استفاده از رنگ ها و تم ها در داخل وب سایت متناسب با کسب و کار و خدماتی که ارائه می دهید بسیار حائز اهمیت می باشد. داشتن تم و رنگ مناسب در یک پروژه طراحی سایت حرفه ای برای جذب مخاطبان وب سایت همچون دیگر شیوه ‌های به کارگیری موارد مهم در طراحی سایت نقش زیادی دارد. در صورتی که قصد دارید یک وب سایت شخصی راه اندازی کنید یا حتی طراحی وب سایت در زمینه کسب و کار خود ایجاد نمایید ، رنگی را انتخاب کنید که معرف کسب و کارتان باشد و به طور قوی و مؤثر با مخاطبان ارتباط برقرار کند. به خاطر داشته باشید در نگاه اول طیف رنگی مخاطب را به وب سایت جذب و زمان ماندگاری آن را در سایت مشخص خواهد نمود. در این مقاله از سایت برتر قصد داریم بهترین تم رنگی در طراحی سایت را متناسب با وب سایتی که ایجاد می کنید به شما معرفی نماییم ، پس در ادامه ما را همراهی نمایید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

تأثیر رنگ ها و انتخاب بهترین تم رنگی در طراحی سایت

رنگ نه تنها بر جذب مخاطبان تأثیر دارد بلکه بر رتبه سئو وب سایت تان نیز اثر بخش بوده و بهبود آن کمک می نماید. در وب سایت هایی که از تم های رنگی مختلف استفاده می‌کند باید رنگ هایی را به کار گیرند که در عین حال مکمل و متعادل باشد. به گونه‌ ای که رنگ های سرد و گرم در کنار یکدیگر باشند و نمای درخشان و جذابی را برای سایت به وجود آورد.

رنگ هایی نظیر آبی فیروزه ای ، صورتی روشن و آبی روشن ، نارنجی روشن از دسته رنگ هایی است که با قرارگیری در کنار یکدیگر نمای زیبایی به سایتتان خواهد داد. در تصویر زیر با توجه نام رنگ ‌هایی که ذکر نمودیم کد هر یک را نیز در داخل رنگ مورد نظر مشخص کرده ایم تا به راحتی بتوانید با قرار دادن کد آن را در رنگ طراحی سایت تان اعمال کنید.

طیف رنگی خنک و آرامش بهترین تک رنگی در طراحی سایت

در واقع انتخاب این تم های رنگی به عنوان بهترین تم رنگی در طراحی سایت حرفه ای و همچنین راه اندازی وب سایت های شخصی ، آموزشی ، آموزشگاه زبان یا طراحی سایت مخصوص کودکان گزینه مناسبی است.

طیف های رنگی زمین و طبیعت ، این دسته از رنگ ها که آن را رنگ های طبیعت و زمین می نامند مورد استقبال زیادی از طرف طراحان سایت داشته است. این رنگ ها شامل خاکستری تیره و روشن ، قهوه ای روشن ، سبز روشن ، صورتی مایل به خاکستری را می گویند که بیشتر برای طراحی وب سایت املاک ، طراحی سایت نیازمندی ها و طراحی سایت صنعتی طیف رنگی موجود در زمین و طبیعت مناسب است که در پایین کد هر یک از رنگ ها را داخل آن قید نموده ایم.‌

طیف های رنگی زمین و طبیعت بهتربن تم رنگی در طراحی سایت

مقاله پیشنهادی : بلوک های رنگی در طراحی سایت

بهترین تم رنگی در طراحی سایت آگهی و شرکتی

طیف رنگی خنک و آرامش بخش شامل رنگ هایی که با کد آن در تصویر زیر مشاهده می کنید جزء پرمخاطب ترین و بهترین تم رنگی در طراحی سایت آگهی ها و نیازمندی ها وب سایت خبری طراحی سایت مجله سرگرمی و صنعتی می باشند.

بهترین تم رنگی در طراحی سایت آگهی و شرکتی

همچنین بیشتر پروژه های طراحی سایت حرفه ای از رنگ های روشن و آرامش بخش استفاده می نماید این رنگ ها همانگونه که در تصویر بالا مشاهده می کنید که شامل رنگ هایی با تناژ سبز و آبی همچون سبز روشن ، آبی روشن ، آبی دریایی ، سبز-آبی ، آبی تیره و خاکستری روشن است که در رده رنگ های خنک آرامش بخش قرار می گیرند.

