بسیاری از طراحان وب سایت و وب مستران می‌ دانند که برای ایجاد و راه اندازی یک وبسایت اولین قدم خرید هاست مناسب است. انتخاب و خرید هاست یا فضای میزبانی وب سایت از اولین قدم های پیوستن به دنیای اینترنت می باشد. در این میان حالت های مختلفی وجود دارد که تحت عنوان هاست مدیریت شده نام دارد. منیج هاست یا مدیریت هاست از خدمات شرکت های میزبانی هاستی می باشد که از این طریق کاربر یا مشتری راه اندازی مدیریت و پشتیبانی کلی یک سرور را به شرکت میزبان واگذار می نماید. زمانی که شما یک سرویس را انتخاب می کنید شرکت میزبان اطمینان حاصل می کند که سایت ها و برنامه های تان بدون مشکل در حال اجرا است و به محض بروز اشکال یا اختلال در سریعترین زمان ممکن اقدام به عیب یابی می کند.

در این مقاله از سایت برتر قصد داریم ویژگی های هاست با مدیریت را برشماریم تا از این طریق نیز با مزایا و معایب آن نیز آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

مشخصه های یک هاست مدیریت شده

شرکت های خدمات میزبانی وب یک تیم حرفه ای از کارشناسانی هستند که می توانید با آنها در این خصوص ارتباط برقرار نمایید. این افراد به شما کمک می‌کند تا با تغییراتی که مد نظرتان است در سریع ترین زمان ممکن این تغییرات انجام شود .

به عبارت دیگر آنها از طریق کلیه موارد فنی مراقبت می کنند تا شما بتوانید بر روی ایجاد محتوا و اداره کسب و کار خود تمرکز نمایید. مشحصه های خوب یک هاست مدیریت شده باعث می شود تا از دیگر گزینه های میزبانی اختصاصی مجزا گردد ابتدا خدمات مدیریتی است که ارائه می دهند.

در واقع شرکت های میزبانی از نوع هاست با مدیریت با عهده دار شدن مسئولیت راه اندازی و پیکربندی سخت افزار و نرم افزار همراه با نظارت، آپدیت، پشتیبانی فنی و نگهداری سیستم را انجام می دهند.

قابلیت های خاص مدیریتی این نوع هاست شامل موارد زیر می باشد:

اولین مورد پشتیبانی فنی در برابر مشکلات است، در واقع شرکت های ارائه دهنده خدمات manage hosts از مدیران سیستم کارکنان فنی و همچنین مهندسی عملیات شبکه متخصص استفاده می کند و با سرمایه گذاری روی این کارمندان همواره در تلاشند تا راه حل های فناوری خود را به روز نگه دارند. با این کار رضایت مشتری را در طولانی مدت به دست می آورند و خدمات بهتری برای کسب و کارتان ارائه خواهند داد.

بهره مندی از خدمات و استانداردهای امنیتی برای وب سایت های بزرگ و کوچک از قابلیت های خاص مدیریتی این نوع هاست می باشد. در واقع شرکت ها جهت افزایش امنیت هاست و خدماتی خود نظیر محافظت از ویروس و هرزنامه شناسایی، نفوذ آسیب پذیری امنیت فیزیکی یا حفاظت از مراکز طلاعات و غیره را پوشش می دهند.

دو مشخصه مهم از هاست با مدیریت

از دیگر قابلیت‌های هاست با مدیریت بازیابی و پشتیبان گیری به صورت خودکار و دستی می باشد. در واقع شما باید به اطمینان برسید که اطلاعاتتان حفظ شده حتی اگر وب سایت به علت اختلالات غیر منتظره از کار بیفتد. در واقع یک شرکت خوب با ارائه پشتیبان گیری خودکار یا دستی همراه با شیوه های بازیابی این اطمینان را به مشتریان می دهد که داده های شان ذخیره شود.

مشخصه مهم بعدی آپدیت خودکار برنامه ها می باشد، از این طریق این مجوز به مشتریان داده می شود که بدون بررسی و نصب دستی برنامه ها را به روز نگه دارند و با بررسی نرم افزار و به روز رسانی آن ها برنامه ها را بدون دخالت شما نصب می کنند. در ادامه قصد داریم تا با مزیت ها و معایب هاست با مدیریت شما را آشنا کنیم پس همچنان با ما همراه باشید.

مزایا و معایب هاست مدیریت شده

ابتدا در رابطه با مزیت های هاست مدیریت شده صحبت می کنیم که اولین مرجعی که این هاست ها دارند صرفه جویی در زمان است. یعنی وقتی که فرد وظیفه تعمیر نگهداری و مدیریت سایت را بر عهده می گیرد با این کار به مدت زمان بیشتری را بر روی کسب و کار خود تمرکز می نماید.

از طرفی با ریسک کمتر پشتیبانی هاست که امری بسیار مهم است از طریق پشتیبانان فنی متخصص و مجرب دریافت خواهید نمود و مشکلات احتمالی به سرعت رفع خواهد شد.

سومین مزیت فناوری به روز انعطاف پذیر می باشد به گونه ای که یک سرویس میزبانی حرفه ای با مدیریت حرفه ای و آخرین فناوری و آپدیت ها مطابقت دارد تا از این طریق از کسب و کار خود نهایت استفاده را ببرد و عقب نماند.

همچنین عملکرد عالی و سرعت بالایی که این نوع هاست ها دارند. به گونه ای که هاست های اشتراکی معمولی جهت نیازهای اولیه یک سایت ایجاد شده اند و امکان دارد نرم افزارها و ماژول های غیرضروری را پیاده سازی کند که با این کار سرعت سایت کاهش می یابد. در صورتی که با استفاده از خدمات هاست اداره شده یا مدیریتی تنها مشخصه ها و پلاگین های ویژه ای که برای اجرای وب سایت خود احتیاج دارید راه اندازی می شود که این امر به طور قابل توجهی سرعت و عملکرد وب‌سایت را بالا خواهد برد.