در صورتی که بخواهید خدمات و محصولات خود را در رسانه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید یا انتشار کنید داشتن یک تجارت آنلاین آن هم در وب سایت مهم می باشد. برای ایجاد کسب و کار آنلاین شما به یک فروشگاه اینترنتی احتیاج دارید که امروزه با پیشرفته تر شدن تکنولوژی و همه گیر شدن اینترنت ایجاد وب سایت های مختلف از ضرورت های هر کسب و کاری به حساب می آید. در واقع شما با داشتن وبسایت بدون حضور در یک فروشگاه از خدمات آن بهره مند می شوید. اگر تمایل دارید تا برای کسب و کار خودتان یا دیگران وب سایتی طراحی کنید برای این کار بهتر است از منابع آموزشی معتبر و صحیح استفاده کنید. یکی از این منابع کتاب طراحی سایت می باشد که با ارائه مراحل آموزشی به صورت جامع شما را در این امر همراهی می کند.

پیشنهاد می شود مقاله کتاب آموزش وردپرس را نیز بخوانید

ویژگی های یک کتاب طراحی سایت جامع

برای آنکه بخواهید در زمینه طراحی سایت به قول معروف حرفی برای گفتن داشته باشید و بتوانید وب سایت های اینترنتی مختلفی را برای کسب و کارتان یا متقاضیان راه اندازی کنید بهتر است تا پیش از انتخاب و یادگیری یک کتاب جامع در رابطه با طراحی وب سایت ، اطلاعات کاملی در رابطه با ویژگی های آن بدانید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. علاوه بر این باید جست و جو کنید که برای یادگیری طراحی وب سایت چه عناوین و مباحثی مهم است و به کارتان می آید.

اولین مورد این است که شما باید در رابطه با زبان برنامه نویسی html ، CSS و PHP بدانید و برای دانستن اصول و مفاهیم کد نویسی دانش کاملی از این زبان ها داشته باشید. برای یادگیری و دانستن زبان برنامه نویسی و خواندن کد های مختلف میتوانید یک طراحی سایت کاملاً اختصاصی و حرفه ای را پیاده سازی نمایید .

همچنین با آموزش و یادگیری کتاب طراحی وب سایت با وردپرس و اطلاع از تمامی ویژگی ها و عملکرد این سیستم مدیریت محتوای محبوب با استفاده از قالب ها و پلاگین های مختلف به ایجاد طراحی سایت آماده با قیمت مناسب به عنوان طراحی سایت ارزان بپردازید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

ده ها هزار کتاب طراحی سایت در وبسایت آمازون و سایر فروشگاه های کتاب وجود دارد که اکثر آنها در لیست بهترین ها قرار گرفته اند. اما آنچه در حین خریداری این کتاب ها باید به آن توجه کنید این است که هیچ کتابی تمامی آنچه را که شما در رابطه با طراحی وب باید بدانید را به شما نمی آموزد و این نکته مثبتی است!

شاید تعجب کنید اما برای هر قسمت از طراحی سایت عناوین و مباحثی وجود دارد که بدون شک در یک کتاب گنجانده نمی شود و در صورت وجود تمامی عناوین بیشتر خلاصه یا آنچه را که بیشتر از همه یک طراح وب باید بداند را ارائه داده اند. در ادامه با معرفی کتاب های آموزشی طراحی وب سایت با ذکر عنوان و جزئیات مباحث آن شما را در این زمینه راهنمایی بیشتری خواهیم نمود.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت با استفاده از افزونه فارسی

کتاب طراحی سایت با وردپرس

کتاب طراحی سایت با وردپرس

 

درصورتی که احتیاج به یک مقدمه یا پیش نیاز برای مبانی طراحی دارید به شما کتاب اصول طراحی یک وب سایت زیبا با نام لاتین BEAUTIFUL WEB DESIGN را معرفی می کنیم. پیش از آنکه این کتاب را انتخاب و خریداری کنید حتماً باید درک اولیه از وبسایت ها و نحوه ایجاد آن داشته باشید یا حداقل اطلاعاتی در رابطه با سیستم مدیریت محتوای وردپرس و یا یک نرم افزار طراحی سایت که با آن راحت تر هستید بدانید.

مباحث و محتوای موجود در این کتاب به منظور آشنایی شما با اصول اولیه طراحی وب سایت است و نه برای یادگیری و آموزش گام به گام و ساخت یک وب سایت از ابتدا تا انتها. شما به هر دوی این موارد برای یادگیری طراحی وب سایت احتیاج دارید اما باید آنها را جداگانه تهیه و مطالعه کنید.

کتاب طراحی سایت با وردپرس با این نام دارای پنج فصل می باشد که هر یک از فصول به معرفی یکی از اصول طراحی سایت می پردازد برای نمونه فصل اول به طرح و ترکیب فصل دوم به رنگ ، فصل سوم  به بافت و فصل چهارم و پنجم به تایپو گرافی و تصویرسازی می پردازد.

