از آنجا که شبکه‌های اجتماعی درصد بسیار زیادی از کار و زندگی افراد را به خود اختصاص داده مردم در سراسر جهان از طریق پیام رسان های مختلف با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. شبکه های اجتماعی که برای فعالیت در ایران جهت کسب درآمد و ارتباط و همچنین اشتراک‌گذاری فیلم، عکس و فایل انجام می‌گیرد شامل تلگرام، اینستاگرام و واتساپ می باشد. به سبب همین امر در صورتی که میخواهید پست های وبسایت خود را در یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار همچون واتساپ به کاربران نشان دهید می توانید از طریق شیوه های ارائه شده زیر به ارسال مطالب وب سایت به واتساپ اقدام نمایید. در رابطه با اهمیت این کار صحبت خواهیم نمود تا انتهای این مقاله از برتر رایانه با ما همراه باشید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

اهمیت ارسال مطالب وب سایت به واتساپ

بسیاری از ما از میزان مهم بودن اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی مطلع هستیم و ممکن است برای مان اتفاق بیفتد که با مشاهده یک پست در شبکه‌های اجتماعی تحت تأثیر قرار بگیریم و بخواهیم به سایت اصلی آن پست مراجعه نماییم. در واقع شبکه‌ های اجتماعی این پتانسیل را دارند که پست های گوناگون را در ذهن افراد ماندگار کنند.

علاوه بر جامعه شبکه ‌های اجتماعی جز عظیم‌ترین جوامع است که برای رشد و توسعه کسب و کار می توان از آن استفاده کرد و به علت بالا بودن اعضا توانسته به یک عنصر تأثیرگذار تبدیل شود که می توانید کسب و کارتان را با کمترین هزینه به تعداد افراد بالایی بشناسانید. در این میان واتساپ یکی از پیام رسان هایی است که شما می توانید برای رشد کسب و کار خود از آن بهره زیادی ببرید و تعداد زیادی از آنها را به کسب و کارتان جذب کنید. به این صورت که با ارسال مطالب وب سایت به واتساپ در حوزه کسب و کارتان موجب می شود تا کارتان پیشرفت زیادی داشته باشد و از طرفی درآمدتان چند برابر شود.

مقاله پیشنهادی : پرکاربردترین شبکه های اجتماعی کدامند؟

نحوه اشتراک گذاری یا ارسال مطالب وب سایت به واتساپ

واتساپ به عنوان یکی از برترین پیام رسان در جهان امروزه مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می‌گیرد. در صورتی که بخواهید از طریق وبسایت افراد بیشتری را با کسب و کار خود آشنا کنید می توانید یک دکمه ارسال مطالب وب سایت به واتساپ در مقاله یا وبلاگ خود بیافزایید. این کار بسیار آسان است و از این طریق مطالب سایت به واتساپ فرستاده می شود. لازم به ذکر است که برای انجام این کار شما به هیچ افزونه ای احتیاج ندارید و تنها با کپی پیست کردن یک کد به هدف خود برسید و این امکان را به سایت خود اضافه کنید و تلاش کنید تا مقالات کاربرپسند و جذاب تان را در پیام رسان واتساپ بفرستید و از نقاط مختلف برای وبسایت بازدید کننده جذب کنید.

براب اشتراک گذاری مطالب وب سایت در واتساپ فقط کافیست لینک پایین را در انتهای متن مقالات و پستهای خود بیافزایید.

whatsapp://send?text=<?php the_permalink(); ?>

 همچنین می توانید با کد html به سادگی لینک بالا را بر روی یک متن قرار دهید.

<a href=”whatsapp://send?text=<?php the_permalink(); ?>”>ارسال در واتس آپ</a>

در صورتی که کد بالا را در فایل Single.php قالب سایت بعد از The_content بگذارید متن ارسال در واتساپ پس از محتوای پست شما نمایش داده خواهد شد. در نتیجه وقتی کاربر بر روی لینک کلیک کند وارد پیام رسان واتساپ شده و می تواند از آنجا انتخاب کند که این لینک برای چه شخص یا گروهی ارسال شود به همین آسانی.

نتیجه گیری

با توجه به مواردی که برای ارسال و اشتراک گذاری مطالب وب سایت به واتساپ گفتیم بهتر است برای کسب و کارتان هر یک از شبکه های اجتماعی پر طرفدار که برای توسعه کسب و کار نیاز است را ایجاد نمایید تا از این طریق علاوه بر وب سایت بتوانید از طریق شبکه‌های اجتماعی به سود قابل توجهی از فروش محصولات و خدمات خود برسید. برای راه اندازی وب سایت و همچنین ایجاد شبکه های اجتماعی با بازدهی بالا میتوانید با تیم مجرب برتر رایانه همکاری نمایید و پس از مشاوره با کمترین هزینه تمامی این موارد را برای ایجاد یک کسب و کار اینترنتی موفق پیاده سازی نمایید.