برای طراحی وبلاگ تجاری و توسعه آن باید قوانینی را رعایت کنید تا این وبلاگ بتواند نقش مؤثرتری در توسعه کسب و کار آنلاین شما داشته باشد. در این مقاله نکات مهمی برای ایجاد یک وبلاگ تجاری را به شما نشان می دهیم. وبلاگ نویسی برای موفقیت بلندمدت استراتژی بازاریابی کسب و کار و شهرت شما ضروری است. دانستن اینکه چگونه یک وبلاگ راه اندازی کنید می تواند گیج کننده باشد و باعث شود بسیاری از افراد به صفحات خالی نگاه کنند. اگر به تازگی یک وبلاگ کسب و کار کوچک راه اندازی کرده اید اما نمی دانید در مرحله بعد چه کاری انجام دهید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

تعیین اهداف اصلی با زمان و بودجه

حفظ و توسعه وبلاگ شما یک کار وقت گیر است، قبل از شروع، برنامه ریزی کنید که چقدر زمان می توانید برای تهیه محتوا و بازاریابی برای یک هفته صرف کنید. نسبت به محتوا، صرف یک یا سه ساعت برای هر پست زمان استاندارد است. تخصیص مقدار مناسب پول هنگام راه‌اندازی یک وبلاگ تأثیر زیادی بر موفقیت بلند مدت شما دارد و علاوه بر سرمایه‌گذاری در زمان، ممکن است بخواهید برای موارد زیر نیز بودجه اختصاص دهید:

پلتفرم های تبلیغاتی و فضای مجازی
پلاگین ها و سایر ویژگی های وبلاگ شما
قیمت گذاری برای ایجاد محتوای خاص برای وبلاگ شما، مانند پادکست های ویدیویی و صوتی
هزینه های بازاریابی برای روزنامه ها و سایر ابزارهای تبلیغاتی
بازدیدکنندگان وب سایت اگر وب سایت شما قابلیت افزونه ندارد 

هنگامی که هدف وبلاگ خود را مشخص می کنید، به خاطر داشته باشید که می خواهید وب سایت شما چگونه باشد. راه های زیادی برای استفاده از وبلاگ وجود دارد، بنابراین از خود بپرسید: آیا از آن به عنوان یک ابزار بازاریابی دیجیتال، یک ابزار ارتباطی، یک خبرنامه، برای تولید سرنخ، به عنوان یک وب سایت اصلی برای یک تجارت، صفحه فرود یا سرنخ استفاده می شود؟ . برای بهبود اعتبار تجاری، آیا باید از آن استفاده کنم؟ چه بخواهید وبلاگ شما یک یا ترکیبی از این عملکردها را انجام دهد، مهم این است که بدانید چگونه از آنها برای رشد کسب و کار کوچک خود استفاده کنید.

ارزیابی بلاگ های رقبا و مشخص کردن اهداف

راه اندازی کسب و کار شما چیزی است که شما را از سایر مشاغل در این صنعت متمایز می کند، و تجزیه و تحلیل وبلاگ های رقبا راهی عالی برای اطمینان از منحصر به فرد بودن برنامه شما و همچنین هر محتوایی است که ایجاد می کنید. درک بهتر استراتژی های رقبا، درک موارد زیر است:

ارتباط با مشتری
قالب و سبک محتوا
طراحی سایت و تجربه کاربری
کلمات کلیدی هدف
موضوعات گنجانده شده است


SEMrush ابزاری عالی است که به شما کمک می‌ کند در محدوده وسیعی از رتبه‌بندی‌های جستجوی رقبای خود تحقیق کنید. Semrash به کاربران این امکان را می دهد که بدانند کدام صفحات رقابتی رتبه بالایی دارند و از چه ابزارهایی برای دریافت ترافیک بیشتر استفاده می کنند.

این ابزار به شما کمک می کند کلمات کلیدی خود را بهبود بخشید و می توانید کلمات کلیدی خاصی را در محتوای خود هدف قرار دهید. قبل از شروع ارسال و تولید محتوا، مهم است که مخاطب خود را تعریف کنید. اگر این کار را نکنید، نمی توانید موضوع، نوع محتوا و کانال بازاریابی لازم را برای دستیابی به مشتری یا مشتری انتخاب کنید. افرادی را که به آنها علاقه دارید انتخاب کنید تا بتوانید ببینید مخاطبین شما در اولویت قرار دارند.

به کارگیری ابزار فضای مجازی و تحلیلی یا کسب و کار ریسپانسیوی

ابزارهای تحقیق و نظارت آنلاین به شما کمک می کند تا بفهمید مشتریانتان در مورد کسب و کار شما چه می گویند و به شما برتری نسبت به رقبای خود می دهند. برای مثال، اگر یک رقیب اعلام کند که در حال تبلیغ است، ابزارهای بازاریابی بلادرنگ و رسانه های اجتماعی به شما اطلاع می دهند و گزینه هایی را در اختیار شما قرار می دهند تا تصمیم بگیرید که آیا می خواهید آن را تبلیغ کنید یا خیر.

ابزارهای نظارتی همچنین به شما در مدیریت شکایات مشتریان در بسترهای فضای مجازی کمک می کنند. اگر مشتری از محصول یا خدمات شما شکایت کند، ابزار ردیابی شما را از شکایت مطلع می کند و از شما می خواهد که فوراً پاسخ دهید.

از آنجایی که امروزه هر کسب و کاری دارای یک وبلاگ است، اگر می خواهید مشترکین جذب کنید، باید سخت کار کنید. با پاسخ دادن سریع به آنها و گذاشتن نظرات در سایر وبلاگ های مرتبط با شرکت خود، شانس دریافت ایده و نظر از مشتریان خود را افزایش دهید.