ابزار تولید کننده ایمیل به عنوان ابزاری آنلاین این امکان را به شما می‌د هد که آدرس ایمیل های موقت و فیکی را ایجاد نمایید. از طرفی صندوق ورودی ایمیل اصلی تان را تمیز نگه دارید. از طریق ایجاد ایمیل فیک و موقت در هر وبسایتی احتیاج به ثبت نام یا ورود آدرس ایمیل خواهید داشت از طرفی به علت افزایش کلاهبرداری های اینترنتی با این کار دیگر نگران هک شدن ایمیل واقعی تان نخواهید بود. اگر بخواهی برای خرید محصولی اقدام کنید و مایل به شلوغ شدن صندوق ورودی تان با پیام های تبلیغاتی نباشید در این شرایط استفاده از ایمیل فیک و موقت را به شما پیشنهاد می کنیم. آشنایی با برترین وب سایت ها در این زمینه موضوع امروز مقاله سایت برتر می باشد پس در ادامه با ما همراه شوید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

معرفی وب سایت ایجاد ایمیل فیک

پیش از آنکه به معرفی وب سایت های برتر در زمینه ساخت ایمیل موقت بپردازیم در رابطه با اهمیت این کار باید بدانید که با وجود داشتن ایمیل موقت از حریم خود محافظت می کنید. از طرفی با ناشناس ماندن از ارسال هرزنامه و هر ایمیل ناخواسته دیگری جلوگیری می گردد و می توانید با ایجاد چندین ایمیل فیک آدرس ایمیل های مختلفی داشته باشید و از آن استفاده های گوناگون کنید. همچنین در ثبت نام در وب سایت های مشکوک هیچ گونه محدودیتی نخواهید داشت و نگرانی از دسترسی به اطلاعات شخصی تان با وجود ایمیل جعلی نیست.

ایجاد ایمیل موقت از طریق سرویس تولیدکننده آدرس ایمیل Term Mail

از طریق وب سایت Term Mail به عنوان یکی از بهترین ژنراتورهای ساخت ایمیل فعال می توانید شناسه ایمیل جعلی مورد نظرتان را انتخاب کنید و در عین حال از پیام های اسپم یا هرزنامه دور بمانید. از ویژگی های این وب سایت رابط کاربر پسند، ورود بدون نیاز به ثبت نام و انعطاف پذیری بالای آن است. به گونه ای که اگر ایمیل یکبار مصرف اختصاص داده شده را دوست نداشتید با یک کلیک ساده می توانید آن را عوض کنید. از مزیت های این سرویس امکان همگام سازی ایمیل فیک در دستگاه های گوناگون و همچنین ایجاد ایمیل بدون احتیاج به ثبت نام است. معایبی که دارد وجود تبلیغ های زیاد، باقی ماندن ایمیل ها در ۴۸ ساعت و همچنین استفاده از بعضی ویژگی‌ ها با پرداخت هزینه.

ایجاد ایمیل موقت از طریق Emailfake

تولید کننده آدرس ایمیل قدرتمند Emailfake جز بهترین ها در این زمینه می باشد که تمامی ابزارهای مورد نیاز را برای تان فراهم می کند. از ویژگی های این تولید کننده نسخه کاملاً رایگان، پشتیبانی از ایموجی، وجود گزینه اشکال زدایی می باشد که با تعیین سریع آنکه آیا ایمیل‌ تان معتبر است یا خیر از برگشت خوردن ایمیل های تان جلوگیری می نماید. از مزیت‌ های این ایمیل ساز می توان به افزایش مدت زمان ذخیره ایمیل های ارسالی تا ۱۰۰۰ روز، پشتیبانی چند زبانه، عدم ذخیره اطلاعات سری کاربران در پایگاه داده و همچنین انتخاب نام کاربری کوتاه یا بلند اشاره نمود. از معایب آن نیز وجود تبلیغات زیاد و از طرفی دریافت ایمیل های فیک در مقابل عدم استفاده از ایمیل فیک جهت ارسال ایمیل.

معرفی ایمیل ساز Generator.mail

Generator.mail به عنوان یکی از بهترین وب سایت های ایجاد ایمیل موقت خارجی به حساب می آید و با کمک به کسب و کارهای بزرگ می توان به ایجاد ایمیل های فکر بپردازید. از بهترین ویژگی های این وب سایت نمایش خودکار پیام های دریافتی بدون نیاز به بارگذاری مجدد صفحه و همچنین سفارش سازی در ذخیره ایمیل ها به صورت پیشنهادی با ایجاد هر گونه شناسی ایمیل جعلی. از مزیتهای ساخت ایمیل موقت با این وب سایت استفاده از نامه دامنه و هر زمان که ایمیل جدیدی دریافت می کنید از طریق طیف های صوتی به شما اطلاع داده می شود. هم چنین می توانید به هر اندازه که بخواهید اکانت‌های فیک ایجاد کنید. معایبی که این وبسایت دارد آن است که اگر از دامنه استفاده نکنید دسترسی به اکانت جعلی امکان پذیر نیست.

