شبکه اجتماعی محبوب و پر قدرت توییتر با اینکه در کشور ما فیلتر می باشد و دسترسی به آن بسیار سخت است اما به قدری پر طرفدار است که بسیاری از کاربران ایرانی ، سیاستمداران و هنرمندان در آن اکانت دارند و اکثر افراد جهت معرفی کمپین های تبلیغاتی در این فضا فعالیت می کنند. بازاریابی در توییتر در زمینه یک کسب و کاری که در آن فعال هستید به ‌عنوان یک کمپین تبلیغاتی موفق به حساب خواهد آمد و می توانید با طراحی وب سایت و قرار دادن شبکه های اجتماعی پر طرفدار همچون توییتر در آن محصولات و خدمات خود را در این فضا به کاربران نیز معرفی نمایید. در صورتی که هنوز حساب توییتری ندارید برای کسب و کارتان یک حساب کاربری بسازید و تبلیغات خود را آغاز کنید. در این مقاله از سایت برتر در رابطه با مزایای بازاریابی در شبکه اجتماعی توییتر و نحوه فعالیت در آن به طور مفصل صحبت خواهیم نمود در ادامه با ما همراه باشید.

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

مزیت های بازاریابی در توییتر

پیش از آنکه در رابطه با چگونگی فعالیت در شبکه اجتماعی توییتر برای معرفی کسب و کار و تبلیغات صحبت نماییم ابتدا بهتر است در مورد مزایای بازاریابی در این فضا صحبت کنیم تا با رسیدن به نتیجه مطلوب برای آغاز کسب و کار خود گامی محکم و با اطمینان بیشتر بردارید.

از طریق توییتر می ‌توانید به اطلاعات تازه و مورد علاقه تان در سراسر دنیا دست ‌یابید ، از این رو با شناختن علایق کاربران در این فضا به نحو احسن فعالیت کنید.

بهره‌ مندی از توییتر به عنوان یک پلتفرم اجتماعی جذاب در طول سال‌های اخیر دستخوش تغییرات زیادی شده است و همواره جهت جذب کاربران بیشتر به توسعه جذابیت های آن پرداخته شده است.

با این حال بسیاری از افراد در رابطه با ارزش واقعی توییتر برای کسب و کار اطلاع ندارند. از مهمترین مزیت های بازاریابی در توییتر امکان تولید محتوای متنی کوتاه و اطلاع رسانی آن به مخاطب هدف می باشد.

مزیت های بازاریابی در توییتر

علاوه بر این شما احتیاجی به سرمایه گذاری هنگفت برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی نخواهید داشت و تنها کافی است یک اکانت رسمی ایجاد نمایید و محتوای متنی خود را تا حداکثر 280 کاراکتر بارگذاری کنید.

در واقع زیاد بودن کاراکترهای محتوا در توییتر جالب نیست و تلاش توییتر نیز ایجاد تولید محتوای جذاب در حجم کم توسط کاربران می باشد. علاوه بر این با محتوای سنگین و زیاد امکان جلب نظر مخاطب هدف وجود نخواهد داشت.

صاحبان کسب و کار با بازنشر محتوای مربوط به وب سایت رسمی برند خود در فضای توییتر می ‌توانند در افزایش بازدید سایت خود تأثیر زیادی بگذارند پس تولید محتوا در زمینه معرفی برند خدمات و محصولات خود را در این فضا فراموش نکنید.

مقاله پیشنهادی : اینفلوئنسر مارکتینگ

چگونگی بازاریابی در توییتر

برای آن دسته از افرادی که تا به حال هیچ گونه حساب کاربری در توییتر به دلیل محدودیت‌ هایی همچون فیلترینگ نداشته ‌اند ابتدا در رابطه با نحوه ایجاد حساب کاربری و سپس فعالیت در آن برای کمپین تبلیغاتی و مارکتینگ صحبت خواهیم نمود.

اولین گام در راستای مؤثرترین بازاریابی در توییتر مطمئن شدن از ایجاد حساب رسمی برای برندتان است. در واقع اکانت تان می بایست دارای نام کاربری برندتان در کنار لوگوی اصلی باشد در غیر این صورت امکان یک تأثیرگذاری مناسب بر روی مخاطب هدف فراهم نخواهد شد.

برای  شروع فعالیت خود می بایست ثبت نام کنید و یک حساب کاربری برای خودتان داشته باشید. برای این کار تنها کافیست یک آدرس ایمیل برای خود درست کنید.

پس از آن که با مقدمات اولیه برای ثبت نام موفق به ایجاد یک حساب کاربری در توییتر شدید گام بعدی فعالیت و همچنین ایجاد هیجان در متن توییت ها می باشد. بدین منظور از آنجا که فضای توییتر بسیار خودمانی است از نوشتن متن به صورت کاملاً ادبی یا بیش از حد رسمی بپرهیزید و برای جلب نظر مخاطب هدف از الگوی محاوره دوستانه استفاده نمایید.

