در این وب سایت ثبت نام کنید.

وب سایت جابینجا رزومه ساز می باشد که شما باید اطلاعات مهارت ها و سوابق تحصیلی خود را در آن وارد کنید. همچنین این سایت قابلیت بارگذاری رزومه را نیز دارد. فایلی که قصد دارید آن را آپلود کنید باید دارای اطلاعات رزومه شما همراه با نمونه کار، مدارک و… باشد.

به منظور ثبت نام در این وب سایت ابتدا بر روی گزینه ثبت نام کارجو کلیک نمایید. در مرحله بعدی از شما خواسته می‌شود که اطلاعات خود را وارد کنید. شما عزیزان می توانید با حساب کاربری گوگل یا لینکدین نیز وارد شوید. به منظور دریافت نتیجه بهتر رزومه خود را کامل پر کنید. پس از ثبت نام بر روی برگه رزومه ساز که در بالای صفحه قرار دارد کلیک نمایید.

در این قسمت دسته بندی های متفاوتی را می توانید ببینید. اطلاعاتی مانند مهارت های حرفه ای، سوابق تحصیلی، سابقه شغلی و.. را می توانید در رزومه خود قرار دهید. با این کار کارفرمایان به طور کامل می توانند توانایی های شما را بررسی نمایند.

سپس با توجه به علاقه مندی ها، مهارت ها و توانایی ها پیشنهادات شغلی را برای شما ارسال خواهند کرد. قابل ذکر است که شما قادر به مشاهده نمونه رزومه ها هستید تا بتوانید اطلاعات خود را به صورت صحیح وارد کنید. به منظور مشاهده مشاغل ابتدا وارد سایت شوید.

در صفحه اول به روز ترین آگهی ها و آگهی های فوری قابل مشاهده هستند. به منظور یافتن مشاغل بر روی سربرگ جستجوی مشاغل کلیک نمایید. سپس استان خود را انتخاب نمایید. در دسته بندی ها زمینه شغلی مورد نظر را بیابید شما می توانید. در بخش عنوان شغلی عبارت مورد نیاز خود را وارد کنید و در آخر دکمه جستجو را انتخاب کنید.

وب سایت استخدام و کاریابی کاربوم

وب سایت استخدام و کاریابی کاربوم

کاربوم یکی دیگر از انواع وب سایت استخدام و کاریابی می باشد. این سایت نیز برای کاربران خود قابلیت مشاهده آگهی ها را بدون ثبت نام فراهم کرده است. اما اگر می خواهید رزومه خود را ارسال کنید ابتدا باید در سایت ثبت نام نمایید.

در وب سایت کاربوم به منظور ثبت نام دکمه ورود/عضویت را انتخاب کنید و در مرحله بعدی اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. کنار این دکمه عبارت ساخت رزومه قرار گرفته است آن را انتخاب کرده و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید.

با انجام این کار نتایج بهتری خواهید گرفت و از شانس بیشتری برخوردار خواهید شد. در پایین صفحه آگهی ها بر اساس گروه شغلی شهر و نوع همکاری دسته بندی شده است و می توانید بر اساس درخواست خود هر کدام از دسته بندی ها را انتخاب نمایید.

به منظور فیلتر آگهی ها بر روی گزینه مشاهده همه فرصت های شغلی کلیک نمایید. سپس از صفحه باز شده می توانید فیلتر مورد نظر خود را اعمال کنید. پس از انجام این کار بر روی آگهی فیلتر شده کلیک نمایید و اطلاعات موجود را به صورت کامل مطالعه نمایید.

چنانچه شغل مناسب خود را پیدا کردید می توانید گزینه درخواست استخدام را انتخاب نمایید سپس رزومه خود را بفرستید و صبر کنید تا نتیجه درخواست شما از طریق ایمیل ارسال شود. این وب سایت به منظور شناخت علاقه مندی و توانایی های شغلی شما یک تست شخصیت شناسی طراحی کرده است.

به منظور استفاده از تست شخصیت شناسی برای گزینه محصولات کلیک نمایید و پس از آن بر روی گزینه شخصیت شناسی کلیک کنید. لازم به ذکر است به منظور استفاده از تست های موجود باید ابتدا آن را خریداری کنید.

سایت کاریابی ایران تلنت

سایت کاریابی ایران تلنت

به منظور مشاهده آگهی های موجود در وب سایت ایران تلنت نیازی به ثبت نام نمی باشد. اما به منظور ارسال رزومه باید در این سایت ثبت نام نمایید. به منظور این کار بر روی گزینه ورود کلیک کنید. در مرحله بعدی ورود کارجو را انتخاب نمایید.

سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید یا با استفاده از حساب کاربری گوگل یا لینکدین وارد شوید. پس از آن باید یک رزومه برای خود درست کنید. به منظور انجام این کار گزینه ساخت رزومه را انتخاب نمایید.

