در صورتی که برای رسیدن به اهداف بازاریابی و رشد کسب و کار خود به کمک احتیاج دارید شرکت های دیجیتال مارکتینگ با ارائه راهکارهای بازاریابی اجرایی به شما در بستر آنلاین از طریق ابزارهای حرفه ای شما را در این امر یاری می‌ کند. این آژانس ها تأثیر بسیار مفیدی در بهبود وضعیت آنلاین کسب و کار ها دارند و در این زمینه تخصص و تجربه های بالایی کسب نمودند. در صورتی که به این حقیقت رسیده اید که می بایست در زمینه کسب و کار خود فعالیت دیجیتال و آنلاین را گسترش دهید می توانید برون سپاری این فعالیت‌ها را به آژانس دیجیتال مارکتینگ بسپارید. در این مقاله از سایت برتر قصد داریم در رابطه با چیستی این آژانس و خدماتی که ارائه می دهد خدمت تان صحبت نماییم تا با آشنایی بهتر در این عرصه به موفقیت برسید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

آشنایی با سرویس های ارائه شده توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ

کمپانی های دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک آژانس بازاریابی دیجیتال دارای تیمی از متخصصانی است که با داشتن تکنیک ها و فنون بازاریابی مدرن تخصصی خدمات تخصصی زیر را ارائه می دهند:

-خدمات استراتژیک شامل: تحقیقات بازار و رقبا، برندسازی استراتژی های بازاریابی، اتوماسیون، مشاوره و بهبود تجربه کاربری و همچنین فروش.

-خدمات بازاریابی شامل: تولید و بازاریابی محتوا، کمپین های دیجیتال مارکتینگ، بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو، بازاریابی موتورهای جستجو، تبلیغات بنری و کلیکی، سوشیال مدیا مارکتینگ.

-خدمات دیزاین و طراحی شامل: طراحی وب سایت، طراحی رابط کاربری ui و ux، طراحی اپلیکیشن و طراحی گرافیکی، موشن گرافی و طراحی لوگو.

با توجه به گستردگی خدمات مزایای آژانس های دیجیتال مارکتینگ نسبت به شرکت های تک سرویسی دقیقاً همان ارائه یکپارچه خدمات بازاریابی آنلاین در کنار هم است، به گونه‌ ای که شما دیگر احتیاج به شرکت دیگری جهت انجام خدمات خود ندارید.

مشخصه های یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب

آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب در طی مراحل کاری خود به جای پیمانکاری باید یکسری کارهایی انجام دهد تا به عنوان یک شریک برای طرف مقابل در نظر گرفته شود. این نوع همکاری به جز موارد فنی یک همکاری بر پایه درک متقابل می باشد که در اینجا چندین مشخصه وجود دارد که قبل از انتخاب بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ باید به آن پرداخت :

مورد اول ارتباطات مناسب و همکاری است که قطعاً شما بهتر از هر شخص دیگری شرکت خود را می شناسید و می بایست شاخص های عملکردی دیجیتال مارکتینگ خود را به طور صحیح تعبیر نمایید. وجود راه های ارتباطی مستقیم و مناسب بین شما و کارشناسان فنی پروژه در هر بخشی نظیر عکاسی، سئو، طراحی سایت و غیره جزء الزامات است و باید آن را در نظر گرفت.

اعتماد داشتن به شرکت دیجیتال مارکتینگ تا یک حد معقولی کاملاً مورد نیاز است. برای نمونه اصرارتان نظیر مشخصات محصولی که هنوز عرضه نشده یا انتشار دقیق محتوای خبری تان در خبرگزاری ها تحت عنوان ریپورتاژ باید نتیجه اعتماد دوطرفه باشد.

از لحاظ فنی نیز این عمل وجود دارد به گونه ای که روند سئو بهینه سازی وب سایت تخصصی است اما جادویی نمی باشد و تمام موارد اگر به طور کلاه سفید صورت بگیرد میتوان به کارفرما توضیح و او را در جریان گذاشت.

همچنین اجازه دهید در گاهی مواقع علی الخصوص موارد فنی نظر آژانسی که با آن همکاری پذیرفته شده نیز باشد، حتی اگر ایده های مخالف بدهد. علاوه بر این اطمینان حاصل کنید که صدای تان شنیده می شود.

مزیت های برون سپاری خدمات دیجیتال مارکتینگ

صرفه جویی در هزینه و زمان به خصوص در اداره، شرکت کوچک و متوسط بسیار پررنگ می شود. هزینه استخدام یک فرد متخصص در هر سمتی از دیجیتال مارکتینگ علاوه بر حقوق ماهانه هزینه های بیمه، هزینه های جاری و غیره را در بر دارد که برون سپاری را کم هزینه خواهد نمود.

استخدام یک آژانس بازاریابی دیجیتال مقرون به صرفه نیاز به صرف منابع جهت جذب اعتماد، استعداد و تخصص ندارد با این عمل ریسک ترک شغل کارکنان تمام وقت پس از مدتی رفع خواهد شد.

توانایی تمرکز بر روی فعالیت های تجاری زمانی که یک آژانس به نیازهای بازاریابی شما رسیدگی می کند. ذر این کار می‌توانید زمان خود را روی سایر عملیات تجاری مربوط به کسب و کار که به توجه تا نیاز دارد متمرکز کند.

استراتژی های قوی جهت افزایش حضور آنلاین به گونه ای که وقتی یک آژانس بازاریابی دیجیتال را استخدام می کنید به کلیه منابع و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ مورد نیاز جهت پیشبرد اهداف آنلاین کسب و کار خود دسترسی کامل خواهید داشت.

افزایش ورود کاربر ارگانیک به سایت آژانس بازاریابی دیجیتال می‌ تواند به شما جهت افزایش ترافیک ارگانیک وب سایت از طریق بهینه سازی موتور جستجو بازاریابی محتوا بازاریابی رسانه های اجتماعی کمک زیادی کند.

در آخر بهترین و مهمترین مزیت در این امر افزایش درآمد می باشد و از آنجایی که آژانس های دیجیتال مارکتینگ جهت بهینه سازی کلیه فرآیندهای بازاریابی دیجیتال تلاش می کند نتیجه طبیعی است که می تواند درآمد بیشتری را برایتان به ارمغان بیاورد. آنها از طریق جستجوی ارگانیک، تبلیغات پولی، کمپین‌ های ایمیل ترافیک را به وب سایت تان هدایت می کند که این کار به بهبود وضعیت کسب و کار و افزایش ورود فروش منجر خواهد شد.