نحوه ایجاد ایمیل فیک

حال که با بهترین تولیدکنندگان ایمیل های موقت و فیک آشنا شده‌ اید میتوانید برای ساخت ایمیل موقت نیز وب سایت ۱۰ Minute Mail امتحان کنید. با استفاده از این ایمیل ساز به طور خودکار ایمیل های شما پس از ۱۰ دقیقه حذف خواهد شد با انتخاب این وبسایت جهت ایجاد ایمیل می توانید آدرس ایمیل های منحصر به‌ فردی بسازید. بدون استفاده فردی دیگر از آن و عدم دسترسی به صندوق ورودی تان. همچنین با افزایش مدت زمان پیش فرض برای ایمیل موقت تمامی اطلاعات مورد نیازتان را دریافت نمایید. از مزایای این تولیدکننده ایمیل فیک می توان به پشتیبانی چند زبانه، وجود دکمه ریست برای تنظیم زمان و همچنین دریافت پاسخ و فوروار کردن ایمیل ها.

سیستم تولید کننده ایمیل جعلی Fake Mali Generator

Fake Mali Generator به صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربر قرار می گیرد و از بهترین ویژگی هایی که این وبسایت دارد آن است که تا هنگامی که از آن بازدید می کنید می توانید ایمیل های تان را مطالعه و ارسال نمایید.از بهترین ویژگی های آن می توان به استفاده آسان به گونه‌ ای که پس از ایجاد می توانید شروع به دریافت ایمیل کنید. همچنین با آپدیت خودکار صفحه ایمیل تان را بلافاصله دریافت کنید. از طرفی با داشتن نامه دامنه عمومی یک نام دامنه سفارشی و خاص را انتخاب نمایید. در واقع مزیت های این سیستم ایجاد دامنه های انحصاری و خاص یک کشور می باشد، نگهداری ایمیل ها به صورت ۲۴ ساعته پس از آخرین بار. معایب آن نیز امن بودن ایمیل فیک می باشد زیرا هر کسی که آدرس ایمیل را داشته باشد می تواند به محتویات آن دسترسی پیدا کند و از طرفی شما تنها دریافت کننده ایمیل هستید و امکان ارسال و پاسخ ایمیل را نخواهید داشت.

نحوه ایجاد ایمیل فیک برای اینستاگرام با وب سایت EmailOnDeck

EmailOnDeck از بهترین وب سایت های ساخت ایمیل موقت می باشد و این امکان را به شما می دهد خیلی ساده ایمیل های تان را ایجاد کنید و برای شروع دریافت ایمیل صندوق ورودی تان را فعال نمایید. بهترین ویژگی های این ایمیل ساز می توان به عدم نیاز به ثبت نام همچنین غیر قابل شناسایی بودن آن اشاره نمود. به گونه‌ ای که برای استفاده احتیاج به وارد کردن ایمیل یا رمز عبور نیست و با کلیک روی لینک به طور خودکار تولید می شود. همچنین آدرس های ایمیل موقتی که از طریق این وب سایت می توانید برای هر سرویسی که مایل هستید نیز استفاده کرده و هیچ کس نمی تواند شما را ردیابی کند.

از مزیت های این وب سایت ایجاد ایمیل میتوان به بازیابی ایمیل های حذف شده، تضمین حریم خصوصی و مشاهده و دانلود پیوست ها اشاره نمود. لازم به ذکر است که سایت از ایمیل‌ های تان نسخه پشتیبان تهیه نخواهد کرد.

از معایب آن می توان به مشاهده و دانلود فایل های پیوست شده بدون نیاز به دانش فنی اشاره نمود، همچنین میتوانید برای دیگر کاربران ایمیل ارسال کنید.

نحوه ایجاد ایمیل ناشناس و موقت با LuxusMail

در صورتی که میخواهید ایمیل های ارسال شده به صندوق پستی را نظیر یک ایمیل معمولی دریافت کنید استفاده از وب سایت LuxusMail پیشنهاد می کنیم. برخلاف بعضی از سرویس ها کلیه ویژگی های این سرویس آنلاین رایگان می باشد و از بهترین ویژگی های آن می توان به وجود پلاگین مرورگر جهت ایجاد ایمیل های فیک حین ورود به وب سایت هایی که به آدرس ایمیل احتیاج دارند و همچنین رابطه کاربری کاربر پسند تمیز و ساده بدون صرف زمان زیاد ایمیل جدید ایجاد کنید. از مزیت‌های این وب سایت می توان به پشتیبانی چند زبانه، استفاده از طیف گسترده ای از نام دامنه های سفارشی، دانلود فایل های مختلف نظیر عکس، فیلم و اسناد، عدم وجود محدودیت جهت تعداد ایمیل های ایجاد شده، آپدیت صندوق ورودی به صورت خودکار و دریافت ایمیل ها بلافاصله اشاره نمود.

از مزایایی که استفاده از وبسایت دارد می توان به مسدودیت به علت استفاده بیش از حد دامنه ها و از بین رفتن ایمیل و عدم ارسال ایمیل اشاره نمود.