چگونگی بازاریابی در توییتر

نکته بعدی به کار گیری از طیف رنگی برندتان در تصویر پس زمینه حساب رسمی توییتر تان می باشد. این عمل نقش بسزایی در جلب نظر مخاطب هدف دارد و امروزه دیگر هر برندی بر حسب ویژگی ها و ماهیت دارای بعضی طیف های رنگی اصلی است.

به کارگیری چنین طیف هایی نقش بسزایی در بهبود فعالیت برندتان جهت جذب مخاطب هدف خواهد داشت. همچنین برای ایجاد یک رابطه دوستانه و صمیمی با مخاطب هدف بازنشر محتوای مربوط به صفحات شخصی کارمندان یا مدیران شرکت نقش مؤثری خواهد داشت. برای این کار به طور مداوم با هشتگ های مخصوص اقدام به باز نشر محتوای مربوط به کارمندان کنید.

مقاله پیشنهادی : تأثیر بازاریابی ربایشی در کسب و کار

تأثیر بازاریابی در توییتر بر وب سایت

اولین اقدامی که برای اشتراک گذاری مقالات و محتوا در توییتر از طریق وب سایت باید انجام دهید این است که اگر وب سایت تان در زمینه فروش محصولات می باشد لینک محصولات جدید را توییت کنید و مقالات جذاب سایت تان را با دیگران در این فضا به اشتراک بگذارید.

جالب است بدانید که لینک ها به عنوان کاراکتر محسوب نمی شوند پس بدون هیچ گونه نگرانی می توانید لینک مطلب را قرار دهید. عمل لینک گذاری در توییتر باعث افزایش بازدید سایت تان خواهد شد. از طرفی اگر محتوای ویدیویی دارید که زمان آن زیاد نیست یعنی نزدیک به سه دقیقه است می‌ت وانید تنها لینک ویدیو را توییت کنید.

همانگونه که در اپلیکیشن اینستاگرام اینفلوئنسر هایی را دنبال می کنید یا حداقل تعدادی از آنها را می شناسید در توییتر نیز اشخاصی هستند که معروف بوده و برای کمپانی ها و شرکت های مختلف تبلیغات می کنند. به گونه ‌ای که اینفلوئنسر های توییتری با کوت کردن توییتر شما کاری می کنند تا توییت تان چندین برابر بازدید داشته باشد. ناگفته نماند که اینفلوئنسرها برای اینکار مبلغ قابل توجهی از شما دریافت خواهند کرد.

با قرار دادن لینک و آیکون توییتر در وب سایتتان می ‌توانید بازدید سایت و رتبه تان را بالا ببرید. توجه کنید که توییت های ویدیویی یا تصویری حدود سه برابر بیشتر از محتوای متنی کلیک می خورد به همین علت پیشنهاد می شود با استفاده از توییتر آنالیتیکس می توانید تولید محتوای جذاب تری داشته باشید و با کلیک کاربران بر روی محتوای جذاب در وبسایت خود نیز جهت ارتقاء محتوای محبوب تلاش خواهید کرد و همواره تمرکزتان را بر روی آن ها خواهید گذاشت.

نتیجه گیری

به طور کلی اگر از توییتر به طور صحیح استفاده کنید می توانید از آن نتایج مطلوب و مثبتی کسب نمایید. تنها کافیست تمامی موارد گفته شده را رعایت کنید و تا میتوانید در این فضا فعال باشید و حداقل روزانه دو توییت ایجاد کنید تا از این طریق با کاربران به طور منظم در تعامل باشید. توجه داشته باشید که جهت ایجاد پروفایل از یک ایمیل و رمز درست استفاده کنید و اطلاعات تان را به طور کامل و صحیح وارد نمایید. با رعایت تمامی نکات ذکر شده به گرفتن تیک آبی در توییتر نزدیک می شوید و از این طریق می توانید به بهبود و افزایش بازدید و وب سایت تا نیز کمک نمایید.

قابل توجه کاربران و خوانندگان سایت برتر ، برای راه اندازی وب سایت ، خدمات پشتیبانی ، سئو و بهینه سازی وب سایت ، ایجاد تولید محتوا مفید و تخصصی پشتیبانی از شبکه های اجتماعی و ایجاد یک کسب و کار موفق در اینترنت با تیم مجرب و حرفه ای سایت برتر از طریق صفحه تماس با ما تماس تلفنی برقرار نمایید. قبل از هر اقدامی از مشاوره رایگان مشاورین سایت برتر بهره مند شوید و وقت خود را بر روی محتوای بیشتر کلیک خورده و جذاب بگذارید.