امروزه در دنیای وب کارهای بسیاری همچون سرگرمی و کسب و کار ها انجام می شود. شبکه های مختلفی برای هدف های مختلف ایجاد شده است. لینکدین که یک شبکه برای کسب و کار ها است که به شما برای گسترش کسب و کارتان کمک می کند. اگر شما از وبسایت برای کسب و کار خود استفاده می کنید، بهتر است لینک این شبکه را در سایت خود قرار دهید تا با این کار به کسب و کار خود رونق دهید. در این مقاله با نحوه اضافه کردن دکمه اشتراک گذاری لینکدین در وردپرس آشنا خواهید شد. لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

آموزش اضافه کردن دکمه اشتراک گذاری لینکدین در وردپرس

این کار بسیار ساده است و شما با استفاده از افزونه های مختلفی که برای این کار وجود دارد می توانید وبسیات وردپرسی خود را به حساب لینکدین خود لینک دهید. برای این منظور پس از نصب LinkedIn Share Plugin وارد صفحه آن شوید و زبان وبسایت و همچنین استایل دکمه ای که قرار است به عنوان لینک استفاده شود را تعیین کنید.

نکته قابل توجه این است که فیلد URL را خالی بگذارید، چون این دکمه به صورت اتوماتیک آدرس صفحه را دریافت می کند. با کلیک بر روی دکمه Get Code کد دکمه اشتراک گذاری لینکدین را دریافت و کپی کنید. حالا در مرحله بعد باید دکمه رسمی را به سایت خود اضافه کنید.

علت اضافه کردن دکمه اشتراک گذاری لینکدین در وردپرس

برای اضافه کردن دکمه اشتراک لینکدین، درون فایل functions.php قالب مورد استفاده و قبل از محتوای پست های خود کد زیر را اضافه و ذخیره کنید.

function wpb_linkedin_share_before($content) { 
// Share code you copied from LinkedIn goes here
$sharecode .= '<script src="//platform.linkedin.com/in.js" type="text/javascript"> lang: en_US</script>
<script type="IN/Share" data-counter="top"></script>'; 
$newcontent = $sharecode .$content; 
return $newcontent; 
} 
add_filter('the_content', 'wpb_linkedin_share_before');

محل قرار گیری این دکمه در سایت شما به صورت دلخواه می تواند بالا یا پایین باشد. این کد برای گذاشتن دکمه در بالا بود ولی اگر قصد دارید دکمه اشتراک گذاری را بعد از محتوا نمایش دهید قطعه کد زیر را به آن اضافه کنید:

function wpb_linkedin_share_after($content) { 
$sharecode .= '<script src="//platform.linkedin.com/in.js" type="text/javascript"> lang: en_US</script>
<script type="IN/Share" data-counter="top"></script>'; 
$newcontent = $content . $sharecode; 
return $newcontent; 
} 
add_filter('the_content', 'wpb_linkedin_share_after');

به این ترتیب شما نحوه اضافه کردن دکمه اشتراک گذاری لینکدین در وردپرس را یاد گرفته اید.

 

مقاله پیشنهادی : لینکدین

علت اضافه کردن دکمه اشتراک گذاری لینکدین در وردپرس

اگر از لینکدین برای کسب و کار خود استفاده نمایید باعث می شود که در هر زمینه ای که فعالیت می کنید، تجارت شما گسترش یابد و تعداد زیادی از افراد از طریق لینکدین به سایت شما سر بزنند و از محتوای صفحات آن بازدید کنند.

این شبکه برخلاف دیگر شبکه ها کاملا حرفه ای و کاری می باشد، شما با بیان فعالیت کاری خود در این شبکه می توانید با افراد در حرفه های مختلف کاری با هم تعامل داشته باشید. به خصوص افرادی که در زمینه کاری شما فعالیت دارند نیز با شما آشنا می شوند و با یکدیگر تعاملات خوبی را می توانید داشته باشید.

این کار باعث افزایش اعتبار سایت شما می شود و هرچه تعداد بازدید کنندگان سایت افزایش یابد موتورهای جستجو به سایت شما رتبه بهتری خواهند داد. همچنین شما می توانید قطعه کدی را که در صفحه افزونه اشتراک گذاری لینکدین کپی کرده اید را در پیشخوان وردپرس و در قسمت نمایش، ابزارک ها و گزینه custom html قرار داده و ذخیره کنید.

حال می توانید دکمه لیندکدین را در سایدبار سایت خود مشاهده نمایید. اگر شما با نحوه اضافه کردن دکمه اشتراک گذاری لینکدین در وردپرس آشنا شوید می توانید مهارت ها، توانایی ها و تجربیات خود را در قسمت پروفایل خود قرار داده و در اختیار دیگر کاربران این شبکه قرار دهید تا به راحتی با افرادی که در مهارت شما مشغول به کار هستند را پیدا کنید.

به یاد داشته باشید پر کردن این اطلاعات کمک زیادی در زمینه کاری به شما خواهد کرد. پس سعی کنید یک رزومه خوب و با ارزش محتوایی بالا در این قسمت قرار دهید. تا با آشنا شدن با افراد دیگر یک فرصت خوب هم برای شما و هم برای وبسایتتان فراهم شود تا کسب و کار خود را پیشرفت دهید.

نتیجه گیری

با توجه به این که قرار دادن دکمه اشتراک گذاری لینکدین در سایت می تواند منجر به افزایش بازدید سایت شما شود و نرخ رتبه سایت شما از نظر موتورهای جستجو بالا رود. در این مطلب ما سعی کردیم نحوه اضافه کردن دکمه اشتراک گذاری لینکدین در وردپرس را به شما عزیزان آموزش دهیم که از طریق نصب یک افزونه و به کار بردن چند خط کد نویسی درfunctions.php در قالب مورد استفاده انجام می شود. همچنین به مزایای استفاده از این دکمه اشاره شد که می تواند برای کسب و کارها بسیار مفید و با ارزش باشد و با دیگر همکاران در هر زمینه ای در سراسر جهان آشنا شوید.