چنانچه این کتاب یک منبع آموزشی عالی و جامع نیست اما اصول طراحی یک وب سایت زیبا را در بر می گیرد به گونه ای که ظاهر و تصاویر موجود در کتاب به شکل زیبا و منحصر به فردی طراحی شده است.

برای خریداری این کتاب نظیر دیگر کتاب‌های آموزشی ابتدا اطمینان پیدا کنید که آخرین نسخه یا آخرین چاپ آن را خریداری کرده اید زیرا نسخه سوم و نسخه های بعد از آن به اصول طراحی موبایل نیز پرداخته که یک مبحث عالی برای یادگیری به حساب می آید.

بیشتر بدانید : آشنایی با اپلیکیشن ووکامرس موبایل

کتاب طراحی سایت زبان برنامه نویسی

کتاب طراحی سایت زبان برنامه نویسی

این کتاب با نام PHP ،MySQL و JavaScript به عنوان یکی از بهترین کتاب های برنامه نویسی برای طراحان کنجکاو وب سایت و توسعه دهندگان وب به حساب می آید. در صورتی که پیش نیاز یا درک کاملی از زبان اصلی قالب بندی و اسکریپ نویسی برای طراحی وب دارید حتماً این کتاب را خریداری کنید. شاید این کتاب برای طراحان وب سایت ضروری نیست اما یادگیری در رابطه با تکنیک های برنامه نویسی می تواند به شما کمک کند تا وب سایت های حرفه ای و قوی ‌تری برای مشتریانتان بسازید.

علاوه بر این با وجود این کتاب به عنوان یک منبع مفید برای توسعه دهندگان وب و کسانی که به زبان برنامه نویسی php آشنایی دارند می تواند اطلاعات خوبی را در اختیارشان قرار دهد. این اطلاعات شامل راه اندازی صفحات وب پویا برای تجارب شخصی ، طرح مدیریت حریم خصوصی کاربر و کوکی ‌ها ، تقویت جاوا اسکریپت از طریق کتابخانه های jQuery ، ارتقاء زبان برنامه نویسی HTML به HTML5 و هم چنین CSS به CSS3.

مباحث موجود در این کتاب طراحی سایت به شما می آموزد تا تصاویری با کیفیت بالا و قطعات کارگزاری مفید برای کار و همچنین یک مسابقه جهت اطمینان از آمادگی برای ادامه کار برخوردار خواهید شد.

در واقع شما با صرف نظر از اینکه در چه زمینه ای فعالیت می کنید و برای چه به این کتاب احتیاج دارید با مطالعه و آموختن مباحث این کتاب در قسمت برنامه نویسی یک وب سایت می توانید یک فرد کاملاً حرفه ای شوید.

معرفی کتاب آموزش طراحی سایت برای کودکان

همان گونه که پیشتر گفتیم یادگیری اصول طراحی این امکان را به شما می دهد تا صفحات زیبایی در وب سایت تان ایجاد کنید ، به همین علت باید در رابطه با زبان برنامه نویسی html ، css و javascript اطلاعات کاملی داشته باشید.

در صورتی که به دنبال کتابی با فرمتی مناسب و آسان برای کودکان هستید کتاب html برای کودکان را به شما پیشنهاد می کنیم. امروزه آموزش طراحی وب سایت برای کودکان در حد یادگیری سیستم اعداد و الفبا از اهمیت بالایی برخوردار است.

دومین کتاب تحت عنوان کتاب طراحی سایت با CSS برای کودکان مناسب زمانی است که کودک با اصول زبان برنامه نویسی html به خوبی آشنا شده و حالا نوبت این است که به یادگیری بپردازد. با آموزش و یادگیری کامل ویژگی های CSS به کودک به طور تدریجی مفاهیم کتاب گسترش می یابد.

کتاب آموزش طراحی وب سایت با جاوا اسکریپت برای کودکان زمانی مفید است که به طور کامل بر دو زبان برنامه نویسی دیگر تسلط پیدا کرده باشند و پس از آن می ‌توانند به سراغ جاوا اسکریپت برود. این کتاب نگاه خوب و اجمالی از جاوا اسکریپت به کودکان می دهد و به آنان می آموزد که چگونه نشانه ‌ها را در وبسایت اجرا کنند.

دیگر کتاب های مفید برای علم به طراحی وب سایت شامل :

کتاب اسرار CSS

کتاب آموزش مقدماتی  CSS3 و HTML5

کتاب راهنمای آموزش سریع HTML

کتاب Idea book

کتاب طراحی سایت Idea book

با وجود این کتاب ها شما با جدیدترین تکنیک های طراحی سایت آشنا خواهید شد و همچنین برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر برای وب سایت می توانید از این کتاب‌ ها بهره کافی بگیرید. برای خرید هر یک از کتاب های ذکر شده به سایت آمازون مراجعه کنید و برای کاربران ایرانی از فروشگاه های اینترنتی معتبر همچون دی جی کالا قابل سفارش و خریداری می باشد.