بسیاری از وب سایت های خدماتی، فروشگاهی و شرکتی پس از طراحی سایت خود برای بارگذاری مطالب و تصاویر در سیستم مدیریت محتوای وردپرس تمایل دارند تا آن را برای فعالان شبکه های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارند. از آنجایی که تلگرام و اینستاگرام جزء شبکه های اجتماعی محبوب به حساب می آید و تعداد زیادی از کاربران ایرانی در آن عضویت دارند. با اشتراک گذاری مطالب و پست ها در آن ها وبسایت تان بازدهی بهتری خواهد داشت. پس در صورتی که بخواهید به معرفی کسب و کار خود در شبکه اجتماعی تلگرام ‌بپردازید و شاهد ترافیک ورودی سایت اینترنتی تان باشید این مقاله از سایت برتر که در رابطه با اشتراک گذاری مطالب وردپرس در تلگرام است را حتماً تا انتها مورد مطالعه قرار دهید پس با ما همراه باشید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

اهمیت اشتراک گذاری مطالب وردپرس در تلگرام

وجود تعداد زیادی از کاربران ایرانی در پیام رسان تلگرام باعث شده است تا حتی با فیلترینگ آن بسیاری از کسب و کارها همواره فعالیت خود را ادامه دهند و کاربران نیز به عضویت در کانال های تلگرامی مختلف دربیایند. توجه داشته باشید که حداقل ۸۰ درصد از کاربران سایت تان بر روی موبایل یا کامپیوتر خود تلگرام نصب می کنند و روزانه کانال ‌های مختلفی را در تلگرام میبیند. اگر در دنیای گسترده وب صاحب سایتی اینترنتی هستید باید این فرصت را غنیمت بدانید و از طریق راه اندازی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس از دیگر رقبای خود عقب نمانید.

در واقع با ایجاد یک دکمه در سایت جهت اشتراک گذاری مطالب وردپرس در تلگرام این امکان را به کاربر می دهید تا هنگامی که در صفحه وب سایت تان در حال مرور کردن مطالب یا مقاله ای است بتواند آن را با افراد دیگر و دوستان خود به اشتراک بگذارد. البته افزونه های زیادی وجود دارد که در این راستا به شما کمک می کنند و از طریق آنها میتوانید تلگرام را بر روی وب سایت خود جهت اشتراک گذاری پیاده سازی نمایید. برخی از این افزونه ها رایگان و برخی دیگر نیز هزینه هایی را برای شما به همراه خواهد داشت.

مقاله پیشنهادی : راهنمای کسب درآمد از اینترنت در خانه

نحوه اشتراک گذاری مطالب وردپرس در تلگرام

همانگونه که در بالا به آن اشاره نمودیم برای آنکه که کاربران بتوانند از طریق وب‌ سایت مطالب مورد علاقه خود را با دوستان و دیگر افراد به اشتراک بگذارند احتیاج است تا یک دکمه اشتراک گذاری در تلگرام به وب سایت خود اضافه نمایند. برای این کار به قالب سایت خود مراجعه کنید و از طریق کد پایین که در اختیارتان قرار داده ایم در قسمت فایل Single.php  و پس از آن The_contet قرار دهیم.

tg://msg?text=سلام این نوشته را حتما بخون <?php the_permalink(); ?>

این آدرس را بر روی هر لینک یا عکسی که بگذارید به آسانی با کلیک بر روی آن کاربر تان می‌تواند مطلب شما را با ذکر آدرس در تلگرام خود منتشر کند. برای نمونه می ‌توانید این لینک را به یک متن دهید که به صورت زیر می باشد:

<a href=”tg://msg?text=سلام این نوشته را حتما بخون <?php the_permalink(); ?>”>

برای اشتراک گذاری در تلگرام کلیک کنید</a>ز

به همین آسانی کاربر با کلیک کردن بر روی متن” برای اشتراک گذاری در تلگرام کلیک کنید” می تواند وارد شبکه اجتماعی تلگرام شده و با انتخاب یکی از کانال ها، مخاطبین یا گروه ها مطلب موجود در وب سایت را در آنجا به اشتراک بگذارد.

نکته قابل توجه اینکه کدهای بالا بر روی تلگرام ورژن موبایل به خوبی عمل میکند اما جهت انتشار در تلگرام نسخه کامپیوتر باید از کد زیر استفاده نمایید.

<a href=”https://telegram.me/share/url?url=<?php the_permalink(); ?>”>اشتراک در تلگرام</a>

بعد از این که که تمامی کدها و موارد بالا را وارد و انجام دادید در واقع به آسانی توانسته اید دکمه اشتراک گذاری مطالب سایت در تلگرام را به قابلیت ‌های وبسایت خود بیافزایید. در واقع شما با طی نمودن همین چند مرحله بسیار ساده در سریع ترین زمانی که به ذهنتان می رسد این امکان را به کاربر تان داده اید که که بتواند پست های وبسایت را با دوستان خود یا دیگر افراد به اشتراک بگذارند. در صورتی که قابلیت اشتراک گذاری مطالب وردپرس در تلگرام را به سایت خود بیافزایید می توانید در عرض زمان کم شاهد این باشید که ترافیک وب سایت تان چند برابر شده و کسب و کار کارتان رونق تازه‌ای به خود خواهد گرفت.

یک پیشنهاد

به عنوان یک تجربه شخصی و فعالیت در این حوزه پیشنهاد می‌کنیم تا همواره پستهایی را به طور روزانه در تلگرام و اینستاگرام به اشتراک بگذارید تا از این طریق هم کاربران وبسایت و هم اعضای شبکه‌های اجتماعی فعال کسب و کارتان بدانند که شما در حوزه کاری خود همواره فعالیت دارید تا با رضایتمندی بیشتر کالا یا خدمات شما را به دیگر شرکت ها و افراد فعال در این حوزه ترجیح دهند.