امروزه با تولید محتوا های صوتی که از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند بسیاری از افراد دوست دار شنیدن انواع پادکست ها می باشند. با در دست داشتن گوشی های هوشمند اغلب افراد علاقه مند به شنیدن انواع پادکست ها و فایل های صوتی می باشند. اگر شما کاربران محترم نیز علاقه مند به شنیدن انواع پادکست های فارسی هستید تا پایان این مقاله از سایت برتر همراه ما باشید. به منظور گوش دادن به پادکست فارسی رایگان، پادکست طنز فارسی، اپلیکیشن ها و سایت های فراوانی وجود دارد که این نوع از پادکست ها را برای کاربران به اشتراک میگذارند. در این مطلب قصد داریم شما عزیزان را با معروف ترین وب سایت پادکست فارسی آشنا کنیم.

آشنایی با انواع سایت پادکست فارسی

یکی از وب سایت پادکست فارسی سایت شنوتو می باشد که کاربران محترم می توانند از آن برای شنیدن پادکست ها استفاده نمایند. ابتدا وارد سایت شنوتو شوید و از گزینه های موجود در سایت پادکست را انتخاب کنید. سپس می توانید تمامی پادکست های موجود را مشاهده نمایید به منظور مشاهده اطلاعات دقیق بر روی اسم پادکست کلیک کنید و وارد پیج آن شوید سپس در این صفحه می توانید موضوعات پادکست، تعداد اپیزودها و دیگر اطلاعات مورد نیاز را مشاهده کنید.

برای گوش دادن به بعضی از پادکست های موجود در این سایت باید اشتراک خریداری کنید. به منظور استفاده آسان تر از سایت شنوتو بهتر از ابتدا در آن ثبت نام نمایید.

برای ثبت نام در این سایت اگر با گوشی تلفن همراه وارد سایت شده اید سه خط بالای صفحه سمت راست را انتخاب نموده و بر روی ورود / ثبت نام ضربه بزنید.

اما اگر با رایانه شخصی وارد سایت شده اید بر روی ورود / ثبت نام را که در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد کلیک نمایید.

پس از آن لازم است که اطلاعات مورد نظر را کامل نمایید. همچنین به منظور خرید اشتراک می توانید بر روی خرید اشتراک ضربه بزنید. در بخش اشتراک ها می توانید یک ماهه، شش ماهه و… را انتخاب کنید. همچنین شما می‌ توانید از طریق اپلیکیشن نیز به پادکست ها گوش دهید به این منظور به پایین صفحه بروید و اپلیکیشن را دانلود و نصب نمایید.

از دیگر سایت های موجود برای گوش دادن به پادکست های چنل بی، بی پلاس و… میتوان به فیدیبو اشاره کرد. ابتدا سایت را باز کنید. سپس از سمت راست گزینه مورد نظر را انتخاب نمایید. همچنین می توانید از قسمت سرچ که در بالای صفحه قرار دارد نام پادکست را سرچ کنید. با انتخاب کردن پادکست اطلاعات آن قابل مشاهده خواهد بود. به منظور استفاده راحت تر شما می توانید اپلیکیشن فیدیبو را دانلود نمایید.

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و سایت پادکست فارسی

به منظور گوش دادن به پادکست ها، اپلیکیشن ها و سایت پادکست فارسی متفاوتی وجود دارند که یکی از آنها اپلیکیشن تهران پادکست می باشد که ابتدا باید آن را دانلود و نصب نمایید. لازم به ذکر است که این اپلیکیشن امکان گوش دادن به پادکست ها را در سایت نیز فراهم کرده است‌ می‌ توان گفت که شما عزیزان تمامی پادکست های معروف فارسی را می توانید در این سایت و اپلیکیشن مشاهده نمایید.

به منظور پیدا کردن پادکست مورد نظر خود می توانید از قسمت جست و جو نام آن را سرچ نمایید. همچنین اگر خواستار این هستید که تمامی پادکست ها را به صورت یکجا مشاهده نمایید باید سربرگ پادکست را انتخاب نمایید.

همچنین این سایت پادکست ها را دسته بندی کرده و شما عزیزان می توانید با توجه به موضوع خود بر روی دسته بندی ها کلیک کرده و آنها را مشاهده نمایید. از دیگر سایت های موجود برای گوش دادن به پادکست های فارسی می توان به بی پلاس اشاره کرد.

بی پلاس امکان شنیدن پادکست های فارسی را در تلگرام، اسپاتیفای، اورکست و… فراهم کرده است. لازم به ذکر است که کاربران این سایت می توانند کتاب های موجود در بی پلاس را از بخش کجا بخریم خریداری نمایند. در این سایت بخش بلاگ وجود دارد و کاربران می توانند با انتخاب بخش بلاگ آن را مطالعه کنند.

به منظور گوش دادن به پادکست علمی فارسی و دیگر پادکست ها می توانید از سایت Zpod بهره ببرید. برای دیدن همه پادکست ها در این سایت گزینه Podcast را که در بالای صفحه قرار دارد انتخاب نمایید با انتخاب این بخش میتوانید معروف ترین و محبوب ترین پادکست ها را مشاهده نمایید.

سایت پادکست فارسی ناملیک و چنل بی

شما عزیزان می توانید برای گوش دادن به انواع پادکست های فارسی عاشقانه، پادکست‌های معروف و… را در سایت ناملیک مشاهده نمایید. همچنین می توانید به منظور گوش دادن به انواع پادکست های مورد نظر خود اپلیکیشن ناملیک را دانلود و نصب نمایید.

در این سایت گزینه ای به نام دسته بندی موضوعی وجود دارد که شما عزیزان با انتخاب آن می توانید پادکست ها را در موضوعات مختلف مشاهده کنید و برای نمایان شدن تمامی پادکست ها باید بر روی گزینه پادکست کلیک نمایید و در آخر پادکست مورد نظر خود را انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که اگر می خواهید که اطلاعات مربوط به هر پادکست را مشاهده کنید کافی است که بر روی هر اپیزود کلیک کنید.

می‌توان گفت که بهترین پادکست های تاریخی در سایت چنل بی قابل مشاهده می باشد همچنین این سایت پادکست هایی با موضوعات دیگر نیز دارد. شما کاربران محترم این سایت علاوه بر گوش دادن به پادکست ها می توانید مجله چنل بی را نیز مطالعه نمایید. به منظور مشاهده اطلاعات بیشتر کافی است که بر روی هر اپیزود کلیک نمایید. همچنین با کلیک کردن بر روی Play اپیزود شروع خواهد شد و می‌توانید آن را بشنوید.