در مقابل طیف رنگی گرم انرژی و جذابیت خاصی را برای مخاطبان ساعت القا می کند این طرح های رنگی شامل رنگ نارنجی ، قرمز ، قهوه ای ، بنفش و … می باشد و بیشتر برای طراحی وب سایت های شرکتی ، رستوران ، املاک ، مواد غذایی و نوشیدنی مناسب تر است.

طیف رنگی گرم بهترین تک رنگی در ایجاد سایت

رنگهای در وبسایت با طیف رنگی خاص همچون رنگ مشکی که معمولاً در پوشش بسیاری از افراد به کار می رود و نسبت به دیگر رنگ ها در ایجاد یک تیپ و استایل خاص نقش مهمی دارد اما در طراحی سایت های حرفه ای به مراتب کمتر از رنگ های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

در واقع برای اجرای رنگ های تند و تیز روی یک صفحه تیره رنگ از رنگ قهوه ای و مشکی استفاده می شود و بیشتر برای طراحی سایت های هنری ، شخصی و طراحی سایت شرکتی به صورت چند زبانه اجرا می گردد.

ناگفته نماند که انتخاب بهترین تم رنگی و همچنین تغییر میزان روشنایی و تاریکی رنگ ها به مراتب بر روی سئو سایت تأثیر گذار خواهد بود. کد طیف های رنگی تیره و تند را در تصویر پایین ذکر نموده ایم.

طیف رنگی تند و تیره بهترین تم رنگی وب سایت

مقاله پیشنهادی : اینفوگرافیک در طراحی سایت

ضرورت انتخاب رنگ متناسب با وبسایت

با توضیحاتی که تاکنون داده‌ایم بیشتر با به کارگیری رنگ های مناسب با طیف رنگی مختلف برای هر وب سایتی آشنا شده‌اید و اهمیت آن را می دانیم. در واقع اصول انتخاب تم رنگی در طراحی سایت های مختلف از جمله اقداماتی است که در گام نخست در وب سایت پیاده سازی می شود. بعد از آن کد نویسی های ویژه ای برای طراحی سایت و انتخاب رنگ مناسب به گونه‌ای که فعالیت وبسایت را نزد کاربران معرفی کند مهم است.

در شرکت طراحی سایت برتر با استفاده از کادری مجرب ، موفق به اجرای پروژه های طراحی سایت به سطح حرفه ای و کاربر پسند شده که نمونه وب سایت ها را در سربرگ نمونه کار ها می توان مشاهده نمایید. به طور کلی اگر بخواهیم زیباترین تم های رنگی برای راه اندازی وب سایت حرفه ای متناسب با کسب و کارتان را معرفی نمایید. رنگ هایی با کد رنگی زیر جزء بهترین رنگ ها برای سایت می باشد.

سایر تم های رنگی که به صورت ترکیبی از رنگ های تیره و روشن ، مکمل یا مخالف می تواند نمایش جذابی به وب سایت دهد و به این گونه رنگ ها رنگ های خلاقانه و هنری می گویند. از این نوع طیف رنگ های هنری برای طراحی وب سایت های مختلف همچون طراحی سایت خبری ، سرگرمی و تفریحی ، رستوران ، طراحی سایت کودکان ، طراحی سایت شخصی و هنری می توان استفاده نمود و نمونه ای از بهترین رنگ های خلاقانه و هنری شامل کدهای رنگی زیر در تصویر می باشد.

بهترین تم رنگی طراحی سایت شخصی و هنری

کلام آخر

امیدواریم توانسته باشیم تا به اطلاعات تان در رابطه با انتخاب بهترین تم رنگی در میان طیف های رنگی مختلف افزوده باشیم تا از این طریق راحت تر بتوانید به مشتریان خود در انتخاب رنگ مناسب با کسب و کار جهت راه اندازی وب سایت کمک و مشاوره دهید. تیم مشاوره سایت برتر از مشاورین مجرب و با تجربه در این زمینه با مشاوره تخصصی شما را در این امر یاری خواهند نمود. از شماره تلفن های درج شده در صفحه تماس با ما وب سایت می ‌توانید به صورت تلفنی با شرکت طراحی سایت برتر و کارشناسان مجرب آن ارتباط برقرار نمایید.