سپس اطلاعات مورد نیاز مانند مهارت، سوابق شغلی و… را به طور دقیق وارد نمایید. حالا در صفحه اول سایت مشاغل به صورت دسته بندی قابل مشاهده خواهد بود. همچنین می توانید بر روی گروه شغلی استان،؛ صنعت و رده سازمانی کلیک کرده و طبق آن ها آگهی ها را مشاهده نمایید.

به منظور اعمال فیلتر مورد نظر خود برای مشاهده همه موقعیت های شغلی کلیک کلیک کرده تا شغل مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید. بعد از آن در بخش فیلتر ها دسته بندی خود را انتخاب نمایید. قابل ذکر است که می‌ توانید با زدن تیک استخدام فوری آگهی های فوری را مشاهده کنید.

حالا اطلاعات آگهی های موجود را مشاهده کرده و در صورت تمایل بر روی ارسال رزومه کلیک نمایید. اگر می خواهید که هر چه زودتر و بهتر نتیجه بگیرید اکانت پریمیوم را خریداری کنید و رزومه را به صورت vip ارسال نمایید. برای خرید این اکانت سربرگ درباره پرمیوم را انتخاب کنید و اشتراک خود را بخرید.

سایت کاریابی آنلاین ایران استخدام

سایت کاریابی آنلاین ایران استخدام

در این سایت نیز مانند سایت های قبلی دیدن آگهی ها رایگان می باشد اما به منظور ارسال رزومه باید در سایت ایران استخدام ثبت نام نمایید. لازم به ذکر است که می توانید در این وب سایت اطلاعات مربوط به استخدام دولتی را نیز مشاهده کنید. به منظور ثبت نام در این سایت بر روی ورود کلیک کنید.

در مرحله بعدی عضویت کاربر را انتخاب نمایید. سپس اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید تا عضویت سایت برای شما انجام شود. به منظور یافتن مشاغل مورد نظر خود باید کادر هایی که در بالای صفحه قرار دارد را تکمیل نمایید.

پس از کامل کردن کادر ها بر روی جستجو کلیک نمایید. به منظور یافتن بهتر آگهی های مد نظر خود منوی سمت راست را تکمیل کنید تا فیلتر شما اعمال شود. بعد از آن از بین آگهی ها، آگهی مد نظرتان را انتخاب کرده و اطلاعات آن را به طور کامل مطالعه کنید.

در یک ردیف اطلاعات تماس قرار داده شده است. اگر شماره تماس و ایمیل قرار داده شده بود شما می توانید هم تماس بگیرید و هم رزومه خود را از طریق ایمیل ارسال نمایید. گاهی نیز شما تنها می ‌توانید رزومه خود را از طریق سایت بفرستید.

برای این کار باید گزینه ارسال رزومه را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که این در صورتی می باشد که شما اطلاعات خود را تکمیل کرده باشید و در بخش رزومه ساز رزومه خود را ساخته باشید. این وب سایت برای راحتی کاربران خود یک نرم‌افزار را طراحی کرده است. به منظور دانلود این نرم افزار به پایین سایت رفته و بر روی نرم افزار کلیک نمایید.

یافتن مشاغل در وب سایت ای استخدام

یافتن مشاغل در وب سایت ای استخدام

یکی دیگر از سایت های معتبر استخدام و کاریابی ای استخدام می باشد که دارای آگهی های شغلی متنوع است. این سایت نیز مانند دیگر سایت های ذکر شده برای ارسال رزومه باید در آن ثبت نام کنید.

به منظور ثبت نام بر روی گزینه ورود / ثبت نام کلیک نمایید و پس از آن گزینه ثبت نام را انتخاب کنید. در مرحله بعدی اطلاعات لازم را کامل کنید و در آخر بر روی دکمه ثبت نام کلیک نمایید.

برای ساخت رزومه گزینه رزومه ساز را انتخاب نمایید در این صورت خیلی راحت می توانید آگهی ها را پیدا کرده و با کارفرمایان در ارتباط باشید. به منظور مشاهده استخدام های دولتی و سراسری بر روی گزینه مد نظر کلیک نمایید. سپس صفحه جدید برای شما نمایان خواهد شد.

به منظور دیدن اطلاعات بر روی آگهی مد نظر خود کلیک نمایید. برای یافتن آگهی خود گزینه جستجوی آگهی استخدام را انتخاب کنید. با این کار صفحه جدیدی را مشاهده می کنید که می توانید فیلتر خود را برای یافتن آگهی‌های مورد نظر وارد کنید.

گزینه فیلتر ها را از منوی سمت راست انتخاب نمایید. در قسمت موقعیت شغلی دسته بندی ها شامل چند زیر مجموعه هستند. به منظور دیدن زیرمجموعه ‌ها فلش کنار نام آن را انتخاب کنید.

سپس شغل مورد نظر خود را انتخاب نمایید. با کلیک کردن بر روی آگهی می توانید اطلاعاتی مانند شماره تماس، موقعیت شغلی، ردیف‌ها را مشاهده نمایید.