این روزها با وجود شرایطی که باعث فیلتر شدن شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام شده است بازار طراحی سایت داغ تر از همیشه بوده و اکثر کسب و کارها قصد ورود به تجارت الکترونیک را دارند. به سبب همین امر کارفرمایان بسیاری به طرف شرکت های طراحی سایت و طراحان وب سایت جذب شده اند و خواهان وب سایت خوب هستند. از طرف دیگر افرادی هستند که هیچ آشنایی با وب سایت و دنیای تجارت الکترونیک ندارند و از این بابت توقعات اشتباه و درخواست های عجیب و غریبی از طراحان وب سایت خواهند داشت. در این مقاله از سایت برتر قصد داریم تا پنج مورد از نباید های مهم در سفارش طراحی سایت که کارفرمایان می کنند را باز گو نماییم. این عمل هم برای خودشان و هم برای طراح سایت مشکل ساز خواهد شد، در ادامه با ما همراه باشید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

پرداخت هزینه کم برای سفارش طراحی سایت

این که صاحب کسب و کاری هستید که می خواهید آن را در فضای اینترنت برای کاربران اینترنت معرفی نمایید به کنار و این که میخواهید با هزینه کم این کار را انجام دهید دو مقوله ای است که به هیچ عنوان با هم جور در نمی آید.

به همین علت اولین مورد از اشتباه کارفرمایان در سفارش طراحی سایت این است که همواره به دنبال طراحی سایت ارزان قیمت هستند. طبیعی است که همه ما می خواهیم با پرداخت کمترین هزینه کیفیت بیشتری را داشته باشیم.

اما این در رابطه با طراحی یک وب سایت خارق العاده صدق نمی کند. اینکه بخواهید ارزانترین طراح را برای دریافت بهترین خروجی پیدا کنید یک کار اشتباهی است. در واقع شما در دنیای طراحی سایت به میزان هزینه ای که می کنید امکاناتی نیز دریافت خواهید کرد و هر چقدر به دنبال کاری ارزان قیمت باشید با کیفیت پایین و امکانات محدودی رو به رو خواهید شد.

هزینه طراحی وب سایت نیز تأثیر مستقیمی بر خروجی تان خواهد داشت. اگر به دنبال یک وب سایت با خروجی خوب باشید به گونه ای که در رتبه‌های اول نتایج موتور جستجو گوگل قرار بگیرید طراحان مجرب و ماهر سایت برتر در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت بهترین خروجی را خدمتتان ارائه خواهند داد.

عدم ارسال اطلاعات از کارفرما در حین سفارش طراحی سایت

در مقوله بعدی از طراحی وب سایت وقتی که تصمیم می گیرید که با یک تیم طراحی سایت کار کنید و تمامی هزینه‌های آن را برآورد نمودید و قرارداد کاری از این طریق برای طراحی وب سایت تان بسته‌ ای مرحله بعدی ارائه اطلاعات کامل از کسب و کارتان به طراح می باشد.

در واقع کارفرما با دادن اطلاعات درست است که می‌ تواند به آن چیزی که دقیقاً دنبالش است برسد و اگر برنامه بلند مدتی برای استفاده از سایت دارد به طراح ارائه دهد تا دقیقا به همان نتیجه مطلوب دست یابد.

اما متأسفانه بسیاری از کارفرمایان یا اطلاعات مورد نظر و صحیح را به طراح نمی دهند و از طرفی توقع دارند که طراح همه کار را به درستی انجام دهد.

در واقع ما برای اینکه بدانیم کارفرما به دنبال چیست و از ما چی می خواهد باید اطلاعاتی از او کسب کنیم و چک لیستی برای این کار فراهم کنیم.

پس کارفرمایان در این زمینه باید تمامی موارد را به طور کامل بیان کند تا راه خروجی مطلوب و رضایت بخشی از وب سایت را ارائه نمایدو هرچه برای طراحی وب سایت خود در جانب طراح سایت اطلاعات کامل تری ارائه دهید و پیگیر کار خود باشید آنچه که از وب سایت تان میخواهید به طور حتم در مدت زمان طولانی خواهید رسید.

برای نمونه اگر قصد ایجاد یک سایت فروشگاهی را دارید و در تلاشید که در دنیای وب محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش برسانید باید تمامی اطلاعات محصول، موجودی انبار، قیمت آنها و هر آنچه که به یک محصولی که در فروشگاه خود دارید مربوط می‌شود را در اختیار طراح و پشتیبان وب سایت قرار دهید تا با یک همکاری بی نقص به سود قابل توجهی از این طریق نیز دست پیدا کنید.

تأکید به دیدار حضوری جهت سفارش طراحی سایت

متأسفانه با اینکه تکنولوژی بسیار پیشرفت نموده و تمامی فناوری های مخابراتی و سیستم های ارتباطی به صورت آنلاین و مجازی وجود دارد هنوز بسیاری از افراد تمایل دارند برای سفارش طراحی وب سایت خود طراح را به صورت حضوری یا تیم طراحی سایت را به صورت حضوری ملاقات کند.

در واقع این امر یک کار آزاردهنده است که امکان دارد صورت بگیرد کارفرمایی که قصد سفارش وبسایت دارد به طور حتم می داند که محیط فعالیت آن اینترنت است و جای کاملاً مجازی است که عمده فعالیت آن حضوری نخواهد بود.

از این رو باید آمادگی خود را جهت استفاده از محیط مجازی به دست آورد حتی اگر می خواهد وب سایتی سفارش دهد با طراح از طریق شبکه های اجتماعی و به صورت تصویری در ارتباط باشد و تمامی نمونه کارهای او را از طریق اینترنت مشاهده و از این طریق با اطمینان کامل طراحی سایت خود را به طراح منتخب سفارش دهد.

در واقع تمامی این تحقیقات می‌ تواند به صورت غیر حضوری و اینترنتی انجام گیرد و تأکید به اینکه دیدار حضوری باشد چندان جالب نیست.

عدم اعتماد به طراح و کپی از وبسایت رقبا اشتباهی در سفارش طراحی سایت

این دو مورد از دیگر نباید های بسیار مهمی است که با توجه به تجربه که در زمینه طراحی سایت داریم بسیاری از کارفرمایان می کنند در واقع عدم اعتماد به طراح سایت و دانشی که او از این زمینه دارد باعث هم آزار کارفرما و هم طراح خواهد شد.

در هر زمینه ای که مهارت داشته باشید اگر فردی بخواهد مهارت تان را زیر سؤال ببرد و آن هم فردی باشد که با میل باطنی خودش جهت سپردن پروژه نزد شما آمده است واقعاً کار جالبی نخواهد بود.

در واقع اگر در طراحی وب سایت ماهر نیستید و تخصصی ندارید بهتر است به طراح سایت یا شرکتی که به آن سفارش دادید اعتماد نمایید. این کار به شما کمک خواهد نمود تا به پروژه و خروجی دلخواه خود خیلی زودتر برسید.

اگر بخواهید در این زمینه وسواس زیاد خرج بدهید و یا نگرانی داشته باشید هم کار طراح انتخابی تان را زیر سؤال می برید و او را در فشار قرار می دهید و هم خودتان به آن نتیجه مطلوبی که می خواهید نمی رسید.

به طور کلی اگر اعتماد کاملی ندارید می توانید از طراحان وب سایت حرفه ای جهت مشاوره کمک بگیرید و سپس اقدام به سفارش طراحی سایت کنید.

از دیگر نباید های کارفرمایان در این زمینه وقتی است که موفقیت همکاران و رقیبان مصنف خود را در طراحی وب سایت و کسب و کار اینترنتی می بینند و می خواهد از همون فرمول مجدداً تقلید کند.

این اشتباه بزرگی است که هم برای کارفرما و هم برای طراح سایت پیش می‌ آید چرا که یک فرمول موفق همواره در طراحی سایت جواب نمی‌ دهد و امکان دارد همین باعث زمین خوردن کسب و کارتان شود.

از طرفی دیگران ممکن است شما و طراح سایت را به مقلد بودن متهم کند که این مسئله برای اعتماد و اعتبار سایتتان اصلاً خوب نخواهد بود.

جمع بندی

به عنوان کلام آخر اگر به دنبال یک همکاری درست و بدون دردسر هستید می توانید طراحی سایت خود را به تیم حرفه‌ ای و با سابقه سایت برتر همراه با پشتیبانی ۲۴ ساعته بسپارید. برای سفارش طراحی سایت وردپرسی میتوانید با کارشناسان سایت برتر از طریق صفحه تماس با ما و شماره تلفن درج شده تماس حاصل نمایید و پس از دریافت مشاوره رایگان کار خود را با طراح آغاز و در زمین کمترین زمان ممکن وبسایت با کیفیت تحویل بگیرید.